M.a.b Napisano Maj 17, 2013 Share Napisano Maj 17, 2013 Witam. Ze względu na brak jakichkolwiek zasad co do turniejów, chciałem zaprezentować taką listę, wzorowaną na normalnych turach w innych krajach. To ma być pomoc dla organizatorów, którzy nie będą musieli zastanawiać się jak karać i ustawiać parametry zawodów i jednocześnie nie powinno być sytuacji, w której nawet ktoś nie mógł się poruszyć, bo jedną kombinacją przeciwnik zabrał całe życie.Oficjalne Zasady!I Ustawienia programu Max stage: 1 Random stage: 0 Rounds: 2 Timer: 99 Game Speed: 8 Controlers: dwa pady lub dwa Arcade Sticks, żadnych zawodów na jednym kompie i dzielenie się klawiaturą. Screen: Pełny Ekran z wyłączeniem wygaszaczy.II Zakazy ogólne No tech-glitching/ zakaz korzystania z błędu co do blokowania No unblock-able setups, No infinites, No ToDs/ Zakaz kombinacji na zasadzie złapał = śmierć oraz niekończących się. No bugs/glitches/ Zakaz używania jakichkolwiek błędów gry Game-crashing combos results in an AUTO-DQ/ Zakaz używania ustawień, co spowodują crash gry No hit-confirms/follow-ups after ANY super/ zakaz kontynuowania kombinacji po superach No regeneration buttons/ zakaz używania leczenia i dawania sobie magiiIII Zakazy dla poszczególnych postaci.Apple Jack: No bionic farm after 3rd Buck C or D/ zakaz używania superów po trzecim wybiciu kopytami C oraz D No more than 2 wall bounces/ zakaz używania więcej niż dwóch odbić od ściany na kombinację. No bloomburg loops ( No corner infinites )/ zakaz używania kombinacji bloomburg/niekończącej się przy ścianiePinkie Pie: No cartwheel loops/ zakaz niekończących się kombinacji z przewrotkami (maksymalnie cztery na jedną kombinację.) No follow-ups/hit-confirms/hugs after BrB-D [ Present Pop ]/ zakaz używania czegokolwiek po ruchu Wyskoczenie z Prezentu No Hug-A/ zakaz używania bugu związanego z Pinkameną i A No consecutive launchers / zakaz używania wybijaczy pod rząd (trzeba zrobić jakikolwiek inny ruch, by ponownie go użyć.)Twilight Sparkle: No spark spam/ zakaz nadmiernego używania pocisków (zasada jak wyżej z wybijaczem Pinkie) No combos off of wall-bounce throw/ zakaz kombinacji resetujących całość po uderzeniu o ścianę. No Level 1 super OR EX-spark off of throw/ zakaz używania supera lvl 1 oraz silniejszego pocisku po rzucie No 6C -> 3C after first launcher confirm/ zakaz użycia kombinacji uderzenie książki z góry i wybicie, gdy pierwsze wybicie zostało już wykonane (Jako start może być) No Spark A/B/C -> Teleport B mixups/ Zakaz użycia pocisku, po czym Teleport za przeciwnika.Rarity: No eruption loops/ zakaz używania niekończących się kombinacji związanymi z kolcami z ziemi. No Rake gems infinity/ zakaz używania niekończącej się kombinacji związanymi z pociskami z ziemi (max cztery razy można tego użyć) No consecutive launchers/ ta sama zasada co z PinkieIV Tabela Kar Użycie błędu gry - żółta kartka. Ponowne użycie błędu gry - dyskwalifikacja Użycie wyleczenia/magii - żółta kartka Ponowne użycie wyleczenia/magii - dyskwalifikacja. Użycie infinity/ToD - dyskwalifikacja Spam umiejętnością - żółta kartka Dalszy Spam - dyskwalifikacja Jestem otwarty na propozycję ulepszenia tego. Pozdrawiam M.a.b Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts