Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback

Recommended Posts

Minął rok od pokonania Alduina przez Smocze Dziecię, smoki pod władzą Paarthurnaxa przestały być zagrożeniem mimo tego iż wciąż żyły w Tamriel nie atakowały już jeśli ktoś nie wkroczył na ich terytorium. Jednak smoki są tylko częścią problemu, wojna o niepodległość Skyrim trwa a Ulfric Gromowładny jarl Wichrowego Tronu wciąż pozostaje na wolności. Mimo iż Cesarstwo robi co może nie łatwo jest wygrać z rebeliantami którzy wciąż rosną w siłę. Do tego wyznawcy Daedr i wampiry wciąż są niebezpieczni, Mroczne Bractwo szykuje zamach na cesarza a ród Volkiharów pod wodzą Harkona jest coraz bliższy zdobycia Prastarego Zwoju i dokonania proroctwa Tyranii Słońca. Straż Stendarra nie może poradzić sobie z tym zagrożeniem, na szczęście jednak w blasku dnia pojawiają się łowcy wampirów, Obrońcy Świtu. Jak potoczy się wojna? Czy wampiry zwyciężą? Nie jest to wiedza dla śmiertelników. Jedno jest pewnie, śmierć Alduina to dopiero początek...

 

 

mapa z podziałem na dzielnice.

20120124124624!Skyrim-map.png

 

 

 

Sesja ta, jest w klimatach gry The Elder Scrolls V Skyrim. Akcja dzieje się po zakończeniu wątku głównego. Będziecie mieli możliwość bycia członkiem jednej z organizacji z tejże gry oraz dodatku Dawnguard. 

Oto kilka zasad które musicie przestrzegać.

1. Twoja postać może być tylko jednym archetypem naraz. Nie możesz być opancerzonym magiem zniszczenia który czarem zabija smoka a mieczem dwuręcznym całą resztę. Wszystko w granicach rozsądku. Po prostu zero op.

2. Przekleństwa są dozwolone ale z umiarem. 

3. Zero dodatkowych ras. Tylko te z uniwersum.

4. Nie możecie mieć na start pełnego daedrycznego ekwipunku ani artefaktu.

5. Pamiętajcie że Skyrim to niegościnna kraina i że wasza postać musi mieć futro aby móc przetrwać, nie może biegać w staniku, chyba że jest w południowej części Skyrim.

6. Jeśli chcecie własny wątek, proszę pisać na pw. Tak samo jeśli chcecie zdobyć jakiś Daedryczny artefakt.

7. Ogólny regulamin forum też obowiązuje. 

 

Organizacje dostępne. (opis z pl.elderscrolls.wikia.com)

 

Mroczne Bractwo

gildia płatnych zabójców okryta mrokiem i tajemnicą, działająca w imieniu Sithisa na terenie całego Tamriel. Mimo iż ich działalność jest nielegalna, są powszechnie tolerowani. Gildia ta była niegdyś jedną z najbardziej szanowanych, jednak od czasu porzucenia pięciu zasad z kodeksu bractwo straciło swoją dobrą reputację. Kiedyś byli połączeni z Morag Tong, lecz w 2E podzielili się na dwie konkurujące ze sobą organizacje.

 

Gildia złodziei 

gildia występująca w Skyrim. Ich siedzibą są Szczurze Nory w mieście Pęknina. Członkowie tejże gildii słyną ze stwarzania kłopotów w tym mieście, zajmują się oni kradzieżą przedmiotów, zmianami w księgach rachunkowych oraz pożyczkami.

Maven Czarna Róża pomaga gildii złodziei, w zamian oni wykonują dla niej różne zadania, niektórzy także służą daedrycznym książętom między innymi Nocnicy.

 

Towarzysze  

grupa wojowników powiązana z Gildią Wojowników z Cyrodiil.

Jej członkowie to potomkowie legendarnej Pięćsetki Towarzyszy, na której czele stał Ysgramor. Towarzysze nie posiadają dowódcy, lecz herolda - Kodlaka Białowłosego, który pełni tylko rolę doradcy grupy. Miejscem ich pobytu jest Jorrvaskr - najstarszy budynek w Białej Grani.

 

Akademia Magów w Zimowej Twierdzy 

odpowiednik Gildii Magów w innych prowincjach. Szkoła jest jedynym miejscem poświęconym nauce magii w Skyrim.

Skrytość magów z akademii oraz naturalna nieufność Nordów przyczyniły się do powszechnej nieufności dla magów, jeszcze bardziej narastało to po zniszczeniu miasta w 4E 122 (podobno przez Magów), lecz dowodów na to nikt nie posiada. Akademia ta posiada swego arcymaga Savosa Arena - wydaje się, że wie iż akademia ma złą opinię, lecz nic z tym nie robi.

