Skocz do zawartości

"Crystal Garden and Diamond Apple - the legend of Eden" - Zapisy


KreeoLe

Recommended Posts

Bellamina Quartcente i Grass Whisperer

Bellamina - jeśli chodzi o twoje podanie to jest kilka błędów. Mianowicie chodzi o dialogi i trochę pomieszaną historię. W dialogach brakuje oznacznika kucyka, który zabiera aktualnie głos. Takie zabiegi są mylące i czasem można się pogubić kto mówi, gdy grupa zawiera na przykład 4 postacie. To jest ważne, gdyż ułatwia to znacznie pracę MG. Historia jest lekko dziwna. Nie ma prawie żadnego wspomnienia o tym, jak przebiegało jego dzieciństwo, jak zdobył znaczek, a to w historii postaci i kucyka jest jednym z kluczowych momentów. Bez tego postać jest nijaka i niewiadoma. Wyposażenie również jest lekko pomieszane. Nie ma tam wzmianki o tym, w czym kucyk nosi swoje przedmioty. Chyba, że w kitlu znajdują się kieszenie bez dna.

 

Wiem, o którym dialogu mówisz. Od razu mówię, że nie miałam zamiaru dodawać oznacznika, kto co mówi. Akurat w tym dialogu nie jest to potrzebne. Jego dzieciństwo nie uznałam za szczególnie fascynujące, by od razu je opisywać. Nie uważam, by trzymanie się suchych schematów wyszło na dobre tej karcie. Oczywiście mogę dodać historię Cutie Marka, jeśli uważasz, że tak trzeba. 

 

Idąc dalej: powstrzymaj się, z łaski swojej od stwierdzeń, że postać jest nijaka. Nie wiesz, jak ją odgrywam czy też jak długo zajęło mi tworzenie charakteru dla tego kucyka. Nie wszystko da się odpowiednio ubrać w słowa, pozostało to więc w moim wyobrażeniu.

 

Do ekwipunku dodam torbę, chociaż idea kieszeni bez dna mi się podoba.

Link do komentarza
  • Odpowiedzi 85
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Ok, POSTARAŁEM się wprowadzić trochę zmian, ale ja nic nie zauważyłem ;_; Jakoś nie mogę tego zmienić :ming: Nie wiem dlaczego. Ale się starałem ._.

Dodałem troszkę do charakteru, a w historii, zmieniłem ten "gwałtowny przyrost umiejętności władania magią" A co do tego, że wrócił do Ponyville dodałem dlaczego tam wrócił... Jakoś nie mogę tego ogarnąć ._.

Link do komentarza

Huzzah! Dostałam się. Co do CM'a Curly, zanim napisałam podanie, spotkałam się z jednym kucykiem o podobnych zdolnościach. Miałam jeszcze dwa inne pomysły na postać, ale były dość słabe (postać miała BARDZO wybitne umiejętności). Już poprawiam ekwipunek. :)

Link do komentarza

Bardzo dziękuję za przyjęcie mnie do drużyny

(-Jeeest! -zawołał rozradowany pegaz, wymachując kopytami. Kucyki stojące dookoła spojrzały na niego dziwnym wzrokiem.

-To znaczy.. uff! Udało się. -westchnął mniej energicznie. Nareszcie wyruszy na wyprawę którą planował od dawna. Jednak zawsze istniały dwie rzeczy które nie pozwalały mu wyruszyć do Edenu - po pierwsze droga była naszpikowana tajemniczymi przeszkodami i niebezpiecznymi stworzeniami z którymi nie poradził by sobie sam, mimo pirotechnicznych uzdolnień, a po drugie.. po prostu nie znał drogi. Teraz może jednak spokojnie wyruszyć śladem ojca...)

