Skocz do zawartości

Pytania dotyczące Starcia Tytanów.


Cava Herondale

Recommended Posts

Czy mag dzieli się na jakieś konkretne rodzaje czy można go zbudować do woli? Mag bojowy, nekromanta, czarnoksiężnik, demonolog, mag krwi, kapłan, czarodziej, mechomanta, pan cieni?

Tutaj napisałam mag jako pojęcie ogólne, więc można wykorzystać wszelkie znane Ci rodzaje. Jeśli chcesz mieć konkuretny rodzaj, to wystarczy to dopisać. Chociaż pewnie większość osób będzie korzystać z różnych rodzajów magii, więc postanowiłam nie ograniczać tego do jednego rodzaju. Do wyboru, do koloru. Byle Twoja postać nie była OP. :) W takim wypadku karta postaci zostaje odrzucona i powinna zostać poprawiona, to tak przy okazji mówię.

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie brzmi: Czy można być podmieńcem po stronie Cadence?

Żeby nie było że nadmierny zamęt wprowadzam trochę się wyjaśnię: W kryształowym królestwie też jest miłość... Chrysalis mając wybór pomóc/nie pomóc pomoże bo jeśli ma wybierać między "chomikowaniem" miłości przez Cad i bezmyślnym jej wypalaniem przez Sombrę wybór jest prosty. Poza tym ocieplenie stosunków itd. Może jakaś nagroda w przyszłości :P 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie jest następujące: Jak będzie wyglądała mechanika walki? Czysto opisowa z udziałem dwóch stron, opisowa z rzutami kośćmi, które osądzają sukces akcji, czy może to osoba trzecia ustala to, czy dana czynność się udała? Interesuje mnie też ów poruszanie się i strategia. Czy jest to zaaranżowane na modłę Magicznych Pojedynków, czy jakoś inaczej? Zaraz się okaże, że to wszystko zostało szczegółowo opisane, tylko ja ten temat przegapiłem ;-;. Ciekawi mnie tez przekładanie statystyk na aktualną akcję, jeśli działać będzie mechanika opisów dwóch graczy, jak w MP, oraz sposób rozdysponowania skumulowanych punktów. Pomysł ciekawy, ale jestem typem osoby, która koniecznie musi dokładnie znać mechaniki i zasady przed przystąpieniem do czegoś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam też pytanie odnośnie robienia zasadzek na graczy. Czy oprócz wyssania tych 5 punktów będzie jakiś efekt dodatkowy? Np. Ten gracz przez jakiś czas nie może brać udziału w WW albo zadaniach pobocznych. Albo czy to będzie na zasadzie oddzielnego tematu o zasadzce i gracz w pułapce, będzie mógł jakoś uciec jeśli dobrze to opisze, a przeciwnik zostawi jakieś luki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o pisanie postów:

Będzie można było rywalizować z kim się chce. Wszystkie najważniejsze akcje będą musiały być podkreślone, aby je specjalnie wyróżnić. Przykładowo:

Cadance zakradła się od tyłu i zaatakowała Sombrę. Najwidoczniej zdążył to przewidzieć, gdyż zrobił unik. Ale nie dało mu to wiele. Róg Cadance rozbysnął, kiedy używała przeciwko niemu magii. Nie miał szans na obronę.

Jak widzicie można od razu przewidywać skutek swoich ataków. Jednak zaatakowany gracz odpisuje na Wasz post i może zmienić bieg zdarzenia. 

Sombra wiedział dokładnie, że ta nędzna klacz czai się od dłuższego momentu na jego życie. W sumie miał z tego niezły ubaw. Niech sobie myśli, że jest mądra. Kiedy zaatakowała zablokował jej cios swoim mieczem. Kiedy zauważył, że jej róg rozbłysnął, wiedział, że chce zaatakować magią. 

- Żałosne... - powiedział znudzonym tonem, jakby widział podobne rzeczy już tysiące razy i wyczarował wokół siebie mgłę, która odbiła zaklęcie prosto w swojego przeciwnika.

Pamiętajcie! NAJWIĘKSZE umiejętności posiadają Cadance i Sombra, więc nie przesadzajcie zbytnio z unikami. Możecie napisać coś w stylu:

Ogier ją przechytrzył. Oberwała, a z jej rany obficie polała się krew. Ale następnym razem nie dała mu się tak podejść. Nie da mu tej satysfakcji...

