Skocz do zawartości

[Zabawa] [Opis] [Wstrzymane] Wielkie Kompendium Magów Equestrii


Kirara

Recommended Posts

Witajcie w nowym temacie z zabawą w dziale Twilight! W skrócie, na czym będzie ona polegała... Będę przedstawiać Wam - Drodzy Użytkownicy - obrazki przygotowane przez forumowych grafików - Stabiego i Cartoon Tigera - przedstawiające Equestriańskich Magów.
Podam Wam imię, przydomek, tudzież nazwisko takowego delikwenta, a Wy... wymyślicie mu historię. Krótką. Opiszecie czym zasłynął, jak zdobył przydomek, w czym się specjalizował... i z jakiego miasta pochodził. Możecie się pobawić w wymyślanie "kucyko brzmiących" miejscowości, albo posiłkować się mapą Equestrii :)

Zwycięski opis zostanie ujęty w "Wielkim Kompendium Magów Equestrii"... Czyli w księdze, która zawierać będzie informacje na temat magicznie uzdolnionych jednorożców. Podobnie jak to się ma z Opisami Zaklęć :)


Żeby nie było - zacznę. Wybaczcie brak obrazka, ale grafiki są TYLKO dla Was. Mnie pozostaje opisać wygląd maga. Użyjcie wyobraźni~! :twilight2:

Ulryk Zawistny - niezwykle uzdolniony jednorożec wywodzący się ze Stalliongradu. Urodził się w 600 roku panowania Słońca. Specjalizował się w magii trasfomorgicznej - potrafił na krótki okres czasu przybrać postać innego kucyka - włącznie ze zmianą gatunkową. Swój nieprzychylny przydomek zdobył dzięki temu, że... zazdrościł urody innym i często przybierał postać jednorożców przystojniejszych od siebie.
A jak NAPRAWDĘ wyglądał Ulryk Zawistny? Cóż... był to jednorożec dość niewielkich rozmiarów. Miał także widoczną niedowagę i krzywe kopyta. Ciemnozielona sierść nie błyszczała się tak jak u innych kucyków - była matowa. Oczy miał lekko skośne, o pomarańczowej barwie. Grzywa była dość licha - żółta niczym słońce, lecz opadająca bez ładu na czoło maga, jak i na jego szyję.
Żył lat 67. Żywot zakończył w swoim domu w Stalliongradzie.




No... proste? PROSTE! Zatem przejdźmy do zadania dla Was, moi drodzy!
Zaczniemy od postaci kanonicznej. Stworzonej przez twórców serialu...

STARSWIRL BRODATY
zFsRy.png

Grafikę wykonał Cartoon Tiger! Dzięki! :hug4:

Edytowano przez Dolar84
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starswirl Brodaty: Żył za czasów gdy Equestria jeszcze nie istniała a kucyki pegazy i jednorożce nienawidziły się na wzajem . Urodził się w Oksfordzie . Był wybitnym uczonym którego pasjonowały (Można zobaczyć też to po jego ubiorze ) gwiazdozbiory i wszechświat . Jego uczennicą była Bystra Clover . Wychowywali go jego rodzice Rose Orion i Joe Orion. Mając dość nienawiści kucyków postanowił wyruszyć w wielką podróż , Clover próbowała go zatrzymać lecz poniosła klęskę gdyż go już nie było. Krąży wiele plotek lecz nikt do tond nie wie co się z nim naprawdę stało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starswirl Brodaty - mag equestriański późnego postdiscyrdyzmu, urodzony 242d./1245r. w Canterlot, zmarły 76d./1315r. tamże. Pisarz, mędrzec, czarodziej i wybitny filozof, twórca zaklęcia garnkokształtnego oraz tzw. teorii forcydejskiej*.

Większość kucyków zna Starswirla Brodatego jako doradcę Księżniczki Celestii podczas pertraktacji z Królestwem Gryfów często wymienianego w podręcznikach do historii. Nieco bardziej zainteresowani tematem wiedzą jednak także, że zasłynął jako ojciec zaklęcia garnkokształtnego. Rozszerzenie każdego zaklęcia o formułę garnkokształtną pozwala działać nim na szerszą skalę (np. kilka kucyków naraz) i za pomocą tworzenia ścisłych strumieni energetycznych znacznie zmniejsza straty energii magicznej powodowane wpływami powietrza. Dla wielu jednorożców jego wynalazek jest wciąż bazą każdego zaklęcia, od lewitacji przedmiotów po modyfikację struktur sieci magicznej istot żywych. Słynna formuła Starswirla ułatwiła także na budowanie o wiele bardziej skomplikowanych tworów - mniejsze straty energii i większa jej koncentracja pozwoliła sięgnąć kucykom po magię dotychczas dotąd zbyt dla nich niebezpieczną**.

Mag zyskał swój przydomek dzięki długiej, siwej brodzie zdobiącej jego twarz od młodości. Nabył ją podczas którejś ze swych eskapad do przyszłości. Tutaj wypada przypomnieć kolejną rzecz, z której słynął Starswirl, to jest istną obsesję na punkcie podróży w czasie. Nigdy nie udało mu się autentycznie przesunąć w czasie, ale całe życie poświęcił na próby. Podczas jednej z nich zdobył brodę, a podczas innej podobno coś stało się z jego uroczym znaczkiem - fakt, że nikt nigdy nie widział cutie marka brodacza, który ten skrzętnie ukrywał pod płaszczem magicznym. Z kilku niepotwierdzonych przesłanek wynika, że jego bok świecił pustkami tuż przed śmiercią w wieku 70 lat. Jednak inni, pewniejsi świadkowie mówią, że znajdowała się tam klepsydra.

Starswirl Brodaty pod koniec życia często chorował z powodu powikłań po kolejnych podróżach. Ostatecznie księżniczka Celestia zakazała mu dalszych prób odbycia przesunięcia. Przez trzy ostatnie lata życia mędrzec nauczał wybierane przez siebie samego młode jednorożce licząc, że któryś z nich dokończy jego dzieło. Tego momentu nie doczekał - zmarł w otoczeniu uczniów siedem miesięcy przed pierwszą udaną podróżą w czasie. Aby uhonorować swego drogiego doradcę i przyjaciela, Celestia nazwała jego imieniem jedno ze skrzydeł swej okazałej biblioteki. Pośmiertnie nadano mu także tytuły Najwyższego Profesora Akademii Celestiańskiej, Wyższego Stratega Królestwa, Budowniczego Nowej Magii, oraz Przyjaciela Źrebiąt.

________________________________

* Jedna z najważniejszych teorii filozoficznych drugiej połowy postdiscyrdyzmu.