Jeszcze raz serdecznie dziękuję. Trochę zbyt płaska jest moja postać - pragnie jedynie stać się swoim własnym ojcem nie dostrzegając własnej indywidualności i talentów. Zbyt łatwo usmierciłem matkę i to mnie boli, ale jakoś musiał się pozbyć więzów przeszłości by wyruszyć w poszukiwaniu samego siebie. Wbrew pozorom Slasher jest bardzo nieskomplikowaną postacią: impulsywny i energiczny, lojalny i o dobrym sercu. Mam zamieścić obrazek?

http://zapodaj.net/images/2cca99169f71b.jpg

Link do komentarza

Gdyby jeszcze była jakaś możliwość dostania się:

Imię: Loca (hiszp. szalony/a) 
Wiek: Na ludzkie chyba 15 (albo źle liczę)

Rasa: Magiczny Wilk

Płeć: Wilczyca

Wygląd:  http://localoba.deviantart.com/art/I-am-360858656?q=gallery%3Alocaloba%2F39952607&qo=11

brak CM, talent- władza nad naturą (rośliny,zwierzęta itd.) zmiana w dowolne zwierzę, latanie, bardzo wygimnastykowane ciało i znajomość słabych punktów ciała.

Historia: Chęć przeżycia przygody!

Charakter: łagodna, szalona, optymistyczna, nie lubi rutyny i monotonności, bardzo przyjacielska i wierna, 
Umiejętności: Władza nad naturą, walka w ręcz, znajomość słabych punktów

Wyposażenie: kryształowy medalion, mała torba z : łakociami, prowiantem, wodą

Link do komentarza

Wiadomo kiedy rozpoczęcie sesji?

 

Sesja rozpocznie się około za za tydzień. Trzeba poczekać, aż wszyscy na pewno będą mieli dobrze poprawione karty. nie musimy się śpieszyć.

 

 

A na wyprawę nie miało pojechać trochę więcej osób?

 

Nie wiem, czy nie dostrzegłeś w regulaminie pewnego punktu. Mówił on, że na wyprawę dostanie się 10 - 15 osób. Nie miałyśmy wyznaczonego limitu, a reszta kart nam się nie podobała.

Link do komentarza

Jutro ruszamy z sesją! Yee-haaw! Mam nadzieję, że zdażyliście poprawić do końca swoje karty. Sesja będzie naprawdę DŁUGA, to kawał świata. Przeczytajcie jeszcze raz regulamin i wszystko co napisałam w poście z odpisami do kart, aby nie było żadnych niedogodności i upomnień. A najważniejsze: niech ta sesja będzie dla was przyjemnością, dobrze się bawcie!

Jutro pojawi się nowy temat i wystartujemy z sesją! Yay!

Link do komentarza
  • 4 weeks later...
Imię: Insane Stroke (Dzięki Moon ^ ^)
Wiek: Hmm... 19 lat
Rasa: Pegaz 
Płeć: Jo żych nie ogarniam o co chodzi.. Ale chyba będzie to ogier.
Wygląd: Duży, umięśniony ogier. Ma sierść w kolorze ciemnoszarym. Gdzieniegdzie na ciele ma ciemnożółte oraz czarne ubarwienie. Na twarzy ma blizny z dwóch stron ust ma zszyte rozcięcią, jakby byłoby to przedłużenie jego uśmiechu. Grzywę ma dwukolorową czerwono - żółtą z czarnymi końcówkami, ułożoną "na jeża". Ogon jest średniej długości i ma taki sam kolor. Zawsze ma złowieszczy/szyderczy uśmiech na twarzy. Jego Cutie Mark to burzowa chmura i czerwone pioruny.
Historia: Insane Stroke urodził się w Ponyville. Od dziecka matka wychowywała go bardzo surowo, dając mnóstwo zakazów, szlabanów i rozkazów, przez które miał mniej czasu dla siebie i spędzania czasu z ojczymem. Ojciec zabierał go często na różnego rodzaju biwaki, kilkudniowe wycieczki wgłąb lasu Everfree, obozy i wycieczki, dzięki którym ogier mógł oderwać się od świata i rozkazów matki. Jednak podczas jednej z wypraw ojciec zginął na jego oczach, zagryziony i brutalnie rozszarpany przez wygłodniałą mantykorę. Pegazowi na szczęście udało się uciec, unikając ataku zwierza. Przerażony i roztrzęsiony wrócił z płaczem do matki. Ku jemu zdziwieniu ona nic sobie z tego nie robiła, nie przejęła się losem ojca. Po kilku miesiącach Insane Stroke razem ze swoim przyjacielem wybrał się na biwak. Oddalając się jednak za daleko, stracili znajome miejsca i ścieżki z oczu. Zgubili się. Pegaz upierał się, że trzeba iść na wschód, jego kolega zaś, że na południe. W przypływie wściekłości i wspomnień o ojcu ogier brutalnie zabił kolegę tylko przez to, że sprzeciwiał się mu. Wtedy też ponad jego głową pojawiła się burzowa chmura, z której wydobywały się czerwone pioruny. Odkrył, że może władać właśnie tymi piorunami, gdy się wścieknie. Jak się uspokoił, chmura zniknęła, a on poszedł w swoją stronę. Po kilku godzinach, wyszedł z lasu i wrócił do domu . Matka jednak nie wykazywała zmartwienia, ani niepokoju jego zniknięciem. Ta, po jego przeżyciach i niebezpieczeństwie jakie mu groziło zaczęła na niego krzyczeć. 

