Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback
już nie wchodzę

Między Jawą a Snem - Spis Graczy, Karty Postaci itp.

Recommended Posts

tlwlHxb.png



Spis Graczy

Mistrz Gry (Seluna)
Assasin Deyras (Dayan)
Vanilla Pudding (Uszatka)
Haze Steam (Arkane Whisper)
Bitenbag (Rex *Monster* Crusader)
Infinity (Velvet Orchid)

Karty Postaci

Assasin Deyras


Imię i nazwisko: Assassin Deyras
Rasa: zebra
Wiek: 25 lat.
Wygląd: Biały w czarne paski, choć inni uważają, że jest czarny w białe paski. Ubrany jak wiedźmin, z białymi, prostymi włosami, niebieskie oczy, nosi wiedźmińskie miecze; jeden ze stali, drugi ze srebra. Złoty kolczyk i taka mała fajka z fajkowym zielem. Art - http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/097/9/0/the_witch_by_madhotaru-d60s81g.png
Charakter: Przebiegle inteligentny, wrażliwy, optymistyczny, z luzem podchodzący do życia. Czasami zadufany w sobie arogant, za nic mający uczucia innych kucyków, przez co jest postrzegany jako gruboskórny prostak. Romantyk i miłośnik klaczy, choć źle do nich podchodzi. Ciekawa osobowość o wielkiej charyzmie, lecz umie trzymać język za zębami lub udawać kogoś innego lub siedzieć cicho nie budząc podejrzeń. Mistrz perswazji. Jest bardziej typem samotnika poszukujący przygód i sensu życia, które odbiera za każdym pociągnięciem miecza wbitym w ciało plugawego potwora.
Historia: Urodzony w Zebricy w wiosce plemiennej, która została potem zniszczona podczas najazdu wrogiej armii, a jego rodzina została brutalnie zamordowana. Adoptował go wuj i wychował jak syna. Deyras z rządzą zemsty na zabójcy jego rodziny uczył się fechtunku i sztuk walki. Jako młodzieniec został zwerbowany do tajnego zakonu, gdzie przeszedł Próbę Trwa i został jednym z Wiedźminów, posiadł nadkucykowe cechy fizyczne jak szybki refleks, siłę czy wyostrzone zmysły. Potem jako najemny zabójca pracował jako "pogromca potworów", miał inny cennik z zależności od majętności klienta (mniej wymagał od biednego w porównaniu do bogacza, od którego dodatkowo wymagał noclegu, jadła lub chociaż dobrego alkoholu, żadnego piwa). Podróżował z wsi do wsi, zabijając coraz to kolejne potwory, od parasprite'ów po mantykory, kokotrisy, a nawet smoki, chimery czy hydry.

