Skocz do zawartości

Wild Guns - S13 - Nowy (bro)sojusz w planach!


Camed

Recommended Posts

Tak jak w temcie. W bardzo ciekawej (w moim mniemaniu) sieciówce, polegającej na zdobywaniu wiosek, rozwoju osady, produkcji wojska itp. Powstanie sojusz. Wybierzemy najmłodszy serwer, i abyśmy wszyscy mieli równe szansę, ja też zacznę od zera. Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawili. Serwer wybierzemy ten, który ma największą liczbę (np. S16, nie S9) (nie biorę pod uwagę speed-serverów). Zapraszam do wyrażania chęci w udziale :yay:

Strona: http://wildguns.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Może opiszę każdą klasę:

INDIANIE: Klasa typowo ofensywna. Posiada bardzo silny atak, aczkolwiek słabą obronę. Dodatkowo zgarnia większy "łup" podczas grabieży. Posiada też najtańszą jednostkę w grze.

MEKSYKANIE: Klasa typu "środek". Po przyzwoity atak, i przyzwoitą obronę. Może budować 2 budynki, zamiast 1 w tym samym czasie.

KOWBOJE: Klasa typowo defensywna, acz najlepsza do manewrów. Obrona kowboi jest rewelacyjna, dodatkowo jednostkę "Farmer" można dodatkowo zaciągnąć do pracy, co zwiększa dochód danego materiału o 1.

Hmm... Może opiszę każdą klasę:

INDIANIE: Klasa typowo ofensywna. Posiada bardzo silny atak, aczkolwiek słabą obronę. Dodatkowo zgarnia większy "łup" podczas grabieży. Posiada też najtańszą jednostkę w grze.

MEKSYKANIE: Klasa typu "środek". Po przyzwoity atak, i przyzwoitą obronę. Może budować 2 budynki, zamiast 1 w tym samym czasie.

KOWBOJE: Klasa typowo defensywna, acz najlepsza do manewrów. Obrona kowboi jest rewelacyjna, dodatkowo jednostkę "Farmer" można dodatkowo zaciągnąć do pracy, co zwiększa dochód danego materiału o 1.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
×
×
  • Utwórz nowe...