** Kiedy zaklęcie porusza się między rogiem a obiektem docelowym, jej drobne cząsteczki są pochłaniane przez powietrze i na skutek dyfuzji aerosiłowej. W ten sposób nie dość, że do obiektu docelowego dociera magia w mniejszym stężeniu, to jeszcze niezagospodarowane cząsteczki przylepiają się do obiektów losowych (rośliny, zwierzęta, kucyki). Zbyt duże nagromadzenie takich wolnych cząsteczek na obiekcie może powodować nieprzewidziane skutki. Więcej informacji w rozdziale "Podstawowa mechanika zaklęć", strona 158.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STARSWIRL BRODATY - Jednorożec sprzed około 350 lat który przez długi czas był uznawany za legendę, ale ostatnie odnalezione zapiski jednoznacznie potwierdzają jego istnienie. Był to jego notes. Spowodowały też poznanie słynnego zaklęcia garncokształtnego. Jego imieniem mianowano półkę w Bibliotece w Cantarlot. Był nieoficjalnym doradcą i dobrym przyjacielem Księżniczki Słońca. Czemu więc nie potwierdziła faktu jego istnienia? Podobno chciał zostać owiany mgiełką zapomnienia przez wrodzoną skromność. Kazał przyrzec Celestii, że nie opowie nikomu o nim nawet po jego śmierci. Księżniczka jednak potwierdziła fakty o nim po odnalezieniu notesu. Stwierdziła, że nie warto dłużej ukrywać tak szlachetną osobę. Jednym z jego dokonań było zawarcie pokoju między gryfami a zebrami. Nienawidził wojen, uważał pokój za największą z wartości. Był zawsze uśmiechnięty i dowcipny, ale nie pozwalał sobie w kaszę dmuchać i starał się stawiać na swoim. Nigdy się nie zatrzymywał i była zawsze w podróży za wiedzą. Często widziano go z grupką uczniów, bo choć to nie było jego celem podczas podróży starał się nauczać młode jednorożce, a te najzdolniejsze brał na uczniów. Uważano to za wielki zaszczyt ale poczciwy starzec mówił, że to nic wielkiego albo, że to jego obowiązek. Jego słynna szata była podobno nagrodą za wykonanie 7 zebrzych zadań. Wręczył mu ją wódz jednego z największych plemion tamtych ziem. Nie znamy treści tych zadań ale nikt jego wyczynu nigdy nie powtórzył. Podarunek nie posiadał jednak wtedy dzwonków. Przyszył je sam Starwirl, jedną za każdą swoją przygodę od czasu wręczenia ubrania. Brodę wyhodował nieświadomie. Był tak pochłonięty wszystkim dookoła, że podobno nigdy nie zwracał na nią uwagę. Z czasem stała się niezwykle okazała. Spodobała mu się w tym stanie i taką ją pozostawił. Traktował ją jako ozdobę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STARSWIRL BRODATY (ang. Star Swirl the Bearded) ur. 18 stycznia 1012 roku ery preklasycznej (S2E4) w Canterlot, zm. 23 kwietnia 1053 w swoim laboratorium na obrzeżach lasu Everfree -jednorożec, Equestriański mag i pionier nowoczesnych rodzajów magii. Został adoptowany przez rodzinę królewską. W latach 1043-1050 dyrektor Wielkiej Akademii Magów w Canterlot. Ojciec zaklęć amniomorficznych (S2E4). Jako pierwszy odkrył sposób na manipulację czasoprzestrzenią przy pomocy magii. Jego imię nosi jedno ze skrzydeł archiwów w Canterlot (S2E20). Starswirl Brodaty wsławił się głównie swoimi odkryciami w dziedzinie zaklęć amniomorficznych, czyli czarów pozwalających zmieniać się w zwierzę oraz zmieniać cechy fizyczne zwierząt. Ukoronowaniem jego kariery naukowej stało się zaklęcie pozwalające zmienić się w dowolne zwierzę, jeśli posiadamy jego materiał genetyczny (np: pióro). Starswirl stworzył także wiele zaklęć czasoprzestrzennych. Z zaklęciami czasoprzestrzennymi wiąże się też najistotniejsza historia związana ze Starswirlem Brodatym. Pierwszy czar czasoprzestrzenny który stworzył nazywa się Błysk Chwili. Czar ten powoduje spowolnienie upływu czasu dla wszystkich fizycznych obiektów z wyjątkiem użytkownika. Czas trwania zaklęcia trwa ułamek sekundy dla wszystkich z wyjątkiem maga, czyli z perspektywy rzucającego długość jego trwania jest zależna od ilości magicznej energii, która została użyta do zmiany upływu czasu. Starswirl chciał z pomocą tego zaklęcia zdobyć jak największą moc w jak najkrótszym czasie. Zaklęcie to jednak bardzo szybko zostało dodane do indeksu czarów zakazanych ze względu na szereg efektów ubocznych, towarzyszących jego nadużywaniu. U Star Swirla pierwszy skutek uboczny pojawił się już po paru użyciach Błysku Chwili. Okazało się, że jednorożec używający zaklęcia starzeje się w w czasie jego trwania. Doszło więc do sytuacji w której Starswirl z perspektywy innych kuców postarzał się o 30 lat w ciągu jednego dnia. W ten sposób mag zdobył przydomek "Brodaty". Najbardziej dotkliwym efektem ubocznym okazały się jednak szkody fizyczne wywołane wystawianiem ciała na działanie zwielokrotnionego promieniowania emitowanego w wyniku naginania praw natury. Przez używanie Błysku chwili Star Swirl podupadł na zdrowiu. Przez resztę swojego życia próbował znaleźć remedium na skutki uboczne tego czaru, co zaowocowało powstaniem wielu nowych zaklęć, jak choćby zaklęcia zatrzymującego czas i zaklęcia pozwalającego cofać się w czasie. Nie udało się jednak cofnąć skutków ubocznych Błysku Chwili, a Star Swirl zmarł w wieku 41 lat mając biologicznie 110 lat. DZIECIŃSTWO Starswirl urodził się w średniozamożnej rodzinie. Jego matka Iriseyes, pracowała jako służąca w zamku Canterlot. Jego ojciec Brownshield, był żołnierzem w wojskach operacyjnych Królewskich Sióstr. Trzy lata po jego narodzinach jego matka zmarła w wyniku epidemii Surry. Dwa lata później Brownshield zginał podczas walk granicznych z Królestwem Gryfów. Starswirl został osierocony. Na szczęście jego talent do magii został zauważony przez księżniczki, co zaowocowało adopcją 5 letniego ogiera. Jak większość zdolnych jednorożców uczęszczał do Akademii w Canterlot. W trybie przyspieszonym ukończył podstawowe szkolenia i został prywatnym uczniem księżniczki Luny. ŻYCIE DOROSŁE Po ukończeniu edukacji został wykładowcą Transmutacji w swojej rodzimej akademii. Po paru latach objął stanowisko rektora na Uniwersytecie w nowo powstałym mieście Manehattan. W 1043 roku powrócił do Canterlot aby zostać dyrektorem Wielkiej Akademii Magów. Miał żonę o imieniu Nightbless oraz dwójkę dzieci, syna Dawn Spark oraz córkę Midnight Star. W związku z jego pracą pogorszeniu uległ stan jego zdrowia. Pod koniec swojego życia przeprowadził się do laboratorium które wybudował na obrzeżach lasu Everfree w niedalekiej odległości od wówczas jeszcze używanego Zamku Królewskich Sióstr. Tam też dopełnił żywota. Starswirl Brodaty jest uznawany za jednego z najznamienitszych magów i naukowców w historii Equestrii. W tradycji ludowej utrwaliła się wersja jakoby Starswirl Brodaty żył znacznie wcześniej i był jednym z odkrywców Equestrii. Jest to jednak spowodowane błędami wynikającymi z przekazów ustnych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow... Postaraliście się! Wszyscy! Opisy są naprawdę fantastyczne! :twilight2: Każdemu z Was należą się gratulacje!

Lecz... zwycięzca może być tylko jeden. Tylko jeden wpis zasili Wielkie Kompendium Magów Equestrii...

I tą osobą jest... *werble poproszę!* Razjel666!

Myślę, że jeszcze dziś, Mój cudowny Regent Niklas założy temat z Kompendium i umieści tam Twój wpis :)

A tymczasem, Moi Drodzy - nie osiadajcie na laurach!

Pora na stworzenie biograficznego opisu kolejnego maga!