Insane Stroke w przypływie szaleństwa postąpił tak samo, jak ze swoim przyjacielem, bezdusznie patrząc, jak jego matka wije się w agonii bólu i cierpienia. Po jej śmierci, ten ciągle się psychicznie uśmiechał, nie mogąc przestać, ciągle czerpał przyjemność z jej śmierci. Po kilku godzinach zaczęły boleć go kąciki ust. To zmusiło go do bolesnego zrobienia sobie szwów, blizn, które zdawały się przedłużać jego uśmiech, wcale niewyglądający tak przyjaźnie.
Od razu po tym przeprowadził się do lasu Everfree. Zdążył pogodzić się z przeszłością. Nadal jednak potrafi zrobić to samo, co zrobił ze swoją matką i przyjacielem, nie żałując swojej decyzji. Szaleństwo i psychopatia były dla niego zupełnie normalną rzeczą, mógł zabić każdego, bez cienia współczucia i żalu.

 

Charakter: Jest wybuchowy, potrafi czasem powiedzieć szczerze to co myśli. Nie lubi stać bezczynnie w miejscu, lubi się ruszać. Jest pomocny i miły. Nie lubi za bardzo rozmawiać. Według niego wszystko da się rozwiązać siłą, nie rozmową.
Umiejętności: Umie strzelać krwistoczerwonymi piorunami z chmur, potrafi umiejętnie władać bronią białą. 
Wyposażenie: Insane zabiera scyzoryk, dwie puszki konserw, butelke wody i dobre samopoczucie!
Edytowano przez Panda Hippis
Link do komentarza
Napisano (edytowany)

Jak już było omówione, zostajesz przyjęty do sesji. Nie będziemy pisać komentarza do karty, bo chyba nie ma takiej potrzeby poza oficjalnymi zapisami. Karta świetna, w końcu jakiś mocno walnięty i psychiczny kuc w drużynie. Na pewno się wszystko rozkręci. Teoretycznie... możesz już zacząć pisać. Dopisz, że przechodziłeś koło chaty Zecory, coś usłyszałeś itd., a potem jak wszystko ogarniemy, AJ pozwoli ci się przyłączyć do wyprawy w odpisie. Czyli... zaczynaj!

Miłej zabawy! ^^

Edytowano przez KreeoLe
Link do komentarza

Imię: Moth Rattlehead

Wiek: 18

Rasa: Pegaz
 

Płeć: Klacz

Wygląd: Moth to klacz o drobnej budowie i niskim wzroście. Ma ciemną, granatową sierść i czarną, długą, prostą grzywę - podobnie jak ogon. Jej tęczówki są żółte z szerokimi źrenicami o przenikliwym spojrzeniu. Cutie mark przedstawia zarys głowy kuca ze spiralą w środku.

