Skocz do zawartości

[Zapisy] Wyprawa po Equestrii!


Gość

Recommended Posts

Witajcie w kolejnej, nowej i dość obszernej (przynajmniej w mojej opinii) zabawie, która wygląda bardziej jak mała sesja, w dziale Twilight Sparkle! Niedawno w mej głowie pojawiła się koncepcja stworzenia właśnie takiej zabawy, przez pewien okres czasu idea została dokładnie przemyślana i dopracowana, więc zająłem się większością spraw organizacyjnych i technicznych związanych z zabawą (do zrobienia wprawdzie trochę było), a teraz powstał już temat.

Na czym zabawa polega? Zasady, wymogi, inne sprawy? Wszystko zawarte jest dalszej treści tego posta. Zapraszam serdecznie.


Wyprawa po Equestrii

whorez.png

Powyżej znajduje się obrazek ozdobny, jakby co. Jak będą pretensje co do niego, uduszę

Na chwilę obecną sprawa wygląda tak:


''Twilight Sparkle podczas przeżywania kolejnych chwil w towarzystwie swego wiernego pomocnika w bibliotece, wykonując rutynowe czynności, w pewnym momencie przypomniała jej się stara, zakurzona mapa calutkiej Equestrii, prawdopodobnie leżąca, dawno nie ruszana, na jednej z licznych półek w bibliotece. Postanowiła poszukać jej w chwili, gdy zakończy dzisiejsze wywiązywanie się ze swych obowiązków, kiedy będzie miała nieco wolnego czasu.
Tak więc, po zakończeniu swojej pracy na dzień dzisiejszy, zaczęła przeszukiwać poszczególne regały, półki, z zamiarem znalezienia mapy Equestrii. Po co? Dlaczego miałaby poświęcić swój wolny czas, którego zresztą posiada niewiele, na przeglądaniu starej mapy, którą do kiedyś tam uznawała za bezużyteczną? Nie wiadomo.

Poszukała to tu, to tam, aż w końcu znalazła. Dmuchnęła na kawałek papieru, a z tego natychmiast zleciał kurz. Obszary zaznaczone na mapie nie były już pokryte siedliskiem roztoczy, szerzej znanym jako kurz, przez co były dużo lepiej widoczne. Przeglądając ją nie wiedziała jeszcze, że za moment do głowy wpadnie jej świetny pomysł.
Po chwili doszła do wniosku, iż w celu poszerzenia swojej wiedzy o magii i innych rzeczach powiązanych z tego rodzaju praktykami, mogłaby wybrać się w długą wyprawę po całej Equestrii. Celem takowej wyprawy byłoby właśnie poszerzenie swojej wiedzy, a także znalezienie magicznych artefaktów, ksiąg.


[align=center]...: :Później::...

Twilight doszła do wniosku, iż jej przyjaciółki nie będą w stanie jej pomóc. Niektóra przecież nie ma czasu, chęci, albo po prostu nie interesują ich rzeczy takie jak książki lub zaklęcia. Jej postanowienie było następujące; zostawi Spike'a w bibliotece, aby zajął się nią pod jej nieobecność, a ona sama wyruszy w podróż, ewentualnie znajdzie pomocników, którzy jej pomogą. Właśnie, pomocników, którzy pomogą jej w dość długiej i trudnej wyprawie, którzy są tak samo chętni do odnalezienia artefaktów, starych ksiąg, czegoś, co jest zarazem interesujące, jak i pomoże w ulepszaniu swych umiejętności magicznych.''[/align]

W związku z powyższym tekstem, celem tej zabawy jest to, abyście stworzyli swoją własną postać (Tak wiem, kolejny raz robię coś na wzór sesji RPG, ale cóż poradzić, przecież to nie tylko na tym się opiera, ale i tak nikt tego nie doceni) która będzie w stanie podróżować razem z nią w celu szukania tylko i wyłącznie artefaktów, ksiąg, bądź poznawania niezwykle utalentowanych magów, którzy przybyli do jakiegoś miasta znajdującego się w Equestrii. Będziecie tworzyć postać na podstawie dość krótkiego i prostego wzoru, który zamieściłem poniżej.


Wzór:

- Imię:
- Opis wyglądu/Zdjęcie: /Ważne: Postać musi być jednorożcem!/

- Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: /To najbardziej będzie się liczyło, jeżeli chodzi o przyjęcie postaci/

- Krótka historia:

- Przedmioty: /czyli co już ze sobą mamy/


Nie musi to być specjalnie długie, liczy się przede wszystkim jakość.
 

Mini - Regulamin:

(aby każdy na wszelki wypadek znał swoje prawa, zakazy etc.)

  • Całkowity zakaz Offtopu i Spamu.
  • Temat póki co służy do zapisów postaci, wszelkie pytania dotyczące zabawy wysyłać mi na PW.
  • Można zgłosić tylko i wyłącznie jedną postać.
  • Zabronione jest tworzenie postaci ''dla jaj'', czyli takiej, której karta łamie powyższe punkty regulaminu.
  • Jeżeli wypełniasz kartę postaci, przestrzegaj zasad ortografii i pisz składnie.

I to już wszystkie potrzebne Wam informacje. Pisałem to cały dzień, więc zachęcam do wypełniania kart, każda z nich będzie bowiem przeze mnie i Twilight komentowana, to znaczy, co na przykład w karcie postaci macie zmienić, poprawić, będziemy także rozważać przyjęcie Was do tej (że tak to nazwę) mini - sesji. Pozdrawiam.

Edytowano przez Hoffman
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię: Snowflake, przyjaciele nazywają ją Snowy.

- Opis wyglądu/Zdjęcie: Snowflake to wysoka klacz, o dużych, zielonych oczach. Jej sierść jest kruczo-czarna, a barwy długiej, lokowanej grzywy i ogona to przeróżne odcienie barw zimnych, od ciemnego granatu do delikatnego błękitu. Jej Cutie Mark to płatek śniegu, otoczony kilkoma mniejszymi. Ma róg dłuższy niż przeciętny kucyk, mimo to jest jednak zwykłym jednorożcem.

- Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: Snowflake uczy się magii z ksiąg i od swoich bardziej doświadczonych przyjaciół. Po latach nauki zna się na magii, hmm... bardzo dobrze. Najlepiej wychodzą jej czary związane z jej Znaczkiem, czyli zima, mróz, np. potrafi zamrozić jakieś niewielkie przedmioty, przywołać niewielką chmurkę śniegową, wyszukiwać różne przedmioty, nawet pod ziemią (umiejętność podobna do tej Rarity, w momencie gdy ta szuka klejnotów) itd.

