Skocz do zawartości

Recommended Posts

Lista graczy:

***

POSZUKIWANY

MasterMind

Szef szajki atakującej karawany, napadających na pociągi i szerzących terror wśród ludności cywilnej.

Przestępca to niski, gruby jednorożec o słomianej sierści i brązowych włosach. Znaki szczególne: Kowbojski kapelusz, ciągle żuje niezapalone cygaro, a jego CM przedstawia worek pieniędzy schwytane w lasso.

Przestępca jest niebezpieczny, podstępny i najpewniej uzbrojony.

Według doniesień, jego przybocznymi są Mały Joe, ogromny kuc ziemny o czarnej sierści i grzywie tego samego koloru, z czerwoną chustą i czarnym kapeluszem. drugim przybocznym jest klacz, której tożsamość jest tajemnicą, posługuje się jednak na co dzień ksywką Black Widow. Oprócz nich MasterMind ma bandę rabusiów i zabijaków na każde swoje skinienie.

Ostatnio widziano ich dzień drogi na północ od tego miasteczka.

Poszukiwanych unieszkodliwić, pojmać i zabrać do marszala lub szeryfa.

Przewidywana duża nagroda oraz wszystko co znajdziecie oprócz oczywistych pamiątek rodzinnych i dokumentów miejskich będzie należeć do tych, którzy złapią niebezpiecznych zbrodniarzy.

***

 

Taki list gończy otrzymała Gildia. Ona swoją drogą zajmowała się wszelkimi zleceniami, by cywilom żyło się lepiej, czyli łapali bandytów, ochraniali karawany i zajmowali się uspokajaniem plemion zebr. Szefem tej gildii jest twardy ogier, niegdyś szeryf, ale rzucił tę posadę, by pomagać większemu gronu kucyków. Na razie jednak musi od czegoś zacząć. To była jedna z jego pierwszych misji i wiedział, że jest już trochę za stary by zająć się tym sam. Położył papier na stole i spojrzał profesjonalnie na rekrutów. Szóstka chętnych na przeżycie przygody. Młodzi, silni, sprawni powinni się nadać ale to okaże się dopiero gdy wyruszą. Wtedy odezwał się, jego głos był niski, ale charyzmatyczny. Ten kucyk na pewno wie jak rozmawiać z innymi.

- Słuchajcie, rozesłałem do was zaproszenia do gildii, ponieważ zostaliście mi polecenie przez moich informatorów, dzięki którym dowiadywałem się o przestępcach na moim terenie. Ufam im, ale mam wrodzoną podejrzliwość do umiejętności moich podwładnych i już kilka razy bym się na nich przeliczył. W tym momencie jednak nie mam jak was ocenić i muszą wam wystarczyć wasze umiejętności. MasterMind jest podstępny i nie ukrywam, że przechytrzył mnie już parę razy. Mam pewne obawy, że może coś się wam stać, ale jeśli podołacie, to będziecie pierwszymi pełnoprawnymi członkami Gildii, Obrońcami Prawa! - Powiedział ostatnią nazwę z wyraźnym entuzjazmem i z szerokim, przyjaznym uśmiechem. - Ale koniec przemów, bo musicie działać. Tak jak mówiłem, czytając ten list gończy, oni są dzień drogi stąd. Problem jest taki, że list jest sprzed dwóch dni, co daje nam łącznie trzy dni różnicy. Weźcie swoje rzeczy i ruszajcie, nie ma czasu do stracenia. A i jeszcze jedno, list mówi o nagrodzie, ale część z nagrody idzie na tę Gildię, lecz nie martwcie się, to lokata długoterminowa i na pewno wam się zwróci. - Zakończył wesoło i mrugnął do nich.

 

A teraz część bardziej mechaniczna, czyli karta postaci. Do sesji potrzebuję sześciu osób, choć jeśli sesja będzie wspaniale się toczyć, to najpewniej zwiększę ten limit. Zasady panujące na takiej sesji, są identyczne jak w sesji prowadzonej przez innych MG, ale je przypomnę:

- Zakaz OP/PG/Meta-gamingu

- Robimy KP według zamieszczonego schematu. A karty, które nie spełniają wymagań, są automatycznie odrzucane.

- Nie przesadzamy z ilością wulgaryzmów oraz nie obrażamy bezpośrednio graczy. Dostosowujemy rozmowy do warunków w sesji (Czyli w walce poemat odpada, bo może trwać nawet całą walkę. Krótkie wypowiedzi. Ale za to przy ognisku, przed snem można wesoło rozmawiać. )

- Pilnujemy, by nie łamać regulaminu forum oraz działu.

- Od opisu wątków jest MG, a nie gracz, jednak gracz może prosić prywatnie o jakiś wątek poboczny dla siebie, jednak wtedy jest on uzgadniany, by pasował do sesji.

To chyba tyle czas na samą kartę.

1: Imię i nazwisko lub ewentualna ksywa.

