Skocz do zawartości

Kuce 3d (Work in progress)


Recommended Posts

Również to zauważyłem i od pewnego czasu tam nie zaglądam, choć przyznaje, że poziom prac stoi na równie wysokim poziomie. Szkoda, że odeszło stamtąd kilka starych wyjadaczy. Co do modelu poprawiłbym kształt oka na bardziej owalny, dopracował grzywę i usunął ten kąt w uchu. Mógłbyś pokazać siatki? PS: Polska - Czechy 2:1 ;) Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Dołączona grafika

Udało mi się, z tym dostać na Equestria Daily.

Z grzywy nie jestem zadowolony ale chciałem już skończyć tą pracę. Następnym razem spróbuję zrobić to inna techniką, nie z jednego "kloca" a oddzielnych kosmyków. Uszko poprawiłem a siaty zapodam wieczorkiem, wsumie nic specjalnego, topologia edgow w pewnych miejscach nie jest do końca poprawna, przeznaczeniem był zwykły still, nie animacja.

PS. Teraz trzeba znaleźć wolny czas by wziąść się za Lunę :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że łatwo możesz usunąć włosy, ogon i te kartony na kopytkach - masz już bazę pod następne małe kucyki. Luna ma trochę inna budowę więc nie wykorzystasz tego modelu. Co do siatki - wydaje się czytelna i ładnie rozłożona. Nie ma żadnych poważnych niedociągnięć (a widziałem już wiele siatek, sam też czasami dłubię coś w Blenderze, więc jakieś małe pojęcie mam). Dalej oko jest ucięte tam gdzie źrenica, ja bym zrobił całe okrągłe, ale to tylko moja sugestia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Czas na nowy projekt, tym razem "Princess of the night":

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Oraz mój "pinkny" concept art Dołączona grafika

Wiem że za ładny to on nie jest, ale wsumie pracą finalną będzie 3d a ten brzydki szkic to tylko dla przelania idei na papier. Przy tworzeniu Derpy sam do końca nie wiedziałem co chce pokazac, miała stać na dłóch tylnich łapach, mieć papierową torbę na głowie, torbe z listami i wiele innych pomysłów. Teraz przynajmniej wiem czego się trzymać :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie ci to wychodzi, a concept-artem się nie przejmuj. Ja jak robiłem coś w 3d to też miałem concept art, a i tak robiłem "po swojemu" :P Tak trzymaj, i jak pisałem kiedyś tam - może byś pomyślał o jakiejś animacji? :luna3:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie głowa wygląda super, ale poprawił bym grzywę, w tym miejscu które zaznaczyłem na obrazku:

Dołączona grafika

Żeby było bardziej zaokrąglone, a nie takie "ścięte"

Ps.: Poza tym, jeszcze "końcówka" tej grzywy powinna być chyba bardziej szpiczasta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezik ale to o czym piszesz nie jest jeszcze skończone. Grzywe dopiero co zacząłem tworzyć i jest w fazie "mass blocking", w końcu to Work in Progress. Yaros sproboje sie ustosunkowac do tego obrazka. Jak bede mial w weekend czas to poprawie pare tych czerwonych rzeczy. Zlobienia w rogu moge zmniejszyc, oko obnizyc, ucho wyprostuje (zmienie kat nachylenia itp.). Co do przednich nog to nie bede zmienial. Wiem ze w orginale bardziej sie zwezaja ale trzeba isc na kompromisy bo w 3d przy cieniowaniu a nie zwyklym konturze z kolorami nie wyglada to za dobrze. Co do "sliniaka" to lapie o co chodzi, ale tu pojawia sie kolejny problem, czyli zwykle przeklamywanie w kreskowkach. W MLP jak w wielu innych kreskowkach wszystko rysuje sie pod kadr. Jesli zrobie taki ksztalt ktory bedzie pasowac z widoku bocznego to nie bedzie sie zgadzal z tym z przodu. W 2d nie ma probemu by przy kazdym ujeciu dany element narysowac od nowa i przeklamywac troche byle by dobrze wygladalo. Korona/diadem czy jak to tam sie zwie, jest inna od orgianlu ale zainspirowalem sie ksztaltem z pewnej figurki. Podsumowujac, chce by postac przypominala orginal ale nie chce sie twardo go trzymac, wtedy bym zrobil wszystko w 2d na krzywych z samych konturow i jednolitych kolorow. Chodzi jednak o to by stworzyc cos swojego zachowujac przy tym glowne cechy postaci. Oczywiscie czesc wykrytych bledow poprawie w najblizszym czasie. Dzieki za odzew.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"3dsmax 2009" i "Vray" jako silnik renderujący. Tak czy siak w najbliższym czasie myślę o wypróbowaniu "Modo" albo darmowego "Blendera". Max jak na taki kombajn to trochę mało ma narzędzi przyśpieszających modeling, wszystko trzeba robić z ręki mozolnie przesuwając vertexy :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Ciekawy jestem jak Ci idą pracę, bo trochę nie pisałeś w temacie? :) Ja niedawno zacząłem się bawić w blenderze, interfejs już ogarniam (wydaje mi się) w 100%, poruszanie się też w miarę, jak narazie największym osiągnięciem jest samodzielne (czyt bez tutoriali, tutków na modelowanie czegoś nie widziałem, tylko oglądałem videoporadniki jednego pana pokazujące jak się w blenderze poruszać i do czego służą niektóre narzędzia. No i to pierwszy raz kiedy stykam się z programami 3d, więc idzie opornie) wymodelowanie i oteksturowanie wykastrowanej z kółek i trucków deskorolki :D Ale będę ją męczył do końca, żeby była kompletna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Jak to w życiu, praca, praca i praca :D W wolnej chwili coś tam dubałem, później przestałem itd. Ledwo co ale doczłapałem się do końca tej podróży. Nie mam już siły się pastwić nad tym modelem i renderem więc wstawiam:

Dołączona grafika

Jestem świadom paru niedociągnięc ale brak mi już siły.

BTW odnośnie blendera, w wolnych chwilach bawie się tym softem. Bardzo pozytwnie mnie zaskoczył, przyjemniejszy w obsłudze niż słynny "MODO" któy niby jako modeler króluje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Discord Server

Partnerzy

  • For Glorious Equestria
  • Bronies Polska
  • Bronies na DeviantArcie
  • Klub Konesera Polskiego Fanfika
  • Kącik lektorski Bronies Corner
  • Lailyren Arts
×
×
  • Utwórz nowe...