- Krótka historia: Czarna klacz wychowywała się w Ponyville od dziecka. Nie miała przyjaciół, rówieśnicy unikali jej ze względu na dziwne, niespotykane umaszczenie. W końcu jednak zaprzyjaźniła się z jedną z klaczy, również jednorożcem. To dzięki jej jedynej przyjaciółce zaczęła studiować magię. Zafascynowała ją ona, Snowflake postanowiła więc zagłębić się w tajniki magii. Życie przebiegło spokojnie, kupiła własny dom w Ponyville. Urządziła w nim nawet małą biblioteczkę z księgami magicznymi. Jednak teraz zaczęła przygotowywać się dokładnie i bardziej przyłożyć do pracy, aby wyruszyć w podróż po Equestrii razem z samą Twilight Sparkle.

- Przedmioty: Niewielką torbę, z prowiantem i wodą, oraz kilkoma przydatnymi ziołami leczniczymi. Jest tam też jej szczęśliwy medalik, naszyjnik przedstawiający cieniutko wyrzeźbioną śnieżynkę, oraz: Namiot, śpiwór, kompas, mapa, mały, ale ostry nożyk, apteczkę i mapę Equestrii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię: Moonlight star

- Opis wyglądu/Zdjęcie:

drugie oko jaskrawo-różowe , nosi naszyjnik z kamieniem zmieniającym kolor na życzenie ,

- Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: Uczy się w Canterlot w klasie dla uzdolnionych ,w prawdzie nie zna tyle zaklęć co Twilight ale wciąż się uczy.

- Krótka historia: Od urodzenie mieszkała w Canterlot z rodzicami i starszą siostrą . Zawsze podczas przerwy patrzy na źrebaki ze starszych klas i im zazdrościła że nie muszą już trenować lewitacji . Teraz przyjechała do ponyvill do przyjaciółki na wakacje , by przeżyć coś poza murami zamku .

- Przedmioty: plecaczek, Luneta, śpiwór, książka z zaklęciami, woreczek monet, lista i pióra z kałamarzami , kilka ubrań , kilka klejnotów, zdjęcia rodziny.

Jestem chętna do podróży i gotowa wyruszyć od razu . Moonlight star!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Gleipnir

Opis wyglądu/ zdjęcie:
Dwudziestoczteroletni Gleipnir jest średniego wzrostu jednorożcem, posiada ciemno-niebieską sierść, zielone oczy oraz jasno-brunatną, krótką grzywę. Jego znakiem charakterystycznym są spiczaste uszy oraz piegi. Ulubionym kolorem Gleipnira jest bordowy toteż zawsze nosi swoją ulubioną pelerynę, właśnie w tym kolorze. Gleipnir niespecjalnie przywiązuje uwagę do swojego wyglądu, aczkolwiek nigdy nie pozwoli sobie na to aby ktoś zobaczył go nieoporządzonego.

hellogleipnir.png



Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc:
Obecnie, po kilku próbach zdobycia "normalnego" świadectwa, a także po latach wędrówek i uczenia się na własne kopyto Glepnir potrafi się posługiwać magią całkiem nie najgorzej, choć wielu czarów nie zna, a kontrolowanie własnej mocy czasami przychodzi mu z trudem. Nigdy jednak się nie poddaje i zawsze stara się mieć jakieś asy w rękawie. Jego specjalnością są czary spowalniające, osłabiające i dezorientujące. Gleipnir używa ich tylko w ostateczności i tylko w obronie własnej.

Krótka historia:
W rodzinie w której dominują kuce ziemskie - kupcy, a także w mniejszym stopniu pegazy - podróżnicy, jednorożce są ewenementem. Nie oznacza to jednak, że Gleipnir miał z tego powodu problemy rodzinne, choć jemu jako początkującemu magowi ciężko było odnaleźć się pośród innych. Od źrebięcia Gleipnir wykazywał umiejętności magiczne, ale nie mógł znaleźć nauczyciela, ani kogokolwiek, kto pomógłby mu opanować swoją moc. Podczas gdy jego starsza siostra z powodzeniem pomagała w rodzinnym interesie a starszy kuzyn chwytał się różnych zajęć aby związać koniec z końcem Gleipnir był smutny gdyż nie mógł dla siebie znaleźć ani zajęcia, ani w ogóle jakiegokolwiek celu w życiu. Pomimo bardzo młodego wieku Gleipnir zachowywał się bardzo dojrzale i chciał zaplanować swoją przyszłość, ale brak perspektyw bardzo go przygnębiał. Z czasem kuzyn wybrał się na północ w poszukiwaniu lepszego życia a siostra, choć wciąż bardzo młoda została wdrożona do pracy. Gleipnir zaczynał czuć się jak piąte koło u wozu ponieważ zupełnie nie radził sobie z kupiectwem, a na rzemieślnika też się nie nadawał.

Wszystko zmieniło się, gdy w dniu swoich dwunastu urodzin Gleipnir podjął pewną decyzję. Wzorem kuzyna postanowił wyruszyć na północ aby odnaleźć cel w życiu i nauczyć się jak korzystać ze swojej mocy. W ten sposób Gleipnir trafił do Equestrii. Jego krewni, podróżnicy zadbali o to aby dotarł tam bezpiecznie. Gleipnir kilka razy próbował podjąć naukę magii, jednak za każdym razem coś szło nie tak. Albo nie pasowała mu narzucona dyscyplina, albo nie szło mu z egzaminami, albo miał wątpliwości co do przydatności w życiu zagadnień, których starali się go nauczyć jego mentorzy. Minęło kilka lat a Gleipnir wciąż nie miał żadnego dyplomu ani świadectwa. Ponieważ nie chciał do siebie dopuścić myśli, że i w tej dziedzinie miałby się nie sprawdzić postanowił zostać samoukiem a formalne nauki magii uzyskać później. Z czasem spodobał mu się ten sposób na życie. Zwiedził kilka nowych miejsc, poznał wielu nowych znajomych, którzy pokazali mu kilka ciekawych sztuczek, nabrał pewności siebie.

Minęło sporo czasu i Gleipnir zupełnie zapomniał o swoich planach zdobycia formalnych nauk magii, ale przypomniał sobie o nich gdy po dłuższym czasie ponownie spotkał swoją znajomą, Trixie. Choć niespecjalnie za nią przepadał podziwiał ją za jej umiejętności pomimo żalu, że nigdy nie chciała się z nim podzielić swoją wiedzą. Gdy usłyszał, że została pokonana i ośmieszona przez innego jednorożca z Ponyville Gleipnir od razu postanowił się tam wybrać w nadziei, że owy jednorożec nauczy go czegoś nowego. Przybywając na miejsce Gleipnir dowiedział się, że osoba której szuka nazywa się Twillight Sparkle i jest ona najlepszą uczennicą samej Celestii. Ta informacja sprawiła, że Gleipnir poczuł się wobec Twillight bardzo mały i nie miał odwagi się do niej odezwać, jednak nie opuścił Ponyville. Czy Gleipnir kiedykolwiek będzie miał okazję nawiązać znajomość z Twillight Sparkle i nauczyć się od niej czegoś nowego?

