Skocz do zawartości

[Wywiad] Bronies Corner


BiP

Recommended Posts

Witamy ponownie w naszym Domku w pierwszym wywiadzie tego roku.

Dzisiaj przedstawimy wam wywiad grupowy z ekipą Bronies Corner.

Red Mad, MrBluePhantom, Dex, Wilczkowa z którą wywiad już przeprowadziliśmy, a jej wywiad znajdziecie tutaj.

 

ABDuNlo.png?1

 

1. Na początek, opowiedz kilka słów o sobie.

Jestem Red, mam 17 lat aktualnie, chodzę do 2-giej klasy technikum logistycznego. Nadaję z Torunia. Lubię słuchać muzykę, czasami robię korekty fików, czytam.

 

Nazywam się BluePhantom, ale znajomi mówią mi Mr.Blue bądź Bluey. Jestem początkującym lektorem, artystą (rysownikiem) i animatorem gmod/sfm o działalności artystycznej skupiającej się głównie na fandomie MLP.

 

Bardzo mi miło! Jestem stalkerem. Tak! - takim jakiego można spotkać w zonie :) Tylko przez czysty przypadek na dzień dzisiejszy oglądam kucyki oraz czytam fanfiki na głos. I obawiam się, że prędko się z tego nie wyleczę - parę lat próbuję. Poza siecią pracuję jako marynarz, w porcie i na morzu. Moje życie jest związane z morzem. Są okresy, kiedy dłuższy czas mnie nie ma, ale też, kiedy mam sporo czasu. Dlatego mam bardzo dużo zainteresowań. Praktycznie wszystko mnie ciekawi. Lubię aktywnie i kreatywnie spędzać czas.  

 

2. Jak dowiedziałeś się o serialu i forum?

O serialu tak naprawdę dowiedziałem się o wiele wcześniej niż o fandomie. Wiąże się z tym pewna historia. Jak byłem młodszy to kuce zobaczyłem w telewizji, później gdzieś to znikło, wróciło jakoś w gimnazjum na sezon 5. Oglądałem znów (już sam z siebie) Nie pamiętam co mnie do tego skłoniło. Potem znów przestałem aż do końcówki 2017 roku, gdzie wróciłem do serialu jakoś przez YT. Trafiłem na FGE, potem na pierwszego kucowego discorda i dalej samo poszło. Tak naprawdę wszystko przez ciekawość.