Później zainteresowały się nim władze poszczególnych królestw. Gildia "Chwały Nowej Equestrii" zleciła mu zamach stanu na księżniczce Lunie, lecz zawahał się i wolał ukraść królewskie klejnoty (koronę, diamenty), uznał, że taką piękność szkoda zabić, a potem argumentował, że nie zabija inne kucyki. Wkrótce go złapano i skazano na śmierć, z powodu podejrzenia o cudzołóstwo z księżniczką i próbę królobójstwa, w czasie kiedy zabawiał publiczność drażniąc kata coraz to chamskimi ripostami, członkowie gildii mieli dość czasu na dokończenie planu. Deyras został wkrótce spektakularnie uwolniony ze szubienicy i uciekł z miejsca egzekucji, ośmieszając przy tym straż Canterlotu i niszcząc jedną z wież zamkowych "małą" eksplozją. Wysłano na niego list gończy (10 000 złotych monet). Uciekł do sąsiedniego królestwa gdzie poznał księżniczkę Cahan. Porwała go i więziła. W sali jadalnej, przy szwedzkim stole i uwiązanym Deyrasem zaproponowała mu ponowną próbę zabicia księżniczek, żeby ona mogła zrealizować swój diaboliczny plan, zaproponowała mu hojną zapłatę, w postaci takiej ilości złota ile waży. Zgodził się, lecz poprosił o połowę zapłaty na zachętę. W nocy próbował uciec, lecz został szybko chwytany, był torturowany w lochach (gęsim piórem, przez co się rechotał w niebogłosy), wywołując współczucie współwięźniów. Dopiero później po kilku dniach niewoli, kiedy wrócił z delegacji potężny mag Zegarmistrz, odkryli jego straszną, odległą przeszłość, rzeź w wiosce plemiennej w Zebricy gdy on był jeszcze dzieckiem. Księżniczka Cahan ułaskawiła go i zaleciła by nigdy więcej nie wracał na jej dwór. Od tamtej pory Deyras jest ścigany przez władze Equestrii, za zbrodnie, które nie zrobił (tak naprawdę tylko przymierzał złotą koronę luny i zachwycał się przed lustrem, potem odłożył, co prawda podobała mu się Luna, ale nawet jej nie dotknął, tylko "patrzył" jak śpi). Jako Assassin działa w podziemiu, w cieniu świata obserwuje go dokładnie planując swoje ruchy, a nie kiedy działając pod wpływem impulsu, gdy tylko zostaje nakryty.
Największy lęk: Utrata bliskiej osoby, dlatego marginalizuje swoje życie uczuciowe do "nocnych przygód", nigdy nawet nie próbując z kimś się związać, bo nie chce przeżywać tego co kiedyś wryło mu się w podświadomość widząc martwe oczy rodziny dawno temu w Zebricy, A wiedzie dość ryzykowne życie, przez co zdecydował nie ryzykować życia innych kucyków, gdyż obwiniałby się do końca życia.



Vanilla Pudding


Imię i nazwisko: Vanilla Pudding
Rasa: Pegaz
Wiek: (na ludzkie) 20 lat
Wygląd: http://i.imgur.com/0yYWcuf.png
Charakter: Optymistyczna klacz, którą nie łatwo zasmucić czy zawstydzić. W gronie przyjaciół zachowuje się różnie. Albo nawija jak najęta o bzdurach, albo prowadzi rzeczową dyskusję okraszoną mnóstwem uśmiechów. Kocha naturę, a zwłaszcza kwiaty i ptaki. Jej największy talent to tworzenie waniliowych przysmaków jak i sama hodowla wanilii, ale uwielbia też śpiewanie. Czasami marzy jej się zostanie piosenkarką, ale szybko o tym zapomina zajęta robieniem waniliowego budyniu. Lubi latać, ale rzadko rozwija wielkie prędkości. Trochę naiwna, ale bardzo odważna w chwilach, gdy jej przyjaciele są w niebezpieczeństwie. Ubolewa nad krzywdą każdego stworzenia. Co ciekawe czas woli spędzać samotnie na łonie przyrody.
Historia: Urodzona w Cloudsdale i ciesząca się zwyczajnym, wesołym życiem. Dzień, w którym zdobyła swój znaczek był dniem, gdy spróbowała ciastka z waniliowym budyniem. Smakołyk tak jej zasmakował, że zakochała się w wanilii. Dostała od rodziców książkę z waniliowymi przepisami. Ciągle jednak ciągnęło ją na dół, do ziemskich kucyków więc kiedy tylko osiągnęła odpowiedni wiek przeprowadziła się do Ponyville. Spokojna mieści i otoczenie natury bardzo jej się podobało. Założyła własny ogródek i otworzyła sklepik z pysznościami.
Największy lęk: Las Everfree i opuszczone szpitale.



