już nie wchodzę

Krótkie fiki od Seluny [Seria][Slice of Life][Crossover][Contest]

Recommended Posts

Witam wszystkich.
Jako, że ostatnio wzięłam udział w dwóch konkursach literackich na forum, stwierdziłam, że zamieszczę tutaj moje wypociny. Jestem początkująca, więc proszę o ostrą krytykę.

Fanfiki zawarte w środku:

Chwila [Oneshot][Slice of Life]

Opowiadanie na konkurs literacki u Cadence. Nijakie takie.
Podróż [Oneshot][Comedy?][Crossover]

Opowiadanie na konkurs literacki u Whooves'a. Same herezje w środku.
Kreda [Oneshot][Comedy][Slice of Life]

Pewna mała klaczka idzie po kredę.

W tym temacie będą publikowane tylko fanfiki nie przekraczające tysiąca słów. Dłuższe będą publikowane oddzielnie.

MLPFiction

Edytowano przez Seluna
  • +1 2

Jeżeli dajesz tag seria w tytule, to w poście przy każdym opowiadaniu powinny pojawić się dokładne, przypisane mu tagi. Proszę poprawić. Czas - 2 dni.

Piszesz bardzo Ciekawie, bez błędów gramatycznych i stylistycznych. Potrafisz też ładnie rozbudować zdanie tak żeby przyjemnie się czytało a jednocześnie nie było za długie i skomplikowane. Tak się zastanawiam, czy będzie jakiś ciąg dalszy "Chwili"? A 2 opowiadanie przyznam rozbawiło mnie :)

• +1 1

Miałem akurat chwilę, więc zerknąłem sobie na "Chwilę" :rd6: (Wow, Foley przeczytał coś, co jest na mlpfiction, a nie google docs... Niemożliwe, ale jednak cuda się zdarzają).

Do rzeczy: opowiadanko krótkie, proste, lekkie i przyjemne. Oceniając umiejętności pisarskie, to prezentowany poziom jest między "dobry" a "bardzo dobry", chociaż ciężko to dokładnie stwierdzić na podstawie tak małej ilości słów. Faktem jest, że opisy, które są główną częścią tego tekstu, są naprawdę dobre - złożone, rzeczowe... A pomyśleć, że ja ostatnio mam doła i opisy mi zupełnie nie idą :rd4:

Trafiło się kilka literówek, parę zdań może bym też inaczej napisał, ale to naprawdę drobnostki. Dobre opowiadanie, jak najbardziej na plus.

Pozdrawiam,

Foley :lazyrainbow:

• +1 1