Skocz do zawartości

Dark Souls III


Nyxgrim

Recommended Posts

Stało się...

 

Obejrzyj Oficjalny Trailer Dark Souls III

 

 

Na E3 FromSoftware oficjalnie potwierdziło, że DS III jest w trakcie produkcji. Co więcej premiera datowana jest na wczesny okres roku 2016. Nowa odsłona soulsów powinna więc ujrzeć światło słońca w okolicach wiosny. Zostało powiedziane, że zostanie ona wydana w pierwszej kolejności na PS4 i XBOX. Wersja na PC tak jak w przypadku DS II z pewnością się pojawi, choć jej premiera może być zależna od dorobków ze sprzedaży konsolowych wersji.

 

Odnośnie samej gry nie wiadomo zbyt wiele. Pojawiła się dość nieprzyjemna plotka jakoby DS III miało być ostatnią częścią cyklu, jednak potem pojawiła się informacja, że będzie to "punkt zwrotny serii" po którym seria doczeka się znacznych zmian. Jakich? Tak jak wspominałem - nie wiadomo.

 

O nowym Dark Soulsie znalazłem poniższe informacje:

 

Dark Souls 3 ma być produkcją przeznaczoną dla od jednego do czterech graczy – tryb wieloosobowy będzie prawdopodobnie działać podobnie jak w „dwójce”.

 

- Pojawi się 10 początkowych klas. 

 

- Pojawi się 45 nowych przeciwników, 15 bossów, 100 broni, 40 zbroi oraz około 200 innych przedmiotów (wszystko to nie wliczając zawartości znanej z poprzednich części).

 

- Trzecia odsłona serii ma być też bardziej rozbudowana fabularnie – deweloperzy planują około godziny przerywników filmowych, w znacznej większości stworzonych na silniku gry.

 

- „Trójka” nie będzie produkcją znacznie większą od poprzedniczek: według przecieków dostaniemy dwanaście lokacji, które łącznie dadzą nam obszar wielkości oryginalnego Dark Souls.

 

- Pojawi się możliwość składania ofiar z ciał pokonanych osób. Odprawienie tego rytuału pozwoli nam na nawiedzenie gry innego gracza, stworzy ognisko lub przyzwie do nas niektóre postaci. Z drugiej strony jednak uczyni nas celem dla pozostałych graczy.

 

- Nowym rozwiązaniem będzie „podgrzewanie” walk z bossami – na razie wiadomo jedynie, że ma ono „całkowicie zmienić potyczki z najtrudniejszymi wrogami”, szczegółów jednak brakuje. Bazując na zaprezentowanych w filmiku informacjach można jednak spekulować, że w Dark Souls 3 powróci system na wzór Tendencji z Demon's Souls i to od niego będzie zależeć charakter poszczególnych potyczek.

 

- Pojawią się sztuki walki mieczem – umiejętności, w które będzie można wyposażyć naszego bohatera. Na razie wiadomo o dwóch: „rush-in” to coś w rodzaju szarży, w której rzucamy się na przeciwnika otrzymując obrażenia, ale zadając ostatecznie potężny cios, zaś „circle” ma być podobno zdolnością umożliwiającą szybki unik i pozwalającą na zmniejszenie czasu potrzebnego na odzyskanie zdrowia.

________________________________________________________________________________________________________________

 

Rzeczą, która może ucieszyć jest fakt, że Hidetaka Miyazaki, człowiek którego zna chyba każdy fan DS, jest zaangażowany w ten projekt bardziej niż miało to miejsce przy DS II. Będzie on jednym z ludzi odpowiedzialnych za kreowanie świata, a zarządzaniem zespołem zajmie się  Isamu Okano, który zaprojektował Steel Battalion: Heavy Armor. 

