Witam wszystkich!
Chciałbym pochwalić się moją grą, która z założenia miała być eksperymentem. Jest to sieciowy TPS inspirowany Fallout Equestria. W przeciągu półtora roku hobbistycznie, w wolnym czasie, pracowałem nad projektem. Chciałbym zaznaczyć, że jest to wczesna wersja rozgrywki skierowana raczej na mechanikę aniżeli na wygląd. Aktualnie gra posiada:
-Jedną grywalną mapę.
-Tryb multiplayer.
-Kreator postaci.
-Podział na trzy klasy: kucyk ziemny, pegaz i jednorożec.
-Różnorodności broni zależną od klasy postaci - pistolety, shotguny, sniperki, miotacze ognia, karabiny maszynowe, granaty czy nawet miecze.
Screeny z gry:
>Kliknij by zobaczyć<
Linki do pobrania (wraz z instrukcją gry):
Windows, wersja 32bit
Windows, wersja 64bit
Przechodząc do sedna, poszukuję kogoś z umiejętnościami modelowania (najlepiej w blenderze) kto mógłby mi pomóc z tworzeniem gry, ponieważ nie jestem w stanie ciągle odrywać się od programowania w celu modelowania czy teksturowania. Dodatkowo przyda mi się świeże spojrzenie na projekt oraz nowe pomysły.
Można mnie znaleźć na discordzie szukając znajomego o kodzie: #0410
lub na steamie: Link do profilu