Pułapki:

Na pułapki będzie widniał osobny temat, w którym gracz będzie pisał na kogo chce ją zasadzić i z jakim przewidywalnym skutkiem. Przykładowo:

Zasadzona przez: IMIĘ KUCYKA (nie potrafię się domyślić, który kucyk zasadził daną pułapkę, żeby to zapisać w rozgrywce)

Na kucyka: IMIĘ KUCYKA

Przewidywany skutek: Np. utrata przytomności, złamanie kopyta, skręcenie, duża otwarta rana

Na sesję w: Np. w lesie, w górach, w Kryształowym Imperium

Opiekun działu informuje o tym w sesji kolorem czerwonym.

Klacz szła beztrosko na trening w koszarach, kiedy pod jej kopytami zarwała się ziemia. Wylądowała w ogromnym dole bez możliwości ucieczki. Miała kilka drobnych ran i jedną większą na policzku. Miała nadzieję, że ktoś ją odnajdzie. Inaczej zostanie tutaj do wieczora, a do rany wda się zakażenie.

 

Przed pułapką nie ma możliwości ucieczki. Mogą ocalić Cię jedynie członkowie Twojej drużyny. Nie ma innej możliwości. A pułapka sama w sobie nie sprawia, że gracz jest usuwany na jakiś czas z rozgrywki. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W żadnym razie nie chcę narzucać swego zdania ale mam pewną myśl w sprawie pułapek.

 

Nie lepszą mechaniką pułapek byłoby blokowanie uczestnika na określoną liczbę tur w starciach ( ilość zależna od stopnia skomplikowania pułapki ) potrzebną do samodzielnego wydostania się ?   Oczywiście uratowanie przez członków drużyny wciąż by występowało znacznie skracając czas uwolnienia.

 

Pytam się gdyż trochę bezsensowne, przynajmniej według mnie jest to że ma postać do wydostania się z głębokiej dziury potrzebuje pomocy.

 

Jak pisałem wcześniej to jedynie moja prosta sugestia, nie nakaz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zacznie się całkowicie ten event? I czy wyrobicie się ze specjalem dla snajperów?

Jak najbardziej się wyrobimy. A jeśli już się takowy pojawi, snajperzy dostaną o tym powiadomienie na PW. :) 

 

 

W żadnym razie nie chcę narzucać swego zdania ale mam pewną myśl w sprawie pułapek.

 

Nie lepszą mechaniką pułapek byłoby blokowanie uczestnika na określoną liczbę tur w starciach ( ilość zależna od stopnia skomplikowania pułapki ) potrzebną do samodzielnego wydostania się ?   Oczywiście uratowanie przez członków drużyny wciąż by występowało znacznie skracając czas uwolnienia.

 

Pytam się gdyż trochę bezsensowne, przynajmniej według mnie jest to że ma postać do wydostania się z głębokiej dziury potrzebuje pomocy.

 

Jak pisałem wcześniej to jedynie moja prosta sugestia, nie nakaz.

Bardzo dobry pomysł. :) Postaram się coś w tym kierunku zrobić. Dziękuję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Poza tym nie napisałam, że pegazy nie mogą wylecieć z dziury. xD

 


Przed pułapką nie ma możliwości ucieczki. Mogą ocalić Cię jedynie członkowie Twojej drużyny. Nie ma innej możliwości. A pułapka sama w sobie nie sprawia, że gracz jest usuwany na jakiś czas z rozgrywki.

 

Jak dla mnie to brzmi bardzo podobnie. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja mówię, że masz od rana się nim zajmować? Po prostu zostawiłaś coś bez wszystkich informacji i z tego powodu są wątpliwości. A co do uzupełniania to skoro wymyśliłaś te typy i odpisujesz na pytanie do pułapek to mogłabyś po prostu napisać resztę rzeczy. A nie krzyczeć, że w planach to logiczne. Przedstaw plan, a nie będzie pytań. Jestem MG i też mam swoje obowiązki fakt mniejsze niż twoje ale w życiu też mam ich sporo na głowie. Ale jak mi coś wpadnie do głowy to graczy informuje o nowościach lub pytam się ich czy to pasi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdro dla spamreów i mistrzów ciętych ripost

Czyli pytanie: powstanie jakiś wątek do offtopu, żeby nie zaśmiecać wątków głównych, Gdzie zburwersowani gracze bez rozrywania mięsa będą mogli dać upust negatywnym emocjom, gdzie będzie można wytknąć niecnie kompromitującą wpadkę kogoś innego (4 fun nie dla hejta) gdzie na stos rzucane będą dziesiątki luźnych pomysłów by do porządnego zapytania trafił ten jeden, przez ogół wybrany pomysł mogący uświetnić nam grę? Chyba że pozostali uznają że to się nie przyda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...