 

Powyższy tekst jest garścią informacji, jakie udało mi się zebrać w internecie. W miarę jak mgła niewiadomych będzie się przerzedzać, postaram się dostarczać kolejnych wiadomości o DS III. Puki co nacieszmy się screenami:

 

264645197.jpg 

________________________________________________________________________________

 

264645212.jpg

________________________________________________________________________________

 

264645228.jpg

________________________________________________________________________________

 

264645244.jpg

________________________________________________________________________________

 

img_slider_darksouls3.jpg

 

Aby nie robić bajzlu na forum temat ten będzie równocześnie miejscem do dyskusji na temat Dark Souls III. Piszcie jakie są waszą przemyślenia na temat opublikowanego trailera, waszym stosunku do zapowiedzianych nowości i nadziejach związanych z tą produkcją.

 

Well.. to by było na tyle.  

 

Praise the sun! \ [T] /

 

- Nyxgrim

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaram się jak Londyn w 1666 roku  :lunaderp:

Cieszę się też, że From Software jest już sporą firmą, mogli się zająć SotFS, Bloodbornem, a teraz jak widzimy trzecią odsłoną tej części. Niezmiernie mnie to cieszy. Mam nadzieję jednak, że szybko wyjdzie na pecety. 

Już jest wiele teorii na temat fabuły i lore Dark Souls III, ale póki co najbardziej jara mnie to, że właśnie z tego co czytałam to będzie bardziej przypominało pod tym względem jedynkę, niż dwójkę. 

No i mam nadzieję na nowe smoki, nad którymi będę się spuszczać :la:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam, że też jestem bardzo podekscytowany na trzecią część DS. Po samym trailerze juz wiem ze to będzie dobre - wszystkie Soulsy są dobre to i ten też będzie arcydziełem. W trailerze zauważyłem krola olbrzymów - czyżby będzie fabuła między 1 a 2? A może coś jednak przetrwało w Dragenlic? Juz się nasuwają pytania :-). No ale za to kochamy tę serię. Szkoda tylko że Bloodborne na PC nie wyszło, no ale mamy nasza serię Soul :-).

Edytowano przez The Silver
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko że Bloodborne na PC nie wyszło

...rozumiem, że wyprodukowane w podobnych okolicznościach (na zlecenie Sony i we współpracy z SCE Japan) Demon's Souls wyszło na każdą możliwą platformę od Magnavox Odyssey po pralkę Franię :v

Nie jestem nahajpowana. Gra była niby w produkcji od jakiegoś czasu (dwóch lat bodajże) - jednak biorąc pod uwagę fakt, że równolegle kończono prace nad Bloodborne, warto byłoby zapytać: czy Miyazaki pracował nad DaS3 od samego początku, czy może jego nazwisko w informacjach prasowych jest jedynie marketingowym trickiem?

Więcej: FromSoft tylko w tym roku wypuścił Bloodborne i Scholar of the First Sin, trwają prace nad DLC do BB, gdzieś po drodze mignęło Soulsopodobne w stopniu znacznym Lords of the Fallen. Już teraz pojawiają się informacje, że DaS3 nie będzie ostatnią grą z serii, a w przyszłości może powstać więcej LotF-ów i innych soulso-klonów. To oznacza ryzyko przesycenia rynku - już teraz spotkałam się z uwagami o tym, że "From zmienia Soulsy w Call of Battlefield" czy "trochę już za dużo tych Soulsów".

Z jednej strony trzymam kciuki za FromSoft - to dobre studio i wielką stratą dla graczy byłaby sytuacja, gdyby miało podzielić los innych utalentowanych zespołów które przez porażki finansowe szły do piachu. Z drugiej - jestem nieźle zaniepokojona tym, co się dzieje wokół Soulsów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


...rozumiem, że wyprodukowane w podobnych okolicznościach (na zlecenie Sony i we współpracy z SCE Japan) Demon's Souls wyszło na każdą możliwą platformę od Magnavox Odyssey po pralkę Franię

Żeby nie było Ci smutno to napiszę:

Szkoda, że Demon Souls nie wyszło na PC :c

 

