Skocz do zawartości

[Gra] [Zapisy] Zabójcy Bogów


Yiff in hell

Recommended Posts

W tej sesji wcielamy się w członka organizacji militarnej lub paramilitarnej, zajmującej się zabijaniem stworzeń zwanych bogami. Po więcej informacji zapraszam poniżej.

 

Świat:

 

Chaos jest najpotężniejszą mocą istniejącą we wszechświecie. Z mocą tą związane jest wszelkie życie, a efekty jej działania możemy zobaczyć wokół nas. Nie wiemy dokładnie skąd wziął się chaos, wiemy jednak, że pojawił się on  przed stworzeniem ziemi, kilka milionów lat wcześniej. Wtedy właśnie rzeczywistość rozdarła się na pół, pozwalając chaosowi wejść do naszego świata. Od tej pory, wszechświat zaczął umierać, rozkładać się, zanikać. Chaos jest bowiem mocą destrukcyjną, niszczącą wszelką materię, która znajdzie się na jej drodze. Jednak pomimo wszystko, nie istnielibyśmy, gdyby nie Chaos. Chaos bowiem jest mocą życia, rozwoju, ewolucji, wolności i rywalizacji. Dzięki niemu rozpoczęło się całe życie we wszechświecie i przez nie się zakończy. My, ludzie, także jesteśmy stworzeniami chaosu. Siła ta jest jak ogień, bez jego ciepła nie byłoby życia, jednak jest on także prekursorem zniszczenia. Chaos objawia się we wszechświecie na różne sposoby, ale wszystko zaczęło się od ziaren.

 

Ziarna życia

Ziarna życia są skupiskami chaosu, wysłanymi na wszystkie istniejące planety we wszechświecie, aby osiedlić się głęboko w ich wnętrzu. Po wylądowaniu na planecie, ziarna te wbijały się głęboko w jej powierzchnię, aż nie dostały się do samego centrum planety. Osiedlały się tam, tworząc jeden zarodek, który rozwijał się przez następne miliardy lat. Jednak nie wszystkim ziarnom się to udało. Czasami ziarna nie miały wystarczającej siły, aby wbić się w powierzchnie planety, i zamiast tego odbijały się od niej, tworząc w kosmosie skupiska czystego chaosu, który powoli niszczył okoliczną materię. Było jednak jedno, szczególne ziarno, któremu nie udało się przebić przez ziemię, a zarazem nie odbiło się od planety na której wylądowało. Było to ziarno, które znalazło się na planecie Ziemia. Energia skupiona w tym małym punkcie, któremu udało się dotrzeć na tą planetę, rozproszyła się w jednym momencie na całej jej powierzchni. Tak powstało całe życie na ziemi, i tak powstali także i ludzie, którzy potem eksplorowali nieskończone otchłanie kosmosu, oraz którzy na swojej drodze natknęli się na dzieci chaosu, stworzone w głębiach planet.

Bogowie

Jeśli ziarno z powodzeniem znalazło się w wnętrzu planety, utworzyło wspomniany wcześniej zarodek, który powoli się rozwijał przez następne miliardy lat. Planety okazały się niczym więcej niż olbrzymimi jajkami, z których kiedyś wyklują się stworzenia, nazywane przez ludzkość bogami. Kiedy olbrzymia ilość energii chaosu zostanie przez wiele lat tłamszona głęboko w jądrze planety, zacznie ona tworzyć olbrzymie i potężne stworzenie, zdolne nawet do naginania rzeczywistości. To stworzenie w końcu rozkruszy planetę i wyruszy przyśpieszać zapoczątkowane przez siły chaosu dzieło destrukcji. Bogowie stali się jednym z najpotężniejszych wrogów ludzkości. Żywią się materią samą w sobie i jeden bóg by wystarczył. Ale nawet i najpotężniejsi mają kogoś pod sobą…

 