MEPHISTO

Dołączona grafika

Obrazek wykonał Stabi! Dziękuję Ci bardzo! :hug4:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imie: Mephisto Urodzony: 18 lutego w 1529 roku czasu Equestriańskiego w Canterlocie Zmarł: 5 stycznia w 1595 roku czasu Equestriańskiego w więzieniu o zaostrzonym rogoże z powodu wyziębienia Rodzina: Ojciec- Radames, Matka- Barbara, Rodzeństwo- Brak Informacje ogólne: Od 20 roku życia do 62 był badaczem sztuk magicznych w biurze do spraw magicznych. W wieku 73 lat został skazany na dożywocie. Historia :Mephisto od najmłodszych lat wykazywał się wielkim talentem magicznym. Kiedy miał 8 lat dostał się do szkoły magicznej w której był prymusem. Interesował się magią każdego rodzaju przez co czasami było można go spotkać śpiącego przy biurku z jakąś księgą. Ukończył szkołę magiczną z najwyższym wyróżnieniem zwanym "Złotym rogiem". Potem dostał rolę badacza różnych kategorii magii. Badał każdego rodzaju magie od magii leczniczej po magię światła aż do magii żywiołów. Jednak pewnego dnia zaczął na pewien czas znikać w nieznane miejcie i nikt nie wiedział gdzie, wracał zwykle w nocy. Pewnych kucyków zaciekawiło jego zachowanie więc postanowili go śledzić ale nikt nie spodziewał się takiego obrotu spraw. Mephisto badał w praktyce najbardziej zakazaną magie w całej Equestri którą była czarna magia. Jak się później okazało chciał znaleźć sekret nieśmiertelności a później go pozyskać. Kiedy zobaczył że jego knowania zostały odkryte uciekł do Gryfiego Królestwa gdzie ponownie w ukryciu prowadził swoje badania. W końcu królewska gwardia znalazła jego kryjówkę lecz nie udało im się pojmać oszalałego jednorożca. Był on wtedy w dziwnej maszynie która miała go ponoć uczynić nieśmiertelnym lecz coś poszło nie tak i zamiast uczynić go nieśmiertelnym maszyna ta pozbawiła go magii. Kiedy maszyna wybuchła Mephisto był cały oparzony oraz nie posiadał już talentu magicznego a na dodatek miał złamany róg. Kiedy powrócił do Equestri czekała na niego rozprawa sądowa którą przewodziła Celestia. Dostał on wyrok dożywocia w więzieniu. Mówi się że w tym więzieniu popadł w wielki obłęd uznając się za pana świata. Niektórzy pamiętają go jako szaleńca lecz są tacy którzy pamiętają go jako wspaniałego badacza magii który zawsze spał przy biurku z nosem w książce o danej kategori magii. Mephisto został ogólnie zapamiętany jako obraz obłędu jakim jest pragnienie mocy, powiadają że w celi w której umarł spoczywają jego kości które mają w sobie cząstkę tego obłędu przez co nigdy nie ujawniono gdzie znajduję się to więzienie które jest teraz opuszczone

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię:Mephisto Miejsce urodzenia: Urodził się w małej wiosce o nazwie "Ponylive" w 1690 r 5 czerwca czasu Equestiańskiego Zmarł: 8 grudnia 1769r w Canterlocie Rodzice: Harry i Angel Spell Historia: Mephisto w wieku 9 lat zdobył swój znaczek . Była to różdżka z której wydobywały się iskry . Nie miał rodzeństwa a jago rodzice byli biedni.W wieku 16 lat postanowił wyruszyć do Canterlotu i studiować magie. Na studiach był najlepszym uczniem oraz ulubieńcem nauczycieli. Po skończeniu studiów pracował jako doradca samej Księżniczki Celestii . Zmarł na zawał w swoim gabinecie. Księżniczka Celestia na jego cześć postawiła Pomnik stojący w Królewskim ogrodzie w Canterlot .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercos (Mephisto) Phist - ur. 15 lutego 1040 r., zm. 29 kwietnia 1067 r. Był znanym magikmistrzem z Canterlotu, uczeń Starswila Brodatego i Księżniczki Celestii. Sławę zyskał dzięki swoim ulicznym występom. Dzieciństwo Mercos urodził się w Canterlocie. Od malutkiego żrebaka interesował się magią i jej tajnikami, często uciekał z domu, aby móc oglądać uliczne widowiska z udziałem magików. Podczas jednego z wspomnianych przedstawień na ulicach Canterlotu, został zaproszony do sztuczki magicznej. Jego zadaniem było wyczarowanie różdżki, którą mógł potem zatrzymać. Młody jednorożec wykonał zadanie oraz zdobył swój Uroczy Znaczek - różdżkę z malutkimi gwiazdkami wokoło. Źrebak nie czekając zaczął studiować wszystkie książki o magii. Rodzice Mercosa widząc jego zainteresowanie magią postanowili wyslać go do najlepsze w ówczesnych czasach maga - Starswirla Brodatego, aby zdobył potrzebną wiedzę. W nauce pomagała mu jego różdżka, którą trzymał od pamiętnego pokazu. Dorosłość Ogier w wieku 13 lat musiał przewrać naukę u Starswirla, gdy ten postanowił przeprowadzić się do Lasu Everfree. Wkrótce potem okazało się, że tam właśnie jego mentor zmarł. Młody Mercos mimo tego kontynuował naukę. Księżniczka Celestia widząc jego niesamowite postępy i wielkie zaangażowanie przyjęła go jeko jej osobistego ucznia. Do 17 roku życia Mercos był wierny wszystkim zasadom jakie poznał w życiu, ale nastoletnie serce zaczelo się buntować. Mercos uciekł z Canterlotu. Zaczął podróżować jako artysta po całej Equestrii. Spełniał swe dziecięce marzenia - wreszcie był magikiem. Dzięki poznanym sztuczkom i zaklęciom szybko stał się znanym magiem. Wtedy nadał sobie przydomek Mephisto, aby uniknąć problemów związanych z ucieczką z zamku oraz z wyjawieniem zaklęć Celestii. Niestety często powtarzane zaklęcia i sztuczki zaczęły nudzić publiczność. Mephisto tak szybko stracił grono wielbicieli, jak tak samo je zyskał. Dzięki zdobytej wiedzy zaczął sam wymyślać zaklęcia, dwoił się i troił, aby na każde jego przedstawienie wymyślić nowy zestaw sztuczek. Znowu odzyskał dawną świetność, a jego sztuczki było pokazywane w całej Eqeustrii przez inne kuce. Stał się wtedy magikmistrzem w tej dziedzinie. Koniec Życia Mephisto często używał Czarnej Magii, aby skompletować nowe przedstawienie. Częste grzebanie w tej najokropniejszej dziedzinie magii zakończyło się źle dla Mephista. Pod koniec życia mag chciał wykonać najtrudniejsze zaklęcie w całej historii magii... Wejść do Świata Zmarłych i ponownie z niego wrócić, przyprowadzając ze sobą duszę swego mentora. Niestety, podczas wykonania ów zaklęcia Mephisto wszedł do świata, lecz już z niego nie wrócił. Jego ciało zostało na scenie. Ostatnia rzeczą jaką wykonał było przytulenie swej różdżki. Mephisto po śmierci został zapomniany, gdyż każdy jednorożec bał się wykonywać sztuczek szaleńca. Lecz teraz, setki lat po jego śmierci jego zaklęcia są ponownie przypominane przez ulicznych artystów. Księżniczka Celestia mimo zdrady swego ucznia postanowiła go upamiętnić wybydowując na jego cześć pomnik w Królewskim Ogrodzie, natomiast różdżkę Mercosa można podziwiać w zamku w Canterlot. (tak, wzorowałam się odrobinkę na opisie Brodatego :rainderp: )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MEPHISTO, właściwie Mefistofeles the Apostate, ur. 22 marca 2011 roku ery preklasycznej w Fillydelphii, zm. 3 grudnia 33 roku ery chaosu w Canterlot - alicorn, Equestriański mag, czarnoksiężnik i wynalazca. W latach 2041 roku ery preklasycznej - 3 roku ery chaosu doradca oraz majordom Królewskich Sióstr. W 3 roku ery chaosu został skazany na banicję za przeprowadzanie nielegalnych eksperymentów. W latach 5 - 33 głównodowodzący Legionu Magów Chaosu w Wielkiej Armii Discorda. Mephisto swoim życiorysem zapisał jedną z najczarniejszych kart w historii Equqestrii. Współcześni uczeni określają go czasem mianem "Rainblood Engineer". Przydomek ten zawdzięcza swoim badaniom nad pozyskiwaniem spektrum do produkcji tęczy, którego po raz pierwszy w historii zabrakło, gdy księżniczki Celestia i Luna były zajęte prowadzeniem wojny z Discordem. W 2 roku e.chaosu Mephisto przeniósł swoje laboratorium do Claudsdale.Tam też prowadził swoje nielegalne badania. Został jednak złapany po tym jak w Claudsdale zaczęły znikać pegazy. Skazano go na banicję, a wyniki jego badań zniszczono. Po tym niepowodzeniu Mephisto postanowił przyłączyć się do rosnącej w siłę armii Discorda. Szybko udało mu się wspiąć na stanowisko głównodowodzącego Legionu Magów Chaosu. Opracował wtedy zaklęcie pozwalające przywoływać pokonane kucyki jako wojowników zombie. To zaklęcie pozwoliło armii Discorda znacznie zwiększyć swoją siłę mimo mniejszej liczebności niż armia Księżniczek. W latach 5 - 33 brał udział w wielu bitwach z Equestriańską Armią. Ostatecznie on i jego legion zostali rozbici przez elitarny oddział uderzeniowy "Shadow" pod dowództwem księżniczki Luny. Bitwa odbyła się na terenie dzisiejszych ogrodów Canterlotu. Mephisto zginął w wieku 56 lat. Legenda głosi, że to księżniczka Luna zadała Mephisto ostateczny cios. Jest to jednak niepotwierdzona informacja ze względu na palenie ksiąg po wygnaniu Nightmaremoon. Niedługo po rozbiciu Legionu Mephisto, armia Discorda także została pokonana, a Discord został zamieniony w kamień przy pomocy Elementów Harmonii. DZIECIŃSTWO I MŁODOŚĆ Mephisto urodził się jako wcześniak. Rodzice Mephisto są nieznani, ponieważ zaraz po narodzinach został oddany do Domu opieki nad źrebakami w Fillydelphii. W wieku 7 lat został przeniesiony do Claudsdale w ramach Kursu Młodego Lotnika. Był jednak kucem o słabej budowie i zdrowiu przez co nie był akceptowany przez pegazy. Po nieudanej próbie zaliczenia testu sprawnościowego został przeniesiony do Canterlot. Tam też rozpoczął swoje studia nad magią i zdobył swój cutiemark symbolizujący Rytuały Magiczne. Po zdobyciu stopnia doktorskiego w dziedzinie Magii Rytualnej zaniechał na pewien czas swoich studiów nad magią i w wieku 19 lat rozpoczął naukę na kierunku Zarządzanie w Akademii Ekonomicznej w Canterlot. Po ukończeniu edukacji został zastępcą majordomusa w Zamku Canterlot, a później jego następcą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MEPHISTO Mephisto zwany też w późniejszych latach jako "Pan zniszczenia" lub ojciec "Piromancji", ur.23 września 124 r. w Dartmoor podczas nocy magii w czasach ery chaosu zm. 154 r.tej samej ery w dniu urodzin.Na równinach Equestriańskich w bitwie zwanej cudem pod Canterlotem. Przedtem był utalentowanym magiem,znachorem i wynalazcą a w wieku od 23 do 24 lat strategiem, zasłynął m.in z wynalezienia zaklęcia otwierającego monolit jedno kierunkowy na olbrzymie odległości, opracowania skutecznej szczepionki przeciw zabójczej w tamtych czasach grypie oraz opisaniem natury działanie i metodach kontroli nad bardzo nieuchwytnym i niebezpiecznym żywiołem, z funkcji stratega został zwolniony z powodów dyscyplinarnych. Dzieciństo Mephista jest nieznane aczkolwiek wiadomo o nim że już w wieku lat 6-ciu wykazywał talent do magii ognia potwierdzono to w dniu 10 urodzin gdy wybuchł pożar w miejskim ratuszu, bez trudu opanował płomienie i wkroczył pomiędzy języki ognia po 10 minutach pożar ustąpił a młodzieniec wyszedł z budynku bez żadnego oparzenia. Podczas wojny jego rodzice zostali oskarżeni o spiskowanie przeciw Equestrii na rzecz rosnącego w siłę władcy imperium Fantazji, Alicorna (o nieznanym dotąd imieniu) i skazani na ścięcie. 3 lata później udowodniono że dowody były sfałszowane i wówczas 15-nasto letni jednorożec przysiągł zemstę ale ukrywał nienawiść do władz przez wiele lat w tym czasie dostał się i ukończył akademię zielarską oraz wyższą szkołę magii ognia (obie z wyróżnieniem).Podczas swych badań nad ogniem, wbogacił księgozbiory szkół tej dziedziny magii o wiele nowych zaklęć i sposobów panowania nad tym żywiołem. W wieku 25 lat pracował dla Księżniczek w Fineadzie głównie nad nowymi rozwiązaniami ekonomicznymi dla wojska, gdy Król Fantazji najechał i spustoszył Fineadę, Mephisto dla uratowania życia( i paru innych celów) oddał pokłon i złożył przysięgę lojalności najeźdźcy. Król szybko dostrzegł potencjał czarodzieja, dla sprawdzenia swoich podejrzeń pozwolił dowodzić niewielkim oddziałem zwiadowczym informacje przez niego zdobywane były bezcenne.w ciągu 3 lat dostał się na stanowisko generała i bardzo szybko wytknął Królowi luki w organizacji jego wojska i zaproponował żę je poprawi jeśli zostanie mu przyznane dowództwo nad większym oddziałem, a ten przyznał mu rację i oddał dowódctwo nad jednym z oddziałów którego celem było plądrowanie linii zaopatrzeniowych Księżniczek. Dzięki wprowadzeniu paru modernizaji do uzbrojenia i szpitalów polowych pokonał w przeciągu 10 miesięcy główną armię Equestrii i pokazał jak niebezpieczny jest ogień oraz niemal całkowicie doprowadził do upadku Equestrii, pożogę wojenną zakończyła ostatnia i największa bitwa w historii Equestrii pod Canterlotem spotkało się 300 chorągwi Fantazjańskich i 54 Equestriańskie do "cudu" doszło w czasie gdy bitwa zdawała się przegraną, Equestrii pozostało jedynie 5 chorągwi podczas gdy Legionom Fantazji 283 chorągwie, Generałowi Mephisto na drodze stanął nieznany żołnierz po pół-godzinnej walce zadał Mephisto śmiertelną ranę w serce gdy ten próbował rzucić w wojownika ognistą kulą, konwulsje podczas rzucania zaklęcia spowodowały że gwałtowny wyrzut magii wzmocnił czar oraz dodatkowo fakt że była to noc magii zaklęcie zostało spotęgowane na tyle by spowodować uważany za niemożliwy do wykonania "Armageddon". Ogniste kule spadły z nieba i spustoszyły ziemie wiele mil od pola bitwy, przeżyła jedynie garstka żołnierz po obu stronach oraz Król Fantazji i Księżniczki, pozostałości po armii Equestrii szybko przegrupowane zdołały otoczyć i zmusić Króla Fantazji do zawarcia paktu o nieagresji tym samym kończąc wieloletnią wojnę... niestety z Canterlotu zostały jedynie płonące zgliszcza i wówczas magowi nadano przydomek "Pana zniszczenia" i ojca "Piromancji" odbudowa trwała 345 lat, Fantazja nie pozbierała się jeszcze poprzez kilka stuleci... Po tych wydarzeniach wybudowano dwa pomniki w ogrodzie Canterlotu, mianowicie: symbolizujący zwycięstwo na cześć nieznanego żołnierza i zdrady na cześć czarodzieja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Znów stanęliście na wysokości zadania! Tyle ciekawych opisów... długo nie mogłam się zdecydować... :twilight3: Aż w końcu, po konsultacjach z moim Dzielnym Regentem, postanowiliśmy, że... Tę rundę zwycięża My name is... ! :twilight2:

Gratulacje!

Tym niemniej, nie osiadajcie na laurach, Moi Kochani Przyjaciele! Pora na stworzenie opisu kolejnej postaci... Jest ona wielce tajemnicza, a jej znak rozpoznawczy to... Różnokolorowe oczy! Tak jest! To cecha niespotykana u kucyków! A jakże! Czy to znak zwiastujący niesamowite pokłady magicznej energii...? Cóż... zapytajcie o to kolejną kandydatkę do opisu...

Eternia Starglaze

Dołączona grafika

Klacz stworzona niezłomnym piórem Cartoon Tigera! Dzięki wielkie! :hug4:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eternia Starglaze- Jednorożec, urodziła się 2 lipca, 140 roku nie opodal Canterbury. Pochodziła z biednej rodziny, rodzice nie mieli pieniędzy na kształcenie swojej córki, pomimo niezwykłych zdolności magicznych, które wykazywała będąc małą klaczą. Miała 4 braci i 2 siostry. Dzieciństwo spędziła na rodzinnej farmie, pracując w polu. Jej talent odkrył wędrujący mag Grey Scroll, który przybył do ich domu aby wyleczyc jej chorą matkę. Zabrał Eternie do miasta i posłał do szkoły, gdzie ta zdobywała wykształcenie. Kilka lat później miasto i okolicę nawiedzili bandyci, plądrując i niszcząc wszystko co napotkali, także rodzinę Eternii i jej szkołę. Grey Scroll przed śmiercią dał jej list do maga prowadzącego uczelnie w Canterlocie, aby ten dokończył jej edukacje. Po drodze Starglaze zasłyneła swoim talentem magicznym między innymi w Dappleshore, lecząc mieszkańców z plagi swędoskóry, czy biorąc udział w bitwie pod Trottingham przeciwko dzikim kucom z gór, tam też straciła oko. Jednak za największe z dokonań uważa się pokonanie smoka nawiedzającego Stalliongrad. Smok ten zadawał jej mnóstwo różnej maści zagadek, jednak każdą z nich zgadła. Stwór będąc pod wrażeniem jej wiedzy, obdarował ją magicznym smoczym okiem innego koloru, dzięki któremu widziała lepiej nisz jakikolwiek kucyk, także przez ściany i w ciemności. Dotarła do Canterlotu, gdzie ukończyła edukacje z najwyższym stopniem. Przez parę lat podróżowała po świecie, dokonując podobnych czynów. Walczyła w wojnie Tambelońskiej, dowodziła w Wojnie Granicznej (m.i w bitwie pod Pisą), brała udział w Wojnie o Nieskończony Most, była jedną z 12 osób które przetrwały słynną Rzeź w Dolinie Snów (nazywaną też Nocą Koszmarów). Ostatnie lata życia spędziła w Canterlocie, jako jedna z nadwornych magów. Zmarła w 241 roku. Nagrodzona orderem Virtuti Equus. Do historii przeszła jako znawczyni eliksirów i magii defensywnej. W Canterbury znajduje się jej pomnik.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eternia Starglaze - Urodziła się 17 marca 120 roku, w małej wsi Rivermane. Została wygnana z domu gdyż wiejskie kuce nie umiały zaakceptować tak potężnej czarodziejki. W smutku zamieszkała w jaskini i zaczęła studiować nauki nekromancji. 20 lat później odkryła zaklęcie "Krwi smoka" które miało przywoływać smoki. Żądając zemsty starał użyć się zaklęcia w Rivermane, niestety zaklęcie było zbyt trudne a ona zamieniła się w kamień i podobno stoi tak do dziś...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eternia Starglaze , zwana inaczej Eternia Samotna. Wychowana w spokojnym , szlacheckim rodzie kucyków o znanej reputacji z powodu wielu wspaniałych magów jacy z niego pochodzili. Jasne było, że w Eternii także była pokładana nadzieja na wielkiego maga. Niestety, nie wykazywała ona długo, zbyt dużego, talentu magicznego. Jej ojciec, Smarthoof Starglaze, który nie mógł się pogodzić z tym, że jego żona nie dała mu syna, ani z tym, że nie będzie mieć kolejnego wielkiego maga w rodzinie, porzucił ją w lesie. Tam zdana tylko na siebie i parę zaklęć jakie znała ruszyła przed siebie. Utrzymywała ją tylko 1 myśl, by powrócić do matki, którą tak kochała. Być może los, a być może przypadek, ale jedno z nich zadecydowało o tym, co nastąpiło: młoda, niedoświadczona dziewczynka, nauczyła się żyć w takiej zgodzie z naturą, że nic innego jej nie było potrzebne. Z racji tego, że posługiwała się magią, zaczęła tworzyć własne czary i zaklęcia. Tak , objawiła się jej prawdziwa moc, która jej pozwalało robić rzecz niesamowitą jak i straszną , mianowicie potrafiła całkowicie kontrolować naturę . Nie tylko zwierzęta, ale też las, pogodę , wszystko, i robiła to z taką łatwością, że bez problemu sama przeżyła w lesie ponad 30 lat. Kiedyś jednak, postanowiła opuścić swój raj, nikt nie wie dlaczego, czy dlatego, że stało się coś strasznego i musiała uciekać, czy dlatego , że po prostu była już znudzona. Jedno jest pewne, zabrała swój kostur stworzony własnokopytnie i ruszyła przed siebie, na północ, tam , gdzie jak pamiętała, kiedyś znajdowała się jej posiadłość. Kiedy po 18 dniach podróży w końcu odkryła wyjście, przeraziła się. Jej dom , jej stary kochany domek, był zniszczony. Zrozumiała , że stało się coś strasznego, dlatego ruszyła w stronę miasta, jakie , jak pamiętała, znajdowało się mniej więcej na północny-wschód od jej domu, czy też teraz, jego resztek. Gdy dotarła do miasta, pierwszym miejscem jakie odwiedziła była karczma. Tam też dowiedziała się co się stało. 5 Lat po tym jak ojciec ją zostawił w lesie, jej matka urodziła w końcu chłopca, jej młodszego brata. Ojciec, który zrozumiał, że zabił swoją córkę bez powodu, opuścił pałac. Jej matka i brat wyruszyli , aby dostać się do Ponyville, miasteczka, w którym żyła siostra jej matki , a jej ciocia, Nutella Blackhoof , siostra kowala z ponyville. Tam też, po wysłuchaniu historii, wyruszyła Eternia. Po drodze spotkało ją wiele przygód, poznała przyjaciół , jak i wrogów, oraz swojego przyszłego męża, Reptira Starlight , młodego astronoma i astrologa, którego zauroczyły historii Eternii o jej życiu w puszczy , oraz o jej podróży w poszukiwaniu matki. Po 3 latach dotarła do ponyville. Tam też spotkała się tylko z młodszym bratem , który miał 30 lat , i żył z rodziną ciotki. W tamtym też dniu poznała dalsze losy swojej matki jak i brata. Ich podróż trwała 6 lat. W jej czasie, matka Eternii zachorowała na dziwną chorobę, która ujawniała się tylko w jej rodzinie, i tylko w śród kobiet, które przeżywały straszny ból po utracie kogoś. Kiedy przybyła do ponyville, wiedziała, że nie zostało jej wiele czasu, dlatego poprosiła własną siostrę , by zajęła się młodym czarodziejem. Ona sama wyruszyła, z nadzieją, że spotka choć raz jeszcze własnego męża lub córkę. Eternia oraz jej mąż postanowili, że osiedlą się już w ponyville. Założyła ona instytut o magii natury, oraz sławną bibliotekę, późniejszy dom niejakiej pani sparkle. W imię jej zasług, w dziedzinie wiedzy oraz samego poznawania natury, został wybudowany pomnik upamiętniający jej wkład w naukę, w ogrodach tegoż też instytutu . Jej wnuki do dziś kontynuują nauki ich prababki, że natura nie jest czymś złym, i można z nią żyć. Jest też historia o jej udziale w wojnie, o tym, jak zginął jej brat, oraz o tym, co stało się z jej ojcem, ale to już zupełnie inna opowieść

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eternia Starglaze - Już w młodości zdała sobie sprawę, że nie nadaje się do prowadzenia księgarni rodziców w Fillydelphi. Wiedziała, że od życia należy się jej coś więcej. Jej naturalna miłość do książek sprawiła, że rozwijała się niezwykle szybko. Jednak w związku z tym, że księgarnia, nawet tak ekskluzywna księgarnia dla jednorożców - nie sprzedawała nigdy ksiąg magicznych, Eternia musiała radzić sobie sama. Jej niezwykły talent do magii objawił się - młoda pani Starglaze potrafiła tworzyć zaklęcia o niezwykłej mocy, które były tak potężne, że sama Celestia korzystała z nich później do ochrony Canterlotu. Uwrażliwiona przez liczne książki romantyczne i kryminalne stwierdziła, że nigdy w życiu nie stworzy żadnego zaklęcia ofensywnego, będącego w stanie zrobić krzywdę innemu kucykowi. Tak też pod okiem Księżniczki Luny szkoliła się w magii, dochodząc w tym do niezwykłej biegłości. Kiedy osiągnęła pełnoletność, jej oczy zaczęły zmieniać kolor na wzór osób które kochała - a że ona darzyła miłością każdego żywego kucyka, to za każdym razem gdy z kimś rozmawiała, jego kolor oczu zostawał dodany do "palety barw" oczu Eterni. Eternia zawsze kochała spacery, potrafiła jednego dnia wyjść ze swojego dormitorium w Canterlot i po prostu pójść przed siebie. Kiedy jednak jej sława zaczęła się rozprzestrzeniać po całej Equestrii nie mogła już swobodnie spacerować po połoninach i polach, każdy natychmiast ją rozpoznawał i albo rzucał się jej do nóg, albo zalewał tysiącami pytań. Od tego momentu jednorożec postanowił przechadzać się zawsze w płaszczu. Zwykłym, szarym płaszczu sprawiającym, że każdy kucyk który ją zauważył stwierdzał po prostu, że to kolejny wędrowiec. Legenda o Eterni głosi, iż pewnego dnia gdy wracała ze swojej wędrówki, napotkała innego wędrowca jednorożca - bardzo młodą uczennicę Canterlotu która uciekała przed swoją samotnością. Widząc jej łzy, postanowiła opowiedzieć jej o magii jaką niesie ze sobą dobroć i ochrona innych. Młoda Twilight nie wiedziała co prawda co dokładnie Eternia miała na myśli opowiadając jej o tym wszystkim, nie mniej jednak zdawała sobie sprawę, że jest w jej słowach coś bardzo ważnego. Eternia Starglaze zmarła w wieku 98 lat, jako zasłużona czarodziejka, twórca zaklęć, medyk wojenny i członek wysokiej rady. Tablica pamiątkowa do dziś wisi w Fillydephi w miejscu jej urodzin.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eternia Starglaze Eternia uważana za jedyną czarodziejkę w historii, która opanowała tajemniczą magię szkła, ur.31 grudnia 400 lat przed założeniem Canterlotu w małej wiosce RiverTown. Zmarła 12 kwietnia 50 lat przed założeniem Canterlotu w "Kryształowych Salach" które były jej domem od czasu otrzymania daru manipulacji szkłem.Zapisała się tym że jej księgi wzbogaciły arkana magiczne o np. możliwość stworzenia laski z osadzonym na niej magiczną kulą szkła lub sposobach użycia szkła do ochrony przed wszelkimi zaklęciami, po śmierci czarodziejki założycielka miasta Księżniczka Celestia odnalazła księgozbiory i przeniosła je do Canterlotu, a Sal tych użyła jako lochów dla jednorożców próbujących wykraść klejnoty z zamku ponieważ szkło w czystej postaci było doskonałą zasłoną przed wszelkiego rodzaju zaklęciami z czasem jednak szkło pokryła mroczna skaza osłabiając je ale sprawiając że choćby zadrapanie nim było śmiertelnie niebezpieczne. Znalezione w jej domu księgi były zapisane zaklęciami i opisami badań na temat szkła i jego mrocznej odmianie. Nie wiadomo czym się zajmowała z zawodu ale na podstawie jej pamiętnika jej historia jest choć trochę znana. W wieku około 12 lat odnalazła prastare ruiny nieznanej cywilizacji istot ani trochę nie podobnych do kucyków lecz ich osiągnięcia w praktycznie każdej dziedzinie przewyższają do dziś Equestrię, m.in tworzyli latające miasta a ich broń mogła nadawać nowy kształt kontynentom i byli niezrównanymi czarodziejami, nie wiadomo co z nimi się stało. Młoda klacz napotkała w ruinach wiele różnych aparatur m.in tą która zmieniła ją na zawsze, mianowicie przesuwając zdobioną klejnotami dźwignię uruchomiła maszynę, zatrzęsła się ziemia i straciła równowagę wtedy z jej torebki wypadła pamiątka po babci, nie zdając sobie sprawy z niebezpieczeństwa weszła po pamiątkę na piedestał, w tej że chwili uderzył w nią promień, straciła przytomność a gdy się ocknęła nic nie pamiętała wyszła z jaskini która po chwili zawaliła się. Gdy wróciła do domu z niepokojem odkryła że ma dwukolorowe oczy jedno srebrne drugie zaś ciemnoniebieskie, kwestią czasu było odkrycie przez nią drzemiących w niej mocy po raz pierwszy objawiło się to gdy ze złości tupnęła ziemia na 6 stóp od tupnięcia ziemia pokryła się warstwą szkła. Szybko opanowała dar lecz mieszkańcy w obawie przed jej zdolnościami wygnali ją w wieku 24 lat. Na początku myślała że to jest przekleństwo gdyż straciła przez to swoich bliskich, lecz w wieku 86 lat zauważyła że jej ciało jest młode niczym 20-latki od tamtego czasu oddała się badaniom na temat tej magii odkryła że czyste szkło odbija każde zaklęcie i jest niesłychanie twarde i że jego mroczna odmiana już nie tak odporna na magię i nie tak wytrzymała jest śmiertelnie niebezpieczna, zadrapanie takim szkłem było wyrokiem śmierci gdyż magiczna skaza w szkle była najsilniejszą znaną trucizną. Zapisała wszystkie swoje postępy i osiągnięcia, lecz niema sposobu na tworzenie mrocznego szkła i szklanych stworzeń przez zwykłego jednorożca. Z jej pamiętnika wynika że bała się o to aby tajemnice ofensywnych zaklęć tej gałęzi magii nie w padły w kopyta szaleńca, ponieważ odkryła że potwór stworzony przy pomocy tej magii z czystego kruszcu był niemal niezniszczalny a jego podła odmiana śmiertelnie niebezpieczna, aby zapobiec nieszczęściu zapieczętowała wejście do ruin w których znajdowała maszyna umożliwiająca zdobycie zdolności manipulacji szkłem zaklęciem które przepuści jedynie kucyka o dobrych zamiarach i sercu bez skazy. Zmarła w swoich salach mając 350 lat ponieważ nie była już w stanie kontrolować obecnej w niej skazy mrocznego szkła.Po śmierci jej ciało stało się w całości ze szkła, a za życia miała piękne delikatnie różowe futro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legenda Eternii

Eternia Starglaze (12.06.423- 19.01.548)

Jedna z słynniejszych czarodziejek w historii, ale początki jej były trudne. Urodziła się po okresie, gdzie kucyki, pegazy i jednorożce zawarły pokój. Nie byłby w tym nic szczególnego, gdyby nie fakt, że urodziła się w rodzinie pegazów. Nie dość, że była jednorożcem, to dodatkowo jej oczy były różnych kolorów. Jej ojciec- Thunder Starglaze, oskarżył swą żonę, a matkę Eterni- Melody, o zdradę. Jednak w obronie przyszła babcia, która przyznała się, że w rodzinie, jeszcze w czasach kruchego "sojuszu" między rasami, mieli jednorożca. Była to miłość zakazana, dlatego była ukrywana przed innymi członkami rodziny.

Kiedy ojciec Eterni pogodził się z posiadania córki-jednorożca, byli zmuszeniu do opuszczenia swego podniebnej ojczyzny i przeprowadzić się na ziemię, by móc spokojnie ją wychować. Jednak Eternia nie mogła liczyć na takie dzieciństwo jak inne młode jednorożce. Thunder był wysokiej rangi wojskowym, zasłużonym żołnierzem. Od pokoleń wszyscy w jego rodzinie byli wojownikami. Dlatego też uczył swą córkę fechtunku, gdyż miał nadzieję, że dołączy kiedyś do straży, młodego wtedy Canterlotu. Niestety natura obdarzyła ją wątłym ciałem i treningi z jej ojcem ją wykańczały, a on nie zamierzał jej oszczędzać. Dzień w dzień trenowali, ale nie było żadnych zmian. Natomiast Thunder z dnia na dzień tracił cierpliwość, przez co stał się jeszcze bardziej surowy, aż zaczął bić swą córkę za każde niepowodzenie. Matka była bezsilna.