A co do tego co mówisz...to tak, wydaje się to straszne dla tej gry, ale pamiętaj, że to są Japończycy. Oni pewnie zapierdzielają tak równo, że pewnie i nad 5 grami mogliby pracować xD Nie no, mam nadzieję, że firma na tyle się rozwinęła, że możemy oczekiwać wszystkiego w dobrym stanie. Jeżeli utrzymają poziom to będzie dobrze, ale sama dwójka już w porównaniu do jedynki nie była tym samym. Jedynkę oceniam jako arcydzieło, natomiast dwójkę jako bardzo dobrą grę, więc w sumie dalej jest dobrze. Co będzie dalej? Tego nie wiem, w Bloodborne'a raczej prędko nie pogram, więc też nie ocenię przez pryzmat tego exclusive'a.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście, że na przedstawionych grafikach postać trzyma jedną broń w ręce, a drugą na plecach? To by oznaczało, że teraz broń, którą damy w "gniazdka" będzie widoczna( niby w porządku, w poprzednich soulsach postać wyciągająca z pleców miecz większy niż ona sama wyglądała trochę dziwnie). Myślę więc, że W DS III wygląd ekwipunku będzie bardziej zbliżony do jedynki, gdzie mieliśmy po dwa miejsca na broń na każdą rękę, a nie tak jak w DS II po trzy. To by oznaczało, że trzeba będzie bardziej rozsądnie wybierać rodzaj broni.

 

359-3-1366363324.jpg


UPDATE I.

 

Po E3 pojawiły się już filmiki w którym dziennikarze gadają z ludźmi odpowiedzialnymi za produkcje. Wiekszość z nich to tylko czcza gadanina, więc nie chciało mi się tego tutaj wklejać, jednakże znalazłem coś interesującego - wywiad z Mizayakim, niestety tylko w wersji angielskiej. Za niedługo postaram się dodać zawarte w nim informacje do głównego posta.

 

Link   

 

Na zaprezentowany na E3 gameplay chyba nie będziemy musieli długo czytać. Puki co nacieszmy się paroma nowymi informacjami i screenami.

 

 

 

No i mam nadzieję na nowe smoki, nad którymi będę się spuszczać :la:

 

Spójrz w dół.

 

democover-min.jpg

___________________________________________________________________________

 

Dark_Souls_3_E3_screenshot_10.jpg

________________________________________________________________

 

Dark_Souls_3_E3_screenshot_11.jpg________________________________________________________________

 

Dark_Souls_3_E3_screenshot_12.jpg

 

To by było puki co na tyle. Po E3 sprawa powinna trochę przycichnąć.  

Edytowano przez Nyxgrim
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update II.

 

Pojawiło się parę nowych informacji:

 

- Fabuła będzie skupiać się wokół postaci znanej jako Lord of Cinder, czyli najprawdopodobniej kogoś, kto zdołał „połączyć się z ogniem” (niczym Gwyn z pierwszego Dark Souls). Przedstawiony na grafice poniżej.

 

182741380.jpg

 

- Bandai Namco przygotowało inscenizacje sceny z gry. Przedstawiała ona postać ze zwiastuna rozpaczającą nad zwłokami mężczyzny. Z rany co jakiś czas wydobywała się fontanna czarnej mazi. Miyazaki, autor Dark Souls, wytłumaczył na pokazie, że scena ta jest istotna dla fabuły trzeciej części serii.

 

Świat gry ma łączyć dwie zasadnicze cechy: apokaliptyczne nastroje z „urokiem przekwitniętego piękna”. Przytłumione zachodzące słońce i dziwaczne uschnięte drzewa zespolone z ciałami ludzi były tego najlepszym przykładem.

 

-  Na przedstawionym na E3 gameplayu widać zwłoki smoka, które Miyazaki skwitował krótką uwagą, że większość gadów tego typu została zabita. Kilka minut później gracz trafiał jednak na żywego, który standardowo zagrodził bohaterowi drogę ognistym podmuchem. Japoński producent przyznał, że to jego ulubiona scena – smok na dobry początek, by postraszyć i przypiec gracza( ala Dark Souls One).

 

-  Ma to być pierwsza odsłona Dark Souls dedykowana tylko obecnej generacji konsol i pecetom. Z tego powodu producent będzie w stanie zwiększyć skalę lokacji i wykorzystać nowe efekty wizualne, gwarantujące dodatkową imersję.

