Skocz do zawartości

Spotkanie E-Towarzyskie "Wielka Wojna Equestriańska"


Lightning

Recommended Posts

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Otóż wpadłem na niecodzienny odegrać "symulację" bitwy między wojskami Wojsk Lunarnymi, Wojskami Solarnymi, Wojskami Chrysalis, jak i Kryształowego Królestwa.

 

Cała zabawa była by obsadzona w BITWIE NIESTANDARDOWEJ W TRYBIE REALISTYCZNYM (średnio-trudny) Gry War Thunder Założona na specjalnym kanale dla 64 osób! co przypada na 30 zawodników 1 strony + 1 dowódca na stronę + 1 widz jeśli ktoś chce popatrzeć, lub nagrać robiąc wywiad na YT or something.. 

 

Z powodu aby odegrać jak najwierniejsze realia i nawiązania do naszego wspaniałego serialu MLP.FIM wybrałem specjalne 6 lokacji w których odegra się bitwa. Sesji będzie kilka, wiec to zabawa na co najmniej 4 GODZINY W SOBOTĘ I NIEDZIELĘ tak aby gracz mógł siedzieć przy komputerze/laptopie bez odchodzenia i tracenia zabawy.

 

Wymagania dotyczące spotkania:

-Komunikator TeamSpeak3

-Możliwosć komunikacji głosowej

-Zainstalowana gra War Thunder zaktualizowana do najnowszej wersji (niedługo wychodzi 1.77) (łącznie pobierania jest około 14-15 Gigabajtów)

-Komputer który uciągnie grę na tych stabilnych 60 kaltkach na chociaż niskich ustawianiach (procesor minimum 2x3.0Ghz, 8Gb ram, Grafika GTX 660 wzwyż)

 

Skoro mamy 4 strony, można zrobić miks taki, że wyjdzie 6 bitew z czego każda będzie mieć 4 człony! (24 Rundy) (zakładam, że nie dzielę wojsk na konkretne kraje bo: Luanrni=USA, Soalrni=Wielka Brytania, Kryształowi=Niemcy, Podmieńcy=Rosja, ale to nie jest konieczne wiec na razie odpuszczę taki typ [też nie każdy ma choćby konto w tej grze] )

Kolejność SESJI względem czasowym (O ile zgłosi się całe wymagane 62 osoby (2 sloty dla osób komentujących czy nagrywających):

Wojska Lunarne Vs Wojska Solarne 10:03:2018 o 19:00     MAPA: [Dominacja] Fulda  https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Fulda_Gap

Wojska Lunarne Vs Wojska Chrysalis 11:03:2018 o 19:00     MAPA: [Dominacja] Opuszczona Fabryka https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Abandoned_Factory

Wojska Lunarne Vs Wojska Kryształowego Królestwa 23:03:2018 o 19:00     MAPA: [Dominacja] Finlandia https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Finland

Wojska Solarne Vs Wojska Chrysalis 24:03:2018 o 19:00     MAPA: [Dominacja] Druga Bitwa pod El Alamein https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Second_Battle_of_El_Alamein

Wojska Solarne Vs Wojska Kryształowego Królestwa 31:03:2018 o 19:00     MAPA: [Dominacja] Śnieżna dolina https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Frozen_Pass

Wojska Chrysalis Vs Wojska Kryształowego Królestwa 01:04:2018 o 18:30 z Podsumowaniem    MAPA: [Dominacja] Karelia https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Karelia

 

Bitwy by wyglądały następująco.

Przykładowo bierzemy wojska Wojska Lunarne Vs Wojska Solarne.

1. Bitwa Jednostki POWIETRZNE Lunarnych Kontra CZOŁGI Solarnych. Cel misji Lunarnych - Zniszczyć jednostki naziemne nim przejmą punkty kontrolne i zbiją Punkty zwycięstwa. Cel misji Solarnych, nie dać się zniszczyć, przejąc punkty kontrolne i wytrwać do końca bitwy.

2. Bitwa Jednostki POWIETRZNE Solarnych Kontra CZOŁGI Lunarnych. Cel misji Solarnych - Zniszczyć jednostki naziemne nim przejmą punkty kontrolne i zbiją Punkty zwycięstwa. Cel misji Lunarnych, nie dać się zniszczyć, przejać punkty kontrolne i wytrwać do końca bitwy.

3. Bitwa jednostki POWIETRZNE Lunarnych Kontra jednostki POWIETRZNE Solarnych. - Misja obu drużyn - wygrać misję postępując z założeniami danej misji.

4. Bitwa jednostki NAZIEMNE Lunarnych Kontra jednostki NAZIEMNE Solarnych. - Misja obu drużyn - wygrać misję postępując z założeniami danej misji.

 

Następna walka była by zmiana. Mapy jak i stron. Podział wygląda tak. 31 graczy zapisuje się do drużyny A, i 31 do drużyny B. To już gracz decyduje czy woli bardziej grać jako Solarno/Lunarny czy bardziej jako Kryształowo/Podmieńcowy. Jednak gracz musi się zdecydować czy gra po stronie Drużyny A (lewa strona wojsk w spisie sesji) czy Drużyny B. (sam przypiszę go do druzyny, gdyż mam wgląd do arkusza Excel z formularza)

 

Gra miała by na celu TYLKO rozrywkę oraz radość z możliwości (choćby merytorycznego) grania po stronie jednej z naszych ulubionych stron, czy też innych. (osobiście będę dowódcą Sił Lunarno/Solarnych poza 1 walką grze wybiorę siły Lunarne).

 

Maszyny Dostępne w bitwie. 

Z powodu że wielu może nie mieć tej gry, jak i kont ograniczam BattleRating (główna skala siły i zaawansowania maszyny) do klasyfikacji 3.0 dla czołgów, oraz 3.0 dla samolotów.

WYJĄTKIEM SĄ DOWÓDCY ODDZIAŁÓW KTÓRZY MOGĄ SIĘGNĄĆ DO BATTLERATINGU 4.0 DLA POWIETRZA (poza bombowcami które mają zakaz latania) ORAZ DO 4.0 DLA CZOŁGU, ALE NIE PRZEKRACZAJĄCEGO PANCERZEM LIMITU 50mm.

 

Polecane Samoloty do 3.0:

-BF 110 C-4 (NIEMCY)

-SBCU-3 (USA)

-AG20-G-25 (USA)

-P40-E1 (USA)

-P38-E (USA)

 

-A-36 (USA)

-SBD-3 (USA)

-JU-87 G1 oraz Ju-87 G2 (NIEMCY)

-Praktycznie każda maszyna Rosyjska do 3.0

-Typhon Mk 1a(Wielka Brytania)

-Hurracine MkIIB(Wielka Brytania)

-Hurracine MkIVC(Wielka Brytania)

-Breda 88 (Włochy)

-Potez 631(Francja)

 

-Polecane Czołgi do 3.0:

-BT-5 (ZSRR)

-BT-7 (ZSRR)

-M4A1HVSS(105MM) (USA)

-M22 (USA)

-M5A1 (USA)

-Pz III J (NIEMCY)

-T-50 (ZSRR)

-T-28 (ZSRR)

-Matilda Mk.II

-M8 (USA)

-StuG IIIA (Niemcy)

-PZ IV F1 (Niemcy)

-Pz.III F/J (Niemcy)

-PZ IV C/E (Niemcy)

-T-70 (ZSRR)

-SaU40 (Francja)

-T-80 (ZSRR)

-T-60 (ZSRR)

-Wszystkie Valentine(Wielka Brytania)

-Crusader Mk.II (Wielka Brytania)

-A13 Mk.II (Wielka Brytania)

-Tetrarch Mk.I (Wielka Brytania)

-Wszystkie japońskie maszyny do 3.0

-B1 Bis (Francja)

-S.35 (Francja)

 

ZAKAZANE GRANIE SAMOBIEŻNYMI ZESTAWAMI PRZECIWLOTNICZYMI!!!!! WOLNO STRZELAĆ TYLKO Z DZIAŁA GŁÓWNEGO CZOŁGU ZWYKŁEGO ORAZ OSTRZAŁ Z KARABINÓW ZAMONTOWANYCH W WIEŻY/NA WIEŻY

 

Trening, rozgrzewka.
Jeśli ktokolwiek chciałby potrenować walkę naziemną czy to powietrzną jestem dostępny zawsze po 18:00 i do 22:00 mogę prowadzić ćwiczenia nawet dla "żółtodziobów". Pod moimi skrzydłami wyrośniecie na asów przestworzy, postrach czołgów ;).

 

Wpisy 

ZGŁOSZENIA PROSZĘ WYPEŁNIAĆ W TYM FORMULARZU: https://goo.gl/forms/FqCjGbxSklJJuWTk2

TYLKO przez Konta Google, tylko 1 wpis (zabezpieczenie przed spamerami).