Eternia odkryła swe magiczne zdolności dość późno, ale bardzo ją zaintrygowały. Gdy pochwaliła się ojcu, ten wpadł w ogromną wściekłość i uderzył córkę w twarz, tworząc znamię na jej prawym oku. Zabronił jej używania tych "piekielnych sztuczek", gdyż magią pałają się tylko słabi. Lecz Eternia nie zamierzała z tych "sztuczek" zrezygnować. W tajemnicy uczyła się kontrolować swoją moc. Z pomocą przyszły jej książki z okolicznej biblioteki, gdzie po szkole spędzała krótkie chwile, by nie wzbudzić podejrzeń ojca. Szybko robiła postępy, tak szybko, że zwróciła uwagę jednego jednorożca w bibliotece. Ten zainteresowany Eternia, dowiedział się gdzie mieszka, i postanowił zaproponować jej rodzicom, by zapisali ją do szkoły magii. Niestety, spotkał się z odmową, i przy okazji przysporzył Eternii kłopotów. Ojciec nie była zachwycony zainteresowaniami córki, i doszłoby do kopytoczynów, ale Eternia w obronie własnej użyła zaklęcia i zamieniła ojca w roślinę. Przerażona matka kazała córce odczynić czar, lecz ta odmówiła i uciekła z domu.

Nie wiedziała gdzie biec, więc po prostu biegła. Aż niechcący wpadła na kogoś. Tym kimś był owy jednorożec, który chciał by się uczyła w szkole magii. Nie wiedząc co począć, poprosiła go o pomoc. Ten zdziwiony i zmieszany, ostatecznie postanowił jej pomóc, pod warunkiem, że mu wszystko wyjaśni. Ukrył ją w swoim domu, a tam, gdy się uspokoiła, zaczęła swą opowieść. Po wysłuchaniu jej historii, jednorożec milczał przez chwile, ale uznał, że nie można zmarnować jej talentu. Jednak nie mógł jej zapisać do szkoły, bez zgody rodziców, a do rodziny wrócić tez nie mogła. Uznał, że sam będzie ją uczył, jednak nie u siebie, bo będą jej szukać. Zaproponował jej kryjówkę w pewnym lesie, gdzie mogłaby mieszkać i uczyć się. Eternia zgodziła się prawie natychmiast!

I tak zaczęła swą przygodę z magią pod okiem Emerald'a* Stargrey. Przez lata ukrywała się w lesie wraz z książkami i zwojami, które przynosił jej Emerald. Była bardzo pilną uczennicą. Cóż, była, bo tylko nauka i ćwiczenia były jej głównym zajęciem w tym lesie. Nie mogła odchodzić daleko, żeby nie wyjść z poza pola ochronnego, jaki Emerald rzucił na jej kryjówkę. Dlatego jej świat ograniczał się do magii, eliksirów, liter i kilku drzew, skąd czasem obserwowały ją ciekawskie wiewiórki. Kiedy rzucanie zaklęć opanowała do perfekcji, postanowiła spróbować rzucić jedno zaklęcie na siebie... mianowicie takie, co usunęłoby bliznę z jej prawego oka. Tylko ta blizna przypominała jej o przeszłości. Tak więc skonstruowała własne zaklęcie, które powinno usunąć bliznę. Jednak coś poszło nie tak. Kiedy spojrzała na swe odbicie, zamiast blizny miała na oku blade znamię w kształcie gwiazdy. Uznała, że się jej podoba, i zostawiła to tak jak było.

Minęły kolejne lata, Eternia wyrosła na piękną klacz, ale Emerald miał swoje lata, i w końcu czas się o niego upomniał.

Zmarł, pozostawiając cały swój dobytek w spadku swej uczennicy. Eternia bardzo przeżyła odejście swego mistrza, tak bardzo, że dopiero po roku doszła do siebie. I wtedy zauważyła list pożegnalny od swego mentora. W liście tym, Emerald wspomniał o jego niedokończonych badaniach, nad nietypowym błękitnym kryształem. Prosił, by dokończyła te badania za niego. Wierzył, że jest w stanie odkryć ich prawdziwy potencjał.

Tak więc Eternia rozpoczęła badania nad kryształem. Jednak gdy eksperymenty nie przynosiły żadnych rezultatów, postanowiła sprzedać dobytek mistrza i wyruszyć w świat. Był to trudny krok dla Eterni. Od lat nie kontaktowała się z innymi kucykami, ale chciała spełnić prośbę mistrza, i wiedziała, że to miejsce ja ogranicza. Zabrała tylko najważniejsze rzeczy, resztę sprzedała.

Podczas tej wędrówki odkryła wiele miejsc, ale największym odkryciem dla niej było Crystal Empire. Nigdy nie widziała takiego miejsca, było piękniejsze od czegokolwiek co wcześniej widziała, a mieszkańcy... wszyscy tacy mili, otwarci i gościnni... i kryształowi. Etrenia czuła się całkowicie zmieszana miłymi powitaniami. Ale wtedy poczuła, że coś dzieje się w jej torbie. Gdy zajrzała do niej, zauważyła, że kryształ emanuje jakąś mocą. Zrozumiała, że to miejsce ma jakiś wpływ na kamień.

W ten sposób wynajęła pokój i rozpoczęła dalsze badania. Z czasem odkryła, że to pozytywne emocje mieszkańców zasilają kryształ. Jednak nie wiedziała ciągle, co owe to zasilenie kryształu robi. Po wielu eksperymentach w końcu dokonała odkrycia! Błękitny kryształ naładowany pozytywną mocą, chronił przed negatywnymi siłami. Wiedziała, że można to wykorzystać w dobrym celu, jak chociażby ochroną właściciela, a może i nawet miasta! Postanowiła podzielić się swym odkryciem z aktualną władczynią. Eternia, ku jej zdziwieniu, została szybko przyjęta na audiencję u księżniczki. Tam opowiedziała jej o badaniach swego mistrza i jej odkryciu, po czym zaprezentowała moc kryształu. Księzniczka była pod dużym wrażeniem i wpadła na pewien pomysł. Chciała zorganizować jarmark, gdzie mieszkańcy mogliby się bawić i swymi pozytywnymi emocjami ładować kryształ, dlatego poprosiła Eternię, czy mogłaby odstąpić kryształ dla jej królestwa, a w zamian zostałaby nadwornym magiem z wszystkimi zaszczytami. Eternia zgodziła się. Księżniczka miala tylko jeszcze jedną prośbę: chciała, żeby owy kryształ ukształtowała w serce, żeby mieszkańcy dobrze go kojarzyli. Eternia nie odmówiła.

W swej pracowni używając swych czarów, nadała kryształowi kształt serca, ale podczas tego zabiegu, kawałek kryształu się odłamał. ten fragment, Eternia zachowała dla siebie. Później umieściła go na swej różdżce.

Tak oto Crystal Empire miało swoją ochronę. Eternia stała się bohaterką miasta, i tam dożyła swych ostatnich lat. Miasto długo po niej cieszyło się pokojem.

Do czasu...

KONIEC

*Emerald- szmaragd

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Trochę to trwało, ale Wielkie Kompendium Magów w Equestrii zostało wznowione. Mamy już nowego maga i nowego zwyciężcę tej rundy. Jest nim Yuzuki. Gratulujemy!:twilight2:

Oto i następny mag, którego musicie opisać, jest nim Victo Memorius!

Dołączona grafika

Obrazek okropny, bo by ja. Ale mam nadzieję, że nie przeszkodzi Wam to w opisywaniu maga. Czekamy na kreatywne opisy, ściany tekstu, lub po prostu krótkie i treściwe opisy.

Eternia Starglaze - Była szanowaną czarodziejką która wymyśliła większość zaklęć bojowych.Zmarła młodo (25lat)podczas bitwy pod Equestrią.