2: Płeć oraz rasa (kuc ziemny, pegaz, jednorożec, zebra, [A niech stracę, dam wam możliwość grania również Podmieńcem lub Bat-pony, ale tylko i wyłącznie jeśli na PW taka osoba da mi bardzo dobre argumenty, czemu ktoś taki mógłby dołączyć do ekipy dobrych.]

3: Profesja:

- Traper- wyposażony w strzelbę, w dobry w tropieniu, przetrwaniu w dziczy oraz zastawianiu sideł.

 

- Rewolwerowiec- posiada dwa rewolwery i lasso, znakomity strzelec i pojedynkowicz, jest w stanie związać ogłuszonych przeciwników lub przedmioty.

 

- Osiłek- sprawnie włada duża pałką, większy niż przeciętny przedstawiciel swojego gatunku, jego siła pozwala mu na przenoszenie wielkich i ciężkich obiektów, siłowanie się z innymi kucami oraz zgarnianie większego łomotu bez problemów.

 

- Saper- Pistolet i jedna torba z dynamitem oraz krzesiwem do odpalania (6 lasek dynamitu), lubiący wybuchy i dość logiczny saper jest w stanie znaleźć wyjście nawet tam gdzie go nie ma.

 

- Plemienny wojownik [Tylko dla Zebr lub po moim zezwoleniu] - Łuk, kołczan oraz włócznia z kości. Plemienny wojownik to zwinny łowca, który potrafi polować i lepiej dogaduje się z niektórymi plemionami zebr. Mają znajomość wszystkich zwierząt oraz roślin na swoim terytorium i są w stanie w odpowiednich warunkach przygotować lekarstwa lub eliksiry.

4: Wygląd

5: Charakter

 

Tutaj nie będę brał kart na kolejność zgłoszenia, ale na jakość karty, każda karta będzie akceptowana/odrzucana/oddawana do poprawy, więc póki nie będzie sześciu akceptacji nie wystartuję z sesją i jest szansa na dojście.

Edytowano przez Serox Vonxatian
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Imię i nazwisko: Blue Flying

2. Rasa i płeć: klacz pegaza

3. Profesja: Saper

4. Wygląd: Fioletowa sierść, granatowe oczy, grzywa niebieska z czarnymi pasemkami. CM to mina lądowa.

5. Charakter: Nieufna. Często wredna, czasami denerwuje się bez powodu, dla zaufanych przyjaciół miła, lecz by stać się jej przyjacielem, trzeba udowodnić, że komuś na niej zależy. Nie lubi być odsuwana na bok, ani jeśli ktoś jest dla niej niemiły. Gdy już się z kimś zaprzyjaźni, będzie starała się go chronić. Na ogół radosna.

Jej! Jakoś to wyszło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Imię i nazwisko: Flaresun (Ksywa : Flare)
2. Rasa i płeć: klacz, jednorożec
3. Profesja: Traper
4. Wygląd: http://imgur.com/qhGnLmC (Nie stosujcie się do CM widniejącego na obrazku ) CM: pułapka na niedżwiedzie. Ma wisiorek z pierścionkiem

bear_trap_stencil_by_killingspr-d4moeov.


5. Charakter: Wścibska, ostrożna, uprzejma, charyzmatyczna. Nie cierpi jak ją nazywają ją Sun albo Flaresun (przypomina jej to matkę)

 

Pozwoliłem sobie poprawić, ponieważ źle wkleiłeś link do obrazka i zamiast w spoilerze pojawił się jako odnośnik w słowie "Spoiler". ~Garin

Edytowano przez eragon333
Poprawa
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(jakoś tak ostatnio cicho, mimo tego że, mniej więcej, raz w tygodniu wybuch bomba po odpisach od MG to to i tak trwa tylko chwilkę, zatem jeszcze jedna sesja tak aby mieć zajęcie :) )

1. Imię i nazwisko: Tarlok  WestWind można wołać na niego Tarlok, WW, "postrzeleńcu" 
2. Rasa i płeć: ogier, Podmieniec 

3. Profesja: Rewolwerowiec
4. Wygląd: dodatkowo odpowiednie ubranie i obowiązkowo kapelusz :)

Changeling_Vector.png


5. Charakter: Na ogół cichy, spokojny i opanowany. Nie nienawidzi, ale i nie kocha innych. Lubi grę na gitarze, Serdecznie nienawidzi obudzić się i mieć przed oczami wschodzące słońce. Nie czuje lęku, ale można go przestraszyć (zły pomysł). Może być wredny, szorstki i nie miły, ale zawsze ZAWSZE pomoże swojemu. Potrafi się śmiać.   

Edytowano przez Arceus
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż spróbujmy. Zapowiada się ciekawie.

1. Imię i nazwisko: Zachary Fornir

2. płeć i rasa: kuc ziemny

3. profesja: osiłek

4. Ciemnobrązowa sierść dość mocno kontrastuje z jego jasnymi, prawie, że białymi włosami na grzywie i ogonie. Niebieskie oczy i CM w drewnianej pałki tylko dopełniają wygląd kuca.