 

- Zamek z wieloma strzelistymi, acz nadkruszonymi wieżami, który występuje w zwiastunie nosi nazwę Wall of Lodeleth. 

 

Powróci zasada, że prędzej czy później dotrzemy do każdego punktu widocznego na horyzoncie. Poszczególne obszary mają też być ze sobą powiązane na wzór pierwszego Dark Souls, co zapewne ucieszy osoby rozczarowane „rozbitymi” lokacjami z „dwójki”.

 

W porównaniu z Dark Souls 2 liczba lokacji będzie mniejsza. Będą one za to większe. Eksploracja każdej mapy w Dark Souls 3 ma dostarczyć masy frajdy. 

 

Miyazaki przyznał, że powróci odradzanie się przy ogniskach, lecz system resetowania przeciwników po śmierci może doczekać się modyfikacji.

- Mechanika respawnu wrogów z Dark Souls 2 nie zostanie odtworzona w nowej grze - przyznał. - Filozofia produkcji jest inna dla każdego tytułu. Jak widać, w Dark Souls 3 koncentrujemy się na tym, by gracze pokonywali trudne sytuacji i wrogów przez obserwacje.

 

- Znalazłem również informacje, że Dark Souls ukaże się "na początku przyszłego roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One". Nie jestem pewien jak to zinterpretować, ale można sądzić, że wersja na PC wyjdzie równolegle z wersjami konsolowymi, a nie tak jak w przypadku dwójki jakiś czas po nich.

 

- Na koniec zostawiłem najlepsze:

 

Pierwsza ścieżka dźwiękowa z Dark Souls III  

Edytowano przez Nyxgrim
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Fabuła będzie skupiać się wokół postaci znanej jako Lord of Cinder, czyli najprawdopodobniej kogoś, kto zdołał „połączyć się z ogniem” (niczym Gwyn z pierwszego Dark Souls). Przedstawiony na grafice poniżej

Skoro jest znany jako Lord of Cinder to nie będzie to po prostu sam Gwyn? Chociaż nosił on taki tytuł dlatego, że został spalony, więc można się domyślać, że jest to Chosen Undead z jedynki. Hm... już się jaram.

 

Co do reszty to również jestem ogromnie zafascynowana. Najlepsze rzeczy z jedynki, najlepsze z dwójki, ale też będzie posiadać swoje indywidualne rzeczy, bardzo mi się podoba ten stan rzeczy, nie mogę się doczekać jak to wszystko wyjdzie.

 

 

 

Pierwsza ścieżka dźwiękowa z Dark Souls III  

:lunaderp:

Mam nadzieję, że soundtracki również będą trzymać wysoki poziom, bo w dwójce niestety się nie popisali... Jak w jedynce nie potrafiłam wybrać ulubionego (mam jakieś 4 na raz) to w dwójce mogę wybrać dwa, które w ogóle mi się podobają bardziej. W sumie mogę powiedzieć, że jeden, bo ten drugi to ost od gargulców, który jest identyczny jak w jedynce.

 

 

Enyłej. Cieszę się, że zbierasz tutaj informacje i wrzucasz, bo ja nie wiem którym źródłom ufać, a jestem w paru grupach na fejsie o tematyce gier/Dark Souls, że trudno wybierać, także tutaj mam najlepsze źródło do czytania ^^

Edytowano przez Pierdoła Jaskier
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update III

 

Hello, to znowu ja. Sorry, że znowu pisze posta, ale okazało się artykuł z którego czerpałem wcześniejsze informacje odnośnie zaprezentowanego na E3 gameplayu jest w rzeczywistości trzy razy dłuższy, czego ja oczywiście nie zauważyłem.

 

tumblr_ltqmjwcv9x1r3sr6bo1_500.png

 

 

Oto reszta informacji:

 

Nowe efekty specjalne są związane między innymi z wiatrem – zobaczymy powiewające ubrania czy iskry z pochodni unoszone przez ruch powietrza. Trudno powiedzieć, czy ta innowacja zapewni jakiekolwiek doznania pozaestetyczne, ale być może obserwując drobnostki tego typu, odkryjemy, gdzie znajduje się tajne przejście (czyli źródło przeciągu). Czy tak będzie naprawdę, zobaczymy we właściwiej grze.

