Imię: Cherryblossom
Wiek: 21 lat
Rasa: Jednorożec
Płeć: Klacz
Wygląd: W załączniku.
Historia: Cherryblossom urodziła się na wyspach, daleko na wschodzie Equestrii, w miasteczku Tailto. Wychowana w kulturze wschodniej klacz, marzyła o podróżach, od kiedy tylko pamiętała. Oczywiście grzecznie chodziła do szkoły, udzielała się w życiu społecznym i rodzinnym, ale kiedy tylko mogła uciekała nad morze, podziwiać rozległą wodę. Zastanawiała się jak to jest tam, na drugim brzegu.
Gdy skończyła dwanaście lat, odkryto u niej talent do szermierki. Wobec tego, sama zachęcona sukcesami zaczęła walczyć z innymi aby pokazać że jest najlepsza. Jej technika walki dwoma mieczami była nie do pokonania przez większość kucy. Wielu zadawało sobie pytanie "Skoro jest w tym taka dobra, to czemu nie ma znaczka z kataną?". Ostatecznie, w wieku szesnastu lat, przegrała w głupi sposób pojedynek podczas zawodów na najlepszego szermierza wschodnich wysp. Podczas turnieju dostrzegł ją mistrz Zephir Blade, i zaproponował szkolenie w swojej Świątyni Siedmiu Ostrzy w Górach Shikaiden. To właśnie podczas tego szkolenia zdobyła swój znaczek, tworząc własny sposób walki mieczami. Mordercze sposoby trenowania umysłu i ciała, wzmocniły klacz i w końcu, po pięciu latach szkolenia, udało jej się wygrać zawody, jednocześnie spełniając częściowo swoje marzenie.
Jednak jednoróżka nigdy nie zapomniała o drugim brzegu morza. A co jeśli tam również byli szermierze? Ona chce być najlepsza! Ta więc gdy tylko zdobyła tytuł mistrza wysp, weszła na pierwszy statek który się nadarzył, by odkryć nowy świat.
Nie przewidziała jednego - choroby lokomocyjnej.
Gdy ostatecznie udało jej się wytaszczyć na brzeg, popełniła kolejny błąd, wsiadając do byle jakiego pociągu. Sama nie zauważyła nawet kiedy pojawiła się w Ponyville. Zakupiła w sklepach odpowiednią ilość prowiantu na drogę i innych potrzebnych jej w podróży rzeczy, gdy nagle zainteresowała ją wrzawa w centralnym budynku miasta. Weszła do środka, a tam pomarańczowa klacz opowiadała coś o jakiejś podróży.. To mogło być to! Podróż z kompanią i odnalezienie godnego przeciwnika! Od razu podeszła i wypełniła ankietę.
Cechy Charakteru: Miła, koleżeńska, uprzejma, lojana.. kurcze, zobaczymy w trakcie! Postaci nie da się od tak opisać, bo to zawsze wychodzi "w praniu".
Umiejętności: Cherry umie szyć, prać, gotować może już nie za bardzo, ale nadaje się do wszystkich robót domowych.. ah, no i umie walczyć katanami. Dwoma. Chce być najlepsza i taki poziom też sobą reprezentuje. Proszę sie wobec tego nie dziwić odbitej mieczem strzały, czy szybkiego wyciągania katan. Magia i siła uzupełniają się doskonale.
Wyposażenie: Dwie katany, jedna czerwona, druga niebieska, torba z prowiantem, koc do okrycia i mata do spania.