Przedmioty:
- Dziennik zawierający wszystkie osobiste zapiski Gleipnira, prowadzony od dwunastego roku życia
- Apteczka podróżna, ponieważ przezorny zawsze ubezpieczony
- Zegarek, który dostał od swojej siostry na swoje dwunaste urodziny
- Scyzoryk, zawsze warto mieć go przy sobie
- Rodzinne zdjęcie na którym znajduje się Gleipnir wraz z siostrą i rodzicami
- Skromny prowiant, czyli kanapki i butelka wody

Edytowano przez Hoffman
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uczestniczyłem już w niezliczonej ilości sesji RPG, ale w kucykowej jeszcze nie. Co mi tam.

---

Imię: Past Echo, lub po prostu "Echo"

Opis wyglądu:

Echo jest, rzecz jasna, jednorożcem. Blado-szary róg wyrasta z jego równie szarego czoła. Reszta ciała również jest tej maści. W pewnym sensie nijakiej, ni to ciemnej, ni to jasnej. Neutralnej. Tak przynajmniej lubi to określać sam Echo, gdy najdzie go specyficzny, filozoficzny humor. Czyli dość często. Grzywę ma długą, czarną, bujną i z lekko zakręconym włosiem. Utrzymuje ją tylko w takim porządku, aby nie przeszkadzała mu, przez co nie prezentuje się ona zbyt dobrze. Można by rzec, wygląd jego jest zupełnie i całkowicie przeciętny i absolutnie niewyróżniający się. Byłoby to jednak pewne nagięcie prawdy, gdyż kolor jego oczu jest dość niespotykany. Są one jaskrawo i jadowicie zielone. Znaczek jest raczej zwyczajny i przedstawia małą klepsydrę. Z piaskiem przesypanym w całości do dolnej komory. Często nosi gruby płaszcz z głębokim kapturem. Bynajmniej nie dlatego, że lubi sprawiać wrażenie tajemniczego. Po prostu podczas swoich wędrówek często zmuszony jest podróżować podczas nieprzyjemnej pogody, a taki płaszcz całkiem nieźle przed nią chroni.

Doświadczenie/Początkowa moc magiczna:

Past Echo przez wiele lat swojej młodości uczył się magii, a jakże, w Canterlocie. Ukończył tamtejszą akademię z całkiem przyzwoitymi wynikami, przez co nie ustępuje w znajomości popularnych zaklęć innym absolwentom tejże uczelni. Jednak posiada także wyjątkowy talent, który oczywiście ma związek z jego znaczkiem. Talent ów dotyczy magii związanej z czasem. Bynajmniej nie umożliwia mu to podróży w czasie, przewidywania przyszłości i tym podobnych cudów. Echo po prostu potrafi dostrzec minione wydarzenia, które działy się w danym miejscu. Strzępki obrazów, rozmów, swoiste "echa" przeszłości. Panuje on co prawda nad tą mocą, lecz zdarza się, iż owe "wizje" są całkowicie spontaniczne, szczególnie, jeżeli w danym miejscu wydarzyło się coś, co wywoływało potężne emocje pośród uczestników tych zdarzeń.

Krótka historia:

Echo urodził się, oraz wychował w Canterlocie. Lecz od źrebięcia dobrze wiedział, że nie pasuje do otoczenia. Po prostu źle się czuł w stolicy. Mimo to grzecznie spełniał oczekiwania rodziców. Dostał się do Canterlockiej Akademii Magii i rozpoczął w niej naukę, co właśnie "spełniało oczekiwania" rodziny. Późniejsze lata spędził na nauce i próbie odkrycia swojego specjalnego talentu.

Niestety, nie mógł zdobyć znaczka dość długo. Właściwie w swojej klasie uzyskał go jako ostatni. Uważa jednak, ze warto było czekać. Stało się to podczas lekcji dotyczącej historii magii Equestrii. Jako jeden z nielicznych Echo nie zasypiał, lecz wsłuchiwał się w, z pozoru nudny, głos nauczyciela. Pomyślał wtedy, że wspaniale byłoby być świadkiem wydarzeń, o których opowiadał nauczyciel. I ta myśl pochłonęła go. Nie mógł skupić się na niczym innym, przez co jego wyniki w nauce pogorszyły się. Wiele godzin spędził w bibliotece szukając odpowiedzi na pytania, których sam do końca nie znał. Natrafił na niejasne wzmianki o zaklęciach umożliwiających wejrzenie w przeszłość. I postanowił znaleźć sposób, aby je rzucić.

Całe miesiące poszukiwań i treningów w końcu się opłaciły. Zaklęcie, które uznał za właściwe, było trudne, lecz wierzył w swoje siły. Udało mu się je rzucić właściwie tylko dzięki szczęściu. Przez krótki moment ujrzał widmową postać innego jednorożca, który tak jak on, uczył się w Akademii. Wiele lat przed nim. Wtedy też poczuł TO uczucie na boku. Nigdy wcześniej tego nie doświadczył, ale nie można tego pomylić z niczym innym. Na jego boku pojawił się znaczek. Klepsydra, której piasek przesypał się w całości. Symbolizująca to, co minęło.

Po ukończeniu Akademii Echo postanowił zająć się badaniem historii Equestrii. Miał w końcu do tego doskonałe predyspozycje. Tak więc opuścił Canterlot i rozpoczął niekończącą się podróż, aby ujrzeć jak najwięcej. Niedawno trafił do małego miasteczka Ponyville. Z pozoru niczym nie wyróżniającej się osady, jakich wiele. Przybywając tam odwiedził oczywiście bibliotekę i tam wymienił kilka słów z Twilight Sparkle. Jego zdolność wyczuwania echa przeszłości od razu powiedziała mu, ze ta klacz miała spory wpływ w najnowszą historię Equestrii, więc postanowił ją obserwować.

Przedmioty:

- Sakwa, w której nosi poniższe przedmioty.

- Notatnik, w skórzanej okładce, w którym Echo prowadzi zapiski ze swojej podróży

- Kilka ołówków. Są praktyczniejsze od piór

- Wspomniany wcześniej płaszcz

- Trochę pieniędzy

- Skromny prowiant w postaci sucharów, suszonych kawałków jabłek i manierki z wodą

---

Mam nadzieję, że taka moc magiczna przejdzie. Wydaje mi się dość klimatyczna i odpowiednia do tego typu sesji ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Terra

Opis wyglądu: Jednorożec o jasnofioletowej sierści konturującej z błękitnymi oczami i grzywą. Jej znaczkiem jest niebieska, pięcioramienna gwiazda.

Doświadczenie/początkowa moc magiczna: Talentem Terry jest wyczarowywanie gwiazd. Każda z nich jest inna i ma magiczną moc. Pierwsza gwiazda, którą wyczarowała (wygląda tak samo jak znaczek) wskazuje Terze dobrą drogę ( tylko w nadzwyczajnych sytuacjach).

Krótka historia postaci: Terra wychowało małżeństwo pegazów (w Ponyville). Ma dwie przybrane siostry-Silver Star i Blue Sea.