Anioły

Wszystko, co wisi, musi kiedyś upaść. Tak też i kotłująca się w jądrze planety energia musi się gdzieś ulotnić, aby nie rozsadzić jej od środka. Dlatego też kiedy nadchodzą ostatnie chwile życia planety, kilkaset lat przed rozkruszeniem planety i uwolnieniem boga, energia wydostaje się na powierzchnię w postaci gejzerów; tworząc tam stworzenia, zwane Aniołami. Są to różnorodne formy życia przystosowane do przeżycia w kosmosie, całkowicie zależne od bogów. Jak bardzo potrzebne są one bogom, tak naprawdę nie wiemy. Najbardziej prawdopodobna teoria mówi, że służą jako zwiadowcy, szukając pośród galaktyk pożywienia dla swoich "władców".

 

Pierwszy Kontakt

Pierwszy raz, w którym odkryto istnienie aniołów i bogów, był w roku 230 po podboju kosmosu przez ludzkość. Wtedy właśnie Mars rozdzielił się na pół rodząc Ra, pierwszego zabitego przez ludzkość boga, zwanego także Mordercą Ziemi. Pomimo tego, że planeta ta wciąż dryfuje po kosmosie, zmieniła się ona niezwykle od tej pamiętnej chwili; większość suchego lądu pokryło się wodą z roztopionych lodowców. Od czasu, kiedy zniknęły pory roku, Ziemia w tamtym momencie umarła, ale odrodziła się na nowo. Na ziemi powstał nowy kontynent, tylko jeden, zwany przez ludzi "Nową Pangeą". Podczas Pierwszego Kontaktu zginęło wielu ludzi, jednak dzięki niemu ludzkość poznała nowe zagrożenie, które czyhało na nich bliżej, niż myśleli. Dzięki temu jednemu wydarzeniu mogli się zjednoczyć i rozpocząć kontratak.

 

Walka z Bogami

Aby walczyć z nowym wrogiem, powstały tysiące organizacji militarnych oraz para-militarnych, zajmujących się zwalczaniem bogów. Pomimo tego, że wiele z nich działa do dziś, prawdziwe znaczenie posiadają jedynie trzy z nich. Wszystkie te organizacje używają technologii Inżynierii złączonej, pozwalających im tworzyć Bojowe Zbroje, czyli humanoidalne maszyny bojowe, kierowane przez odpowiednio wyszkolonych pilotów. Organizacje te to: 

– Fundacja Phoenix – Należąca do Rodu Phoenix

– Korporacja Sheol – Przewodzoną przez Lucy Cipher 

– Armia Zjednoczonych Planet – Zależna od kontrolowanych przez ludzkość państw galaktyki

 

Organizacje do których możemy dołączyć:

Fundacja Phoenix

Typ Organizacji: Fundacja, Organizacja Para-militarna

Przewodniczący Organizacji: Daemon Phoenix

Historia Organizacji: Założona przez Gregorego Phoenixa w 234 roku po podboju kosmosu przez ludzkość, odziedziczona potem przez Daemona Phoenixa, składa się ona głównie z członków rodu Phoenix oraz zaprzyjaźnionych rodów arystokracji. Organizacja ta wykorzystuje, jak większość organizacji walczących z bogami, technologie  Bojowych Zbroi. Jedyna jednak prowadzi badania nad bojowym użyciem Energii Chaosu i wspomaga nią swoich żołnierzy. Jednak jest to niezwykle niebezpieczne, gdyż nadmiar tejże energii może doprowadzić do nieodwracalnych mutacji, przez co podawana jest ona jedynie w małych dawkach, tak aby zwiększać możliwości swoich żołnierzy. Niestety, pomimo dobrych efektów w postaci zwiększenia zręczności oraz czasu reakcji, członkowie organizacji są bardziej podatni na obrażenia. Tak samo jest i z Bojowymi Zbrojami typu Feniks, wykorzystującymi jako paliwo energię chaosu. Pomimo zwiększonego czasu reakcji, są o wiele słabsze, gdyż przez wykorzystanie tej eksperymentalnej technologii należało pozbyć się wielu części pancerza i obudowy które po prostu rozkładały się w pobliżu zbiornika z paliwem. Poza tym sam zbiornik paliwa tych maszyn jest ich słabym ogniwem i może wybuchnąć jeśli zostanie naruszony. Szczęśliwie, znajduje się on głęboko w środku maszyny. Fundacja powstała na wzór tradycji i filozofii rodu Phoenix, według której człowiek powinien zaakceptować swoją wojowniczą naturę i żyć z nią w zgodzie, zarazem nie dając się jej pochłonąć. Jej siedziba znajduje się na wschodnim wybrzeżu Nowej Pangei. Wyposażone są najczęściej w miecze plazmowe i małe działka laserowe, służące do walki z niewielkiej odległości.

