Skocz do zawartości

Overwatch


The Silver Cheese

Recommended Posts

No i Junkertown oficjalnie na PTR. Gracze oczywiście latają po całej mapie i szukają easter eggów i innych smaczków. No i oczywiście znaleźli plakat z podobizną królowej Junkersów. Wrzucili ją w czerń i biel dla lepszego wrażenia i zaprezentowali światu:

 

Spoiler

junkertown-queen-3.png?ssl=1

 

Taka trochę Zaria, trochę Furiosa, trochę postać wyrwana z Borderlands. Mnie się podoba xd

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Niklas napisał:

No i Junkertown oficjalnie na PTR. Gracze oczywiście latają po całej mapie i szukają easter eggów i innych smaczków. No i oczywiście znaleźli plakat z podobizną królowej Junkersów. Wrzucili ją w czerń i biel dla lepszego wrażenia i zaprezentowali światu:

 

  Odkryj ukrytą treść

junkertown-queen-3.png?ssl=1

 

Taka trochę Zaria, trochę Furiosa, trochę postać wyrwana z Borderlands. Mnie się podoba xd

Same. Są też usprawnienia walkirii Łaski, najs.

Edytowano przez Lucas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sosna napisał:

Dla walkirii dali mniejszy dmg?

 

Wywalili dmg boost w Walkirii. Plus jej lot jest wolniejszy.

 

***

 

Na PTR weszły również kwestie Mercy dla Walkirii.

 

Self/Friendly: Amplifying biotic stream!
Enemy: Valkyrie-Kampfprozeduren aktiviert!

 

https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20758886848

Edytowano przez Niklas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy i jeśli już to jak zdecydują się zaimplementować specyficzne dla konkretnych skinów kwestie dialogowe dla ulta, tak jak to było przy wskrzeszeniu

Edytowano przez Sosna
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wskrzeszeniu to wiem, że są kwestie, jakie były dotychczas, acz były one przy ulcie i byłoby w sumie całkiem miło, gdyby dla poszczególnych skinów dla ulta jednak wprowadzili specyficzne dla poszczególnych skinów kwestie, tak jak o miało miejsce przy wskrzeszeniu i jak ma miejsce na przykład przy Wdowie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Niklas napisał:

Sosnę, Sosnę, jak tam deathmatch? :wow: 

Po pierwszych dziesięciu meczach z całą stanowczością stwierdziłem, że nie mam tam czego szukać i, być może tylko cudem uda mi się załapać do pierwszej czwórki, ale potem rozegrałem 11, 12 i 13 mecz i zaczęło mi całkiem nieźle iść, aż w końcu wczoraj udało mi się to https://i.imgur.com/DJ5noUl.jpg, z czego jestem w sumie dość mocno zadowolony :drurrp: co prawda za pierwsze miejsce nie ma jakichś aczików, czy sprejów ale za to jest satysfakcja, że się udało

Edytowano przez Sosna
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Binge chyba długo zostanie moim numerem 1 jeśli chodzi o fanowskie animacje z Overwatchem :rd10:
Meanwhile:

>Odpaloverwatcha.gif
>Zobacz, że znów jest skrzynka do zdobycia za Deatchmatch
>Za zwycięstwo
>Ohgodwhy.png
>No na pewno mi się uda, jak może raz cudem byłem czwarty :lol:
>Pierwsza gra
>Pic rel
>???
>Profit
 

Spoiler

c851618753.png

 

Update: OK, teraz się dowiedziałem, że ta skrzynka pojawiła się przez błąd w grze i nawet za 4 miejsce bym ją dostał (bo w dniu, kiedy się pojawiła, była nie do zdobycia) :v . No ale przynajmniej sam się jakoś zmotywowałem i może dzięki temu wygrałem :rainderp:

Edytowano przez Imeshovy
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Kolejne zmiany w grze, jedna już na PTR, druga zaplanowana jest na, być może, kolejny wielki patch.

 

Zaczynając od tej drugiej, Blizzard przyjrzy się błędom w rejestracji trafień: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20759006043?page=20#post-397

Zdarzało się podczas meczu, że gra nie rejestrowania uderzenia w cel, np. Wdowa trafiła Hanzo w głowę, pojawiły się efekty graficzne trafienia, ale Hanzo wciąż miał się dobrze. Podobnie działało w drugą stronę: ktoś nas trafił, ekran zaczerwienił się, ale HP nam nie spadło. Ponadto przyjrzą się Gengu, ponieważ obecnie wciąż może nas zabić Dashem, nawet wtedy, gdy go w połowie lotu zabijemy.

 

Pojawiły się nowe zmiany na PTR: https://overwatch.pl/news/zmiana-dzialania-ultow-zmiany-dopalaczach-d-vy-aktualizacja-serwera-testowego

 

D.Va będzie mogła używać boosterów przy przytrzymaniu klawisza, nie będzie zmuszona do wykonania całego 2-sekundowego skoku, albo resetowania go ponownym wciśnięciem klawisza aktywacji. Opcja do ustawienia w opcjach.

Druga duża zamiana to ulty. Będą teraz ponownie nabijane po ich aktywacji (przynajmniej te, które się od razu zerują po użyciu, jak Bastiona, Reina, Gengu). Wcześniej działało to z opóźnieniem i można było zabić Gengu po aktywacji ulta, a ten po resie miał wciąż naładowany pełen pasek ulta. No more!

 

A tak to wygląda w praktyce: https://gfycat.com/CharmingGlassCassowary

Edytowano przez Niklas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...