Skocz do zawartości

Projekt Fluttershy


Fadlan

Recommended Posts

Brohoof bronies

Ostatnio razem z przyjacielem obmyśliliśmy i zaczeliśmy tworzyć grę:
Na razie jest tylko model i plan gry, ma być prostą grą o odcinku "Huraganowa Fluttershy" Chciałbym żebyście pobrali i ocenili prototyp :fluttershy4:

 

Oto i link: http://turbobit.net/f6nf5bydpk6x.html *Przestarzały*

 

Sterowanie to WSAD i spacja w celu wzniesienie się w powietrze i lądowania.

Proszę napsiszcie co myślicie :flutterblush:

Zgodnie z wskazówkami Coli zamieściłem swój i przyjaciela projekt na SourceForge i zamieszczam link:
https://sourceforge.net/projects/flutteringhurri/?source=navbar
Prace na razie zwolniły ze względu na inny projekt ale nie opuszczamy go, więc czekajcie.

**********************************************************************************************************************************************************************************************

Nowa aktualizacja:

Zostało dodane otoczenie*

**********************************************************************************************************************************************************************************************

Nowa aktualizacja:
Menu
Mapa 
Ekrany ładowania

Sprawdzajcie i podbierajcie z Source Forge z linku powyżej

 

**********************************************************************************************************************************************************************************************

Jeżeli moglibyścię to proszę o rejestrowanie się na stronie wygrajgry z mojego refa http://wygrajgry.pl/ref/262691

Wtedy dostaję pkt i mam większą szanse na wygraną. Przynajmniej tak możecie mnie wspomóc.

Edytowano przez Fadlan
  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, sprawdze dla Ciebie ^w^ :fshug:


Dobra... Powiem tak... JAK NARAZIE podoba mi się tylko to że oczy flutterki podążają za kamerą. Podoba mi się też chodzenie.

Latanie jest troche... kijowe, tak jak obracanie kamerą jest wkurzające... Rozumiem że to prototyp, ale bardziej powinieneś zająć się animacjami flutterki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YAY!

Pierwszy pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre alpha tester :fluttershy4:

Wszystko maszyny pracują na najwyższych obrotach, może do wakacji zrobimy jakąś pre alphe :fluttershy5: Żeby można było w miarę fajnie pograć.:rd5:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piter Wan Kenobi

Przed chwilą ściągnąłem, pograłem i przyznam że Fluttershy jest bardzo fajnie zrobiona, ogólnie ciekawie jest to wszystko zbudowane. Jak na prototyp to świetna robota, jedynie się przyczepię do fabuły.. O czym to ma być w ogóle? :v

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oglądałeś może odc Hurricane Fluttershy i w tym odcinku mieli taki tor do sprawdzania prędkości i wingpower'a.

No to narazie mamy taki plan by zrobić coś w stylu wyrobienia najlepszego czasu i siły skrzydeł (przynajmniej 2.3 trzeba wykrzesać).

Jednakże w późniejszym terminie może jako 2 lvl zrobimy to z marchewkami (Już mam pomysł na lvl hardcore : zrób sałatkę z wisienką :rd5: )

tumblr_md8c2uCMR61qgwjis.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Jeśli miałbym oceniać na chwilę obecną (co pewnie jest niewiele warte, skoro to pre-alfa), to wymieniłbym tak:

 

Na plus:

- wygląd drzew i Flutterki, jednak Cel Shading robi swoje :yay:

- animacje, zwłaszcza spadanie jest urocze. Drobne zgrzyty w rodzaju skrzydeł przechodzących przez włosy, ale w której grze nie ma takich drobiazgów?

 

Neutralne:

- sterowanie niby nie było złe, ale ciężko mi ocenić na chwilę obecną*

 

Na minus:

- kamera też powinna podlegać fizyce i np. nie przechodzić przez podłoże i obiekty

 

 

 

* Drobna uwaga:

Siedzę sobie na Linuksie, więc najpierw próbowałem odpalić przez wine/Crossover, ale bezskutecznie, więc grę w końcu odpaliłem na maszynie wirtualnej. Trochę się cięło i przez to nienajlepiej mi szło sterowanie, ale winę zwalę na maszynę wirtualną, a nie na Blender Game Engine, więc po prostu tego aspektu nie oceniam.

 

 

 

I tak na marginesie, to moim zdaniem jedna z najfajniejszych rzeczy w Hurricane Fluttershy to było jak trenowała i miała ten cały strój sportowy (opaski na głowę i na nogi :flutterblush: ), więc fajnie by było, jakby można było też zobaczyć ją w tym stroju sportowym, ale oczywiście nie wywieram presji :N9EAZ:

 

 

A co do fabuły, to mam taki pomysł, że jeden z poziomów to mógłby być ten trening gdzie zwierzaki zakładały maski kucyków, żeby uodpornić ją na stres i mogłoby to tak wyglądać, że trzeba by przebiec pomiędzy takimi maskami tak, żeby o żadną nie zahaczyć (dla uproszczenia można by dać same wiewiórki albo same króliki, albo nawet same maski bez zwierzaków). Każda zahaczona by spowalniała bieg i pogarszała wynik. Pomiędzy maskami byłyby punkty kontrolne, przez które trzeba przebiec i tam Fluttershy by robiła pompki albo przysiady albo coś w ten deseń, co zwiększałoby jej prędkość.

 

Heh... a jeśli jesteście ambitni, to pomysł na ostatni poziom - wyścig z Rainbow Dash. Jak Flutterka ją prześcignie, to mielibyśmy różowy Sonic Rainboom i wszystkie zwierzaki by pouciekały... (zapowiedź sequela). Ale... chyba za daleko wybiegam pomysłami naprzód :fluttershy4:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sporą recenzje. Oczywiście też obmyslam już plan na rozrywkę, wymyślił coś podobnego tylko z większą ilościa przeszkadzajek. Spróbujemy poprawić kamerę i latanie.Jak tylko coś zrobimy od razu to wstawię.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Z tą mapą to chodzi o to, że zrobiliście ten cały tor wyścigowy, tak?

A ekrany łapowania, to ekrany ładowania, tak?

 

Ogólnie jest postęp, ale czy przełomowy to nie bardzo widzę.

 

Na chwilę obecną zauważyłem jeszcze parę błędów:

- jeśli wzlatujesz w powietrze w trakcie jak jest animacja chodzenia (bo cały czas trzymasz wciśnięte klawisze ruchu), to Fluttershy wznosi się w powietrze, ale cały czas z animacją chodzenia, a nie latania. Dopiero puszczenie klawiszy ruchu na krótką chwilę powoduje przełączenie na animację latania.

 

- przy animacji spadania prawa dolna rzęsa leci razem z włosami do góry, czyli odczepia się od głowy. O ile się nie mylę, znaczy to, że macie animację szkieletową i rzęsa jest przypisana do kości poruszających włosami.

 

- miewałem sytuacje, że Fluttershy była na ziemi, ale była sterowana jak w czasie lotu, co skutkowało, że bardzo szybko obracała się w miejscu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...