Skocz do zawartości

Po swojemu [Oneshot][TCB][Human][Crossover][Gore][Violence]


Halik

Recommended Posts

Przedstawiam wam swojego pierwszego Fica związanego z kucami:

 

Opowiadanie usunięte, jako że było wrzucone jedynie w celu sprowokowania shitstormu co stwierdził sam autor.

 

Nie mam dużego doświadczenia w pisaniu takich opowiadań, zdaniem korektora jest niezły, jak ujdzie to napiszę kontynuację.

 

Będą demony, inkwizycja i epickie bitwy.

 

Tak więc szykuję się na hejt i szit storm.

 

Tony Halik tu był ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Edytowano przez Dolar84
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak tagów. Czas na poprawę - 2 dni. (Edytuj post - użyj pełnego edytora - tam możesz modyfikować temat i dopisywać tagi).

 

 

Opowiadanie zawiera elementy gore. Zostaje natychmiast przeniesione do MLN a autor otrzymuje warna.

 

A teraz przemyślenia po przeczytaniu w kilku słowach:

 

Tragedia. Ilość błędów przerażająca, poziom dialogów fatalny, plus zmarnowany świetny pomysł jakim było wprowadzenie realiów Wędrowyczowskich do klimatu TCB. Naprawdę fatalnie. Polecałbym znaleźć sobie dobrego korektora, bo bez niego to opowiadanie nie ma szans.

 

 

PS: Musisz dodać jeszcze jeden z tagów obowiązkowych określających status opowiadania (Z/NZ/Oneshot)

Edytowano przez Dolar84
  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadłem na chwilę, by zobaczyć, co to. Wybiegłem z krzykiem.

 

Odrzuca już sam wstęp, który wygląda jak typowa biografia bohatera opowiadania brony in Equestria, który od innych bohaterów opowiadań brony in Equestria różni się rozmiarem buta. Potem jest już tylko lepiej - partyzantka w puszczy, której opis jest po prostu żałośnie zły, dwie ucieczki z więzienia w stylu "bo autor tak chce" i finałowa walka: Chuck Norris i Bruce Lee rozbijają dywizję Armii Czerwonej. Fabuła pędzi jak niemieckie czołgi we Francji i nie zatrzymuje się, by zastanowić się nad sensem przedstawianych wydarzeń.