Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback

_TK_

Brony
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by _TK_

  1. _TK_

    !Obwieszczenie! Dnia 23-go, miesiąca 11-tego, roku 2019. Wielmożnie Panująca nam Księżniczka Celestia za Wsparciem Karaka ogłaszają co następuje! Krakowski Pony Meet 18.3 ! ZBIERZCIE SIĘ! ZIMA NADCHODZI! WYDARZENIE
  2. _TK_

    Kolejny Pony Meet w Krakowie~!!! Zapraszamy was gorąco na kolejny Pony-Meet w Krakowie, tym razem o numeracji 18.1~! Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo atrakcji, kucowe panele i konkursy. Jak zwykle stoiska o tematyce mlp i wiele innych~! Dla każdego coś fajnego~! A co ważniejsze nie ma to jak spotkać się ze znajomymi w miłej atmosferze~! Zapraszamy już 24.11.2018! Link do wydarzenia
  3. _TK_

    Ekipy? Ja zawsze jadę sam ale zapraszam na Kona~! Możliwe że za rok zorganizuje sie jakiś transport/busa czy coś i bedzie się zbierać chętnych~!
  4. _TK_

    O i Wonsz mnie ubiegł so yeah tak jak mówi przedmówca impreza wysokich lotów, artyści fandomowi wszedzie, co łaska itd so yeah~! Ja sie bawiłem świetnie i mam zamiar jechać piąty raz za rok :3
  5. _TK_

    Howdy Ludziska~! _TK_ z tej strony. Jakieś dni temu wróciłem z Galacon 2016. Było super jak co roku. Z tej okazji chciałem się z wami podzielić galerią zdjęć jakie wykonałem na konwencie. Jak zwykle była masa ludzi. Byli też oczywiście Goście Specjalni jak i Fandomowi . Była Pani Amy Keating Rogers i Rebecca Shoichet , z Fandomu Dustykatt jak i James Barkley . Są to wspaniali ludzie, ciesze się że było mi dane ich poznać. A tak po za tym spotkałem kilku znajomych oraz kilku polaków , jeden koleś (Polak) urodzony w Gdańsku przyjechał z Dubaju! Większość czasu obijałem się z Jan KowalskiWaranto/WingBeat oraz 174udsi . Będę pisał obszerniejszą recenzję z tego Konwentu ale to już przeczytacie na Equestria Times jeśli mi pozwolą (ps. Pozwolili mi ;D ) Jeśli jesteście chcecie więcej info co sie działa na Galaconie zapraszam was też na mojego Twitera gdzie zamieszczałem co się działo na Konwencie. Twitter ---> https://twitter.com/_tikeyx_ Co prawda ten post jest jak by nie patrzeć Kopiuj/Wklejką z mojego oryginalnego postna na FaceBooku ale jeśli macie jakięś pytania, chcecie zdjęcia w lepszej jakości czy coś piszcie śmiało~! Jedna osoba na Face pytała mnie już czemu nie dałem zdjęć na Google ? Bowiem DropBox jest dla mnie wygodniejszy Zdjęcia ---> https://www.dropbox.com/sh/3qdh569hg79lcwb/AAAsSVnF74VAu9GbZbaQsNEYa?dl=0 A i jeszcze jedno. Po Galaconie znalazłem zniszczoną Dashie jeśli jesteście zainteresowani jej losami zerknijcie tutaj : Pozdro /)
  6. _TK_

    Co do Jana na razie nic nie wiadomo, nie wiadomo nawet nic na temat ShadyVox'a Ale mam nowe info~! AppleBlum ( Michelle Creber )przyjedzie razem z BlackGryfonem~! Niestety nie pojawi się brat Gryfona czyli Basic. Na moje pytanie czy pojawi się na Galaconie : " _TK_ ‏@_tikeyx_ @MichelleCreber @BlackGryph0n @gala_con Awesome, but I wonder if @baasikmusic will show up to? " Odpis: " B/|\SIK ‏@baasikmusic 1 kwi @_tikeyx_ @MichelleCreber @BlackGryph0n @gala_con ha! Nope! " Na co ja ... jak to ja.. _TK_ ‏@_tikeyx_ 1 kwi @baasikmusic @MichelleCreber @BlackGryph0n @gala_con but but but... Niestety.... nie znane są scieżki Basica szkoda... Może zbyt zajety nie wiem,albo go zatkało
  7. _TK_

