Skocz do zawartości

Oficjalne zasady turniejów "MLP: Fighting is Magic"


M.a.b

Recommended Posts

Witam.
Ze względu na brak jakichkolwiek zasad co do turniejów, chciałem zaprezentować taką listę, wzorowaną na normalnych turach w innych krajach. To ma być pomoc dla organizatorów, którzy nie będą musieli zastanawiać się jak karać i ustawiać parametry zawodów i jednocześnie nie powinno być sytuacji, w której nawet ktoś nie mógł się poruszyć, bo jedną kombinacją przeciwnik zabrał całe życie.

Oficjalne Zasady!

I Ustawienia programu
Max stage: 1
Random stage: 0
Rounds: 2
Timer: 99
Game Speed: 8
Controlers: dwa pady lub dwa Arcade Sticks, żadnych zawodów na jednym kompie i dzielenie się klawiaturą.
Screen: Pełny Ekran z wyłączeniem wygaszaczy.


II Zakazy ogólne
No tech-glitching/ zakaz korzystania z błędu co do blokowania
No unblock-able setups, No infinites, No ToDs/ Zakaz kombinacji na zasadzie złapał = śmierć oraz niekończących się.
No bugs/glitches/ Zakaz używania jakichkolwiek błędów gry
Game-crashing combos results in an AUTO-DQ/ Zakaz używania ustawień, co spowodują crash gry
No hit-confirms/follow-ups after ANY super/ zakaz kontynuowania kombinacji po superach
No regeneration buttons/ zakaz używania leczenia i dawania sobie magii


III Zakazy dla poszczególnych postaci.
Apple Jack:
No bionic farm after 3rd Buck C or D/ zakaz używania superów po trzecim wybiciu kopytami C oraz D
No more than 2 wall bounces/ zakaz używania więcej niż dwóch odbić od ściany na kombinację.
No bloomburg loops ( No corner infinites )/ zakaz używania kombinacji bloomburg/niekończącej się przy ścianie
Pinkie Pie:
No cartwheel loops/ zakaz niekończących się kombinacji z przewrotkami (maksymalnie cztery na jedną kombinację.)
No follow-ups/hit-confirms/hugs after BrB-D [ Present Pop ]/ zakaz używania czegokolwiek po ruchu Wyskoczenie z Prezentu
No Hug-A/ zakaz używania bugu związanego z Pinkameną i A
No consecutive launchers / zakaz używania wybijaczy pod rząd (trzeba zrobić jakikolwiek inny ruch, by ponownie go użyć.)
Twilight Sparkle:
No spark spam/ zakaz nadmiernego używania pocisków (zasada jak wyżej z wybijaczem Pinkie)
No combos off of wall-bounce throw/ zakaz kombinacji resetujących całość po uderzeniu o ścianę.
No Level 1 super OR EX-spark off of throw/ zakaz używania supera lvl 1 oraz silniejszego pocisku po rzucie
No 6C -> 3C after first launcher confirm/ zakaz użycia kombinacji uderzenie książki z góry i wybicie, gdy pierwsze wybicie zostało już wykonane (Jako start może być)
No Spark A/B/C -> Teleport B mixups/ Zakaz użycia pocisku, po czym Teleport za przeciwnika.
Rarity:
No eruption loops/ zakaz używania niekończących się kombinacji związanymi z kolcami z ziemi.
No Rake gems infinity/ zakaz używania niekończącej się kombinacji związanymi z pociskami z ziemi (max cztery razy można tego użyć)
No consecutive launchers/ ta sama zasada co z Pinkie

IV Tabela Kar
Użycie błędu gry - żółta kartka.
Ponowne użycie błędu gry - dyskwalifikacja
Użycie wyleczenia/magii - żółta kartka
Ponowne użycie wyleczenia/magii - dyskwalifikacja.
Użycie infinity/ToD - dyskwalifikacja
Spam umiejętnością - żółta kartka
Dalszy Spam - dyskwalifikacja


Jestem otwarty na propozycję ulepszenia tego.
Pozdrawiam
M.a.b

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...