Jako, że była jedynym jednorożcem w rodzinie, z trudem nauczyła się podstaw magii. Swoją pierwszą gwiazdę wyczarowała w Canterlocie, w czasie Sylwestra. Marzyła by uwiecznić chwilę, w której kończy się jeden,a zaczyna drugi rok. Wtedy magia z niej wypłynęła i ukształtowała gwiazdę. Później doskonaliła się w sztuce tworzenia amuletów, lecz nigdy nie potrafiła przewidzieć jaki stworzy.

Terra pracowała jako sprzedawczyni w sklepie jej BFF- Little Moon. Jednak to się zmieniło, gdy przeniosła się do Canterlotu, by studiować magię.

Uwielbia czytać. Czytała wiele książek podróżniczych i biologicznych, chodź woli czytać fantastykę.

Przedmioty: Plecak z :

-Błękitną gwiazdą,

-Namiotem i śpiworem,

-Prowiantem na kilka dni,

-Książkami pt. "Średnio zaawansowane zaklęcia dla jednorożców" i "Przewodnik po florze i faunie Equestrii",

-Woreczkiem monet,

-Latarką,

-Płaszczem przeciwdeszczowym i szalikiem,

-Mapą,

-Pamiętnikiem,

-Lornetką.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię:Magictech, znajomi mówią mu MT

- Opis wyglądu/Zdjęcie:MT to średni i chudy jednorożec o jasno żułtej sierści i nieci ciemniejszym ogonem i grzywa a na plecach nosi własnej roboty mechaniczne skrzydła.Jego znaczek przedstawia magiczny płomień i trybik.

- Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc:MT potrafi świetnie konstruować mechanizmy, naprawiać je i ładować je magią jest także specem w magii piromancji,alchemii oraz w poszukiwaniu metali i kamieni szlachetnych potrzebnych do jego wynalazków.

- Krótka historia:MT jest bardzo towarzyskim jednorożcem z Canterlotu który od zawsze chciał wzlecieć w powietrze na skrzydłach które dorównały by skrzydłom pegaza aż po wielu latach stworzył skrzydła które jednak nie były idealne często się psuły i potrzebowały często jako paliwa mikstury z diamentów.

Później wyjechał do Ponyvill aby tam doskonalić swój wynalazek, tam także spotkał młodą bardzo uzdolnioną magicznie klacz jednorożca która przedstawiła się jako Twilight Sparkle i powiedziała że poszukuje ochotnika do podroży.

- Przedmioty:mechaniczne skrzydła,butelka paliwa do skrzydeł,apteczka,zeszyt z projektami mechanizmów;maszyn itp.,pięć diamentów,narzędzia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Subtle Sense

Opis wyglądu/zdjęcie: Sense jest smukłym jednorożcem, o białym umaszczeniu i krótkiej, białej grzywie przeplecionej czerwonymi pasmami. Ogon tego samego koloru ma ciasno związany i opadający jednym, grubym strąkiem do ziemi.

Jego oczy mają szkarłatny odcień upodobniający go do drapieżnika.

Cutie Mark Subtle Sensa przedstawia zmarszczkę na spokojnej tafli wody.

Kucyk ubiera się w prostą, lecz długą opończę, która opina całe jego ciało. Na głowie nosi szeroki kapelusz rzucający cień na jego twarz.

Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: W związku z prześladowaniami, które Sense musiał znosić w dzieciństwie udało mu się wykształcić u siebie coś w rodzaju systemu wczesnego ostrzegania. Umiał wyczuć nastawienie innych kucyków do siebie. Po latach zdolność ta pogłębiła się umożliwiając mu wykrywanie obecności i ogólnego stanu emocjonalnego (takiego jak strach, wściekłość, smutek) pobliskich inteligentnych stworzeń (lecz nie działa to na prymitywne bestie).

Podczas swoich wędrówek Sense dowiedział się co nieco o magii, i poznał kilka przydatnych sztuczek, jednakże jego umiejętności w tej dziedzinie najłatwiej określić jako nieco ponad przeciętne.

Krótka historia: Subtle Sense urodził się w małej bezimiennej wiosce na granicy Equestrii, gdzie mieszkali jego rodzice- jednorożce będące swoistymi lekarzami tamtejszej społeczności. Proste kucyki przypisywały im jednak nadnaturalne zdolności. Jako jedyni posiadacze rogów w całym miasteczku musieli znosić uwagi o ich wielkiej mocy, a także dary składane im przez wieśniaków "żeby siła ta zawsze służyła w naszej sprawie". Wszystko zmieniło się, gdy jednorożcom urodziło się dziecko: mały Subtle Sense.

Źrebak przyszedł na świat z rzadkim schorzeniem- albinizmem. Jego rodzice tłumaczyli innym kucykom, że ta choroba zdarza się raz na milion, jednakże wieśniacy im nie uwierzyli. Zaczęli plotkować między sobą, że jednorożce za sprawą tajemniczego rytuału dały życie piekielnemu bękartowi, który zabije ich wszystkich ze śmiechem na ustach. Wszyscy nieprzychylnie spoglądali na niemowlę ale nie odważyli się otwarcie oskarżać o cokolwiek potężnych lekarzy.

Kiedy Sense podrósł zaczął uczyć się fachu od rodziców, którzy mówili, że to on odziedziczy tytuł lekarza w wiosce, jednak robił to niedokładnie, ponieważ wiedział że nigdy mieszkańcy go do końca nie zaakceptują. Co rusz słyszał drwiny i szydercze śmiechy w jego kierunku od zgrai wsiowych dzieciaków, które jednak powstrzymywały się kiedy rodzice małego jednorożca pojawiali się w polu widzenia.

Minęło dziesięć lat, i Subtle Sense nareszcie zaczął czuć się dobrze w wiosce, miał nawet przyjaciół. Niestety wtedy wydarzył się nieszczęśliwy wypadek- jednorożca i jego kolegę zaatakował wilk podczas spaceru po lesie. Sensowi udało się go przegonić za pomocą magii, ale drugi kucyk został ranny. Kiedy przybyli do miasteczka, a lokalna społeczność zobaczyła rannego kuca przewieszonego przez jego plecy podniosła się wielka wrzawa- na nic zdały się tłumaczenia i wstawiennictwo przyjaciela, wieśniacy byli pewni winy Subtle Sensa. Jego rodzice próbowali uspokoić tłum, ale spełzło to na niczym. Ogierowi nie pozostało nic poza ucieczką przed rządną krwi tłuszczą, biegł więc aż nogi poniosły go tak daleko jak nigdy wcześniej.

Jednorożec nie miał już po co wracać do wioski, więc postanowił wędrować po świecie szukając miejsca, gdzie mógłby zamieszkać. Po kilku latach wędrówki natrafił na miasteczko o nazwie Ponyville. Kiedy tam dotarł usłyszał plotki o tym, że miejscowa bibliotekarka szuka kompanów do podróży po Equestrii. "Wspaniale było by wędrować z przyjaciółmi, a nie samotnie"- rozmarzył się Sense. "Ale... czy mnie przyjmie i zaakceptuje"?

Przedmioty:

- opończa

- kapelusz

- torba w której znajdują się:

- suche racje żywnościowe

- kilka ciężko zarobionych monet

- prosty śpiwór

- przenośna apteczka

- mapy odwiedzonych krain

- kilka zwojów i transkryptów

- parę pamiątek z miejsc do których zawitał Sense

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Subtle Sense

Opis wyglądu/zdjęcie: Sense jest smukłym jednorożcem, o białym umaszczeniu i krótkiej, białej grzywie przeplecionej czerwonymi pasmami. Ogon tego samego koloru ma ciasno związany i opadający jednym grubym strąkiem do ziemi.

Jego oczy mają szkarłatny odcień upodobniający go do drapieżnika.

Cutie Mark Subtle Sensa przedstawia zmarszczkę na spokojnej tafli wody.

Kucyk ubiera się w prostą, lecz długą opończę, która opina całe jego ciało. Na głowie nosi szeroki kapelusz rzucający cień na jego twarz.

Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: W związku z prześladowaniami, które Sense musiał znosić w dzieciństwie udało mu się wykształcić u siebie coś w rodzaju systemu wczesnego ostrzegania. Umiał wyczuć nastawienie innych kucyków do siebie. Po latach zdolność ta pogłębiła się umożliwiając mu wykrywanie obecności i ogólnego stanu emocjonalnego (takiego jak strach, wściekłość, smutek) pobliskich inteligentnych stworzeń (lecz nie działa to na prymitywne bestie).

Podczas swoich wędrówek Sense dowiedział się co nieco o magii, i poznał kilka przydatnych sztuczek, jednakże jego umiejętności w tej dziedzinie najłatwiej określić jako nieco ponadprzeciętne.

Krótka historia: Subtle Sense urodził się w małej bezimiennej wiosce na granicy Equestrii, gdzie mieszkali jego rodzice- jednorożce będące swoistymi lekarzami tamtejszej społeczności. Proste kucyki przypisywały im jednak nadnaturalne zdolności. Jako jedyni posiadacze rogów w całym miasteczku musieli znosić uwagi o ich wielkiej mocy, a także dary składane im przez wieśniaków "żeby siła ta zawsze służyła w naszej sprawie". Wszystko zmieniło się, gdy jednorożcom urodziło się dziecko: mały Subtle Sense.

Źrebak przyszedł na świat z rzadkim schorzeniem- albinizmem. Jego rodzice tłumaczyli innym kucykom, że ta choroba zdarza się raz na milion, jednakże wieśniacy im nie uwierzyli. Zaczęli plotkować między sobą, że jednorożce za sprawą tajemniczego rytuału dały życie piekielnemu bękartowi, który zabije ich wszystkich ze śmiechem na ustach. Wszyscy nieprzychylnie spoglądali na niemowlę ale nie odważyli się otwarcie oskarżać o cokolwiek potężnych lekarzy.

Kiedy Sense podrósł zaczął uczyć się fachu od rodziców, którzy mówili, że to on odziedziczy tytuł lekarza w wiosce, jednak robił to niedokładnie, ponieważ wiedział że mieszkańcy nigdy go do końca nie zaakceptują. Co rusz słyszał drwiny i szydercze śmiechy w jego kierunku od zgrai wsiowych dzieciaków, które jednak powstrzymywały się kiedy rodzice małego jednorożca pojawiali się w polu widzenia.

Minęło dziesięć lat, i Subtle Sense nareszcie zaczął czuć się dobrze w wiosce, miał nawet przyjaciół. Niestety wtedy wydarzył się nieszczęśliwy wypadek- jednorożca i jego kolegę zaatakował wilk podczas spaceru po lesie. Sensowi udało się go przegonić za pomocą magii, ale drugi kucyk został ranny. Kiedy przybyli do miasteczka, a lokalna społeczność zobaczyła rannego kuca przewieszonego przez jego plecy podniosła się wielka wrzawa- na nic zdały się tłumaczenia i wstawiennictwo przyjaciela, wieśniacy byli pewni winy Subtle Sensa. Jego rodzice próbowali uspokoić tłum, ale spełzło to na niczym. Ogierowi nie pozostało nic poza ucieczką przed rządną krwi tłuszczą, biegł więc aż nogi poniosły go tak daleko jak nigdy wcześniej.

Jednorożec nie miał już po co wracać do wioski, więc postanowił wędrować po świecie szukając miejsca, gdzie mógłby zamieszkać. Wszędzie jednak spotykał się z odrzuceniem. Po kilku latach wędrówki natrafił na miasteczko o nazwie Ponyville. Kiedy tam dotarł usłyszał plotki o tym, że miejscowa bibliotekarka szuka kompanów do podróży po Equestrii. "Wspaniale byłoby wędrować z przyjaciółmi, a nie samotnie"- rozmarzył się Sense. "Ale... czy mnie przyjmie i zaakceptuje"?

Przedmioty:

- opończa

- kapelusz

- torba w której znajdują się:

- suche racje żywnościowe

- kilka ciężko zarobionych monet

- prosty śpiwór

- przenośna apteczka

- mapy odwiedzonych krain

- kilka zwojów i transkryptów

- parę pamiątek z miejsc do których zawitał Sense

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Beautiful Bijou, ale przedstawia się jako Deezee.

Opis wyglądu: Deezee to niewysoka klacz. Jej sierść jest szara, choć ona mówi, że to srebrny. Jej grzywa jest żółto-różowa, kręcona. Jej uroczy znaczek to zioło. Jej oczy są fioletowe. Jest energicznym młodym jednorożcem, jednak jest bardzo zamknięta w sobie.

Doświadczenie/początkowa magiczna moc: Jej zamożni rodzice posłali ją do akademii w Canterlocie. Okazało się, że ma duży talent. Szybko opanowała podstawy. Nauczyciele chwalili ją, a rodzice mówili, że jest "cudownym dzieckiem". Miała najlepsze wyniki z całej klasy. Znaczek dostała, gdy uwarzyła swój pierwszy napar. Miał on uzdrowić jej matkę. Co prawda, było to zwykłe przeziębienie, ale napar zadziałał. Od tego czasu Deezee już opanowała o wiele więcej mikstur, stara się też nauczyć zaklęć związanych z medycyną.

Krótka historia: Jej rodzina jest szanowana, prawie każdy w niej jest jednorożcem. Deezee jest jedynaczką, do tego uridzoną późno. Jej mama bardzo się ucieszyła, gdy usłyszała, że będzie mieć dziecko. Długo się o nie starała. Deezee była dla niej jak klejnot, stąd jej imię.Gdy ukończyła szkołę wyjechała do małej wioski o nazwie Ponyville. Poznała tam Zecorę, od której wiele się nauczyła. Miała też okazję zobaczyć Twilight Sparkle, którą podziwia.