 

Straż Stendarra 

organizacja powołana po Kryzysie Otchłani w celu nie dopuszczenia do kolejnych prób połączenia Nirnu z Otchłanią. Zadaniem strażników jest likwidacja wszelkich objawów nekromancji, a w szczególności tropienie i likwidowanie daedr i ich wyznawców.

 

Straż Świtu 

Gildia ta jest starożytnym zgrupowaniem łowców wampirów, które niedawno zostało reaktywowane w 4E 201 przez byłego członka Israna.

 

Klan Volkihar  

Klan wampirów dowodzony przez Lorda Harkona którego celem jest pozbycie się Tyranii Słońca. 

 

 

 

Rasy

 

Argorianie

 

Argonian_fan_art_picture_image_Skyrim_co

Jaszczuroludzie z Czarnych Mokradeł. Świetni skrytobójcy oraz złodzieje, mogą oddychać pod wodą i szybko się regenerują.

Bretonowie

kyte2_zps6f892625.png

Białoskórzy ludzie z okolic Hammerfell. Długie życie pod Altmerskim naciskiem wykształciło u nich największe wśród ras ludzkich umiejętności magiczne. Są też odporni na magię. Świetni przywoływacze oraz iluzjoniści. 

 

Mroczne Elfy (Dunmerowie)

dunmer_girl_by_kokomiko-d5snqxy.jpg

Jedna z elfich ras, pochodzą z Morrowind obecnie nie mają jednak ojczyzny. Mają niebieską, szarą bądź szaroniebieską skórę. Świetni magowie zniszczenia, magowie bitewni, skrytobójcy. Są również odporni na ogień.

 

Elfy wysokiego rodu (Altmerowie)

high_elf_female_avatar600_431.jpg

Pochodzący z wysp Summerset przedstawiciele rasy elfów, najlepsi wśród magów, nie są jednak dobrzy w walce wręcz. Ich skóra jest dość jasna lub lekko żółtawa.

 

Cesarscy 

skyrim_the_imperial_by_super_chunky_monkLudzie pochodzący z Cyrodill. Świetni wojownicy oraz kupcy. Są doskonali jeśli chodzi o walkę mieczem jednoręcznym i tarczą.

 

Khajiit'ci

3902355-1351354227.jpgRaza koto-podobnych humanoidów z Elsweyr. Są zwinni i cisi. Świetni skrytobójcy i złodzieje. Dobrze też handlują. 

 

Nordowie

the_elder_scrolls_online_conceptart_Nt49

Ludzie pochodzący ze Skyrim, mają jasną skórę i włosy, dobrze znoszą chłód i świetnie walczą, idealny na berserków i barbarzyńców. 

 

Orkowie (Orismerowie)

 

7607d975941f87e6729f145c9c05c7b4.jpg

Rasa elfów, żyją wraz z Bretonami w wysokiej skale. Świetni kowale, barbarzyńcy i berserkowie. Są masywni i wysocy. Mają od szarej do ciemno zielonej skóry.

 

Redgardzi

 

RedguardFemale.jpg

Rasa ciemnoskórych ludzi pochodzących z Hammerfell, dobrzy wojownicy, wytrzymali i odporni na trucizny.

 

Leśne Elfy (Bosmerowie)

 

nas_zpsb448c528.jpg

Rasa elfów pochodzą z Puszczy Valen, są niscy oraz drobni, świetni łucznicy i zwiadowcy, często mają rude lub brązowe włosy oraz lekko ciemną cerę.

 

Karta Postaci

Imię:

Nazwisko (nieobowiązkowe)

Pochodzenie (może być inne niż na przykład Redgard z Hammerfell, może być ze Skyrim))

Rasa:

Archetyp:

Wiek:

Wygląd:

Krótka historia życia (nie musi być naprawdę długa)

Organizacja (nieobowiązkowe): 

 

Moja postać:

Imię: Thorvald

Pochodzenie: Skyrim

Rasa: Breton (Dovahkiin, Wilkołak.)

Archetyp: Mag bitewny

Wiek: 28 lat

Wygląd: request__breton_by_donoffrio-d6g07rr.jpg

Historia życia: Thorvald urodził się w Skyrim, na długo przed powrotem smoków. Na początku mieszkał w Gwieździe Zarannej ale dość wcześnie dołączył do Akademii, po zakończeniu szkolenia jednak udał się do Białej Grani. Wkrótce jednak po jego przybyciu Białą Grań zaatakował smok. Thorvald pomógł go pokonać i w ten sposób odkrył to że jest Dovahkiinem. 