    MAŁE INFO~! Z tego co wiem na Galacon'ie ma pojawić się Daniel Ingram (kompozytor) Jayson and Jocelan Thiessen (animatorzy) Tabitha St. Germain (Rarity) http://galacon.eu/#CommunityGuests Oraz ostatni ale w cale nie najgorszy~! Black Gryfon http://galacon.eu/en/news/we-have-a-visitor-from-griffon-kingdom/ ______________________________________________________________ Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania proszę pisać ~!!!!!
  8. _TK_

    Wiesz większość ludzi się boi jechać bo koszta itd. "dla ludzi dużo zarabiających" meh raczej nie jeśli się odkłada można jechać. Kolega jedzie w tym roku na Bronycon. odkładał cały rok i jedzie. da się , da się A grupą wyjdzie cie jeszcze taniej. Pokój na 3 osoby wyszedł by cie na 3 dni około 150/200 zł + transport . Można się zamknąć spokojnie po niżej 1000zł i jest to możliwe tylko trzeba kombinować. Ale warto~! Wiesz oliczać , a jechać to dwie różne rzeczy. Bo jak raz byłeś to już wiesz na co wydać pieniądze, a na co nie. Obliczanie sobie " a może tyle a tyle" jest złym pomysłem. I nie, to nie jest impreza dla ludzi z grubym kwitem. Dlatego właśnie zrobiłem tego Posta, jeśli ktoś ma jakieś pytania co do wydawania kasy, jak naj taniej, wygodniej jechać . Tak samo możesz powiedzieć np o Pyrkonie czy Magnificonie, duże Polskie Konwenty gdzie wydaje się dużo pieniędzy. Same wejściówki kosztują już ponad 65zł, osobiście wole wydać tą kasę na Wejściówkę na Galacon niż na kolejny Polski Konwent. . Jedyne co wszystkich rusza to przelicznik euro i brak chęci. "Kilku znajomych było i ceny są zawrotne." wiesz jeśli chcesz Vinyla z Kolekcji to musisz dać te 35 euro = 120 zł tyle samo dał byś w Polsce (ha nie dał byś bo nie można ich kupić w naszym kraju) Pluszaki po 90/200 Euro. Zgadza się , custom pluszak w Polsce kosztuje od 100 zł do nawet 1000 zł . Więc takie przeliczanie bo DROGO jest złym pomysłem. No ale Polaczki
  9. _TK_

    Howdy~! Zastanawiam się czy ktoś z naszego pinknego Kraju wybiera się na Galacon 2015, który odbedzie sie jak co roku z Ludwigsburg'u (sąsiad Stutgartu) W zeszłym roku byłem całkiem sam T_T... A dwa lata temu było nas może z 7, zawsze cos ale nadal MAŁO ~!!! Podobno ktos był jakiś koleś z łodzi , ale do dziś nie wiem kto to był. W tami razie gorąco was zachecam do takiego wyjazdu. Możecie Spotkać wiele ciekawych osób Takich jak M.A.Larson, Peter New i wiele innych Voice Aktorów albo znanych broniaczy np The Living Tombstone, JB, LazerPony,ShadyVox itd... W tym roku wiadomo , że przyjedzie Daniel Ingram , czyli genialny twórca Poniaczowej Muzyki , takich chitów jak Winter Warp Up ~! Ogólne Info : ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Data--> 01/02 Sierpnia (sobota/niedziela) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Web --> http://galacon.eu/ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Web Ticket --> https://www.eventmanager-online.com/en/event/galacon-2015/if/ Z tego co wiem są jeszcze Bilety ale szybko się rozchodzą. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hotele --> DJH youth hostel Ludwigsburg rooms from 21,50€ (shared) to 27,50€ ibis Budget rooms from 49€ NH Hotel rooms from 69€ campuszwei - Hotel & Boardinghouse rooms from 68€ Hotel Blauzeit rooms from 82€ Nestor Hotel rooms from 79€ ---------------------------------------------- Jesli macie jakieś Pytania ile kasy wziąść, czym jechać , gdzie jest wygodnie zabookować hotel Piszcie~! Chetnie wam Pomogę~! Brohoof /)
  10. Nom pasowało by jakieś nowe info zwłaszcza że do kona zostało mniej niż 3 tygodnie.
  11. _TK_

