Skocz do zawartości

Regulamin forum MLPPolska.pl


Recommended Posts

Ostatnia aktualizacja: 26.09.2012

  • Ogólne

    • Założenie konta na forum jest równoznaczne z akceptacja regulaminu.
    • Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
    • W wypadku korzystania z jednego komputera przez dwie(lub więcej) osoby prosimy o poinformowanie administracji o tym fakcie.
    • Rejestracja na forum jest dobrowolna.
    • Każdy użytkownik zobowiązany jest do znajomości regulaminu, przestrzegania jego zasad oraz zasad netykiety.
    • Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z poniesienia kary za jego złamanie.
    • Niektóre działy mogą mieć swój własny regulamin. Jeżeli nie jest w nim postanowione inaczej, zobowiązują tam także wszystkie punkty tego regulaminu.
    • Staramy się utrzymać dobra atmosferę na forum oraz shoutboxie. L&T.
    • Jeżeli jakaś zaistniała na forum sytuacja nie jest opisana w regulaminie, należy zgłosić ją administracji, która postara się ją rozwiązać oraz uwzględnić w regulaminie.
    • Forum otwarte jest dla osób w każdym przedziale wiekowym.
    • Niezarejestrowani użytkownicy mogą przeglądać forum, jednak nie posiadają prawa pisania postów i zakładania tematów.
    • Złamanie któregoś z punktów regulaminu może skutkować upomnieniem słownym lub ostrzeżeniem na forum o wysokości zależnej od rodzaju przewinienia i częstotliwości powtórzeń złamania regulaminu przez danego użytkownika.
  • Pisanie postów i tematów.

    • Tematy staramy się zakładać w odpowiednich działach,
    • Jeżeli nie wiadomo, gdzie założyć temat, należy zapytać kogoś z ekipy forum,
    • Jeżeli obecnie na forum nie znajduje się nikt z ekipy, należy założyć temat w, według siebie, najbardziej odpowiednim tego miejscu.
    • W tematach staramy się nie off-topować. Wyjątkiem jest Dział Discorda(gdzie offtop to chleb powszedni).
    • Staramy się nazwać tematy dokładnie, zgodnie z ich przeznaczeniem.
    • Pisząc posty, staramy się dbać o styl wypowiedzi i ortografie.

      • Vanadissowanie(czyt. Pisanie pokaleczonych „wyrasóf”) zakazane.
      • Styl pokemonów, naprzemiennie duże i małe litery(bez potrzeby), pisanie ciągłego tekstu WIELKIMI LITERAMI bez potrzeby również będą karane.
    • Podczas pisania postów i tematów staramy się zachować kulturę.
    • Kolorów w postach używać może jedynie ekipa forum.
    • Cytując, staramy się usunąć bbcode z tekstu cytowanego(głównie mowa o tagach , ).
    • Na forum stanowczo zakazuje się umieszczania publicznie treści rasistowskich, erotycznych(pornograficznych) oraz innych treści zakazanych przez polskie prawo, a także treści opisanych w punkcie 4 regulaminu.
    • W przypadku, gdy użytkownik zobaczy, że inny użytkownik lamie regulamin, jest on zobowiązany do poinformowania ekipy forum o naruszeniu regulaminu.(raport lub pw do członka ekipy).
    • Nie dublujemy postów (tj. nie piszemy kolejnego posta pod swoim postem), chyba ze ów post jest aktualizacja tematu po znaczącym okresie czasu (tj. nie 5 minut, godzina), wnosi do niego coś nowego.
  • Dzialy kucykowe

    • Dzialem kucykowym danej postaci opiekuja sie Avatar oraz Regent ów postaci.
    • Avatarzy i regenci prawo do edytowania i usuwania postów, jesli uznaja je za niestosowne/zbedne
    • Avatarzy i regenci moga tez ukarac uzytkownika, który lamie regulamin forum/dzialu ostrzezeniem, a w skrajnych przypadkach nawet banem.
    • Kazdy uzytkownik ma w danym dziale prawo do tworzenia konkretnych i ogólnych dyskusji na temat danego kucyka (tyczy sie to tez zabaw).
    • Kazdy uzytkownik ma prawo miec swój wklad w dzial. Moze on wypisywac sugestie, dotyczace dzialu, by Avatar/Regent mógl je rozpatrzec.
  • Tresci zakazane

    • Uzytkownikom zakazuje sie umieszczania publicznie ponizszych tresci oraz linków do stron je zawierajacych:

      • Erotyka, pornografia, arty typu r34/nsfw,
      • Tresci pirackie – nielegalne oprogramowanie, gry, filmy.
      • Tresci rasistowskie, nawolujace do nienawisci, mogace obrazic innego uzytkownika lub ich grono.
      • Wulgaryzmy i przeklenstwa.
      • Gore/Grimdark i innego typu okrucienstwa.
      • Tresci promujace totalitaryzm.
      • Linki do tzw. "screamerów".
    • Zezwala sie natomiast na:

      • komentowanie prac grimdark/gore i saucy/clop, jednakże tylko w specjalnie przeznaczonych do tego dzialach. Działy te sa odpowiednio moderowane, a dostęp do tych działów przyznaje administracja (Patrz punkt 7.1; jedyny warunek to ukończone 18 lat).
      • Temat New Lunar Republic vs. Solar Empire, jednak jak wyżej – tylko w specjalnie przeznaczonych do tego działach. Dostęp do tych działów również przyznaje administracja.
  • Profil uzytkownika.

