Fadlan Napisano Marzec 12, 2013 Share Napisano Marzec 12, 2013 (edytowany) Brohoof bronies Ostatnio razem z przyjacielem obmyśliliśmy i zaczeliśmy tworzyć grę: Na razie jest tylko model i plan gry, ma być prostą grą o odcinku "Huraganowa Fluttershy" Chciałbym żebyście pobrali i ocenili prototyp Oto i link: http://turbobit.net/f6nf5bydpk6x.html *Przestarzały* Sterowanie to WSAD i spacja w celu wzniesienie się w powietrze i lądowania. Proszę napsiszcie co myślicie Zgodnie z wskazówkami Coli zamieściłem swój i przyjaciela projekt na SourceForge i zamieszczam link:https://sourceforge.net/projects/flutteringhurri/?source=navbar Prace na razie zwolniły ze względu na inny projekt ale nie opuszczamy go, więc czekajcie. ********************************************************************************************************************************************************************************************** Nowa aktualizacja: Zostało dodane otoczenie* ********************************************************************************************************************************************************************************************** Nowa aktualizacja: Menu Mapa Ekrany ładowania Sprawdzajcie i podbierajcie z Source Forge z linku powyżej ********************************************************************************************************************************************************************************************** Jeżeli moglibyścię to proszę o rejestrowanie się na stronie wygrajgry z mojego refa http://wygrajgry.pl/ref/262691 Wtedy dostaję pkt i mam większą szanse na wygraną. Przynajmniej tak możecie mnie wspomóc. Edytowano Czerwiec 1, 2013 przez Fadlan 2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flutteragon Napisano Marzec 12, 2013 Share Napisano Marzec 12, 2013 Ta gra to obrazek.? ; _ ; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Marzec 13, 2013 Autor Share Napisano Marzec 13, 2013 Ups zły link Już zmieniłem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Marzec 18, 2013 Autor Share Napisano Marzec 18, 2013 Proszę napiszcie co myślicie o tym, bo nie wiem czy mamy to rozwijać czy się zwijać. Jak na razie nie ma tego dużo jednak to tydzień siedzenia więc, myśle że będziecie pozytywnie oceniać Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flutteragon Napisano Marzec 18, 2013 Share Napisano Marzec 18, 2013 Dobra, sprawdze dla Ciebie ^w^ Dobra... Powiem tak... JAK NARAZIE podoba mi się tylko to że oczy flutterki podążają za kamerą. Podoba mi się też chodzenie. Latanie jest troche... kijowe, tak jak obracanie kamerą jest wkurzające... Rozumiem że to prototyp, ale bardziej powinieneś zająć się animacjami flutterki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Marzec 19, 2013 Autor Share Napisano Marzec 19, 2013 YAY! Pierwszy pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre alpha tester Wszystko maszyny pracują na najwyższych obrotach, może do wakacji zrobimy jakąś pre alphe Żeby można było w miarę fajnie pograć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiftone Napisano Marzec 19, 2013 Share Napisano Marzec 19, 2013 Też przetestuje, tylko zrób sobie konto na SF i wrzuć tam co? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Marzec 24, 2013 Share Napisano Marzec 24, 2013 Wrzuć to gdzieś bez logowania. ;/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Marzec 25, 2013 Autor Share Napisano Marzec 25, 2013 Hmm okey tylko dajcie jakiegoś dobrego serwera, bo ja nie jestem w temacie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiftone Napisano Marzec 25, 2013 Share Napisano Marzec 25, 2013 Wrzóć na SourceForge jako projekt, a sama gierka fajna (choć na razie bezcelowa). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Marzec 25, 2013 Autor Share Napisano Marzec 25, 2013 OK wszystko na serwerze zrobione. Można pobierać i oceniać Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Piter Wan Kenobi Napisano Marzec 25, 2013 Share Napisano Marzec 25, 2013 Przed chwilą ściągnąłem, pograłem i przyznam że Fluttershy jest bardzo fajnie zrobiona, ogólnie ciekawie jest to wszystko zbudowane. Jak na prototyp to świetna robota, jedynie się przyczepię do fabuły.. O czym to ma być w ogóle? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flutteragon Napisano Marzec 26, 2013 Share Napisano Marzec 26, 2013 To jeszcze nie ma 3/4 animacji a ludzie fabułe chcą... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Marzec 26, 2013 Autor Share Napisano Marzec 26, 2013 Na razie zamierzamy coś wymyślić ale nie za trudnego Jeżeli chcecie możecie pisać swoje propozycje, każda pomoc się przyda. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flutteragon Napisano Marzec 26, 2013 Share Napisano Marzec 26, 2013 Może najpierw coś łatwego.? Później dojdziemy do coraz to trudniejszych rzeczy... Mam pomysł aby latać Flutterką i w różnych miejscach byłyby ukryte marchewki dla Angela ^w^. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Marzec 27, 2013 Autor Share Napisano Marzec 27, 2013 A oglądałeś może odc Hurricane Fluttershy i w tym odcinku mieli taki tor do sprawdzania prędkości i wingpower'a. No to narazie mamy taki plan by zrobić coś w stylu wyrobienia najlepszego czasu i siły skrzydeł (przynajmniej 2.3 trzeba wykrzesać). Jednakże w późniejszym terminie może jako 2 lvl zrobimy to z marchewkami (Już mam pomysł na lvl hardcore : zrób sałatkę z wisienką ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flutteragon Napisano Marzec 28, 2013 Share Napisano Marzec 28, 2013 Pięknie! I want this game ! Szczęścia.! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Maj 2, 2013 Autor Share Napisano Maj 2, 2013 Nowa aktualizacja! Wszystko opisane w pierwszym zeditowanym poście. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xinef Napisano Maj 2, 2013 Share Napisano Maj 2, 2013 Jeśli miałbym oceniać na chwilę obecną (co pewnie jest niewiele warte, skoro to pre-alfa), to wymieniłbym tak: Na plus: - wygląd drzew i Flutterki, jednak Cel Shading robi swoje - animacje, zwłaszcza spadanie jest urocze. Drobne zgrzyty w rodzaju skrzydeł przechodzących przez włosy, ale w której grze nie ma takich drobiazgów? Neutralne: - sterowanie niby nie było złe, ale ciężko mi ocenić na chwilę obecną* Na minus: - kamera też powinna podlegać fizyce i np. nie przechodzić przez podłoże i obiekty * Drobna uwaga: Siedzę sobie na Linuksie, więc najpierw próbowałem odpalić przez wine/Crossover, ale bezskutecznie, więc grę w końcu odpaliłem na maszynie wirtualnej. Trochę się cięło i przez to nienajlepiej mi szło sterowanie, ale winę zwalę na maszynę wirtualną, a nie na Blender Game Engine, więc po prostu tego aspektu nie oceniam. I tak na marginesie, to moim zdaniem jedna z najfajniejszych rzeczy w Hurricane Fluttershy to było jak trenowała i miała ten cały strój sportowy (opaski na głowę i na nogi ), więc fajnie by było, jakby można było też zobaczyć ją w tym stroju sportowym, ale oczywiście nie wywieram presji :N9EAZ: A co do fabuły, to mam taki pomysł, że jeden z poziomów to mógłby być ten trening gdzie zwierzaki zakładały maski kucyków, żeby uodpornić ją na stres i mogłoby to tak wyglądać, że trzeba by przebiec pomiędzy takimi maskami tak, żeby o żadną nie zahaczyć (dla uproszczenia można by dać same wiewiórki albo same króliki, albo nawet same maski bez zwierzaków). Każda zahaczona by spowalniała bieg i pogarszała wynik. Pomiędzy maskami byłyby punkty kontrolne, przez które trzeba przebiec i tam Fluttershy by robiła pompki albo przysiady albo coś w ten deseń, co zwiększałoby jej prędkość. Heh... a jeśli jesteście ambitni, to pomysł na ostatni poziom - wyścig z Rainbow Dash. Jak Flutterka ją prześcignie, to mielibyśmy różowy Sonic Rainboom i wszystkie zwierzaki by pouciekały... (zapowiedź sequela). Ale... chyba za daleko wybiegam pomysłami naprzód Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Maj 3, 2013 Autor Share Napisano Maj 3, 2013 Dzięki za sporą recenzje. Oczywiście też obmyslam już plan na rozrywkę, wymyślił coś podobnego tylko z większą ilościa przeszkadzajek. Spróbujemy poprawić kamerę i latanie.Jak tylko coś zrobimy od razu to wstawię. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Maj 31, 2013 Autor Share Napisano Maj 31, 2013 Aktualizacja, wreszcie Pobierajcie bo nowa wersja jest przełomowa Niestety strój jeszcze nie dodany ale za to wszystko jest znacznie lepsze, szczegóły w pierwszym poście. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xinef Napisano Maj 31, 2013 Share Napisano Maj 31, 2013 Z tą mapą to chodzi o to, że zrobiliście ten cały tor wyścigowy, tak? A ekrany łapowania, to ekrany ładowania, tak? Ogólnie jest postęp, ale czy przełomowy to nie bardzo widzę. Na chwilę obecną zauważyłem jeszcze parę błędów: - jeśli wzlatujesz w powietrze w trakcie jak jest animacja chodzenia (bo cały czas trzymasz wciśnięte klawisze ruchu), to Fluttershy wznosi się w powietrze, ale cały czas z animacją chodzenia, a nie latania. Dopiero puszczenie klawiszy ruchu na krótką chwilę powoduje przełączenie na animację latania. - przy animacji spadania prawa dolna rzęsa leci razem z włosami do góry, czyli odczepia się od głowy. O ile się nie mylę, znaczy to, że macie animację szkieletową i rzęsa jest przypisana do kości poruszających włosami. - miewałem sytuacje, że Fluttershy była na ziemi, ale była sterowana jak w czasie lotu, co skutkowało, że bardzo szybko obracała się w miejscu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadlan Napisano Maj 31, 2013 Autor Share Napisano Maj 31, 2013 Widzę, że mamy tu kogoś spostrzegawczego Przydadzą nam się te rady jak będziemy pracować nad poprawą bugów. Dzięki za rady i prace nadal w toku Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts