Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback
Moposable

Warcraft 3

Recommended Posts

3ksc.png

Do działu "strategie" wszedłem w poszukiwaniu wątku z tą właśnie grą i wielkie było moje zdziwienie, gdy go nie znalazłem. Jednak jak widać postanowiłem to naprawić; oto miejsce, w którym możecie prowadzić luźną dyskusję na temat kultowego tytułu jakim jest Warcraft 3! Ewentualnie można tu powspominać również poprzednie części serii, ale główny temat to ostatnia część trylogii oraz jej dodatek. 

Pozwolę sobie rozpocząć od zadania paru pytań, które mnie nurtują:
- Czy nadal gracie w Warcraft 3?

- Czy korzystacie z edytora światów?

- Którą rasą najprzyjemniej wam się gra?

- Jaka jest wasza ulubiona kampania? 

Zachęcam do udzielania się w wątku! :hBB25:

Oh, gram w to od kilku lat już, zarówno ze względu zamiłowania do fabuły jak i wtedy, upodobania do StarCrafta. Ale jak to mówią, czasy się zmieniają.

Owszem, nadal gram, często stawiamy lana z bratem żeby powalczyć w Bojownikach.

Z edytora korzystałem kilka razy, ale efekty mnie nie zadowalały. Słowem - jestem zbyt płytki by móc stworzyć tam coś godnego uwagi. Edytor zwyczajnie jest zbyt skomplikowany dla mnie xD

Najprzyjemniej mi się gra nieumarłymi, mimo że inne razy mają wiele fajnych zalet, to tylko nieumarli pozwalają na grę wszystkimi rasami na raz ;> Opętanie to naprawdę fajny czar :D Kilka razy dzięki niemu wygrywałem co cięższe potyczki z kolegami :D

A ulubiona kampania to mimo wszystko rozbudowana wycieczka w ziemie Kalindoru i budowa Ogrimaru. Spotkanie pandariańskiego Miodowara(nawiasem mój ulubiony bohater w grze).

Gra jest fajna mimo upływu czasu, dała mi zapoczątkowanie do World of Warcraft, jestem z tych którzy lubią znać lore postaci.

Jedyne co mnie boli w grze to limit jednostek - brakuje mi ambitnych bitew po pierdyrliard jednostek xD