 

Proszę o Opinię na temat tego całego przedsięwzięcia. Oraz proszę o rejestrację. Nawet jeśli będzie razem 20 graczy, 1 sesja się odbędzie.

W razie kontaktu proszę pisać do [email protected] lub na GG 64862184

Adres serwera TS3 jak i kanały i passy podam na E-maile 5 godzin przed rozpoczęciem bitwy by przyjść, porozmawiać czy coś.

 

(jeśli dałem temat, w złej zakładce poproszę o przeniesienie do poprawnej zakładki)

Edytowano przez Lightning
Poprawki dla jasności
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam pomysł uważam za całkiem spoko, bo może tchnąłby nieco życia w naszą społeczność i pozwolił na integrację - a nic tak nie integruje jak spotkanie w boju. :rdwild: Mam jednak nieco uwag:

1. Na moje oko za duży limit osób, wątpię, żebyś uzbierał chociaż połowę. Na moje oko 10 vs. 10 to już byłby sukces.

2. Jeśli chodzi o mapy - odpuść Fuldę, ona się nadaje dla czołgów 7.0 i wyżej. Na niższe jest po prostu zbyt rozległa. Do Finlandii i El-Alamein też byłbym nieco sceptyczny, reszta zaś jest jak najbardziej ok.

3. Zasady. Tryb gry "tylko powietrzne kontra tylko naziemne" uważam osobiście za średni pomysł - przecież w takim wypadku cała drużyna naziemnych bierze działka przeciwlotnicze, bo tylko one byłyby potrzebne. I jeśli potrafią się nimi obsługiwać, to ci na niebie nie mają szans. :dunno: Myślę, że nie ma co udziwniać i wykorzystać podstawowy tryb dominacji na bitwach czołgowych realistycznych.

4. Zasady BR dla czołgów. Okej, rozumiem, że muszą być one niskie, żeby osoby niemające War Thundera mogły szybko nabić, ale... 2.3 dla czołgów ma sporą wadę. Niech zgadnę, @Lightning, najbardziej lubisz grać Brytyjczykami i stąd taka decyzja? :rdblink: (dla niewiedzących - Brytole na 2.3 mają Valentine, który ma wszędzie po 60 pancerza (nawet z tyłu), do tego działo o bardzo wysokiej szybkostrzelności i znakomitych osiągach jak na BR 2.3. Podsumowując, jest to niemalże OP czołg na tym Battle Ratingu). Proponowałbym raczej obniżyć go do 2.0, żeby nawet początkujący żółtodziób miał szanse, albo podwyższyć do 3.0-3.3 (moim zdaniem najlepiej zbalansowany BR w całej grze - tam każda nacja ma jakiegoś asa).

5. Zasady BR dla samolotów. Ponownie spójrzmy na arsenał Brytyjczyków, dokładniej na samoloty 2.7, mamy tam do wyboru dwa Spitfire'y (deklasują samoloty wszystkich innych nacji w tym BR) oraz Hurricane Mark II i Typhoon Mark 1a - oba doskonałe do anihilacji celów naziemnych. Sugerowałbym dać 3.3, co daje już Niemcom, Amerykanom i Rosjanom spory wybór i pozwala podjąć walkę ze Spitami. Albo obniżyć do 2.0, z powodów takich samych jak w punkcie 4.

6. Czemu zakaz bombowców?

7. Zasady dla czołgów dowódczych uważam za dosyć dziwne, jakby znów ustawione pod konkretne maszyny. Poza tym, walka samolotem 5.3 przeciwko 2.7? To niczym wyścig Fluttershy kontra RD. :lol: Tym bardziej, jeśli wziąć pod uwagę, że dowódcami będą osoby obeznane w grze. Weteran w 5.3 kontra żółtodzioby w 2.7...? To by się skończyło masakrą...

Tutaj z kolei moja propozycja polega na pozwoleniu dowódcom na maszyny o BR o jeden większym niż dla reszty.

 

No i jeszcze jeden dodatkowy punkt, który dotyczy tylko mnie - o ile pisałbym się na takie przedsięwzięcie (WT gdzieś na kompie wciąż siedzi, to czemu by się nie dołączyć, nie?), o tyle w weekendy odpadam - a tak jak patrzę na terminy, to wszystkie są weekendowe. :rd4:

 

Podsumowując, chciałbym raz jeszcze podkreślić, że BARDZO doceniam inicjatywę, widzę w niej potencjał i życzę, żeby wszystko udało się zrealizować, a wszystkie powyższe uwagi przedstawiają MÓJ punkt widzenia i macie pełne prawo się z nim nie zgadzać. :giggle:

 

Pozdrawiam.

