Jump to content

Camed

Brony
  • Posts

    286
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Camed

  1. Wyślijmy skajowi paczkę motywacyjną. W pewien magiczny sposób zniknie jego hehe czerwony itemek Tapnięte
  2. @Sabina nie wiem co powiedzieć ehh... Szybkiego powrotu do zdrowia, i z tatą na 100% będzie OK :3 A ja odrobiłem angielski i teraz możecie decydować co dziś wieczorkiem sobie obejrzę Najlepiej jakiś Thriller, albo dobre fantasy Tapnięte
  3. Camed

    Czołem!

    Strzelec? Szanuje jak po bion Być może sam jak będę miał 18 lat dołącze, ale szybciej mnie czeka WAT i cyberbezpieczeństwo xD Powiedz mi jak tam na Śląsku wygląda sprawa z fizolką w Strzelcu, z mojej czystej ciekawości Tapnięte
  4. Ostatnio przeglądając internet widzę jak coraz wiecej osób używa na przykład >strzałek memicznych Podobnie czanspiku, nie wiem co o tym sądzić xD Został mi do napisania list na angielski. Nice! Tapnięte
  5. Skoro Pomidor to Skaj, a ogórek to Dec zastanawia mnie kim jest Sipuś Tapnięte
  6. Co to za memes ze mną Co ty tu zrobiłeś xDDDDD Tapnięte
  7. XDDDDDDDDDDDDD Problem jest taki, że dziś coraz ciężej stwierdzić czy ktoś jest pomidorem czy ogórkiem Tapnięte
  8. Pomidory > ogórki Udowodnij mi że się myle Tapnięte
  9. Nick: Eternal, nie wiem czemu kojarzy mi się z czymś wyjątkowym, wręcz elitarnym Avatar: Nie wiem, NUKE THEM ALL Sygna: Całkiem spoczko :3 User: Quality oldfag. Lubię i polecam xD Tapnięte
  10. Nice! Chyba zacznę pisać fanfica, mam wenę Tapnięte
  11. WRÓCIŁEM DO DOMU Teraz tylko ogarnąć angielski, niemiecki, hiszpański, matematyke i rozprawke na Polski Nice! Tapnięte
  12. Nie nieprawdą jest, że nie za to pierwsze jak zgaduje Zachowuje wszelkie środki ostrożności XD Ehh tak zacząłem znowu przeglądać forum o kucach i pomyślałem, że to już 2,5 roku a ja dalej nie byłem na ponymeetcie, i nie poznałem irl nikogo z fandomu xD Tapnięte
  13. W sumie zaraz wychodzę i znowu mnie nie bedzie do 18:30 w domu ehh PS zacząłem grać w metina po 5 latach przerwy, czy jest coś ze mną nie tak? Tapnięte
  14. Czysty xaos Ten odcinek jest genialny, zacząłem sobie nadrabiać zaległości i powiem tak: 9/10 Fabuła ma sens, dużo aluzji i twórcom nie można zarzucić efektu "za dużo fandomu" bo przecież wszystko działo się we śnie Tylko komunistyczne 2 pierwsze odcinki s5 były lepsze. Ale przez ten mam banana na twarzy. Princess Big Mac to... nie wiem xD Tapnięte
  15. nwm dawno nic nie wstawiałem to można robić już ze mną śmieszne memesy Tapnięte
  16. nie śpię od 6:30 chociaż dziś mam na 11:40 enjoy bycie mną Tapnięte
  17. Miło zobaczyć, że ten wątek jeszcze żyje xD A dziś mija dokładnie rok odkąd mam Tulpę. Aż w sumie nie wiem co powiedzieć Tapnięte
  18. >środa >spanie do 10 gdyby mi to dali ehh... Tapnięte
  19. to chyba fajnie nie wiem Tapnięte
  20. żyje Wysłane z mojego NEO przy użyciu Tapatalka
  21. Ehh, a więc wracam na stare śmieci. Opuściłem to forum bez pożegnania, i nie było to zbyt miłe. Zostawiłem II Turniej Magicznych Pojedynków, i zwyczajnie... zniknąłem. Były to spowodowane sprawami osobistymi (nie, nie powiem tu, co najwyżej na PW), lecz zachowałem się totalnie nie w porządku szczególnie wobec ekipy działu o Twilight (Hoffman, Zegarmistrz, Kapi...) I chcę was tu, publicznie przeprosić. Nie wiem czy będę się udzielał jak dawniej, nie postowałem już dłuugi czas. Ale bakcyl na kucyki został :3
×
×
  • Create New...