Niebezpieczny ziemnioczg Napisano Kwiecień 24, 2013 Share Napisano Kwiecień 24, 2013 Witam, Moje pierwsze rysunki rysowane odręcznie. Szkic- ołówek 4H Pierwsza warstwa- ołówek 6B Wyostrzenie- sztyft grafitowy 2B Cienie- ołówek 8B+ paluch .__. Zdjęcia robione telefonem więc proszę nie marudzić Opinię i krytykę pozostawiam wam. Pozdrawiam, M.S. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thelleo Napisano Kwiecień 24, 2013 Share Napisano Kwiecień 24, 2013 W pierwszym przednie kopyta są moim zdaniem trochę za cienkie, a w drugim powiększyłbym nieco oko. Ale generalnie całkiem nieźle (na pewno lepiej ode mnie ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Kwiecień 25, 2013 Share Napisano Kwiecień 25, 2013 nie znam się, ale jak dla mnie super ;-; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turoń Napisano Kwiecień 25, 2013 Share Napisano Kwiecień 25, 2013 Jak na początek, prace wyszły Ci swietnie!! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niebezpieczny ziemnioczg Napisano Kwiecień 25, 2013 Autor Share Napisano Kwiecień 25, 2013 Dziekuję za miłe słowa W drugim wyszedł za długi (ale to taki szczegół ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maisha Napisano Kwiecień 25, 2013 Share Napisano Kwiecień 25, 2013 W pierwszym rysunku przednie nogi wyglądają jagby wyrastały z szyi, co do drugiego to nie mam się o co czepiać. Jezeli chcesz cieniować nie rozmazuj paluchem, reguluj nacisk na kartkę samym ołówkiem. Ogólnie to jest bardzo dobrze jak na pierwszy raz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...