Organizacja: Towarzysze. 

 

 

Zapisani:

Elfka z Amanu, Mag Anriela Slinbor

Mały Hehesz, Zwiadowca Arfina

Oksymoron Greyjol, Wampirzy skrytobójca Dharina. 

Pawlex, Barbarzyńca Thormak

BrillantCandy, skrytobójca Werika

Edited by Mephisto Pheles

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Nie sądzę

First

Imię: Anriela

Nazwisko: Slinbor.

Pochodzenie: Alinor z Summerset.

Rasa: Altmerka.

Archetyp: Klasyczny mag.

Wiek: 24 lata.

Wygląd: Jest wysoka, ma jasną cerę. Posiada jasnobrązowe włosy i żółto-zielone oczy. Jak każdy elf ma szpiczaste uszy.

Krótka historia życia: Urodziła się w bogatej rodzinie w Alinorze. Spędziła tam całe dzieciństwo, a niedługo po tym gdy dorosła, wyruszyła do Skyrim, aby przeprowadzić badania nad smoczymi grobowcami.

Organizacja: Akademia Magów w Zimowej Twierdzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imię: Arfina

Pochodzenie: Puszcza Valen

Rasa: Leśne Elfy (Bosmerowie)

Archetyp: Zwiadowca

Wiek: 20 lat

Wygląd: Niska dziewczyna z rudymi włosami i zielonymi oczami.

Krótka historia życia: Arfina urodziła się w Puszczy Valen i tam się wychowała. Od małego uczyła się strzelać z łuku. Przyjechala do Skyrim w poszukiwaniu pracy.

Edited by Mały Hehesz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imię: Dharia
Pochodzenie: Hammerfall
Rasa: Redgard
Archetyp: skrytobójca
Wiek: 21 lat
Wygląd:

tumblr_static_b3c7ci7cjo8ckg0o0wok0s4ww.

Krótka historia życia:  W wieku siedemnastu lat została przemieniona w wampira. Po tym zdarzeniu opuściła rodzinne ziemie i została członkiem klanu Volkihar.
Organizacja: Klan Volkihar
Edited by Oksymoron Greyjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imię: Thormak

Pochodzenie: Skyrim

Rasa: Nord

Archetyp: Barbarzyńca

Wiek: 40 lat

Wygląd:

hunting_by_bakarov-d4miyfx.jpg

Historia: Urodził się na zimnej i niebezpiecznej północy Skyrim. Uczono go jak walczyć i jak przeżyć w tej niebezpiecznej krainie. Osiągając wiek męski wyruszył aby szukać przygód i bitki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imię: Werika

Pochodzenie: Puszcza Valen

Rasa: Leśny Elf

Archetyp: Skrytobójca

Wiek: 19 lat

Wygląd: Niewysoka blondynka o długich włosach  i brązowych oczach.

Krótka historia życia: Werika całe swoje dzieciństwo spędziła w Puszczy Valen. W wieku osiemnastu lat uciekła z domu i zamieszkała w Skyrim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imię: Johan

Pochodzenie Skyrim

Rasa:Nord ( wilkołak )

Archetyp:Wojownik

Wiek: 25

Wygląd:bts_01.jpgBez zbroi

Krótka historia życia Urodził się w Wichrowym Tronie. W wieku 20 lat dołączył do Towarzyszy.

Organizacja: Towarzysze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karta Postaci

Imię: Bryan

Nazwisko: Mort

Pochodzenie: Sunguard

Rasa:Cesarscy 

Archetyp: Strażnik. ( jeśli nie pasuje to Wojownik) 

Wiek:30

Wygląd:

human_warrior_by_sabin_boykinov-d4ifgzq.

Krótka historia życia: Bryan od dawna był strażnikiem. W wieku 16 lat dołączył do straży i od tego czasu stawał się coraz lepszy w tym co robi.

Organizacja Straż Stendarra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imię: Arnand

Pochodzenie: Wysoka Skała

Rasa: Breton

Archetyp: Nekromanta

Wiek: 43

Wygląd:

Necromancer.jpg

Krótka Historia: Urodził się w Daggerfall, w wieku 20 lat opuścił rodzimą prowincję i przeniósł się do Skyrim by studiować magię a konkretniej nekromancję i trochę magii zniszczenia. Wstąpił do Akademii Magów w Zimowej Twierdzy (nekromancja jest tam tolerowana :D)

Organizacja: Akademia Magów w Zimowej Twierdzy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...