    Kolejny... Hueh hueh. Najlepiej rozbić to na raty. Najpierw bilet na gala,po tem hotel,no i bilet na samolot. A reszta po trochu.
  12. _TK_

    Tak tak tak... Wiem że wygląda to strasznie ale warto !!! OFC ja podłem tak mniej więcej ile to wychodzi. W grupie na bank wyjdzie dużo taniej. Wiec nie Martwcie się na zapas. Ps. Dostało mi się po łbie za tekst "drobne" czyli 500zl xD ale taka jest prawda to jest tylko 120euro. A pluszaki były naj tańsze po 160€. So ya dont hate me...
  13. _TK_

    Eeeeee....no tak ^^; sorki , no ale weź możesz jechać grupą samochodem wyjdzie 2 razy taniej
  14. _TK_

    Dostałem parę pytań na priva w sprawie kosztów itd Galacon'u wiec macie tu małe zestawienie , oczywiście ceny jak i przelicznik mogą się zmienić za rok. TRANSPORT Samolot = w obie strony (najlepiej zamówić kilka miesiecy przed bo wychodzi taniej) = około 800/900zł Bus+Pociąg = Polski Buss z Krakowa do Berlina 100zł + Pociag z Berlina do Stuttgartu + 130Euro + UBan (mały pociag lokalny) z Stuttgartu do Ludwigsburgu 3Euro , lacznie za pociagi ( około 560zł x2 bowiem w obie strony trza liczyc ) = 600/700zł x 2 Ja osobiscie polecam Samolot wychodzi 2x taniej. BILETY Bilet Galacon = Naj tanszy 70 Euro = 295zł , Bizzam = 120 Euro = 505zł JEDZENIE Jedzenie = około 50/100 Euro = 200/400zł wystarczy spokojnie na jedna osobę , ale tutaj warto zaznaczyć że bardziej opłaca sie jechac Uban'em do Stuttgartu bowiem dużo więcej restauracji niż w Ludwigsburgu. HOTELE Hotel to zalezy czy blisko czy daleko og galakonu (nh okolo 1km) NH = (Fajny hotel zaraz za Dworcem) 58 Euro za nocleg a to minimum 3 noclegi (ale sa 2 łóżka ) = 174 euro = 730zł Ibis = (nie chce mi wyswietlić >_>...) Nestor = (fajny hotel zaraz obok conplacu) 287 Euro za 3 Noce = 1200zł (podaje te ktore znam) INNE WYDATKI No i plus drobne około 100/150 Euro na zabawki z konwentu( pluszaki chodzą po minimum 120 euro) SUMA Naj Taniej = SAMOLOT (700/800zł) + Uban (25zł) + HOTEL NH (730zł) + JEDZENIE (200zł) + BILET GALACON (300zł) + DROBNE (400zł) RAZEM = 2455zł ----------------------- Naj Drorzej = POLSKI BUSS (200zł) + POCIAG (1200zł) + Uban (25zł) + HOTEL Nestor (1200zł) + Bilet Bizzam (505zł) + DROBNE (500zł) RAZEM = 3630zł Oczywiscie można jeszcze innaczej NP Transport = Auto w kilka osob Hotel NH = 2 osoby w jednym pokoju (sa podwójne łóżka) Jedzenie (zakupy picia w sklepie za 1Euro + jedzenie bółek itd ze sklepu) Bilet Galacon , no to juz sie nic nie obnizy Plus kasa na zabawki Tu moze wysjc około 800zł paliwo (opłaca sie w 4 osoby wiec na jedna 200zł) (auto)200zł + (hotel)365zł+ (jedzenie)200zł+ (bilet gala)300zł + (drobne) 200zł = 1265zł Czyli wychodzi 2 razy taniej dla grupy niż dla jednej osoby. Ale to już zależy od was. Mam nadzieje że nikogo nie wystraszyłem ....
  15. _TK_

