Skocz do zawartości

Gra... 2.75D?


MiXer

Recommended Posts

Hejka! Dawno nic nie pisze, nie wrzucam i totalnie milczę, pomyślałem więc że przedstawie coś nie coś na temat mojej gry... A więc *retrospekcja*
5 miesięcy temu przeczytałem świetną książkę Orsona Scott Carda "Zagubieni Chłopcy". Może książka nie do końca o grach jednak pokazała te czasy cmd64, atari i pierwszych pecetów. Więc pomyślałem sobie "Czemu by nie połączyć grafiki 3D z Grafiką 2D w widoku z góry? I tak powstał pomysł gry w 2.75D(nie wiem jak to nazwać...) "Save My Sister". Łączy Ona RPG z Visual Novelką, co oznacza że oprócz walki istnieje także dosyć rozległy wątek fabularny, który swoją obszerność zawdzięcza dużą ilością dialogów, misjom, oraz wszelkimi eventami. Kod gry jest dosyć rozległy, więc trochę się z tym męczę.
Nasz "team" (jeśli mogę to tak nazwać) składa się z dwóch programistów, w tym jeden modelarz 3D oraz 5 grafików.
Może dla uświadomienia umieszczę parę screenów

 

Wygląda to tak:

10609474_689211574501123_785322648516799

tutaj widok w dungeonie

10628070_689211597834454_789895278125459

Rzecz z której jestem dumny, czyli system walki przeciągnięciami:

10632749_689211604501120_131350542820562

Za niedługo wystartuje także kampania na desurze, a wkrótce także demo gry, ponieważ do wydania gry potrzeba troszkę nakładów finansowych (np. Unity Pro)
Wystartowałem także z fp, aby trochę spopularyzować grę.
https://www.facebook.com/playsavemysister
ps. jeszcze jedno, jakie video z gry zrobić, gameplay czy trailer? Desura tego niestety wymaga.
To już tyle. Enjoy!

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł na połączenie grafik. Wygląda to całkiem ładnie. Jako, że się namęczyliście to na pewno zagram gdy wyjdzie. Zwłaszcza, że gra będzie miała "dosyć rozległy wątek fabularny". 

 

Trailer brzmi ciekawiej i na ogół są bardziej zachęcające także jakbym miała wybierać to trailer. Aczkolwiek gameplay też chętnie bym zobaczyła ;3 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
×
×
  • Utwórz nowe...