Haze Steam


Imię i nazwisko: Haze Steam.
Rasa: Jednorożec.
Wiek: 23 lata.
Wygląd: Jasno szara sierść, lekko złotawa. Granatowa grzywa, krótka i najczęściej w nieładzie. Mocno żółte oczy, spoglądające zawsze z tym samym znudzeniem, pomieszanym z czujną analizą otoczenia.
Charakter: Samotnik z wyboru. Uprzejmy i kulturalny, ale z dystansem traktuje wszystkich. Lojalny względem przyjaciół i skory do pomocy, choć jednocześnie nieufny wobec innych, nawet znajomych. Nie lubi mówić o sobie i zdarza mu się mijać z prawdą.
Historia: Całe życie mieszka w Ponyville. Jego rodzice, Tinker Wish oraz Misty Glow, jednorożce, przenieśli się do Ponyville z Baltimare przed jego narodzinami, gdzie otworzyli mały sklepik, sprzedając po trochu wszystkiego. Jego starsza siostra, Aqua Flash, mieszka w Canterlocie, gdzie studiuje medycynę. Haze Steam był przeciętnym uczniem, jednakże dość szybko dał o sobie znać jego talent do naprawy i konstruowania różnych urządzeń. Swój znaczek zdobył w domu, kiedy jeszcze uczęszczał do szkoły podstawowej, podczas naprawy popsutego przypadkowo w trakcie zabawy zegara z kukułką, a przedstawia on przekładnie zębatą. Jak każdy jednorożec uczęszczał na zajęcia z podstaw magii, kiedy zaś ukończył szkołę dostał pracę na kolei, jako młodszy technik, odpowiedzialny za dokonywanie napraw i dbanie, aby wszystko działało jak należy. Sporadycznie dostaje zlecenia z ratusza dotyczące dokonywania drobnych napraw, np. zegara miejskiego, itp. Mieszka w niewielkim domku na obrzeżach miasteczka, przy drodze prowadzącej do farmy rodziny Apple.
Największy lęk: Klaustrofobia. Panicznie boi się ciasnych przestrzeni, w których trudno się poruszać, co niekiedy przeszkadza mu w pracy.



Bitenbag


Imię i nazwisko: Bitedbag
Rasa: Pegaz
Wiek: 36
Wygląd: Biała grzywa, czarna maść, znaczek przedstawiający kajdany.
Charakter: Miły, szczery, czasami ma załamanie psychiczne, lubi sobie zaplić i wypić. Nie lubi monarchii.
Historia: Urodzony w biednej dzielni Canterlotu, jego ojciec był strażnikiem w bibliotece, a matka umarła przy prodzie. Do 15 roku życia chodził po szkoły, a potem został przyjęty do szkoły wojskowej, gdzie szkolił się na strażnika więziennego. Swój zanczek dostał gdy bezbłędnie na zajęciach obezwłasnił nauczyciela i zakuł go w kajdany. Po skończeniu szkoły od razu dostał pracę w więzieniu. W wieku 27 lat oskarżono go o udział w kradzieży szkieletu jednemu z więźniów( ach ten TF2). Po dosyć długiej rozprawie został wywalnony z pracy, choć wmówiono mu, że to przez jego pijaństwo i przez spadek przestępczości. Po tym incydencie zaczął bać się władzy z przeświadczeniem, że Celestia jak będzie chciała to zawsze coś na niego znajdzie. Po utracie pracy udał się do Ponyville, aby sadzić tytoń i robić cygara. Na początku szło mu słabo, ale z każdym miesiącem było coraz lepiej. Teraz ma niemałe zyski( i zatrudnia na czarno wiele kucyków) i myśli o założeniu rodziny. Choć wciąż wspomina pracę jako klawisz i Celestię.
Największy lęk: Celestia



