Szarik181 Napisano Wrzesień 1, 2015 Share Napisano Wrzesień 1, 2015 Witam (nie wiedziałem gdzie wstawić taki temat, jeśli to jest złe miejsce to proszę przenieść na odpowiednie miejsce). Do rzeczy. Od ponad dwóch tygodni mam problem z wejściem na niektóre strony internetowe tzn, gdy wchodzę (np na Chrome) na google albo na youtube, to strona ładuje się, a gdy chcę wejść na jakąś inną stronę, to pokazuje mi się napis "Brak odebranych danych" albo ładuje się długo. Chciałem się spytać też czy ktoś z forum miał podobny problem i jak go naprawił. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Decaded Napisano Wrzesień 1, 2015 Share Napisano Wrzesień 1, 2015 Dzieje się to na każdej, czy tylko jednej przeglądarce? Jeśli na jednej, sprawdź jej ustawienia (czy przypadkiem nie blokuje poszczególnych stron). Wyłącz dodatki typu "adblock", wyczyść pliki cookies i pamięć tymczasową (nikła szansa, ale spróbować można). Jeśli nic nie pomoże, przeinstaluj ją. Nic nie stracisz, a może się udać.A na przyszłość, zapraszam tutaj. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sowenia Napisano Wrzesień 1, 2015 Share Napisano Wrzesień 1, 2015 Dodam, że miałam kiedyś podobny problem. Raz avast blokował mi niektóre strony internetowe (z czasem cały internet), a drugim razem to właśnie Chrome sprawiał, że internet się psuł. Obrazki się pikselowały, niektóre strony nie chciały się wczytywać i tym podobne sprawy. Możesz spróbować skorzystać z innej przeglądarki i sprawdzić czy antywirus ci nie psuje "internetów". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szarik181 Napisano Wrzesień 2, 2015 Autor Share Napisano Wrzesień 2, 2015 Dzieje się to na każdej, czy tylko jednej przeglądarce? Jeśli na jednej, sprawdź jej ustawienia (czy przypadkiem nie blokuje poszczególnych stron). Wyłącz dodatki typu "adblock", wyczyść pliki cookies i pamięć tymczasową (nikła szansa, ale spróbować można). Jeśli nic nie pomoże, przeinstaluj ją. Nic nie stracisz, a może się udać.A na przyszłość, zapraszam tutaj.Dzieje się to na każdej przeglądarce jakiej używam czyli Firefox i Chrome. czyściłem pliki cookies, ale to na nic. Poza tym dzięki, na przyszłość będę wiedział.Dodam, że miałam kiedyś podobny problem. Raz avast blokował mi niektóre strony internetowe (z czasem cały internet), a drugim razem to właśnie Chrome sprawiał, że internet się psuł. Obrazki się pikselowały, niektóre strony nie chciały się wczytywać i tym podobne sprawy. Możesz spróbować skorzystać z innej przeglądarki i sprawdzić czy antywirus ci nie psuje "internetów". Obrazki sie nie pikselowały, ale wchodziły normalnie. Mam avasta, ale ten jest wyłączony. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Decaded Napisano Wrzesień 2, 2015 Share Napisano Wrzesień 2, 2015 (edytowany) Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, to blokada adresu/ów na routerze (skoro to jest globalna przypadłość), lub problemy u dostawcy.Jeśli na routerze nie ma blokady, to zadzwoń do dostawcy internetu. Zaszkodzić nie zaszkodzą, a usterką zainteresować się powinni Chciałbym coś więcej doradzić, ale bez fizycznego dostępu do maszyny jestem bezradny ._. Edytowano Wrzesień 2, 2015 przez Decaded Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ravin Napisano Wrzesień 2, 2015 Share Napisano Wrzesień 2, 2015 (edytowany) Może to jest problem z DNSami. Spróbuj wejść do konsoli (Start->Uruchom->cmd) i napisać "ping <domena>" np. "ping mlppolska.pl" (dla tych domen co Ci się nie chcą ładować). Powinien się wtedy wyświetlić adres IP (cztery liczby oddzielone kropkami), oraz informacja że udało się odebrać odpowiedź od serwera n razy (to nie jest ważne w tym przypadku). Jeśli będzie informacja, że nie znaleziono domeny to znaczy, że serwer DNS, którego używasz (prawdopodobnie od dostawcy internetu) jest winny problemów z ładowaniem. Wtedy można skonfigurować komputer, żeby używał innego. Edytowano Wrzesień 2, 2015 przez Ravin Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szarik181 Napisano Wrzesień 2, 2015 Autor Share Napisano Wrzesień 2, 2015 Rozumiem, zobaczę co da się zrobić Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sowenia Napisano Wrzesień 2, 2015 Share Napisano Wrzesień 2, 2015 A próbowałeś w końcu zmienić przeglądarkę? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szarik181 Napisano Wrzesień 3, 2015 Autor Share Napisano Wrzesień 3, 2015 Nie zmieniłem przeglądarki, próbuję w ustawieniach coś zrobić Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się