Gdy usłyszała, że Twilight poszukuje kucyków chętnych do wyprawy razem z nią, od razu podeszła do niej i zapytała, czy nie przyjęłaby kucyka znającego się na leczeniu.

Przedmioty:

Bierze ze sobą plecak, a w nim:

-kompas

-apteczkę,

-kilka pustych buteleczek,

-drewnianą miskę,

-sakiewkę z pieniędzmi,

-kocyk,

-scyzoryk.

Ma nadzieję, że zostanie jej na tyle miejsca, by z powrotem móc wziąść nieznane jej lub trudno dostępne rośliny, które spotka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię: Jude Abraham

- Opis wyglądu/Zdjęcie: jew_pony___pony_commission_2_by_sirustalcelion-d46088p.jpg

(Róg jest ukryty pod kapeluszem)

- Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: Abraham posiada moc wykrywania złota na odległość 500m.

- Krótka historia: Abraham urodził się w Manehattanie. W odpowiednim wieku odziedziczył po ojcu bank. Gdy rodzina Abrahama umarła ze starości, sprzedał rodzinny bank i roztwonił pieniądze po całej Equestrii. Od tamtej pory postanowił wziąć życie w swoje ręce. Gdy usłyszał o wyprawie wielkiej czarodziejki Twilight, natychmiast ruszył w stronę Ponyville. Takiej okazji nie można było przeoczyć. W końcu na czymś takim można na pewno dużo zarobić...

- Przedmioty: Drewniana fajka, spory zapas tytoniu, okrągłe okulary i czarny kapelusz "poszukiwacza przygód"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Anna Stellar

Opis wyglądu/zdjęcie:Jasno fioletowa sierść z ciemnoróżowymi-wiśniowymi włosami najczęściej uczesane w kitkę. Znaczek: Biała iskra.

Krótka historia: Urodziła się w Claudsdale,nawet jeżeli jest jednorożcem. Ma rodziców pegazów co bardzo ich zdziwiło,gdy urodziła im się córeczka bez skrzydeł. Od zawsze nienawidzili jednorożców. Zmuszeni więc byli zostawić Annę w lesie Everfree,gdzie opiekowały się nią zwierzęta.

Doświadczenie/początkowa magiczna moc: Zaszumiał wiatr,a chmury zasłoniły księżyc. Było ciemno,a za nią rozległy się odgłosy duchów i innych straszydeł. Została otoczona. Widać było jak zwierzęta szykują się do ataku. Wtedy księżyc wysunął się zza chmur,a jego blask padł prosto na jej róg. Na początku nic się nie działo następnie zapłonęła mała,biała iskierka wytworzona przez Annę Stellar. Iskierka przerodziła się w iskrę,a iskra w olbrzymie światło,które przegoniło potwory. Tak narodził się jej znaczek,a jednocześnie odkryła jak wielka jest jej moc,dlatego postanowiła wyruszyć na nową wyprawę,gdzie ma nadzieje odkryć w sobie więcej umiejętności.

Przedmioty:

W magicznej torbie* zabierze:

- Dziennik(w którym będzie zapisywała wiadomości o magii)

- jedzenie

- kompas

- mapa

- mapa gwiazd

- zielnik

- sakiewkę z pieniędzmi

- apteczka

- ubrania na zmianę

- śpiwór

- zapas wody

- szczęśliwy amulet przedstawiający jej znaczek(w dniu,kiedy zdobyła znaczek zwierzaki podarowały

jej wisiorek wykuty z drewna)

*jej torba jest wielkości kosmetyczki,lecz zmieści się tyle ile słoń uniesie)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Minor Sax

Zdjęcie:

minorfacesquare.png

Cutie mark: Klucz C

79850939.png - jakość może nie powala, ale przynajmniej wiadomo o co mi chodzi :fluttershy4:

Historia: Minor pochodzi ze średnio zamożnej rodziny mieszkającej w Öber Celesten. W wieku 14 lat postanowił opuścić swoją rodzinę, w celu podjęcia nauk w Manehatteńskiej Szkole Muzycznej. Po jej ukończeniu postanowił udać się do Canterlot, aby tam się ustatkować i znaleźć prace w jednej z orkiestr. Minor uznał, że zwykła podróż koleją mogłaby być zbyt łatwa, więc wyruszył pieszo. Przez rok maszerował dziarskim krokiem przez pół Equestrii, jedząc i śpiąc w gospodach płacąc pieniędzmi zarobionymi graniem na ulicy. Polubił ten swobodny tryb życia skalda, zwłaszcza iż udało mu się zarobić na zupełnie nowy instrument. Grając w gospodzie znajdującej się w Ponyville dowiedział się o wyprawie jedynej uczennicy Celestii. Postanowił do niej dołączyć, aby przedłużyć swoją sielską wędrówkę i zdobyć wiele cennych doświadczeń, które będzie mógł opowiadać innym przy kuflu cydru. :cydr:

Doświadczenie/ początkowa magiczna moc: Minor jest bardem. Potrafi użyć swojego instrumentarium, aby wpłynąć na uczucia, morale, samopoczucie, potrzeby i poglądy swoich przeciwników. (Przykład: Dmie z całej siły w okarynę wydając głośne i fałszywe dźwięki, przez co pomniejszy wróg uzna to za ryk dzikiego zwierza i ucieknie, lecz silniejszy oponent tylko zatka uszy)

Przedmioty: Minor w swej zaklętej aktówce nosi:

-Paczkę ziołowych landrynek, tzw. "Kopalnioków"

-Okarynę z muszki ślimaka morskiego

-Róg myśliwski z rogu kozła

-Klarnet z drewna dębowego

-Paczkę stroików do klarnetu z trzciny laskowej- zresztą, po co mu więcej, z jednym poczuję co to życie na krawędzi :rainderp:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Elizabeth

Opis wyglądu: Jest to jasnoniebieski kucyk(jednorożec) o kobaltowej grzywie i zabójczo zielonych oczach.

Krótka historia: Urodziła się w Hollow Shades. Rodzice byli dla niej źli i okrutni. Od najmłodszych zapędzono ją do najbrudniejszych prac,a sami czytali gazetę lub oglądali film. W wieku 12 lat uciekła z domu w poszukiwaniu lepszego życia. Długo wędrowała przez dni i noce,wreszcie po kilku latach doszła do miasteczka Ponyville,gdzie ubogie kucyki przyjęły ją i traktowały jak własne dziecko.

Doświadczenie/początkowa magiczna moc: Zbierając nowe rośliny do prowadzonego przez Elizabeth zielnika usłyszała wyjące stworzenia.

Odwróciła się i zobaczyła...patyko-wilki! Cała gromada głodnych wilków

miała zamiar zaatakować ją i...jej rodzinę. Wspierającego ogiera i kochającą klaczkę. ,,NIE!!!" Myślała. Nie mogła pozwolić by jej rodzinę zjadły wilki!