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Foley napisał:

 

2. Jeśli chodzi o mapy - odpuść Fuldę, ona się nadaje dla czołgów 7.0 i wyżej. Na niższe jest po prostu zbyt rozległa. Do Finlandii i El-Alamein też byłbym nieco sceptyczny, reszta zaś jest jak najbardziej ok.

NO... wiesz tam jest zamek i 1 myśl - Zamek Dwóch Sióstr :P

 

20 minut temu, Foley napisał:

3. Zasady. Tryb gry "tylko powietrzne kontra tylko naziemne" uważam osobiście za średni pomysł - przecież w takim wypadku cała drużyna naziemnych bierze działka przeciwlotnicze, bo tylko one byłyby potrzebne. I jeśli potrafią się nimi obsługiwać, to ci na niebie nie mają szans. :dunno: Myślę, że nie ma co udziwniać i wykorzystać podstawowy tryb dominacji na bitwach czołgowych realistycznych.

Zakazałem działek AAA, przepraszam ale miałem problemy z netem i bałem sie że ten cały tekst przepadnie ;-;

20 minut temu, Foley napisał:

4. Zasady BR dla czołgów. Okej, rozumiem, że muszą być one niskie, żeby osoby niemające War Thundera mogły szybko nabić, ale... 2.3 dla czołgów ma sporą wadę. Niech zgadnę, @Lightning, najbardziej lubisz grać Brytyjczykami i stąd taka decyzja? :rdblink: (dla niewiedzących - Brytole na 2.3 mają Valentine, który ma wszędzie po 60 pancerza (nawet z tyłu), do tego działo o bardzo wysokiej szybkostrzelności i znakomitych osiągach jak na BR 2.3. Podsumowując, jest to niemalże OP czołg na tym Battle Ratingu). Proponowałbym raczej obniżyć go do 2.0, żeby nawet początkujący żółtodziób miał szanse, albo podwyższyć do 3.0-3.3 (moim zdaniem najlepiej zbalansowany BR w całej grze - tam każda nacja ma jakiegoś asa).

Z 3.0 Niezły pomysł. PS: wolę USA  i mój AC-26-B50 Jako maszyna dowodzenia, tyle że zastosuję sugestię i zniżę do maks 4.0 dla dowódców i wezmę coś lżejszego... AK BTD :P z czołgów zać użyłbym M22 :P 

22 minuty temu, Foley napisał:

5. Zasady BR dla samolotów. Ponownie spójrzmy na arsenał Brytyjczyków, dokładniej na samoloty 2.7, mamy tam do wyboru dwa Spitfire'y (deklasują samoloty wszystkich innych nacji w tym BR) oraz Hurricane Mark II i Typhoon Mark 1a - oba doskonałe do anihilacji celów naziemnych. Sugerowałbym dać 3.3, co daje już Niemcom, Amerykanom i Rosjanom spory wybór i pozwala podjąć walkę ze Spitami. Albo obniżyć do 2.0, z powodów takich samych jak w punkcie 4.

Wiesz że ściągniesz na siebie falę maszyn z bombami nie dając czołgom szans na przeżycie?

24 minuty temu, Foley napisał:

6. Czemu zakaz bombowców?

1: BV 238, 2: HS 111, 3: IŁ-4... nie chcę walk z 500-kilogramówkami czy nawet tonówkami :v niech gracze pomeczą się i manewruja by rozwalić za pomocą 250 maks

24 minuty temu, Foley napisał:

7. Zasady dla czołgów dowódczych uważam za dosyć dziwne, jakby znów ustawione pod konkretne maszyny. Poza tym, walka samolotem 5.3 przeciwko 2.7? To niczym wyścig Fluttershy kontra RD. :lol: Tym bardziej, jeśli wziąć pod uwagę, że dowódcami będą osoby obeznane w grze. Weteran w 5.3 kontra żółtodzioby w 2.7...? To by się skończyło masakrą...

Tutaj z kolei moja propozycja polega na pozwoleniu dowódcom na maszyny o BR o jeden większym niż dla reszty.

Tu chodziło właśnie o coś na kształt Asa danej Drużyny, lidera który będzie największym zagrożeniem. Jednak podoba mi się pomysł 4.0 dla powietrza i ziemi..