Logo: Feniks unoszący się nad dwoma skrzyżowanymi mieczami na zielonym tle.

Główna Broń: Bojowa Zbroja typu Feniks

 

Przewodniczący organizacji

Imię: Daemon

Nazwisko: Phoenix

Wiek: 32 lata

Miejsce Urodzenia: Kosmos, statek "Norwegia"

Pochodzenie: Arystokracja, ród Phoenix

Zapytany o motywy walki: "Taka jest natura człowieka."

Zapytany o odczucia odnośnie swoich wrogów: "Wszystko ma miejsce we wszechświecie, co jednak stanie nam na drodze, musi zostać zniszczone."

Biografia: Urodzony w roku 228 po podboju kosmosu przez ludzkość, na statku "Norwegia", należącym do jego rodziców. Wychował się wśród prywatnych nauczycieli i trenerów szermierki. Od dziecka wykazywał niezwykły intelekt oraz kreatywność. Ukończył studia ekonomiczne, prawne oraz filozoficzne, a w wieku 19 lat zostało zaaranżowane jego małżeństwo z Hrabiną Eliz Hawken, niestety ta zmarła dwa lata później podczas porodu jego syna, Alberta Phoenix. Kiedy miał 24 lata, zmarł jego ojciec, Gregory Phoenix, a on objął po nim fundację Phoenix. Dzięki swoim niezwykłym umiejętnościom organizacja ta przeżywa teraz swój złoty wiek.

 

Korporacja Sheol
Typ Organizacji: Korporacja, Paramilitarna, Agencja Bezpieczeństwa

Przewodniczący Organizacji: Lucy Cipher

Historia Organizacji: Założona w roku 254 po podboju kosmosu przez ludzkość, była jedną z pierwszych agencji bezpieczeństwa, która podjęła walkę z bogami i niedobitkami aniołów na ziemi. Jako pierwsi wynaleźli wiertło kinetyczne, które niedługo potem pozwoliło im na zniszczenie zarodka Boga w Merkurym. Pomimo tego, przez pierwsze trzy lata działania przeżywała ona niezwykły kryzys, spowodowany wydrukiem pieniędzy przez rząd planety SC-13, oraz związanym z tym osłabieniem rynku, jednak i w tym okresie powstało najwięcej wynalazków, które niedługo potem zrewolucjonizowały sposób walki z Bogami. Najbardziej rozwinięta technologicznie, jeśli chodzi o broń konwencjonalną, nie eksperymentuje jednak z energią chaosu i trzyma się tradycjonalnych rozwiązań. Ich Bojowe Zbroje nie są szczególnie potężne, jeśli chodzi o broń lub prędkość reakcji, są jednak niemalże niezawodne, psują się niezwykle rzadko oraz są niezwykle celne. Wyposażone są najczęściej w karabiny lub działa laserowe.

Logo: Czarny, przygotowujący się do ataku wąż.