Ogarnęła ją złość. ,,Jedyne kucyki które mnie kochają mają...zginąć?"

Była zła jak osa. Niespodziewanie z oczu wybuchła zielona smuga światła zamieniając wilki w kamień. Przez chwilę stała zdziwiona,a jej oczy wróciły do normy. Po powrocie do domu przeczytała wszystkie książki o magii,ale nic nie znalazła na temat jej zdolności. Nagle do głowy przyszedł jej pomysł,,W Ponyville jest osoba,która ma wielką bibliotekę i

interesuje się magią..."Myślała.

Przedmioty:

- notesik

-zielnik

-książki

-mały nożyk

-lina

-mini namiot

-prowiant

-lupa

-ubrania na zmianę

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię:BlackFlame

- Opis wyglądu/Zdjęcie: Czarny jednorożec z ognistoczerwoną grzywą i krwistoczerwonymi smoczymi oczami. Jego uroczy znaczek to czarny płomień na czerwonym kole

- Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: Ekspert w dziedzinie magii ognia. Potrafi wytworzyć czarny ogień (lepi się on do wszystkiego i pali się tak długo aż zostanie wygaszony przez tego kto go stworzył lub spali to do czego się przylepił). Wieloletni podróżnik.

- Krótka historia: BlackFlame urodził się i wychował w Hoofington. Jego ojciec był podróżnikiem i często brał BlackFlame'a na wyprawy gdy ten był już starszy. Podczas wspólnych wypraw uczył go magii. W trakcie jednej z ostatnich wypraw BlackFlame uratował ojca od śmierci używając czarnego ognia by pokonać Mantikorę. Wtedy zdobył swój uroczy znaczek.

- Przedmioty: śpiwór, kilka racji żywnościowych, menażka z wodą, lina, podręcznik magii ognia oraz dziennik odziedziczony po ojcu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Pink Marshmallow

Wygląd: Marshmallow to dość wysoki kucyk. Ma bladoróżową sierść i białą grzywę. Jej oczy są lazurowe. Jej znaczek to pianka.

Doświadczenie/początkowa magiczna moc: Marsmallow potrafi robić zaklęcia takie same jak Trixie.

Krótka historia: Marshmallow nie zyskała przyjaciół w Ponyville, ponieważ często zmienia nastrój (podobnie do Pinkie) i zmienia się w Fire Marshmallow. Co dziwne jej rodzice to kucyki ziemskie. W końcu dowiedziała się, że jest adoptowana. Uciekła z domu i podróżuje samotnie po świecie.

Przedmioty:

-Wiele paczek Pianek

-Apaszka na zimne dni

-Kompas

-Mapa Equestrii

-Trochę pieniędzy

-Kilka książek

Zabrała też zwierzaka, szczeniaczka chihuahua (czyt. cziłała) o imieniu Chocolate

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Fire Hooves , a nazywany jest Burned

Opis wyglądu: Jaki on jest, każdy widzi.beztytuueai.png

Doświadczenie

Od najmłodszych lat uczył się magii, co bardzo dobrze mu szło i obecnie jest dobrym magiem, lecz do perfekcji opanował czary związane z ogniem. Umie wytwarzać ognie o dziesiątkach temperatur oraz, co ważne, posiadł umiejętność gaszenia wszelakiego ognia w przeciągu sekund. Jest także niewrażliwy na jego działania, co jest efektem podświadomego otaczania się barierą odporną na temperatury na wskutek wielu nieudanych czarów ogniowych.

Krotka historia.

Pochodzi on z niewielkiego miasteczka pomiędzy Applelossą a Manehatanem. Bardzo wcześnie opanował kontrolę nad magią, z czego jego rodzina była bardzo dumna. Jego rodzice były jednorożcami. Od najmłodszych lat uczyli go magii. Uczył się jej bardzo łatwo, lecz nie dawała ona mu radości. W wieku 8 lat nauczył się pierwszego czaru związanego z ogniem. Od razu wiedział, że uwielbia to zjawisko. Zafascynowała go natura ognia: potrzebny, lecz dziki i niebezpieczny. Przeczytał wszystkie książki o magii, jakie mógł znaleźć w okolicy i nauczył się wszystkich zaklęć manipulujących ogniem. Swój znaczek otrzymał podczas pożaru. Zapaliła się jego wioska,podczas jak on ćwiczył w lesie. Szybko do nich pobiegł, po czym użył jedynego czaru, jakim mógł pomóc, a mianowicie zebrania ognia. Cały ognień z miasta zebrał się w kuli, która zawisła wysoko w powietrzu. Na ziemi pozostał tylko żar. Energia, jakiej użył Fire, spowodowała jego omdlenie. Po obudzeniu się zobaczył swój znaczek. Na początku sądzono, że to jego wina, lecz udowodnił, że tak nie jest. Kolejne lata spędził na dalszych ćwiczeniach. Był nawet przez pewien czas na wymianie w Canterlocie, gdzie poznał wiele zaklęć, lecz żadnego o ogniu. Dopiero w bibliotece znalazł wiele książek na ten temat. Przez cały wolny czas w Canterlocie zapisał sobie wszystkie czary ognia. Nauczył się też robienia baniek próżniowych, których używa do gaszenia pożarków, jakie wywołuje. W tajemnicy nauczył się wytwarzać diamenty, co przydaje mu się podczas podróży, albo jak coś spali do pokrycia strat.Usłyszał on, że element magii szuka towarzyszy do poszukiwań zapomnianej magii, więc szybko pożegnał się z rodziną i skierował swe kroki do Ponyville, omijając wioski,w których ma zakaz wstępu ze względu na szkody, jakie w przeszłości poczynił

Przedmioty

-notatnik, w którym zapisał wszystkie czary, jakie umie. Zrobił go, ponieważ czasem zapomina, jakie czary umie. Czasami go czyta.

-kamizelka taktyczna, w której trzyma wszystkie pierdoły, jakie przy sobie nosi. Jest ona z ognioodpornego materiału.

-ostre przyprawy. Mawia, że sprawiają, że potrawy prawie płoną. Tylko on umie je jeść, innych już zapach odtrąca.

-jakieś drobniaki na jedzenie, i by nie spędzać nocy "pod chmurką".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imię : Sabaku no pony(po japońsku piaskowa klacz)

opis wyglądu : jednorożec klacz koloru piasku z bordową grzywą jako znaczek ma japoński znak oznaczający miłość

doświadczenie : jest doświadczona w magii piasku i ma moc panowania nad nim ,ale przez to wszyscy w jej klasie bali się jej i unikali

krótka historia:

Pochodzi z maleńkiej wioski miedzy Canterlotem i Ponyvile. Jej mama umarła,a ojciec zawsze jej nie nawidził.

Magię studiowała od 6 roku życia ,lecz wydawała się jej nudna.