 

 

 

A teraz chwila bo edytuję :v

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Lightning napisał:

NO... wiesz tam jest zamek i 1 myśl - Zamek Dwóch Sióstr :P

Skojarzenie dobre, ale warto wziąć pod uwagę grywalność. Tam naprawdę są wielkie odległości, a jeśli doda się do tego słabą optykę i słabe działa, jakie posiadają wczesne czołgi, to obawiam się, że gracze by się zwyczajnie zanudzili. :D

 

2 minuty temu, Lightning napisał:

Zakazałem działek AAA, przepraszam ale miałem problemy z netem i bałem sie że ten cały tekst przepadnie ;-;

Czy to aby nie jest przegięciem w drugą stronę...? Czołgi przeciwko hordzie samolotów są niemal bezbronne, szczególnie te o niskim BR (z powodu słabego pancerza).

 

3 minuty temu, Lightning napisał:

PS: wolę USA  i mój AC-26-B50

Okej, czyli nie trafiłem. :D Niemniej, Valentine na 2.3 jest OP.

 

4 minuty temu, Lightning napisał:

Wiesz że ściągniesz na siebie falę maszyn z bombami nie dając czołgom szans na przeżycie?

Wziąwszy pod uwagę mój punkt 3., to przed falą maszyn z bombami będą chronić działka przeciwlotnicze i własne myśliwce. :rdblink: Klasyczne bitwy realistyczne to jest to. :D

 

6 minut temu, Lightning napisał:

1: BV 238, 2: HS 111, 3: IŁ-4... nie chcę walk z 500-kilogramówkami czy nawet tonówkami :v niech gracze pomeczą się i manewruja by rozwalić za pomocą 250 maks

Jak wyżej, jeżeli zastosować zwykły tryb gry, to te wszystkie bombowce będą miały problem w postaci myśliwców, dla których będą bardzo łakomymi kąskami.

 

8 minut temu, Lightning napisał:

Tu chodziło właśnie o coś na kształt Asa danej Drużyny, lidera który będzie największym zagrożeniem. Jednak podoba mi się pomysł 4.0 dla powietrza i ziemi..

Pomysł z Asem dobry, byleby nie dać mu za dużego BR, bo będzie miazga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Nie chcę AAA bo nie będzie sensy bytu

1- Walka Powietrze Vs Ziemia. TO nie cel że by zniszczyć samolototy tylko żeby zdązyć przejać Capa i się schować (taki chowany)

2- Zamiana stron

3- Walka powietrzna tylko wiec AAA brak

4. Walka tylko czołgi no i brak sensu AAA

 

To z Asem żeby wspierać team i dać coś typu "Chwała za zestrzelenie Asa" 

 

I oj uwież, moje P-61C1 zjada walentynki na deser :D

 

 

To ma byś 2 rundy zabawy i takich tam a potem walka na 1 płąszczyźnie. Prawdziwego realistyka ogarnę po tych sesjach jak gracze się zainteresują i będą chętni a przy okazji nabiorą wprawy bo jedni mogą 1 raz tę grę na oczy widziec

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Lightning napisał:

I oj uwież, moje P-61C1 zjada walentynki na deser :D

To cacko ma BR 4.0 jak dobrze pamiętam, a pierwszy Valentine 2.3, więc nie ma w tym nic dziwnego. :rd4:

 

4 minuty temu, Lightning napisał:

To ma byś 2 rundy zabawy i takich tam a potem walka na 1 płąszczyźnie. Prawdziwego realistyka ogarnę po tych sesjach jak gracze się zainteresują i będą chętni a przy okazji nabiorą wprawy bo jedni mogą 1 raz tę grę na oczy widziec

Zawsze można na początek, żeby zainteresować ludzi, dać coś w stylu rozgrzewki. Tryb i zasady do bólu proste, a cel główny to have fun. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że ta rozpiska dat mogła by być lepiej zorganizowana, sam z jakiegoś powodu myślalem że będzie to 20 marca xd, nje wiem czemu ale tak myślałem. Wiec radził bym udoskonalić tą rozpiskę żeby była bardziej czytelna, i wrazie czego przypomnieć w tym tutaj temacie o przyszłych bitwach 

EDITEDITEDIT 

Dobrym pomysłem było by też zrobienie serwera Discord, i tam dużo łatwiej było by o wszelką organizacje niż na takim tsie 

Edytowano przez Prlixu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...