 

182741427.jpg

 

- Dark Souls III pod względem graficznym żadną rewelacją raczej nie będzie.

 

- Przeciwnicy, są teraz znacznie bardziej dopracowani wizualnie - "Jeden z nich miotał się wściekle i przeobrażał na naszych oczach, co od razu przypomniało mi ciężkie chwile w Yharnam."

 

Gra odziedziczyła po Bloodbornie system krwi pozostającej na elementach wyposażenia.

 

Najciekawsze innowacje From Software szykuje w systemie walki. Wygląda na to, że teraz wiele rodzajów broni otrzyma specjalne, unikatowe ciosy lub techniki. Miyazaki pokazał parę przykładów. Trzymając długi miecz, możemy na przykład wejść w tryb gotowości (ready stance), w którym bohater unosi ów oręż na wysokość ramion. Z tej pozycji da się wyprowadzić parę potężnych ciosów. Dzierżąc dwa bułaty (scimitary), będziemy w stanie stosować ataki obrotowe. Wielki miecz (greatsword) pozwoli za to podrzucać wrogów w potężnym uderzeniu od dołu. Te techniki naturalnie zostaną obarczone pewnymi minusami – np. w przypadku wielkiego miecza wyprowadzenie ataku specjalnego trwa bardzo długo. Całość ma poszerzyć opcje taktyczne i pogłębić mechanikę walki. Wrogowie również zastosują powyższe nowinki.

 

O ile wymienione techniki są dość typowe – można powiedzieć, że to po prostu dodatkowe ataki – tak zmiany w przypadku krótkiego łuku rozbudzają wyobraźnię. Miłośnicy Soulsów wiedzą, że korzystanie z łuków w grach z serii nie było zbyt atrakcyjne, nawet jeśli „dwójka” starała się trochę przyspieszyć ten proces. W Dark Souls III krótki łuk (short bow) będzie mieć specjalną cechę – szybkostrzelność. Dzięki temu możliwe stanie się używanie go w starciach bezpośrednich. Przewrotka, szybki strzał, przewrotka, strzał, przewrotka, backstab – taka sekwencja ruchów do tej pory nie była wykonalna. „To przesadzone porównanie, ale chcemy, żeby gracz był niczym Legolas” – zażartował Miyazaki. To już nie tylko „dodatkowy atak”, ale zupełnie nowa technika walki. 

 

- Miyazaki zapewnił, że również odnośnie magii zobaczymy nowe pomysły.

 

Miyazaki stwierdził, że postać będzie poruszać się i reagować nieco szybciej, by ułatwić nam radzenie sobie z nowymi, trudnymi sytuacjami. 

 

- Podobno „wszystko w tej grze jest zaprojektowane tak, by zabić gracza”( a to nowość). Pojawiły się ataki z tyłu, wytrącanie z równowagi przeciwnika z tarczą, wrogowie używający miksturek. Wzorem Bloodborne’a przeciwnicy byli też znacząco bardziej agresywni i szybsi.

 

- Na grafice poniżej przedstawiono jednego z rycerzy, którzy "mają zawsze budzić grozę i stanowić wyzwanie". Innymi słowy być czymś na wzór czarnych rycerzy z DS I.

 

182741458.jpg

 

 

W późniejszej części prezentacji postać przedostała się na dachy, gdzie kilku nieumarłych modliło się do wspomnianych niepokojących drzew stopionych z ludzkimi ciałami. Nagle jeden z nich przeobraził się w przedziwną, powykręcaną istotę – zmieniającą kształty i wijącą się wściekle dookoła.

