Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cóż, muszę przyznać, że jestem zaskoczony, ze to właśnie mój FF wybrałeś na rozpoczęcie przygody z czytaniem opowiadań. Miło mi.

 

Nie znam się niestety na tego typu sprawach jak nagrywanie dźwięku czy byciu lektorem. Mi się podobało. Może momentami nieco za szybko czytałeś i nie tak zinterpretowałeś jedno zdanie, ale było jak najbardziej OK. Tutaj musiałbyś się zgłosić o opinię do miśka, nasz fandomowy niedźwiadek zna się na rzeczy i może podpowiedziałby co nieco.

 

Niemniej, dobra robota, cieszy fakt, że twórczość wszelaka w naszym rodzimym fandomie się rozwija :fluttershy5:

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, muszę przyznać, że jestem zaskoczony, ze to właśnie mój FF wybrałeś na rozpoczęcie przygody z czytaniem opowiadań. Miło mi.

 

Nie znam się niestety na tego typu sprawach jak nagrywanie dźwięku czy byciu lektorem. Mi się podobało. Może momentami nieco za szybko czytałeś i nie tak zinterpretowałeś jedno zdanie, ale było jak najbardziej OK. Tutaj musiałbyś się zgłosić o opinię do miśka, nasz fandomowy niedźwiadek zna się na rzeczy i może podpowiedziałby co nieco.

 

Niemniej, dobra robota, cieszy fakt, że twórczość wszelaka w naszym rodzimym fandomie się rozwija :fluttershy5:

Tak Mi się spodobał Twój fanfik że musiałem go przeczytać, czego też dokonam. Co będzie potem, to się pomyśli :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu nie rozbijałbym krótkich one-shotów na trzyminutowe części. Dłuższy film byłby lepszy na początek - pozwoliłby dokonać dokładniejszej oceny Twoich możliwości lektora.

 

No i tą kwadratową przestrzeń w tle powinieneś zastąpić jakimś adekwatnym do tematyki opowiadania obrazkiem - chociażby tym, który zamieścił autor na MLPFiction. Poza tym głos masz odpowiedni, dykcja również jest w porządku, jedynie pod koniec słuchania miałem wrażenie, że przyśpieszasz. Ale finalnie idzie Ci całkiem dobrze, powodzenia w nadchodzących nagraniach.