Xan Napisano Luty 13, 2014 Share Napisano Luty 13, 2014 Heja, mam problem z pocztą na w/w serwisie, może będziecie wiedzieli o co kaman, bo ja już nie mam pomysłu... Chodzi o to, że nie dostaję niektórych maili. Głównie są to maile od pracodawców, które po @ mają serwer firmowy. (np. [email protected]) Maile, które są wysłane (co potwierdza rozmowa telefoniczna z nadawcą) po prostu nie dochodzą, znikają gdzieś w odmętach internetów. Nie ma go w ŻADNYCH folderach poczty, ze spamem włącznie. Zdarzyło mi się to już parę razy i jest to bardzo upierdliwy problem. Żeby było śmieszniej, jeśli ja zacznę wątek, czyli pierwszy napisze do nadawcy, a on mi odpowie, to mail dochodzi bez problemu praktycznie od razu. Miałem taką sytuację z jedną przemiłą panią odpowiadającą za rekrutację. Wysłała mi mail dot. terminu i czasu rozmowy kwalifikacyjnej, mail nie doszedł. Następnego dnia zadzwoniłem do niej z pytaniem czy wysłała, a ona potwierdziła, że tak i wyśle drugi raz. Ten znowu nie doszedł, jednak gdy ja napisałem do niej, a ona mi odpowiedziała, to takiego problemu nie było. Z ustawień poczty nie mam aktywnych żadnych filtrów wiadomości. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arpegius Napisano Luty 13, 2014 Share Napisano Luty 13, 2014 (edytowany) Heja, mam problem z pocztą na w/w serwisie, może będziecie wiedzieli o co kaman, bo ja już nie mam pomysłu... Chodzi o to, że nie dostaję niektórych maili. Głównie są to maile od pracodawców, które po @ mają serwer firmowy. (np. [email protected]) Maile, które są wysłane (co potwierdza rozmowa telefoniczna z nadawcą) po prostu nie dochodzą, znikają gdzieś w odmętach internetów. Nie ma go w ŻADNYCH folderach poczty, ze spamem włącznie. Zdarzyło mi się to już parę razy i jest to bardzo upierdliwy problem. Żeby było śmieszniej, jeśli ja zacznę wątek, czyli pierwszy napisze do nadawcy, a on mi odpowie, to mail dochodzi bez problemu praktycznie od razu. Miałem taką sytuację z jedną przemiłą panią odpowiadającą za rekrutację. Wysłała mi mail dot. terminu i czasu rozmowy kwalifikacyjnej, mail nie doszedł. Następnego dnia zadzwoniłem do niej z pytaniem czy wysłała, a ona potwierdziła, że tak i wyśle drugi raz. Ten znowu nie doszedł, jednak gdy ja napisałem do niej, a ona mi odpowiedziała, to takiego problemu nie było. Z ustawień poczty nie mam aktywnych żadnych filtrów wiadomości. Być może te firmy mają źle ustawione rekordy XM w domenie, możesz to sam sprawdzić. Google powinno ci powiedzieć z jakiego serwera przyszła ta wiadomość. Pamiętam że GTalk (były googlowy jabber) w ogóle nie gadał z jakimś serwerem jak nie było tych rekordów. Nie znam się na tym za bardzo, więc mogę się mylić. Edytowano Luty 14, 2014 przez Arpegius Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xan Napisano Luty 13, 2014 Autor Share Napisano Luty 13, 2014 (edytowany) Nie wiem, możliwe że to przez to, jednak te maile często były z różnych firm. Wiadomo mi co najmniej o 4 zgubionych mailach, a możliwe, że było ich więcej. Tak trochu dziwne, żeby wszystkie firmy miały bugi w ustawieniach. Edytowano Luty 13, 2014 przez Xan Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilczyca Szarka Napisano Luty 14, 2014 Share Napisano Luty 14, 2014 Możesz poszukać w necie adresu mailowego do Google i napisz do nich. (Wiem, kiepski pomysł.) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artem Napisano Luty 14, 2014 Share Napisano Luty 14, 2014 Support Google podpowiada, że to problem hostingów tych firm i złe połączenie POP3 wysyłania wiadomości do g-maila.. Lecz może być inny problem, jak zdarza się to przy wielu firmach to nie mogę niestety pomóc, może pisząc do supportu G-maila coś zdziałasz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xan Napisano Luty 14, 2014 Autor Share Napisano Luty 14, 2014 Okejka wychodzi na to, że ino to mi zostało. Napisze tam zatem, tymczasem dzięki za rady. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts