Skocz do zawartości

Wniknijmy w lola bardziej - Czyli o wszystkim i o niczym


Cloud Kicker

Recommended Posts

I jak tam nowy system kolejkowania, sprawdza się w miarę dobrze? Ja jeszcze nie grałem, ale w weekend pewnie zrobię placementy. 

Ma zalety i wady:

Zalety:

+zero kłótni o linie

+można lepiej się dogadać (synergia te sprawy )

+ładnie wygląda

+draft...

Minusy:

-20 minut czekać na mecz...

-... Bo co chwila ktoś wychodzi, bo zbanowali jego postać i bardzo to mu się nie podoba

-Jakoś ani jednego draftu w życiu nie wygrałem...

*na normalu rzecz jasna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się system dobierania bardzo podoba. Przynajmniej jedną przyczynę przegranych meczy Riot już zlikwidował. Teraz wszystko zależy od umiejętności i dobrego wyboru bohaterów. 

 

No i meta na sezon 6 się tworzy. Jak na razie każdy na mida bierze Ahri, a na adc Corki'ego. Top znów został owładnięty przez Garena co mnie nie dziwi, tylko ma za duże przeliczniki movement speeda i namnaża się graczy-trolli którzy zamiast walczyć wolą pośmiać i się i szydzić, że tacy szybcy. Bardziej mnie boli fakt, że ludzie wciąż nie patrzą jak dobrze team zrobić. No i 6 banów na 128 bohaterów? Momentami czuję, że to za mało.

 

Btw. dopiero teraz zauważyłem, że są animacje pokonanych bohaterów przez Jihna na stronce LoL'a, w zakładce bohaterowie. 

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Na razie zbieram na niego - co do odczuć: wątpię aby znalazł się w czołówce najczęściej pickowanych adc. Postać bardzo ciekawa pod względem design'u, historii oraz gameplay'u. 

Zauważyłem jedną ważną rzecz - Jihn nie ma umiejętności, żeby sprawnie uciec - niby jego E to fajny trap, ale średni, żeby wykorzystać go do ucieczki. Jak złapie go Blitz/Leona to jest już praktycznie uziemiony, a jest to postać, która musi jednak być bardziej ostrożna, podobnie jak Vel'koz (nawet ulty mają podobne).    

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominion był niestety zupełnie niezbalansowany, przez sposób gry całą metę dominowało (hue) jakieś pięć-dziesięć postaci, poza którymi nie opłacało się tu nic pickować.

Do tego dziwny czy wręcz bezsensowny sposób liczenia punktów (które tracił nexus przeciwnika), przez który drużyna, której zostały 15 albo nawet 2 punkty z łatwością mogła wygrać z przeciwnikiem mającym jeszcze 450 (zdarzało mi się nagminnie).

Chyba nikt w Riot nie przemyślał tego jak ta gra ma działać, więc mimo, że sam pomysł był fajny to wykonanie pozostawało bardzo wiele do życzenia.

Twisted Treeline jest IMO dużo lepszą mapą do szybkich potyczek, ale też cierpi na totalną dominację pewnego typu bohaterów i przez to metę zastygłą chyba bardziej niż ta na Summonners Rift...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominon był fajny w 2011/2012, czyli kiedy LoL był przede wszystkim fajniutką grą i ludzie nie skupiali się na pięciu w rankingu, eSporcie tak jak teraz. Widać, po prostu widać, że Riot rozwija w głównej mierze Summoner's Rift, championów, itemy, balans, ogólnie grę w kierunku sceny profesjonalnej.
Twisted Treeline też zdycha śmiercią naturalną i żyje tylko przy Hexakillu. A Howling Abyss... ARAM można grać na każdej mapie i zawsze będzie fajny :rainderp: 

A teraz co dwutygodniowy przegląd tego co Riot popsuł :bonbon2:

xYOGDqT.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14.02.2016 at 14:58 The Silver napisał:

A ja się ostatnio dziwię, czemu tak ochoczo ludzie pickują Kog'a :rainderp:.

Ostatnie buffy.

Kog miał taki problem, że po maksowaniu W musiał wybierać - zostać zepchniętym pod turret, ale mieć większy dmg i punkty dodawać w Q, czy może mieć dobrą kontrolę linii i wybrać E.

W ostatnim patchu szybkość ataku z Q przeniesiono, więc nie było już sensu dodawać punktów w ten skill, tym sposobem Riot stworzył kolejną niezbalansowaną postać, która mimo słabego early bardzo łatwo się farmi, kontroluje linię swoim aoe slowem i jest stosunkowo bezpieczna jeśli ma supporta typu Janna czy Nami, a po zbudowaniu pierwszego itemu jest praktycznie nie do zatrzymania.

Edytowano przez GoForGold
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Ja na razie oglądałem tylko Ao na spotlight i prezentacji, ale moim pierwszym wrażeniem było "O, Wispa z Doty wzięli!".

Generalnie wygląda na nieprzesadzonego w żadnym kierunku - pasywny dmg zbyt wielki nie jest, bo trudno, by darmowy skill zadawał zbyt wiele. Q i R przyjemne mechaniki bez nadmiaru przeliczników czy efektów, a E może być dobrze wykorzystane do kontroli mapy o ile przeciwnik nie sra wardami.

Jednak właśnie to E wydaje mi się, że może najwięcej namieszać, szczególnie w wyższych ligach, gdzie ludzie będą go umieli dobrze użyć taktycznie - możliwość spoglądania nad ścianami zdaje się być nieoceniona w takim wypadku, a jako bardziej CC mage niż nuker/assasin nieźle wkomponuje się w część taktyk typu protect adc i objective control.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Coś się w ostatnich latach w LoLu zmieniło, czy gra nadal przesiąknięta jest plującymi się wiecznie elitarystami, którzy chcą poddawać się w dwudziestej minucie, bo ktoś nie gra według mety, a popełnienie najmniejszego błędu skutkuje zwyzywanie od najgorszych (nawet jeśli błąd popełniła osoba wyzywająca)?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się, ale nie tak często jakieś 10%.

Jakoś o metę nikt nigdy się w mojej obecności nie pluł. O błędy z reguły jest spokojnie. Ale zdarza się napinacz. Poddawanie to loteria trolleria.

Irytują ludzie którzy nie widzą jak pingujesz a potem się plują, że niby nic nie zrobiłeś.

Najgorsi pod każdym względem niejednokrotnie są polacy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu Agleć ^^ napisał:

Community LoLa od zawsze było toksyczne, ale trzeba się przyzwyczaić, ew wyrobić sobie nawyk do mute'owania wszystkich na początku gry :rd6:

No tak, zapomniałem, że LoL to gra singleplayer z losowym poziomem trudności :/. Może jestem dziwny, ale zazwyczaj oczekuję od gier online opierających się na współpracy nieco kontaktu między graczami. Nie żebym sam często inicjował rozmowę, ale możliwość mieć lubię.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...