Główna Broń:  Bojowa Zbroja typu Daredevil

 

Przewodniczący organizacji

 

Imię: Lucy

Nazwisko: Cypher

Wiek: 30 lat

Miejsce Urodzenia: Ziemia, Dawna Wielka Brytannia, Londyn.

Pochodzenie: Brak szczególnego pochodzenia

Zapytany o motywy walki: "Usuwam zagrożenie."

Zapytany o odczucia odnośnie swoich wrogów: "Nie darze ich nienawiścią, są jak pszczoły. Trudno nienawidzić pszczół za to, że cię pogryzły."

Biografia: Urodzona w 230 roku po podboju kosmosu, dokładnie 10 godzin przed Pierwszym Kontaktem. Jeszcze jako niemowlę została wysłana w kosmos przez swoich rodziców, którzy niestety nie mogli opuścić Ziemi przed katastrofą. Jej rodzice zginęli i przez resztę dzieciństwa wychowywała się pod okiem swojego dziadka na kolonii, na lodowej planecie SC-13, na której trwały prace terraformacji. Miała 13 lat, kiedy jej oddział kolonii został zmasakrowany przez anioła typu Krab. Szczęśliwie przeżyła to wydarzenie dzięki dobrodziejstwu jednego z mieszkańców kolonii, który pomógł jej w ucieczce do innego oddziału, oraz zamieszkanie po śmierci dziadka, który zginął w masakrze. Przez następne kilka lat uczyła się w publicznej szkole oraz studiowała ekonomię na Uniwersytecie Głównym w Oddziale 16. W wieku 24 lat uznała, że jej celem w życiu będzie walczyć z zagrożeniem, jakim są anioły i bogowie. Założyła więc Korporację Sheol. Jednak jak się okazało, w niedługim czasie SC-13 miało zostać rozkruszone przez boga, dlatego rząd zarządził ewakuację najważniejszych osób w kraju. Zwykli ludzie byli niestety zostawieni na lodzie. Lucy skontaktowała się z jednym z jej współpracowników, fizykiem imieniem Johan Drakes, i wraz z nim opracowała technologię wiertła kinetycznego. Rok później przeprowadziła ona operację, w której dowiercili się do jądra planety za pomocą ich nowego wynalazku, oraz usunęli stamtąd bliski dojrzałości zarodek boga.

 

Armia Zjednoczonych Planet

 

Typ Organizacji: Militarna

Przewodniczący Organizacji: Rada Generałów

Historia Organizacji: Założona sto lat po podboju kosmosu, przez planety Układu Słonecznego, aby powstrzymywać bunty ludzkości na nowych koloniach. Przez 130 lat rozwijała się, pełniąc swoją oryginalną funkcję, jednak po pierwszym kontakcie, kiedy ludzkość znalazła nowego wroga, organizacja ta skupiła się na walce z aniołami i bogami. Ich główną bronią są ciężkie Bojowe Zbroje typu Warthog. Są niezwykle ciężkie i mało zwrotne, są jednak niesamowicie opancerzone oraz posiadają niesamowitą siłę ognia. Wyposażone są najczęściej w miotacz ognia lub Miniguna, gdyż ich celność nie jest doskonała.

Logo:  Lew walczący z Orłem.

Główna Broń:  Bojowa Zbroja typu Warthog

 

Przewodniczący organizacji

Organizacji przewodniczy rada generałów, która współdziała wraz z Radą Planet Układu Słonecznego. Każdy z członków rady ma rangę generała i znaczne osiągnięcia wojskowe. Wszyscy mają różne biografie, wiek oraz opinie na temat sposobu działania.

 

System

 

System inspirowany systemem Fate za którego pokazanie dziękuje Irwinowi.

