Skocz do zawartości

[Ankieta] Kosmiczne Pojedynki


Sowenia

Kosmiczne Pojedynki  

10 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Podoba ci się pomysł?

    • Podoba mi się.
    • Nie podoba mi się.
      0
    • Coś bym zmienił (komentarz pls)


Recommended Posts

6062403_orig.jpg

Witam wszystkich zainteresowanych. 

Niniejszy pomysł został już kiedyś przeze mnie zarzucony, ale nie pamiętam by odzew był specjalnie wielki. Dlatego tworzę nowy wątek, gdzie wszystko zostanie wyjaśnione i okaże się co na to wy. Zaczynajmy. Opowiedz im wszystko. 

Już? Dobrze. 

Zatem macie okazję wcielić się w galaktycznego wojownika bądź bestię. Na specjalnie wyznaczonym terenie będziecie mogli zdecydować czy chcecie by nauka zmieniła was - na czas bitwy - w kosmiczną bestię czy też wolicie uzbroić się w galaktyczną broń nieznaną Equestrii. Będziecie walczyć. Wykorzystywać swoje nowe możliwości bądź sprzęt. 

Przed walką zbierzemy chętnych. Musi być tyle samo wojowników co kosmitów. Każdy z was będzie mógł sam zdecydować jakiego rodzaju broni chce używać bądź jakim kosmitą zechce się stać. W granicach zdrowego rozsądku rzecz jasna. Nie chcemy tutaj postaci Over Power. 

Gdy każdy dostanie swoje nowe "ja" dobiorę was w pary i wybiorę odpowiednią scenę. Podobnie jak ma to miejsce w magicznych pojedynkach, ale tutaj magii nie będzie. Nauka jest ponad magią i pewnego dnia ją przewyższy. 

Jednak wszystko zależy od was. Chcecie coś takiego czy może wystarczą magiczne pojedynki? 
Coś byście zmienili? Coś dopracowali? 

Liczę, że wypowiecie się tutaj. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł według mnie, po początkowej popularności, umrze. A przynajmniej tak przypuszczam. Zastanów się nad czymś, co jeszcze bardziej odróżni je od Magicznych Pojedynków - bo już są tam potwory, a rozwinięta technologia też się znajdzie. Ja ze swojej strony zarzucę pomysłem - gracze informują, czy chcą grać żołnierzem czy bestią i tworzą jej, możliwie dokładny, opis. Przy każdym elemencie podają jakiś dłuższy opis skąd pochodzi i jakie ma efekty lub co pozwala zrobić. W PW. A gdy będą po dwie karty każdej klasy dać graczom te stworzone przez innych. I niech improwizują. Bestie nie decydują się, jakie procesy ewolucyjne je ukształtowały. Ludzie nie decydują co naukowcy zdążyli wynaleźć. Umożliwić im jakiś margines zmian ( jeśli w karcie żołnierz posiada granaty plazmowe, to równie dobrze gdzieś może być eksperymentalne działo plazmowe lub stwór strzelający trucizną posiada wysoką odporność na nie ).

Co jeszcze? Może jakiś system power-upów pośrodku pojedynku? Punkt ewolucji dla monstrum oraz nanomaszyny produkcyjne dla żołnierza? I nagle potwór zbierający cięgi, bo na przykład przez swoją wielkość ma problemy z szybkością wybierze sobie szybszą reakcję - a żołnierz z nowymi silnikami odrzutowymi zacznie mieć problemy. Oczywiście w granicach rozsądku. Jedna dodatkowa cecha dla potwora i jakiś element wyposażenia mogący być modułem, ale nie całym pancerzem - ewentualnie ulepszenia ( kilka, zależnie do ingerencji w utworzoną kartę ) tego, co już ma.

Edytowano przez Ohmowe Ciastko
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł zamieniania kart postaci jest ciekawy, ale jednak może zniechęcić. Myślę, że lepiej by było delikatnie zmienić przesłane karty postaci poprzez np. zamianę jakiejś broni na inną. Żeby utrudnić, ale nie zmienić całkowicie wizji danej postaci czy bestii. 

Co do bestii z początku myślałam bym to ja przydzielała potwora, ale uznałam, że takie coś może się nie spodobać, będzie masa narzekania, że nie chcę być takim 'gunwem' i nikt nie będzie chciał brać potworów. 

Pomysł z upgrade'ami też jest ciekawy. Na pewno go użyję. Dodatkowe bonusy możliwe do zdobycia na planszy oraz niespodziewane przeszkody jak na przykład zmiana otoczenia czy pogody. Myślę, że to też urozmaici pojedynki, a z tego co widziałam nie ma takiego czegoś u Hoffmana. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...