Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback
SystemShy

[Zabawa] Oceń poprzedniego użytkownika v2

Recommended Posts

N Ładna kompozycja 2 słów

A nie wiem, to twajlajt czy postać z chińskich bajek XD

S Nie wiem ktoto

U Niby coś mi tam brzęczy, jak bym z kądś kojarzył. Mimo to nie znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Z małej litery i zdradza imię i nazwisko ._. jakby ta informacja miała ocalić mi życie ;_;

A: Manly!

S: Wykorzystanie mema :v no taka sobie imho

U: Patrząc na ostrzeżenia i na to, za co je dostał - nie zrobił na mnie dobrego wrażenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Piórko. Czyli że co waga piórkowa? 

A: Gay Porn!

S: Pony Gay Porn!

U: Dwa słowa. Ha Gaaaaaaay. A tak na serio. Avatar do teraz mnie niepokoi. Podobnie jak sygnatura. Ma konto na tumblr. Niby jest ok. 

 

 

@down


A : Wampir z chińskich baśni?

Nie wampir a syn szatana. 

Edited by Blazing Heart

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Interesujący nie powiem

A: Ładna shumanizowana Twilight... nie mam uwag

S: ładna Bellatrix i nakłanianie adminów do wyznania sekretów :v

U: Nie znam więc nie oceniam 

Share this post


Link to post
Share on other sites


Nie wiem dlaczego, ale twój podpis dziwnie mi się kojarzy. Ah, to gimbazjum...

Perła orientalna, co w tym zboczonego? :rainderp: 

 
N:Właśnie sobie kupiłam olejek w sztyfcie do nosa, dopiero potem zauważyłam, że o zapachu sosen :rainderp:
A:PORNO SAKURA ;_;
S:Zawsze ta sama, zawsze. I ma dziwny link jak ja  :yay: 
U:Synek kochany <3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Nie sądzę

N: Takie samochody. Długi, ale podoba mi się.

A: Zaskoczenie?

S: Focia? I linki.

U: Dogoniłam w nagrodach :x. Lubię, jest piękna, fajna i ma w moim profilu pozdrowienie, gdy wspominam o Hiszpanii (:rainderp:). Chcę ją spłonąć :3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skurwysyn

N: Tyle Tęczy (Fajnie )

A: Również - Tyle Tęczy (Fajne :3 )

S: Ponka Pah i inne kuce - Plus Orlandek. 

U: Big Fan RD! Stalkowałem twoje posty. Jest Gud  :rainderp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

N : Bonnet, kojarzy mi się z Boonie (takimi zwierzątkami z Moviestarplanet.pl w co gra sis. :P

A : ,,Lizaki kolorujące język!" 

S : ,,Ej..masz coś do króliczków?..." 

U : Nie znam :P Ledwo co kojarzę, ale na razie nie trafił na listę :rainderp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: jedna z forumowych wilków... całkiem fajny :)

A: ładna grafika przedstawiająca Rarcię i Sweetie :)

S : Userbar w formie gifa i gif ciekawy

U: nie znam ale często widuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Huehue zdębiałem

A: Spitfi... no coś podobnego do spitfire, o fajnym designie :v

S: USERBARY! *mortal combat theme*

U: Wydaje mi się być w porządku, parę razy z nim sobie pogadałem o pierdołach :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Brum brum ;_;

A: Patrzy na osobę powyżej, wydaje mi się, że postać ma ptaka na głowie xD

S: Omageue gif z kawaii postaciami :v

U: "nie znam".

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Spoczko

A: Rarcia i Sweetie Belle aww :rarityexcited:  Bardzo piękny.

S: Tym razem tylko userbary i wycinek z jakiejś piosenki, tylko jakiej?

U: Jest okej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Z pewnością niespotykany przynajmniej przeze mnie

A: Rarity na tym avku wygląda świetnie

S: Całkiem ciekawa i fajnie wykonana widać kogo lubisz

U: Niestety nie kojarzę

Edited by Magus

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Prosty, łatwy do zapamiętania. Co mnie zawsze dziwiło to końcówka -PL, chyba tylko Polacy mają manię wstawiania tego do nicków. Nie Pamiętam abym gdzieś widział np. DanUS, lub JuriRU :ming:

A: Pinkie Diane Pie, w dodatku ciekawie narysowana. Jak najbardziej na plus.

S: Podstawowe informacje o userze oraz linki do tematu z rysunkami.

U: Kojarzę, lecz nigdy nie zamieniłem słowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Całkiem ładny i prosty. Mi się podoba.

A: Śliczny! Jak najbardziej na plus.

S: Obrazkowa. Dość często widywany typ. Ale i tak ładna.

U: Nie kojarzę. Raczej rzadko widuję. Nie znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Nick z liskiem, całkiem fajny. dochodzi jeszcze ,,chan'' daje to sympatyczny akcent.

A: ,,A hasam sobie po globie....''  Całkiem ciekawy i nietypowy. Chociaż wolałem liska.

S: Fajny tekst, nawiązujący do fandomu. Mamy jeszcze linki. Ogólnie jest całkiem całkiem.

U: Czasem widuje w statusach, w których często zarzuca jakąś ciekawostkę. Wydaje się być sympatyczna. W liczbie postów jest mój rocznik ''1996'' :ming:

Edited by WilkU

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: forumowe stado wilków w formie :D

A: OCek... nawet całkiem fajny

S: pokazuje, że jest fanem lotnictwa i Applejak nawet fajnie zrobiona

U: Spoko gościu, który potrafi przytrollować w statusach innych, spoko się z nim gada czyli ogarnięty

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Prosty. Bardzo. Łatwo zapamiętać.

A: Spitfire na "modelu" RD. Nawet ładnie zrobiona.

S: Userbary, userbary everyhere! Widać co lubi. Dodatkowa "masło maślane" i linki. Dwa. Z czego jeden dość nietypowy. Dość ładna.

U: Fajny, nawet go lubię.

Edited by Lisica-chan

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: Kojarzy się lisami które lubię więc fajnie

A: Takiemu zwiedzić świat długo raczej nie zajmuje ciekawe

S: Słyszałem różne rzeczy o naszym fandomie ale nie sądziłem że robimy inwazję na świat fajnie

U: Widziałem parę postów wydaje się w porządku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Nie sądzę

N: Krótki, może być.

A: Król chaosu.

S: Więcej króla chaosu.

U: Kojarzę, jednak nie znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N: hm, czy aby na pewno?

A: no dobrze, zdjęcie w dowodzie się zgadza

S: poniaczki i przystojniaczki, może być :)

U: pamiętam cię tylko z udziału w jakichś konkursach świątecznych no i masz 4 nagrody. Ta z Pinkie fajnie wygląda. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...