    • Avatar jak i sygnatura nie moze zawierac tresci zakazanych opisanych w punkcie 4., a takze czesciowo w punkcie 2.
    • Avatar uzytkownika moze miec maksymalny rozmiar 200 x 200 px i wage 60kB.
    • Wysylajac wiekszy obrazek pamietaj, ze skrypt zmniejszy go do okreslonej szerokosci i wysokosci.
    • Sygnatura uzytkownika moze miec rozmiar 700 x 240px.
    • Wstawiajac tekst i obrazek do sygnatury, za kazda linijke tekstu odejmij 15px dostepnej wysokosci sygnatury (lub 50px, jezeli w linijce znajduje sie emotikona).
    • Link w podpisie nie moze byc odznaczony falszywymi informacjami.
    • Administracja zastrzega sobie prawo do usuniecia kont uzytkowników nielogujacych sie na forum od dluzszego czasu.
    • W sygnaturze zezwala sie posiadac tylko jeden obrazek, za wyjatkiem:
    • userbarów ulozonych jeden pod drugim
    • emotikon

[*]Shoutbox

  • Shoutbox sluzy do szybkiego porozumiewania sie miedzy uzytkownikami.
  • W shoutboxie obowiazuje wszystkie zakazy z punktu 4. oraz punktu 2.

    • Tyczy się to również próśb i oceniania takowych prac.
  • W shoutboxie zakazuje sie spamowania, zalewania wiadomosciami o takiej samej lub podobnej tresci oraz pisania wiadomosci bardzo dlugich.
  • W shoutboxie zakazuje sie nagminnego wstawiania nowych emotikon z kucykami i innymi postaciami z serialu.
  • W shoutboxie zakazuje sie uzywania kolorów i bbcode, chyba ze sytuacja tego wymaga(wyróznienie waznej wiadomosci).
  • Kategorycznie zabrania sie wstawiania obrazka w tagi na shoutboxie.
  • Administracja i moderacja moze usunac wpis z shoutboxa, gdy takowy lamie regulamin.
  • Administracja zastrzega takze sobie prawo do usuniecia wszystkich wiadomosci z shoutboxa.
  • Obowiazuje CALKOWITY zakaz linkowania do stron zawierajacych prace pokroju r34/gore, w przypadku kiedy dostep do nich nie jest odpowiednio filtrowany. Obowiazuje to nawet jesli podany link nie zalicza sie do takich prac.

[*]Ekipa forum.

  • Cala ekipa forum dostepna jest pod adresem http://mlppolska.pl/showteam.php
  • Kazdy czlonek ekipy jest zobowiazany do szczególnego przestrzegania regulaminu.
  • Moderatorzy i administracja zastrzegaja sobie prawa do wykonania akcji moderacyjnych – usuwanie, edycja, przenoszenie tematów/postów, ich zamykanie i tym podobne.
  • Podzial ekipy forum:

    • Wielcy Avatarzy – pelnia role administratorów calego forum. W szczególnosci opiekuja sie dzialami Celestii oraz Luny.
    • Administratorzy Techniczni – czuwaja nad sprawnoscia dzialania calego forum, a takze dbaja o porzadek na nim.
    • Super moderatorzy i moderatorzy – dbaja, by kazdy uzytkownik przestrzegal regulaminu
    • Avatarzy i Regenci – sa opiekunami dzialów poswieconych danemu kucykowi. Kazdy avatar i regent opiekuje sie dzialem jednej postaci(nalezacej do tzw. Mane6, czyli 6 glównych bohaterek).
  • Wszelkie odwolania od decyzji moderatorów, avatarów i regentów kierujemy do Administracji przez E-Mail: administracja[at]mlppolska[dot]pl
  • Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania, edycji, przenoszenia, zamykania tematów/postów bez podania przyczyny,

[*]Postanowienia końcowe

  • Zarówno Administracja jak i reszta ekipy nie ponosi odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody wyrzadzone przez uzyskanie danych uzytkownika (Adres E-Mail, IP itp.) przez osoby trzecie bez ich zgody.
  • Jeśli najnowsza aktualizacja regulaminu sprawia, że użytkownik zaczyna go łamać ma 7 dni na poprawienie tego od pierwszego logowania po aktualizacji, w przeciwnym wypadku będzie karany.
  • Jeśli nie zgadzasz się na miniejsze postanowienia, opuść forum i nie korzystaj z niego w żaden sposób.

[*]Kary za naruszenie regulaminu*

  • Posty lamiace którys z punktów regulaminu = 10%
  • Wszczynanie klótni i brak jakichkolwiek checi na ich zazeganie droga pokojowa = 10-30%.
  • Nagminny offtop, przeklenstwa = 10-20%
  • Rozpoczecie offtopu w temacie = 20-40% (zaczynasz = cierpisz)
  • Cytowanie z BBCodes zdjec i filmików = 10%
  • Spam na SB = 10%
  • Gore/pornografia/erotyka = 20%-70% w zaleznosci od tresci i wstawiajacego ostrzezenie
  • Kaleczenie pisowni (ujete w punkcie 2.6.1.) = 10%
  • Multikonto - Permanenty ban na wszystkie konta, oprócz wybranego, które otrzymuje ban tygodniowy(chyba ze sytuacja sie powtórzy - wtedy permban na wszystkie konta bez wyjatku).
  • Recydywa - % za przewinienie + dodatkowe 10-40% (w zaleznosci od ilosci powtórzen, odstepu czasowego i wystawiajacego ostrzezenie)
  • Za lamanie wewnetrznych regulaminów w dzialach = 10-30%

*Ostrzezenia dawane sa na okres od 1(jednego) tygodnia, tj. 7 dni, do miesiaca(lub dluzej, ale tylko w przypadku, gdy przewinienie bylo bardzo powazne.)

Link do komentarza
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...