 

- Na koniec oczywiście najlepsze - Pierwszy ujawniony boss:

 

Dancer of the Frigid Valley( czyli chyba "Tancerz/Tancerka Zimnej Doliny") – widoczny na poniższej grafice. Ta podłużna, wychudzona istota była zakuta w zbroję i wyposażona w ognisty miecz (ciosy podpalały poszczególne rejony areny). Największe wrażenie budziło jednak to, jak się poruszała – niesamowicie powoli, ale dostojnie, niczym tancerz lub tancerka. W dalszej fazie walki boss wydobył drugi miecz, by w finale zastosować obrotowe ataki. Mówiąc krótko, starcie robiło wrażenie swoją unikatowością, nawet jeśli w samych ruchach bossa dało się dostrzec zachowanie przeciwników z poprzednich gier. "Takich walk z ciekawymi elementami – w tym przypadku powolnością, ale jednak elegancją wroga – chcemy widzieć jak najwięcej"

 

182741474.jpg

 

To by było puki co na tyle, chyba że znowu coś przeoczyłem :P

Edytowano przez Nyxgrim
  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update IV

 

Siemano. Tym razem niestety nie mam nic konkretnego. Tak jak myślałem, po E3 cała sprawa z Dark Souls III przycichła. Myślę, że kolejne informacje dostaniemy dopiero kiedy Fromsoftware raczy w końcu opublikować gameplay z gry. Sporo nowych rzeczy do tematu może wnieść również Gamescom, który odbędzie się w połowie lipca. Tak czy inaczej pozostaje nam tylko czekać, a puki co nacieszmy się nowymi screenami i szkicami koncepcyjnymi:

 

  

5591552eab029.jpg

_______________________________________________________________

 

5591552e7e16e.jpg

_______________________________________________________________

 

468px-Ds3_009.jpg

___________________________________________________________

 

468px-Ds3_010.jpg

___________________________________________________________

 

468px-Ds3_005.jpg

___________________________________________________________

 

468px-Ds3_002.jpg

___________________________________________________________

 

468px-Ds3_001.jpg

___________________________________________________________

 

346223-293506-darksouls300jpg-620x.jpg

______________________________________________________________________________

 

346223-293506-DarkSouls3Leak060515004jpg

______________________________________________________________________________

 

346223-293506-DarkSouls3Leak060515018jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Nyxgrim, mam nadzieje, że wiesz, że zakładając ten temat stałeś się Bardzo Dobrym Człowiekiem. 

Myślę, że jeśłi DSIII będzie miało klimat pierwszej części, a walke lepszą niż w dwójce, to ta gra będzie NAJLEPSZĄ w jaką zagram  :fluttershy5:   

1 i 2 przeszedłem po 4 razy, po 2 razie zacząłem poznawać dogłębnie lore, a teraz, po jakimś czasie dowiaduje się, że będzie III część <33 Jestem nawet w stanie wybaczyć kupowanie DSII 2 razy (Thanks, Scholar of the First Sin). 

 

Wiem, że ta gra będzie świetna, ale martwi mnie nowy system walki, oby twórcy nie schrzanili 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dark Souls III to chyba będzie jedyna gra, którą kupię na premierze :lunaderp:

Po co ta emotka? Mina Zoltana w awku wystarcza xD

Żeby offtopu nie robić - wygląda na to, że DS3 wciągnie mnie tak samo jak Wiedźmin 3. Szykują się mile spędzone z grą chwile ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update V

Dzisiaj, będzie krótko acz treściwie.

 

- Ludzie, którzy narzekali na sztywny system walki w soulsach nich lepiej rzucą się do ogniska. Nowa gra Miyazakiego pochwali się prawdopodobnie równie dynamicznym i płynnym systemem walki, co Bloodborne. Według dziennikarzy, bohater w grze jest zdecydowanie bardziej gibki niż w poprzednich soulsach, a i poruszanie się nim też jest zdecydowanie płynniejsze. Gamesradar wspomina np. o tzw. backstepie, który został znacząco przyśpieszony, a także o szybszych i płynniejszych animacjach broni, szczególnie gdy nasza postać korzysta z dwóch broni na raz. "(...) gdy nasza postać trzymała dwa scitmary uderzała nimi z gracją i szybkością nieporównywalną do poprzednich gier z tej serii." Jednak bardziej dynamiczny system walki będzie podobno wymagał od nas mierzenia się z nawet czterema silnymi przeciwnikami naraz.