    hum... mógł bym napisać... why not ...
  16. _TK_

    Nie traktowano mnie innaczej niz innych tylko dlatego ze bylem z polski ;D ogólnie M.A.Larson uznał ze jest to ciekawe bo nie poznał jeszcze żadnego Polaka wiec było spoko . I chyba trochę już offtopujemy ...
  17. _TK_

    Wiesz łaziłem po całym konie i nie znalazłem żadnego polaka -.-... PODOBNO był jakiś koleś z łodzi ale tego nie wiem. So yeah, ale głównie czas spędziłem z kumplami z Niemiec (LastCookie, Waranto Wingbeat <-- spoko Dj , JayB <-- lepszy DJ ) Wiec się nie nudziłem . Pogadałem sobie z Jan, Shadim, Tombem (biedny Tomb dysk mu zaczoł nawalać podczas wiksy za duże drgania i wszystko zaczęło nawalać a co gorsza leciała piosenka Discorda xD, podbilem do niego pozniej i udało mi się go przekonać by kupił dysk SSD do lapka bo zwykły tależowy mu w końcu zdechnie) i paroma innymi wiec ja osobiście bawiłem się świetnię a co do języka wystarczy ci sam angielski, no chyba ze trafiasz do baru z niemcami i się trochę spiją Żądza krwi ?? ty weź zerknij na Shadiego https://www.dropbox.com/s/p07wqkup86vm7e1/IMG_428671700.JPG?m= lub na Jan'a https://www.dropbox.com/s/wb1o0x9j4ei5l1h/_DSC0140.JPG?m=
  18. _TK_

    Galacon co roku jest super, rok temu był Piter New i Andrea, w tym M.A.Larson i Nicole. Ogolnie spoko z nich ludzie, można z nimi usiąść , pogadać o bzdetach , po wykłucać się itd To są zwykli ludzie, prawda sa super bo podkładaja głosy czy pisza scenariusz do MLP ale trzeba pamiętać ze to nadal tylko ludzie i sa normalni, nie jacyś tacy " co to ja nie jestem" oni nie gryza Np. Peter New jest spoko koleś , kiedy robiłem mu foty na Panelu gapił mi się cały czas na aparat pewnie myślał ( znowu ten polak >.>) https://www.dropbox.com/s/2mrn43xs6jurz2t/_DSC0397.JPG . Goraco polecam Galacon 2015 ja na bank jade~!
  19. _TK_

    Dobra jako że nie miałem duuuużo czasu(po wakacjach praca -.-\\) daje wam fotki jakie zrobiłem na Galaconie 2014. Nie są wspaniałe itd ale są Galeria jest podzielona na 2 dni. Day 1 ( czyli fotki stoisk, kilku paneli w tym Nicole i M.A. Larson jak i impreza pod wieczór) oraz Day 2 (zaspane broniacze wracaja na kona oraz wspaniała aukcja) Przepraszam tez za zdjęcia z imprezy jak i z panelu voice aktorów ( kiepskie światło i dym z dymiarki -.-.... ) No aaaaleeeee chyba nie są takie złe. Day 1 and Day 2 https://www.dropbox.com/sh/epb3acu0euvszit/AAAubBL6cJxprgzDfdp79yepa Oraz Bonus+ https://www.dropbox.com/sh/worvs41qpv5ro3w/AAB7lcePr3fYa1Ge_NzdNBzRa Zdjęcia Bonus+ zostały wykonane telefonem, jest ich tylko kilka ale jest kilka fajnych ujęć . PS. zdjęcia zostały zmniejszone do 1600 x 1200 wiec jeśli ktoś chce full rozmiar proszę do mnie napisać. Jeśli ktoś chciał by je wykorzystać gdzieś prosił bym też o kontakt w celu po informowania mnie co, jak, gdzie. To tyle miłego oglądania.
  20. _TK_

