WarlockBrony Napisano Grudzień 27, 2013 Share Napisano Grudzień 27, 2013 Hej Zaobserwowałem że powstaje coraz więcej sławnej i znanej bronies prasy. Więc pytam czy ktoś pomógł by mi rozwinąć myśl i zrobić taki projekt ? Mówię o osobach ogarniających muzykę w fandomie.... Oraz takich które umieją takie rzeczy zrobić. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Litwinek Napisano Grudzień 27, 2013 Share Napisano Grudzień 27, 2013 Po pierwsze stosuje się trzy kropek zawsze nie cztero. A po drugie nie trzeba robić takiego skoro na FGE jeszcze co tydzień są Pony Music News, lecz jeśli chcesz coś takiego zorganizować to musisz poszukać nie tylko zwykłych Bronych którzy jedynie co subskrybuja kanały na YT twórców piosenek trzeba znaleźć osobę która się na tym zna(pisanie magazynu) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WarlockBrony Napisano Grudzień 27, 2013 Autor Share Napisano Grudzień 27, 2013 Nie znam się na pisaniu dlatego szukam ludzi. W zakresie pony metal itp jestem na bieżąco. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Litwinek Napisano Grudzień 27, 2013 Share Napisano Grudzień 27, 2013 Insomnia, Equestrian Lord a kto nie zna? Musisz tylko znaleźć osobę która naprawde się tym zajmię a nie zostawi w pierwszej lepszej okazji. Ja na pisaniu się nie znam jakby co. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WarlockBrony Napisano Grudzień 27, 2013 Autor Share Napisano Grudzień 27, 2013 Equestrian to -1000 sub, ale mam jego wszystkie piosenki na kompie i czekam na album. Mam kontakty z trochę lepszymi Prince, Cyril itp.... Właśnie nie chciał bym takich wyjebek... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...