 

Cechy

Jako członkowie jednej z trzech organizacji walczącej z bogami, gracze będą walczyć z wieloma przeciwnościami losu, zarazem kierując mechami i swoimi własnymi postaciami. Jest duża możliwość, że przez to doznają wielu obrażeń. Ten system będzie miał pewien specyficzny sposób radzenia sobie z dowolnymi konfliktami, które napotkają postacie. Bowiem w grze występują tak zwane "cechy". Cechy to dowolne przedmioty, pomysły, lub cechy postaci, które można wykorzystać w jakikolwiek sposób. Cechą może być na przykład cecha postaci "Technik" lub też cecha otoczenia "Piasek na podłodze". Są trzy rodzaje cech:

 – Cechy Postaci

 – Cechy Pilota

 – Cechy otoczenia oraz ekwipunku.

Cechy mogą być pozytywne i negatywne. Pozytywne wykorzystywane są przeciw konfliktom i przeciwnikom, negatywne są słabymi punktami, które można wykorzystać przeciw nam. Każda postać wybiera cztery cechy, dwie pozytywne i dwie negatywne. Oprócz tego, wybierana jest jedna pozytywna i negatywna pilota, które będą odnosić się do walk mechów. Gdy następuje pewien konflikt, weźmy na przykład, na statku zepsuł się komputer, a postać ma odpowiadającą temu problemowi cechę, powiedzmy "Informatyk", gracz może naprawić komputer używając tej właśnie cechy. Postać może nabywać i tracić cechy w zależności od woli mistrza gry i wydarzeń w sesji. Cechy negatywne to zaś słabości postaci które można wykorzystać przy walce z nią. Jeśli postać jest na przykład słaba wobec jakiegoś stylu walki, a druga postać ma cechę sugerującą że ten styl walki umie, może ona użyć tej cechy, aby osłabić, lub zadać dodatkowe obrażenia danej postaci. Cechy pilota działają dokładnie w ten sam sposób, odnoszą się jedynie do walk mechów. Ostatnim typem cech są cechy otoczenia i ekwipunku. Są to cechy dostępne danym postaciom przy wchodzeniu do odpowiedniego otoczenia lub przy posiadaniu odpowiedniego ekwipunku. Każdą część opisu otoczenia można wykorzystać, aby zyskać przewagę, także i każdą część opisu przedmiotów można wykorzystać w ten sam sposób. Powiedzmy na przykład, że miecz ma rubin w rękojeści. Postać może ten rubin wyrwać i rzucić w dane miejsce, lub sprzedać danemu handlarzowi. Warto jednak zaznaczyć, że nasz ekwipunek zmienia także liczbę obrażeń którą przyjmujemy, oraz jaką liczbę obrażeń zadajemy. Każda cecha ma inny efekt, niektóre mogą dać nam większe szanse na wygranie, niektóre mogą też odebrać turę przeciwnikowi, niektóre też mogą zwiększyć zadawaną liczbę obrażeń.

 

Cechy nie są jednak darmowe i aby ich używać, w przypadku cech postaci i pilota potrzebujemy Punktów Skupienia. Otrzymujemy 20 punktów skupienia na starcie, jednak liczba ta może zostać zwiększona przez wykonywanie odpowiednich czynności lub przez odpowiednie wybory w fabule. Jeśli zaś chodzi o Cechy otoczenia lub ekwipunku, każda z nich ma ograniczoną liczbę użyć. Piasku na podłodze podczas walki możemy użyć tylko dwa razy gdyż po tych dwóch razach nasz przeciwnik nauczy się unikać naszej sztuczki. Rubinu w rękojeści miecza możemy użyć tylko raz, gdyż po jego wyrwaniu nie będziemy mogli go już użyć.

 

 

Konflikty

 

Cechy służą, jak już wspomniałem, do rozwiązywania konfliktów. Czym zaś są konflikty? Konflikty to spotkanie z dowolną przeszkodą na naszej drodze, czy to będzie wydarzenie ustalone przez mistrza gry czy inna postać. Możemy użyć dowolnej cechy aby rozwiązać konflikt lub zyskać sobie w nim przewagę przez użycie danej cechy. Możemy poddać się i negocjować z GM'em lub drugim graczem odnośnie wyniku konfliktu. Możemy też przegrać z konfliktem i być zmuszeni przyjąć konsekwencje porażki.

