Skocz do zawartości

"Animacja" w Garry's mod


Prlixu

Recommended Posts

Witam wszystkich mam ogromną prośbę do wszystkich którzy czytają tą o ocenę mojej że tak powiem "animacji" (jest to moja pierwsza animacja więc przysłowiowej dupy nie urywa).

Jeśli ten temat jest tutaj nie odpowiedni proszę o poinformowanie mnie a temat zniknie jeszcze dzisiaj.

Tu jest link do mojego kanału proszę o jakieś sugestie/porady jakie mógł bym wykorzystać przy następnych pracach Dzięki :)

https://www.youtube.com/channel/UCf2ALuw-cMmTm9hNukePVLg?spfreload=10

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze użyć dosyć często używanego zabiegu w GMod'owych machinimach. Chodzi tu o przeskoki w animacji, które polegają na nagłej zmianie pozycji obiektu.

Podam tu jeden z przykładów: Postać nagle wskazuje coś dłonią. Wtedy ręka w ciągu jednej klatki przejdzie z jednej postawy na zupełnie inną. Do tego przydaje się jakiś szybki dźwięk. Tu by dobrze pasował 'slap' (najlepiej wzięty z gier od Valve).

 

Momentami przydaje się też możliwość nagrania gry Frapsem lub czymś w ten deseń, jeśli chcesz wykonać płynną animację. Wyłączasz komendami widoczność wiązki Physgun'a, ustawiasz odpowiednie ujęcie kamery i rejestrujesz wykonywane myszą ruchy postaci.

 

Nie jestem jakimś specem od machinimy z Garry's Moda, ale znam parę pomocnych sztuczek. Jeśli potrzebujesz pomocy, pisz do mnie. Akurat dziś nowy komputer przychodzi (tak, chwalę się :rd11:), a poprzedni to staruszek sprzed dekady, to bym bardziej będę mógł Tobie doradzić co nieco w praktyce. Na Steam'ie mam ten sam nick, co tutaj.

Edytowano przez LeqTune
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...