 

- Miałem pewne obawy, że Dark Souls III nie pojawi się na Gamescomie, jednak okazały się one zupełnie nieuzasadnione. Firma Bandai Namco poinformowała, że podczas tegorocznych targów Gamescom udostępniona zostanie grywalna wersja Dark Souls III. Możemy się więc szykować na nową fale informacji o DSIII po tym wydarzeniu, które będzie mieć miejsce w dniach od 5 do 9 sierpnia. Mam nadzieję, że po Gamescomie do sieci nareszcie trafi jakiś porządny gameplay.   

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chwila przerwy od faktów, na internecie znalazłam coś zabawnego  :D Oczywiście od razu mówię, że nie jest to prawdziwe, gdyby ktoś bał się spoilerów ^^

 

Odnośnie bossów mam tylko dwa życzenia:

 

- Żeby pojawił się jakiś potężny, trudny do pokonania rycerz tak jak Artorias w DS I i Raime w DS II.

 

- Żeby From Software nie zrezygnowało z tradycji umieszczania w grach soulsowych bossów składających się z ludzkich ciał/kości. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tego się obawaim, szybsza i bardziej dynamiczna walka brzmi świetnie, byle tylko wyszło to tak dobrze jak (wygląda) w Bloodbornie (nie mam ps, nie grałem :C).
 

A co do bossów... mam nadzieje, że nie będzie ostatniego bossa z tej listy ;_; Chciałbym, żeby bossowie byli ciekakawi, mieli jakąś historie, sens, ładną grafike... a nie, tak jak niektórzy (np. Mag Grasant i Kongregacja... EHH)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wybitnej DS1, średniej DS2(I jej kochanych DLC) oraz Bloodborne(co mi do dziś nie daje spać) trójeczka Souls'ów musi wypalić. Co do informacji na temat prac z tego co wiem, Miyazaki osobiście "olał" DS2 by skupić się na Bloodborne. Tak samo się dzieje z DSIII. 

 

(Taki mały offtop - do września możemy się doczekać Rozszerzenia do Bloodborne'a ^^)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam konsoli, nie mam Bloodborne :C ale szczerze - nie ciągnie mnie do tej gdy. Ja chce "smoki i rycerze" jak w Dark Souls ^^

Ja mam nadzieję na kolejnego smoka, który mnie urzeknie jak Kalameet, a potem Sinh :lunaderp:

Jak widziałam jak Sinh się porusza to się w nim po prostu zadurzyłam...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Dark Souls to na pewno będą smoki ^^

Sinh był mocnym przeciwnikiem, ale i tak Seath miał najwięcej do powiedzenia jeżeli chodzi o Lore i samą walkę z bossem... przyznam szczerze, że 3 razy podchodziłem do niego, gdy za czwartym dopiero zajarzyłem, że trzeba ten cholerny kryształ puknąć ^^U

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz... mi raczej chodzi o ukazanie czterołapnej bestii z ogromnymi skrzydłami, która pięknie szarżuje, pokazując swoje "wdzięki" ^^" Strasznie się jaram smokami, a widząc jak on lata i pięknie się porusza po prostu mam nerdgasma :lunaderp:

A Seath... walka z nim jest banalna, jest on śliczny, ale tylko na górze, bo jego brzuch i macki są obrzydliwe :v 

A co do lore to fakt, ma spoko ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawym połączeniem byłby smok wielkości Anicent Dragona z  i z atakami Sinha :pinkie2: A Kalameet to zło wcielone, za 1 razem dosyć długo się z nim męczyłem, miałem nadzieje, że dostane super duper silną dusze, że zrobie z niej miecz +26 do bycia OP... EH fajne podwójne obrażenia, thx volvo Miyazaki  :oops:

 

W każdym razie, smoki na pewno będą, na starcie ma być, na grafikach lata sobie pare... Oby tylko potencjalny boss-smok nie miał movementu, hmm, "przyziemnego". PO COŚ MA SMOK TE SKRZYDŁA, NIE? Chciałbym lepszego Sinha w DS3 ;

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...