 

Wymuszenie

GM ma możliwość wymuszenia na graczu pewnego zdarzenia w zamian za Punkt Skupienia, przy czym GM może wymusić na graczu tylko zdarzenia związane z jego cechami. Gracz może przyjąć zdarzenie lub odmówić wzięcia w nim udziału, przyjmując konsekwencje jakie przez to nastąpią.

 

Walka

Walka w tej sesji dzieli się na dwa typy. Walka postaci oraz walka mechów. W obydwóch przypadkach działają inne mechaniki, dlatego opiszę je w dwóch następnych kategoriach. Obydwa typy walki podążają jednak za kolejką wykonywania działań:
Gracz 1

Gracz 2

Decyzja gamemastera

Gracz 2

Gracz 1

Decyzja gamemastera

Zacznij od początku

Walka Postaci

Każda postać posiada punkty stresu oraz punkty życia odnośnie każdej części ciała.

Kiedy postać ma odnieść obrażenia, może ona przyjąć ich konsekwencje na daną część ciała, lub też uniknąć konsekwencji przez oddawanie punktów stresu. Kiedy punkty stresu skończą się, postać zmuszona jest przyjąć obrażenia na części ciała. Obrażenia są stałe dla każdej broni, jednak zadają różne obrażenia różnym częściom ciała. Na przykład, miecz będzie zadawał więcej obrażeń kończynom niż na przykład korpusowi. Po skończeniu się punktów życia dana część ciała staje się niezdolna do dalszej walki, ręka może zostać złamana lub odcięta, tak samo jak i nogi. W korpusie połamać mogą się żebra etc. O tym, czy atak się powiódł, decyduje rzut kością 10-ścienną, poniżej 5 nie powiódł się, 5 powiódł się częściowo (zmniejszone obrażenia) powyżej 6 powiódł się, zaś 10 oznacza obrażenia krytyczne w postaci dodatkowych obrażeń. Do rzutu kości dodawane są modyfikatory w zależności od użytych przez graczy cech. Jako że jest to sesja sci-fi, odcięte kończyny można odzyskać przez zdobywanie implantów lub też przez operację chirurgiczną.

Walka Mechów

Mechy, tak samo jak i postacie, mają posiadają punkty życia i odpowiadające punktom stresu punkty tarczy. W walce mechów nie liczą się zwykłe cechy; wykorzystać można jedynie cechy pilota. Oprócz tego, każdy mech posiada systemy. Systemy to dowolne części mechów, z których zmontowana jest maszyna. Działają one jak cechy z tym wyjątkiem, że aby ich używać, potrzebne są punkty energii. Każdy mech ma określoną liczbę punktów energii, którą należy uzupełnić po walce. Ilość tych punktów zależy od systemu paliwa. Jeśli ten zostanie uszkodzony, ilość punktów energii zacznie się drastycznie zmniejszać. Uszkodzenie jakiegokolwiek systemu oznacza, że nie może on być używany, dopóki nie zostanie naprawiony lub wymieniony. Także i zwykły atak kosztuje punkty energii, gdyż mech nie potrafi atakować inaczej, niż używając jednego z systemów, lub też zderzając się z innym mechem. Jeśli punkty energii się skończą, mech nie będzie mógł się więcej poruszać.

 

Karta postaci

Imię:

Nazwisko:

Organizacja do której należy:

Cechy: 

-Pozytywna-Opis

-Pozytywna-Opis

-Negatywna-Opis

-Negatywna-Opis

-Pilota Pozytywna-Opis

-Pilota Negatywna-Opis

Historia:

Wygląd: (Nie jest wymagane)

Osobowość: 

Edytowano przez Pan_eLka
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...