Bitwa pod Equestrią xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vico Memorius- jeden z najbardziej znanych i najzdolniejszych magów Equestrii.Opracował wiele bardziej,lub mniej przydatnych zaklęć związanych z "edycją" pamięci,lecz do dziś zachowało się jedynie kilkanaście,bo...Sam miewał z nią problemy i ciężko było mu odnaleźć kartki i księgi w których zapisywał inkantacje. Jego przygoda z magią zaczęła się, gdy tylko udało mu się wykrzesić pierwszą magiczną iskierkę.Od tego czasu całe dnie spędzał nad praktyką czarów. Pewnego dnia został przyjęty do szkoły magów samej Celestii gdzie spędził wiele lat na nauce. Gdy osiągnął 25 lat, zaczął tworzyć własne zaklęcia, lecz podczas nieudanej próby rzucenia jednego z nich, czar uderzył w samego czarodzieja. Zapoczątkowało jego problemy z pamięcią więc zaczął spisywać niemal każdą myśl w księgach. Gdy miał około 250 lat, zły król Sombra przejął władzę nad Crystal Empire, był jednym z wielu magów wysłanych przez Celestię by powstrzymali szalonego władcę. Razem rzucili zaklęcie tak potężne, że udało im się wygnał Sombrę, lecz nim odszedł, zły król rzucił wiele klątw, lecz najstraszniejszą była ta, przez którą kucyk stopniowo, przez lata stawał się cieniem i powoli znikał. Nawet sama Celestia nie potrafiła pokonać mocy zaklęcia. Sam efekt jednak trwał lata, które Victo przeznaczył na próby zdjęcia klątwy, jednak wszystkie jedynie trochę przedłużały zaklęcie. Minęły lata, część z arcymagów już zniknęła, zaś Victo sam był już stary i w dużym stopniu stał się cieniem, lecz wciąż przebywał w Canterlocie . Przez ten czas jednorożec napisał setki ksiąg o czarach, sam opracowując wiele nowych. Wreszcie, w wieku 300 lat, udało mu się odkryć zaklęcie dość potężne by zdjąć klątwę, jednak do tego potrzebował ogromnej mocy magicznej. Z pomocą księżniczki Celestii i wszystkich magów Equestrii mieli dość mocy by przełamać czar. Niestety, by osiągnąć ten efekt Victo użył całej swojej siły magicznej i życiowej by wzmocnić ich zaklęcie. Po przełamaniu klątwy całkowicie opadł z sił i 5 lat po tym wydarzeniu zmarł. Stał się jednym z największych bohaterów swoich czasów, lecz niestety dziś jego imię zostało niemal zapomniane....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 months later...

Vico Memorius - jeden z Wielkiej Piątki , organizacji powstałej za sprawą Discorda mającej na celu zrównanie Celestii i Luny z ziemią. Podczas starcia Vico Memoriusa , Blasing Arrowa , Sharp Icicle'a , Electro Bolta i Defnding Shielda przeciwko Celestii i Lunie , wkroczył zamaskowany ogier i zaczął rzucać w Wielką Piątkę gwiazdkami . Trzech z nich zabił jednego ciężko zranił , lecz Vico dał rade go pokonać. Po walce z zamaskowanym nie miał jednak sił na walkę z Celestią i Luną , musiał się im poddać co uczynił po kilku miesiącach niezgody ze swoimi myślami. Memoriusowi zapewniono pokòj za pokój , więc opuścił on armię Discorda i dołączył do Legionów Celestyńskich. Pokonano Discorda dzięki jednemu z jego zaklęć , mianowicie - zaklęciu antychaosowemu. Ludzie do dziś wspominają dzielnego Vico

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Ważna informacja! Po długim okresie bezczynności, gruba warstwa kurzu nareszcie została wytarta, w związku z czym, prezentujemy Wam odnowioną wersję Wielkiego Kompendium Magów Equestrii, zawierająca wszystkie dotychczas opisane postacie, w porządku alfabetycznym, plus prosta okładka. Fakt ten oznacza, że nastąpiła reaktywacja zabawy!

 

Do księgi trafił opis Victo Memoriusa, autorstwa Spinwide' a. Dziękujemy i przedstawiamy kolejnego wybitnie uzdolnionego jednorożca, który potrzebuje stosownego opisu. A oto...

 

 

9p67.png

Claro Estrada

 

 

Grafikę wykonał Cartoon Tiger, któremu po raz kolejny składam podziękowania, gdyż bez jego pomocy, reaktywacja zabawy nie byłaby możliwa. Na co zatem czekacie? Popuśćcie wodze fantazji i uraczcie nas ciekawym opisem!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Claro Estrada - czarodziejka tak zwanego "nowego Uniwersytetu Canterlockiego", który po pokonaniu większości wrogów Equestrii skupił się na życiu codziennym kucy.

Jej przygoda z magią zaczęła się późno, lecz poparcie rodziców pozwoliło jej dostać się na Uniwersytet Canterlocki. Nie zabłysnęła wiedzą.

Przez ten czas rozwijała się jej kariera artystki estradowej. Po szkole zaprzestała ćwiczeń, skupiając się na śpiewaniu. W trakcie kariery, w pewnym nie przybliżonym momencie, zrozumiała, czego jej brakuje. Zaczęła tworzyć zaklęcia wspierające głos. W ciągu kilku lat została szanowaną czarodziejką. W wieku 35 lat rzuciła śpiewanie i skupiła się na badaniu dźwięku.

Stworzyła wiele czarów, wykorzystywanych nie tylko przez artystów, począwszy od wzmacniania głosu po prawie nieznaną tarczę dźwięku. Pionierka badań nad leczniczymi właściwościami określonych dźwięków, wydzieliła dźwięki wspierające leczenie się ran oraz zrastanie kości. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Claro Estrada - 

 

Czarodziejka, która zabłysła w Equestrii głównie z powodu badań nad działaniami dźwięków na magię i psychikę. Swoje początki miała w małej wiosce niedaleko (a raczej gdzieś pod) dzisiejszym Cloudsdale. Była młodą klaczką nie znającą się kompletnie na zaawansowanych czarach, co wykluczało ją z wszelkich prestiżowych uniwersytetów magicznych. Nie pomagało jej to także w życiu towarzyskim. Była wyśmiewana przez rówieśników i niesprawiedliwie osądzana przez rodziców, ponieważ w czasach w których żyła nie umiejący na dobrym poziomie czarów jednorożec stawiany był niżej od kuców ziemskich. Jedyną osobą, która zawsze jej pomagała i wspierała była jej starsza siostra Comodus Nute. To właśnie Como zauważyła, że Claro posiada niesamowity talent muzyczny. I nie chodziło tu o granie na instrumentach, czy śpiew. Chodziło o słuch. Claro miała ten zmysł niesamowicie wrażliwy, potrafiła wskazać i zinterpretować dźwięki, których źródło było do 700 metrów od niej. Z czasem jej talent, pod okiem Comodus rozwijał się. Kiedy osiągnęła dorosłość potrafiła dodatkowo naśladować 500 dźwięków zwierzęcych i codziennego życia. 

 

W okresie przełomu, czyli kiedy skończyła lat dwadzieścia jeden wyruszyła w świat, by poznać kolejne intonacje i barwy. Rozpoczęła usilne badania nad dźwiękami i kuczym uchem. Otrzymała certyfikat pielęgniarski, tylko po to, by móc badać narząd słuchu kuca. Kiedy zostało to odkryte straciła możliwość pracy w szpitalach i zakładach zdrowia, mimo to nie zraziła się i nadal kontynuowała badania na przypadkowych chętnych.

 

Jej zdolności były ciągle ignorowane przez społeczność, dopiero, gdy skończyła trzydzieści lat i odkryła dźwięki, które wpływały na moc magiczną kuca, oraz na jego zdrowie, bądź zachowanie, większe osobistości magiczne postanowiły ją rozgłosić. Do dziś jednorożce, które uczą się nowych zaklęć stosują mieszankę dźwięków otoczenia, którą ona uznała za idealną do nauki i chwilowego wzmocnienia aury jednorożca.

 

Ciekawostką jest, że klacz zmarła nie umiejąc nawet zaklęcia teleportacji.

 

 

___

 

Mój pierwszy raz, proszę o wyrozumiałość ^^

Edytowano przez Elizabeth Eden
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...