Różniła się od kolegów z klasy więc nikt jej nie lubił.W czasie przerw

siedziała sama obok piaskownicy. Nagle zauważyła ,że piasek się unosi a jej róg świeci.Wtaki sposób odkryła swój talent

przedmioty:

-zdjęcie swojej mamy ,

-trochę piasku (jest jej potrzebny do czarów)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Wyprawa zbliża się wielkimi krokami zatem czas zamknąć zapisy i ogłosić składy zespołów. Postaci jest szesnaście a więc idealnie na cztery drużyny po cztery kuce. Składy drużyn są następujące (w nawiasach, obok imienia postaci wpisałem nick odpowiadającego jej użytkownika):

Drużyna pierwsza:

  • Twilight Sparkle (Tric)
  • Snowflake (Joasiq)
  • Subtle Sense (Baffling Glum)
  • Beautiful Bijou (Deezee)

Drużyna druga:

  • Gleipnir (Hoffman)
  • Past Echo (D'jall)
  • Terra (Terra Sparkle)
  • Minor Sax (Minor Sax)

Drużyna trzecia:

  • Fire Hooves (PiekielneCiastko)
  • Anna Stellar (Sparkle)
  • Elizabeth (Pie)
  • BlackFlame (Kage Torino)

Drużyna czwarta:

  • Moonlight Star (Nesiachnid) <- mała uwaga: zauważyłem, że na obrazku ma też skrzydła a zasady mówią, że postać musi być jednorożcem
  • Magictech (SolarIsEpic)
  • Jude Abraham (Komisarz Goblin)
  • Sabaku no pony (Little Apple 12)

Zatem już wkrótce powyższym drużynom przyjdzie wyruszyć w najdalsze, najbardziej tajemnicze, niezbadane zakątki Equestrii w poszukiwaniu przygód, wiedzy i cennych przedmiotów. Kiedy wszystko zostanie przygotowane zamieścimy stosowne ogłoszenie a wyprawa rozpocznie się.

Pozdrawiam!



AKTUALIZACJA - 16.04.13.

Z racji tego iż istnieje prawdopodobieństwo, że kilka osób może stracić zainteresowanie sesją, bądź też nie będzie mogło wziąć w niej aktywnego udziału, co może doprowadzić do dysproporcji w drużynach, postanowiłem dopisać do listy jeszcze jedną postać, która bardzo chciałaby wziąć udział w wyprawie...




Imię: Bard Dark

Wygląd: Bardzo ciemny jednorożec z czysto białym długim ogonem i równie białą grzywą. Koniec ogona wisi kilka centymetrów nad ziemią, żeby nie przeszkadzał w bieganiu i nie brudził się od szorowania, niestety, nie jest równo obcięty... jak się przytnie, tak zostaje. Grzywa jest również bardzo długa, zaczesywana do tyłu, ale nieubłaganie opada po bokach głowy i szyi. Posiada niebieskie oczy, oraz bliznę nad lewym kopytem, która przeszkadza mu przy długotrwałym wysiłku.

Doświadczenie/Początkowa Magiczna moc: Bard nie jest wielkim mistrzem magii, posiada bardzo dokładną zdolność lewitacji, oraz potrafi wystrzelić promień paraliżujący średniej mocy (który po trafieniu w jakiś przedmiot, po prostu przenosi na niego siłę... uderzając w niego mocno, metal przewodzi ten ładunek). Życie nauczyło Bard'a otwierać przeróżne zamki, za pomocą spinek, oraz śrubokręta. Jeśli trafi do jakiejś karczmy, często opowiada w niej różne wymyślne historie.

Krótka historia: Bard urodził się w rodzinie pegazów. został jednorożcem, tylko i wyłącznie dzięki matce. Była cyrkowcem, podróżowała po świecie, razem ze swoją cyrkową rodziną, aż spotkała ojca bochatera. Wtedy osiedliła się razem z nim, Przy granicy Equestrii, oraz Tartaru. Młody jednorożec uwielbiał latać z ojcem w przestworzach, wysokość bardzo mu się podobała i nigdy nie bał się tego, że może spaść ojcu z grzbietu. Pewnego razu, matka wyczarowała mu skrzydła na jeden dzień, następny tydzień była zbyt zmęczona, aby się ruszać, więc był to jedyny raz, kiedy latał o własnych siłach. Tak mu się to spodobało, że zapragnął sam zdobyć wystarczającą moc, aby kiedyś wyczarować sobie skrzydła, niestety,brakowało mu talentu magicznego. Potrafił rzucać przeróżne zaklęcia, niestety, jedynie lewitację opanował na bardzo wysokim poziomie, reszta zaklęć była zazwyczaj przeciętna.
Mimo że kochał latać, matka zmuszała go do nauki magii, nauczyła go wszelkich podstaw, takich jak wspomniana już lewitacja,albo promień paraliżujący do samoobrony, zawsze powtarzała: "posiadasz magię, aby pomagać innym, a nie dla własnej przyjemności" oraz "magia może służyć do obrony, ale nigdy do ataku i krzywdy".
Nigdy nie opanował niestety zaklęć obronnych, takich jak tarcza, albo zasłona dymna. (chociaż tarczę opanował, ale nie chroniła go przed zaklęciami, później odkrył, że odbijała jedynie materialne rzeczy).
Pewnego dnia wydarzyła się tragedia.
Gdy Bard był w odwiedzinach u wujków w Cloudsdale, z Tartaru uciekło kilka młodych harpii, które zniszczyły jego dom. Po powrocie zastał same ruiny jego dawnego domu. Mimo że był już nastoletnim kucykiem, wciąż nie miał swojego CM i nigdy nie spodziewał się że uzyska go w tak przykry sposób. Nie mając już domu, ani najbliższej rodziny, postanowił pożegnać się z przyjaciółmi i ruszyć w świat. Każdy z kim się pożegnał, dał mu coś na drogę, coś z czym odtąd nigdy się nie rozstawał. Otrzymał: płaszcz, nóż i torbę. Od tego dnia podróżował po Equestrii w poszukiwaniu przygód, oraz chciał nieść pomoc innym kucykom, tak jak uczyła go matka. Odchodząc, porzucił swoje dotychczasowe życie, a na boku pojawił mu się znaczek: Ciemny płaszcz podróżnika... Płaszcz barda. Podczas swojej tułaczki poznał wiele nowych zaklęć, ale rzadko z nich korzystał.
Pewnego dnia usłyszał pogłoskę o drużynie poszukującej artefaktów i nowych zaklęć,postanowił to sprawdzić.

Przedmioty:
- Płaszcz
- Torba
- Nóż
- Kompas
- Zestaw spinek i śrubokręt
- grzebień (o wygląd trzeba dbać)
- manierka z wodą (albo innym trunkiem), trochę bitsów, coś do jedzenia... czyli takie podstawy




Już wkrótce nowy poszukiwacz przygód odwiedzi tawernę. Zobaczymy do której grupy trafi i gdzie przyjdzie mu wyruszyć... Edytowano przez Hoffman
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...