Jump to content

Ashley the Catgirl

Brony
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Kontakt

Informacje profilowe

  • Gender
    Klacz

Recent Profile Visitors

660 profile views

Ashley the Catgirl's Achievements

Źrebaczek

Źrebaczek (1/17)

5

Reputation

  1. @Ravin: dodalam cie do repo, masz rw. Dodalam na szybko licencje MIT. Jak chcesz to mozesz tam wrzucac swoje zmiany, albo nie wrzucac, to MIT xD. BTW, na 6pony.pl jak u mnie stało nie było XSSa, tylko nie zacommitowalam tego na BitBucketa. Teraz już nie ma co wrzucać, skoro już też to poprawiłeś. Also, przepraszam za ten kod, to było dawno i nie prawda xD
  2. bo nie ma standardu do wyglądu tych obrazków zazwyczaj, więc to co u mnie wygląda na emocje a, u kogoś może wyglądać na emocję b. Duże emotikony wyglądają mało fajnie, a w małych emotikonach nic nie widzę, bo są małe.
  3. @Ravin: awesome! Masz konto bitbucketa? (btw, emotki są niefajne. w sensie graficzne.) (Ashley == slowpoke, confirmed)
  4. Well. Nie wchodziłam na to forum tak jakoś, bo generalnie przeszło mi kucykowanie… I te downtime'y były dlatego, że 6pony jest właściwie "bezobsługowe", wystarczy uruchomić i zostawić, a hostuję się w OVH, na serwerze VPS Classic, a tam zdarza się czasami niezapowiedziany reboot z różnych powodów, a ja potem zapominam postawić na nowo 6pony. Ale już stoi spowrotem, ale niestety działać będzie tylko do 2015.02.26 23:16:05, bo wtedy kończy mi się domena, a wyszło tak że nie mam już pieniędzy na domenę 6pony.pl (twilightsparkle.pl (6pony.twilightsparkle.pl) też), chyba że ktoś zechce przejąć 6pony, albo jakieś dobre dusze się dorzucą do domeny.
  5. Cóż, skanowalam caly serwer clamav, strony wszystkie prawie z tego serwera virustotalem... nie mam pojecia, o co moze chodzic... Ah, teraz jestem na komputerze i widzę screena w lepszej jakości. ESET zawsze wszystkie strony z tego serwera blokował... Może poprzedni właściciel tego IP robił coś niedobrego? Nie wiem, jak tam to działa. (Ja nie używam antywirusa nawet :f)
  6. No, to dodałam pare featurów. - Za sugestią Xana dodałam timestampy przy wiadomościach - dodałam logo (lubię swoje pismo ;3) - mogę teraz wysłać wiadomość do wszystkich użytkowników *** Od teraz strona jest dostepna pod nowym adresem - http://6pony.pl ! *** (a kod źródłowy siedzi w repozytorium git - http://6pony.pl/.git/ . Feel free to git clone it. I patche mozecie mi na maila [email protected] wysylac jak cos nakodzicie.) ---------------------------------- Update 3/03/2014: Well, rozwijanie 6pony będzie troche opóźnione, zostałam wrobiona w pare projektów w szkole i robienie takiej jednej strony internetowej... sorry :/
  7. W internecie zodyn niy wie, ze jestes kucem. Zodyn.
  8. Oh. Jest świetnie ^^. Dzięki bardzo C:
  9. Dzęki wielkie Nie martw się, strona jest czysta. Nawet można samemu przeczytać cały kod, nie zawiele go (Chyba że Google lub Facebook zaczną rozprowadzać wirusy... no ale to mało prawdopodobne) EDIT: Mogłabym przeczytać...?
  10. Mogłeś tego nie pisać, to tak jakoś zmienia mi postrzeganie całej wiadomości Anyway, Pewnie! Jedynie ESET wyrzuca falsepositivy, ale przeskanowałam cały serwer antywirusem, nic nie znalazło, virustotal również nic nie pokazuje. A ESET od zawsze wszystko co na tym serwerze jest co jakiś czas blokuje… Ciężko powiedzieć, serwis działa dopiero od kilku dni, moge powiedzieć, w jakich godzinach były dotychczas "szczyty" 15 lutego - 20:00 bo było rozpoczęcie 16 lutego - 14:00 17 lutego - 22:00 ale nie mam danych z całego dnia, bo zapomniałam wrzucić google analytics w nowej wersji strony 18 lutego - 20:00 Jak widzisz, rozrzut jest duży, ale danych mało, bo mało użytkowników i krótki okres czasu... Chyba tylko ten problem z false-positivami (jak to się odmienia?) ESETa, no i brak userów. Mało userów jest, więc jak ktoś wejdzie, to widzi, że nikogo nie ma i nie wraca (60% osób tak zrobiło ) No i to chyba tyle.
  11. Narazie nie chcę tego robić, bo to dopiero beta i jeszcze pare rzeczy musi być doszlifowanych, ale już niedługo Dzięki za miłe słowa :3 //EDIT: Wymiana banerami powiadacie? Gotowe // Jak tylko będzie te 200 odwiedzin dziennie, to się zareklamuję jeszcze na WoE
  12. Nie mam pojęcia, dlaczego ESET wywala ten false-positive, ale robi to na każdej mojej stronie hostowanej na tym serwerze... Przeskanuj sobie to na virustotal... Nic nie znajdzie. Problem jest z ESETem. Moze poprzedni wlasciciel IP mojego serwera robil cos "niegrzecznego", nie wiem...
×
×
  • Create New...