Skocz do zawartości

Strafing - chodzenie bokiem


fallout152

Recommended Posts

Próbuję zrobić animację strafującego (chodzącego bokiem) kucyka. Każdy kto próbował robić taką animację, choćby dla dwunogiej postaci, wie, że nie jest to łatwe, a czteronogiej wersji nie podjął się chyba jeszcze nikt. 

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki, konstruktywną krytykę, oraz jakąś wiedzę o poruszaniu się czworonogów w ten sposób (chociaż raczej żaden normalny zwierzak tego nie robi).

Jeśli dodawanie załącznika poszło zgodnie z planem, gdzieś na dole postu powinien być plik blend z moją dotychczasową pracą.

PS nie ma na myśli, że z tego wyjdzie jakaś gra czy coś.

strafe.blend

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ChrisEggII

Przede wszystkim przydałaby się informacja, jaki program jest potrzebny do otworzenia tego pliku.

//edit: Odpaliłem Blendera. Porównałem twoją animację z filmami na Youtube, prezentującymi chody boczne koni. O ile tylne kończyny zdają mi się być w miarę poprawne (może te kopyta za mocno się krzyżują...), to w przypadku przednik kończyn widzę znaczne różnice. Przede wszystkim na wszystkich filmikach one też się krzyżują, albo przynajmniej zbliżają do siebie na bliską odległość. Dodatkowo na tych filmach konie bardziej widocznie wymachują kopytami do tyłu, podczas gdy u ciebie w maksymalnym wychyleniu są one ustawione pionowo do ziemi.
Najlepiej by jednak było, jakby wypowiedziała się tutaj osoba, co ma jakiś kontakt z tymi zwierzętami na co dzień.

Edytowano przez ChrisEggII
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...