    No i po Galaconie... Było Zajebi$(!3 Dwa razy lepiej niż rok temu. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz czy byłem jedynym Brony z Polski?? Seryjnie nie spotkałem nikogo z Polski :-\. Ehhh ale luzik zrobiłem mnustwo zdjęć,zobaczyłem się wieloma wspaniałymi ludźmi. Pogadalem z Tombstonem,JayB,Shadyim,Janem oraz kilkoma innymi wspanialymi ludźmi, ale najlepsze było przekomarzanie się z M.A.Larson kto jest bardziej Awesome ja czy on. Aukcja była fantastyczna,strałem się licytowac ale pod koniec mnie przebito -_- Postaram się zrobić galerie i dodać link później,obecnie siedzę na lotnisku w Stuttgarcie i nie mam na to sily .Jeśli chcecie zobaczyć parę fotek zerknijcie na mojego tweeta @_tikeyx_ Ok to na tyle see ya. Ps. BUTTONS MUM~!!!!! YEAAAHHHHH~!!!!
  21. _TK_

    Aha... czyli widzę że cała polska jedzie Będę musiał szprechać po germanowemu lub po angielszczanemu meh >_>.... ale jak ktoś jedzie JEDNAK~! Dajcie znać , ja jadę na 100%
  22. Okey, więc widziałem już 2 podobne tematy na tym forum ale wszystkie umarły. Może mnie się uda i ten temat nie zginie tak łatwo. A o czym mowa? O Second Life. Jest to interaktywny CHAT/GRA pokroju IMVU ale znacznie bardziej rozbudowana. W Second Life możesz być kim chcesz i praktycznie robić co chcesz(no może nie do końca xD ) Istnieje tam wiele ciekawych miejsc od Sector 7 (baza Transformersów) do Canterlotu. Tak Canterlotu ( z zamkiem Celesti) -Cristal Empire -Everfree( z zamkniem Luny) Brony Town (gdzie można zamieszkać) , Pony Vale..Jest wiele,wiele ciekawych lokacji i każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby które lubią fan fici też coś dla siebie znajda np Rainbow Factory(gdzie wstęp maja tylko pegazy, ale jeśli chcecie stracić swoje kolorki zapraszam) albo Fallout of Equestria gdzie możesz wcielić sie w jedna z ulubionych postaci lub stworzyc swojego własnego OCka i biegać z bronia maszynową zamontowaną do twoich pleców. Można poznać wiele ciekawych osób z całego swiata tworzących fandom , a jak bedziecie mieli szczescie spotkacie jedna z postaci np Derpy Można też brać udział w super eventach takich jak Nightmare Night podczas ktorego musisz wystraszyc straszne drzewa by otrzymać cukierki albo Winter Warp Up podczas którego oczyszczasz niebo z chmur i zbierasz śnieg szuflami. A jeśli to za mało można dołączyć do wielu ciekawych grup , zostać Royal Guard'em , WonderBolt'em , ShadowBolt'em. Po prostu jedyne co was tam ogranicza to wasza wyobraźnia. Jeśli są jakiekolwiek rzeczy które was interesują na temat SL pytajcie śmiało .
  23. _TK_

    Zapewne chodzi o wersje EVO która wyciekła w tym roku, zawiera ona tylko 4 kuce, ale za to jest tryb Story, Team vs Team oraz dodatkowe plansze do grania.
×
×
  • Create New...