Skocz do zawartości

Gmail


Xan

Recommended Posts

Heja, mam problem z pocztą na w/w serwisie, może będziecie wiedzieli o co kaman, bo ja już nie mam pomysłu...

 

Chodzi o to, że nie dostaję niektórych maili. Głównie są to maile od pracodawców, które po @ mają serwer firmowy. (np. [email protected]) Maile, które są wysłane (co potwierdza rozmowa telefoniczna z nadawcą) po prostu nie dochodzą, znikają gdzieś w odmętach internetów. Nie ma go w ŻADNYCH folderach poczty, ze spamem włącznie. Zdarzyło mi się to już parę razy i jest to bardzo upierdliwy problem. Żeby było śmieszniej, jeśli ja zacznę wątek, czyli pierwszy napisze do nadawcy, a on mi odpowie, to mail dochodzi bez problemu praktycznie od razu.

Miałem taką sytuację z jedną przemiłą panią odpowiadającą za rekrutację. Wysłała mi mail dot. terminu i czasu rozmowy kwalifikacyjnej, mail nie doszedł. Następnego dnia zadzwoniłem do niej z pytaniem czy wysłała, a ona potwierdziła, że tak i wyśle drugi raz. Ten znowu nie doszedł, jednak gdy ja napisałem do niej, a ona mi odpowiedziała, to takiego problemu nie było.

Z ustawień poczty nie mam aktywnych żadnych filtrów wiadomości.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja, mam problem z pocztą na w/w serwisie, może będziecie wiedzieli o co kaman, bo ja już nie mam pomysłu...

 

Chodzi o to, że nie dostaję niektórych maili. Głównie są to maile od pracodawców, które po @ mają serwer firmowy. (np. [email protected]) Maile, które są wysłane (co potwierdza rozmowa telefoniczna z nadawcą) po prostu nie dochodzą, znikają gdzieś w odmętach internetów. Nie ma go w ŻADNYCH folderach poczty, ze spamem włącznie. Zdarzyło mi się to już parę razy i jest to bardzo upierdliwy problem. Żeby było śmieszniej, jeśli ja zacznę wątek, czyli pierwszy napisze do nadawcy, a on mi odpowie, to mail dochodzi bez problemu praktycznie od razu.

Miałem taką sytuację z jedną przemiłą panią odpowiadającą za rekrutację. Wysłała mi mail dot. terminu i czasu rozmowy kwalifikacyjnej, mail nie doszedł. Następnego dnia zadzwoniłem do niej z pytaniem czy wysłała, a ona potwierdziła, że tak i wyśle drugi raz. Ten znowu nie doszedł, jednak gdy ja napisałem do niej, a ona mi odpowiedziała, to takiego problemu nie było.

Z ustawień poczty nie mam aktywnych żadnych filtrów wiadomości.

Być może te firmy mają źle ustawione rekordy XM w domenie, możesz to sam sprawdzić.

Google powinno ci powiedzieć z jakiego serwera przyszła ta wiadomość.

 

Pamiętam że GTalk (były googlowy jabber)  w ogóle nie gadał z jakimś serwerem jak nie było tych rekordów.

Nie znam się na tym za bardzo, więc mogę się mylić.

Edytowano przez Arpegius
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, możliwe że to przez to, jednak te maile często były z różnych firm. Wiadomo mi co najmniej o 4 zgubionych mailach, a możliwe, że było ich więcej. Tak trochu dziwne, żeby wszystkie firmy miały bugi w ustawieniach.

Edytowano przez Xan
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Support Google podpowiada, że to problem hostingów tych firm i złe połączenie POP3 wysyłania wiadomości do g-maila.. Lecz może być inny problem, jak zdarza się to przy wielu firmach to nie mogę niestety pomóc, może pisząc do supportu G-maila coś zdziałasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...