5. Zachary jest spokojny i cierpliwy. Wiele razy można go zobaczyć jak ćwiczy swoje ciało. Jest ostrożny w kontaktach z innymi kucykami ale kiedy pozna inną osobę jest dla niej miły i sympatyczny. Nie toleruje oszustw oraz przesadnego popisywania się swoimi umiejętnościami czy sprzętem. Lubi spędzać czas na rozmowach z innymi.

 

Edit jest spowodowany tym, że poprzednią kartę tworzyła inna osoba na moim komputerze i dopiero teraz to zauważyłem. Jednak chętnie zostanę w sesji o ile jest taka możliwość.

Edytowano przez Bosman
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1: Imię i nazwisko: Faye Milharu

2: Klacz, jednorożec, 20 lat

3: Profesja: Szamanka

4: Wygląd

11021149_881527411889933_907042659486846

5: Charakter: Często poważna, gotowa do poświęceń, szlachetna, czasami lubi odpłynąć marzeniami, pamiętliwa, łatwowierna. Lubi spędzać czas na doskonaleniu umiejętności i nie znosi marnowania czasu. Woli gdy ktoś jej udowadnia coś czynem, nie przechwałkami. Prędzej unika walki. Podczas sporów nie trzyma się konkretnej strony tylko stara się pogodzić skłócone osoby. Jeśli się to nie udaje, patrzy z boku na spór. Woli być przyjaciółką wszystkich. 

 

P.S. Serox udzielił zgody na taką KP

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Devious Sight jednak większość nazywa ją Dewi lub dziurawą. Tego drugiego przezwiska niezbyt lubi.
Rasa i płeć: Changeling, klacz (Wiedziałem, że wiecie.)
Profesja: Rewolwerowiec (Myślałem szczerze, że to będzie najliczniejsza profesja)
Wygląd:

snazzy_changeling_by_valkyrie_girl-d67ki

Oczywiście jeszcze chusta i kapelusz kowbojski, trochę dziwnie "kowboj" bez takich rzeczy.
Charakter: Cieszy się życiem, nie lubi zbytnio przez dłuższy czas być sama, ciężko ją zdenerwować, łatwa ją do siebie zrazić, niezbyt honorowa, nie lubi zbytniego gadania o sobie oraz bezsensownych rozmów, może się poświęcić dla  reszty jeśli trzeba.

(Ostatnio lżej mi się gra postaciami żeńskimi, co się ze mną dzieje... Mniejsza. Przynajmniej miejsce już zarezerwowane.)
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, nie widzę żadnych większych niedociągnięć, dwa Podmieńce i jednorożec-szaman zostały ze mną uzgodnione i zaakceptowane, więc nie mam wyboru jak tylko was przyjąć. Tutaj i w normalnej grze pojawi się lista uczestników. Za jakiś czas pojawi się temat z grą i tutaj zamieszczę o tym informację, więc proszę obserwować ten temat.

Witamy w Gildii!

applejack___sheriff_by_thelivingshadow-d

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pozwoleniem mistrza gry I ja zamierzam uczestniczyć w pościgu. (Jeszcze raz dzięki :P )

 

 Imię, nazwisko i przezwisko : Radiant Torch, "Shadu" (Skłoniłem się w stronę czegoś zupełnie innego, mam nadzieję, że to spełnia Twoje oczekiwania.)

 

Rasa i płeć: Zmiennokształtna klacz

 

Profesja: Saper

 

Wygląd: http://imgur.com/DT7iHLZ  (Przepraszam za słabą jakość) Uroczy znaczek ma oznaczać jej zamiłowanie do eksplozji poprzez prostą interpretacje eksplozji, znaczek jest koloru ciemno brązowego. (Zamiast całego zamalowanego znaczka są to tylko kontury, ewentualnie myślałem nad brązową ramką i jasnym np. żółtym wypełnieniu.) Jej pokrycie jest jasno szare, ogon i grzywa czarno zielone a oczy o różnych tęczówkach, szkarłatnej i limonkowej.

 

Charakter: Chaotyczna w swoim postępowaniu wyroby pirotechniczne wokół niej wydają się same miotać we wszystkie strony. Nie cierpi hipokryzji, przynajmniej tak długo dopóki nie jest jej świadoma. Stara się przyjaźnie podchodzić do członków ekipy lecz prawdziwych przyjaciół wybiera powoli i skrupulatnie. Dla lisa jest w stanie zabić z zimną krwią po czym prawdopodobnie zagłaska go na śmierć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, że przyjmuję ciebie i twoje KP oraz z miejsca wytłumaczę wszystkim twoją rasę. Zmiennokształtna, to jest coś jakby pół-podmieniec zrodzona z mieszanej pary i po ogarnięciu cech zgodziłem się na taką rasę. (Nie wykracza niczym szczególnym od Podmieńca.) A zatem.

Witamy w Gildii!

applejack___sheriff_by_thelivingshadow-d

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...