Infinity


Imię: Infinity
Rasa: jednorożec
Wiek: 16 lat
Wygląd: (rysunek dodam później) długa, lekko kręcona grzywa w dwóch odcieniach błękitu, bardzo jasnoniebieska sierść, duże, rozumne oczy z ciemnymi rzęsami, jest powszechnie uważana za nie najbrzydszą
Charakter: towarzyska, inteligentna, wiecznie uśmiechnięta, pogodna, czasem lekko samolubna i zbyt natarczywa
Historia: Urodziła się w dzielnicy mieszkaniowej Manehattanu jako najstarsza córka Newswinga i Sundance. Jej rodzice byli lekko nadopiekuńczy, więc gdy w Testach Predydpozycji Magicznych (test, który muszą przejść wszystkie małe jednorożce przed rozpoczęciem szkoły podstawowej) uzyskała wyjątkowo niski wynik, nie przejęli się tym za bardzo. Klaczka za to, o wiele bardziej wrażliwa od swoich rówieśników, popadła w trwającą kilka miesięcy, wręcz chorobliwą melancholię - zawsze wyobrażała sobie siebie jako wielką czarodziejkę, a nie miała wystarczająco dużo "zdolności". Do podłego humoru przyczyniły się prześladowania ze strony innych źrebaków. W pewnej chwili jednak Infinity zauważyła, że szybciej się uczy od innych, łatwo przychodzi jej czytanie książek i dostrzeganie różnych szczegółów. Powoli, zamiast pogrążać się w rozpaczy, zaczęła kształtować swoje talenty. W końcu doszła do wniosku, że jej atutami nie są zdolności magiczne, tylko inteligencja i bystrość. Postanowiła wykorzystać najłatwiejsze, podstawowe prawa fizyki i matmy (tak, tym się interesowała) do tworzenia nowych, skomplikowanych zaklęć, które mogłaby wykorzystywać. Pewnego razu, gdy "klasowa diwa" ją rozwścieczyła, wystrzeliła w nią zaklęciem o mocy 73 Newpon'ów (to dużo), za co rodzice zostali wezwani na rozmowę. W efekcie, Infinity przedyskutowała z nimi decyzję zmiany szkoły - jako kucyki wyrozumiałe i obiektywne wysłuchali swojej córki i dowiedzieli się o jej problemach. Klaczka zaczęła chodzić do zwykłej, publicznej podstawówki. Okres ten wspomina jako "najbardziej swagowy" w całym życiu - jako że zawsze wyprzedzała klasę z materiałem, miała czas na np. pogłębianie wiedzy o chemii i prowadzenie "Undertable Market", czyli aranżowania wymian paluszków solonych, gumy do żucia i Colta-Coli, będących wśród uczniów drogocennym towarem. Ukończyła szkołę jako "wzorowa uczennica", superkoleżanka i kucyk zadowolony ze swojego życia. Wysłała podanie do Cantermount High School, elitarnej szkoły dla kuców nieszablonowo uzdolnionych. Ku jej radości, została przyjęta. Pojawił się jednak problem - szkoła znajdowała się w Canterlocie, a Infinity mieszkała w Manehattanie. Klacz musiała długo przekonywać rodziców, by pozwolili jej zamieszkać u babci - Creme Brulee - której dom mieścił się niedaleko Ponyville. Z końcem wakacji przeprowadziła się do niej. Staruszka była w wyjątkowo dobrej formie, nie przejmowała się wiekiem, zachowywała się jak za czasów swojej młodości, dzięki czemu Infinity nauczyła się bezwarunkowego optymizmu i bardzo polubiła stary pop. W nowej szkole szybko nawiązała przyjaźnie i znajomości. Jej BFF nazywa się Libretta Bookmark, jej talent polega na "więzi duchowej" z książkami - po chwili skupienia potrafi "poznać" treść całej lektury. Cantermount otworzyła przed nią nowe możliwości - Infinity w pełni wprowadziła do swojej magii elektryczność i światło. Obecnie pracuje nad projektem o antymaterii. Jej ambicją jest dokonać czegoś, co wydaje się niemożliwe. Nie zawraca sobie głowy miłością, uważa, że nawiązywanie przyjaźni całkowicie jej wystarcza. Nie przepada za księżniczkami - uważa, że władzę powinne sprawować kucyki, których przeznaczeniem nie jest rozszerzanie przyjaźni czy podnoszenie słońca, tylko stanowcze, energiczne i nie - alikorny.
Największy lęk: pająki. Infinity cierpi na niezwykle rozwiniętą arachnofobię i gdy tylko widzi jakiegoś pajęczaka, popada w panikę.



Streszczenie Wydarzeń
Coming Soon...

Edited by Seluna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...