Skocz do zawartości

Equestria Times 12/2014 (2)


Dolar84

Recommended Posts

Ok%C5%82adka%20-%20web.png

 

Witajcie!

 

Wychodzi na to, że póki co skutecznie pozbyliśmy się klątwy pierwszego numeru i kolejny udało się wydać bez tragicznej obsuwy. Na pewno wielu z Was spodziewało się, iż będzie to numer związany z Świętami. Cóż, tak się nie stało, postawiliśmy po prostu na przyjemną zimową okładkę.

 

Jednak nie martwcie się, ponieważ i tym razem postaraliśmy się dostarczyć Wam wiele ciekawych artykułów. Naturalnie sporo z nich dotyczy fanfików, jednak fani publicystyki, wywiadów, roślinności owadożernej i wielu innych rzeczy, również znajdą w nim coś dla siebie. Nie od rzeczy jest wspomnieć, iż pojawiła się również relacja z meetu Wrocławskiego, na którym pojawiła się masa osób z naszej redakcji. A fakt, iż wiadomość o nim, nie znajduje się na okładce wynika jedynie z tego, iż przygotowana była ona znacznie wcześniej i zmiany zaowocowałyby kolejnymi opóźnieniami.

 

Jednak dosyć mojego marudzenia, czas oddać Wam do lektury nasz drugi numer. Mamy nadzieję, że i tym razem znajdziecie tam wiele rzeczy, które Was zainteresują.

 

No i niejako przy okazji, w imieniu całej redakcji pozwalam sobie życzyć Wam zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!

Dolar84

  • +1 5
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ech, jak zwykle. Dolar... wrzućcie coś nieco młodszego. Half-Life, Unreal, Trackmania, był Doom, bo nie pamiętam.

 

Triste, Triste, Triste... czytałeś tytuł tego cyklu? :D Cała rzecz w tym, żeby przypomnieć naprawdę stare, a jednocześnie świetne gry. A z wymienionych powyżej na pewno w cyklu pojawi się Doom i Półżywy. W Nieprawdziwego nie grałem, a co to Trackmania to nawet nie wiem.

 

Naturalnie, jeżeli zechcesz (lub ktokolwiek inny) napisać gościnnie artykuł o nieco nowszych grach, to przyjmiemy z otwartymi ramionami. Ja miałbym z tym problem, bo w wiele z nich po prostu nie grałem :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja droga Cahan,

 

W komentarzach na łamach poprzedniego wydania zastanawiałaś się, dlaczego w ten sposób prowadzimy między sobą konwersację. Otóż raczę ci odpowiedzieć w najprostszy możliwy sposób - bo możemy. Azaliż powiadam, że nie ma specjalnego wytłumaczenia mojego podejścia w tej materii. Jednakowoż mój komentarz pojawia się tu nie bez powodu, bowiem miałem okazję przeczytać kolejną część twojego poradnika:

 

Jeśli używamy liczby mnogiej jako podmiotu, to konsekwentnie odmieniamy całe zdanie, nawet gdy wydaje nam się to nielogiczne ("Ład i porządek wcale nie są naszym wrogiem - podejrzewam, że to zwykłe przeoczenie korektora). Z innych baboli technicznych - zdarzają ci się powtórzenia.

Podajesz anty-przykład w podpunkcie o streszczaniu fabuły, lecz nie wykorzystujesz w pełni jego potencjału. Wszystkie argumenty stawiasz w czysto negatywnym świetle, natomiast nie wspominasz o innych możliwościach płynących z wykorzystania tejże furtki. Nie mówię tutaj bynajmniej o sile drzemiącej w grotesce, bo tak jest oczywiście najprościej - raczej o próbie życia z tym utartym schematem. Ciekawie ten problem został przedstawiony w serii o "Mieczu Prawdy" Terry'ego Goodkinda, serialu animowanym pt. "Avatar: Legenda Aanga" czy dowolnej baśni traktującej o spełnianiu życzeń (to ta sama szuflada). Obie wyżej wymienione pozycje bazują na wybrańcach i przepowiedniach, ale zmyślnie wykorzystują ten motyw na własne potrzeby.

 

Do reszty rzeczy się nie przyczepię, gdyż mają mą aprobatę lub kontrargumentacja nie pokryje się z postawionymi tezami.

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Mordecz
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Naturalnie, jeżeli zechcesz (lub ktokolwiek inny) napisać gościnnie artykuł o nieco nowszych grach, to przyjmiemy z otwartymi ramionami. Ja miałbym z tym problem, bo w wiele z nich po prostu nie grałem :D

 

To można pisać gościnne, jednorazowe artykuły, niekoniecznie związane z fandomem? Ma ktoś pożyczyć wiadro czasu i co nieco informacji jak się poprawnie pisze artykuły? Może bym co nieco nasmarował o kilku genialnych modach, albo klimatycznych grach (trochę bardziej współczesnych)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mały kucyku! Mordecz, kotku! Mój drogi Mordeczu!
 
Potencjał jest, owszem. I o tym potencjale będzie więcej przy kreacji bohaterów, a nie świata i fabuły. Fakt, że najpopularniejsza jest groteska, jest też coś takiego jak tworzenie pozornej sztampy - jak zwykłam to nazywać. Ale takim zabawom z czytelnikiem zamierzam poświęcić czas w dalszych częściach serii.
 
Co do Richarda Rahla... NEIN! Kim Richard Un: leśniczy, król, czarodziej obu magii, Poszukiwacz Prawdy, ultra rzeźbiarz, super kochanek, Honorowy Członek Błotnych Ludzi, najlepszy piłkarz świata, ten który nawróci każdego na właściwą drogę, ultra przystojny, wychowawca chimer i dzieci... Pewnie coś pominęłam, ale nieważne. Rysiek to postać wyidealizowana do bólu. I nie wyszło jej to na dobre. Książki z tej serii ratują postacie drugoplanowe, bo sam Rahl to... Mary Sue.
 
Motyw wybrańca nie jest zły. Większość motywów przedstawionych w Ponragonie nie jest zła sama w sobie. Złe jest upychanie ich razem ile wlezie.

 

Pozdrawiam

Twoja Księżniczka Celestia Cahan I Jadowita

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Triste, Triste, Triste... czytałeś tytuł tego cyklu? :D Cała rzecz w tym, żeby przypomnieć naprawdę stare, a jednocześnie świetne gry. A z wymienionych powyżej na pewno w cyklu pojawi się Doom i Półżywy. W Nieprawdziwego nie grałem, a co to Trackmania to nawet nie wiem.

 

Naturalnie, jeżeli zechcesz (lub ktokolwiek inny) napisać gościnnie artykuł o nieco nowszych grach, to przyjmiemy z otwartymi ramionami. Ja miałbym z tym problem, bo w wiele z nich po prostu nie grałem :D

 

Hmm... W takim razie spróbuję napisać kilka słów o Unreal'u i jego kontynuacji - synonimie słowa "profanacja". Trackmania? Też warto. To jedyna gra jaką znam, w której liczą się tylko umiejętności (identyczne auta, które przenikają przez siebie)

Edytowano przez Triste Cordis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...