Historia: Moth urodziła się w Cloudsdale, ale mieszkała w Ponyville, ze względu na to, że jej ojciec był kucem ziemnym - matka była pegazicą. Po nauczeniu się latania klacz kontynuowała naukę w mieście pegazów. Nie wyróżniała się jednak wśród rówieśników szybkością i siłą. W związku z tym nie brała udziału w konkurencjach sportowych, a zagłębiała się w książki. Nie była popularna. Wolała spędzać czas w swoim towarzystwie, z dala przyglądając się kucom. Dzięki niewielkiej liczbie przyjaciół mogła skupiać się na analizowaniu ich zachowań, w czym nikt jej nie przeszkadzał. Inne kuce raczej stroniły od Moth z powodu jej chłodnego podejścia i tajemniczości. Wówczas nikt nie wiedział jeszcze, że cicha i niepozorna klacz ma zaburzenia psychiczne. Moth była bowiem socjopatką. Potrafiła się jednak wzorować na innych, dzięki czemu nie odróżniała się od otoczenia i nie wzbudzała swoją osobą niepokoju. Z czasem umysł i psychika innych stała się jej pasją. Zaczęła poświęcać jej coraz więcej czasu. Ponieważ jej ojciec pracował w szpitalu, mogła spotykać się z psychologami pracującymi tam i przez rozmowy zdobywać wiedzę. Pragnęła zdobywać jej więcej. Stało się to dla niej priorytetem, dlatego też  była zdolna zrobić wiele dla tego celu. Wiedziała, że zabicie kuca nie byłoby dla niej przeszkodą. Większość zasad moralnych narzucanych przez płeczeństwo wydawała jej się niepotrzebnymi barierami. Usłyszawszy o wyprawie Applejack, miejscowej farmerki,  zapragnęła dołączyć ze względu na możliwość badania innych kucy. Na tak karkołomną wyprawę z pewnością wybierze się wiele ciekawych umysłów, dzięki którym zdobędzie jeszcze więcej wiedzy. Oni, zajęci wyprawą i zdarzeniami nie będą zwracać na nią specjalnej uwagi, a ona... Ona spróbuje ich poznać i nie przeszkadzać w wyprawie.

 

Charakter: Inteligenta klacz, potrafiąca się przystosować do sytuacji. Nie odmówi pomocy, zarówno w sferze psychicznej jak i fizycznej, choć przy tym drugim nie może zaoferować zbyt wiele. Nudzą ją przeciętne umysły. Potrafi dobrze ukrywać swoje emocje i maskować swoje nieprzystosowanie do życia społecznego, nie stroni jednak od złośliwości.

 

Umiejętności: Wgłębienie się w umysł kuca, zrozumienie jego zachowań. Moth jest bardzo trudno oszukać, bo potrafi wykryć ewentualne kłamstwo opierając się o reakcje danej postaci. Poza tym potrafi się beszelestnie poruszać.

 

Wyposażenie: Torba z wypełniona niewielkim notatnikiem, trzema ołówkami i niewielką apteczką na wypadek skaleczeń. To jedyne potrzebne jej elementy, bez których Moth miałaby problem przetrwać.

Edytowano przez Nocturnal Light
Link do komentarza

Nieeee! Żadnych więcej psycholi bo zwariuję! Błagam! Czy to nie mogą być miłe, ładne i patatające sobie naokoło kucyki? Ależ nie. Socjopaci, kucza wasza mać! W zadach wam się poprzewracało!

Do obory mi z tą kartą, już!

Panie... spokojnie pan, bo panu zaraz mózg padnie. Psychole są fajne. Więcej psycholi = więcej zabawy oraz więcej krwi. Krew musi być, dla większej satysfakcji i zaspokajaniu jej żądzy. "Shrunken heads, broken legs, body parts on the concrete..."

Link do komentarza
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

Discord Server

Partnerzy

  • For Glorious Equestria
  • Bronies Polska
  • Bronies na DeviantArcie
  • Klub Konesera Polskiego Fanfika
  • Kącik lektorski Bronies Corner
  • Lailyren Arts
×
×
  • Utwórz nowe...