Skocz do zawartości

Dark Souls III


Nyxgrim

Recommended Posts

Ohohoho, już na g2a jest preorder

 

https://www.g2a.com/dark-souls-iii-steam-cd-key-preorder-global.html

 

Po wnikliwej analize można zauważyć, że nie stać mnie na preorder :v 

Tylko... jak to jest, że na stronie niby oficjalnej dark souls 3 nie ma nic o preorderze, na steamie nie ma nic o preorderze, a na g2a jest? :

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Update VII

 

Oto jest to, na co wszyscy czekaliśmy. Pierwszy, czysty gameplay z Dark Souls III. Właściwie to nawet dwa. Pierwszy przedstawia przemierzenie poziomu, a drugi (dość bolesne) spotkanie z bossem. 

 

Eksploracja 

 

Walka z Bossem

 

Oprócz tego garść informacji:

 

- Dodatkiem do interfejsu jest ikona miecza wraz z liczbą, co wiążę się z nową mechaniką rozgrywki – Weapon Arts (albo Battle Arts). Mianowicie każda broń oprócz standardowych ataków będzie posiadać dwie zdolności specjalne. Mogą to być dodatkowe ataki, ale także mniej bezpośrednie działania – dostępny w demie topór bojowy pozwalał na zwiększenie zadawanych przez gracza obrażeń przy jednoczesnym wywołaniu małej fali uderzeniowej. Z Weapon Arts wiąże się jeszcze jedna zmiana – brak możliwości parowania ataków wrogów dowolną tarczą. Wynika to z prostego faktu, że do użycia wspomnianych zdolności wymagane jest przytrzymanie przycisku dotąd odpowiadającego za parowanie (L2 na kontrolerach od konsol PlayStation oraz LT w przypadku urządzeń dla Xboksów). Stąd też parowanie w celu wyprowadzenia riposty (niszczący atak krytyczny, który można wykonać jedynie po skutecznym sparowaniu) będzie dostępne tylko przy użyciu najlżejszych tarcz – puklerzy. A to wymusi na graczach potrzebę wymiany pomiędzy tarczą lepszą, ale nieumożliwiającą parowania, a słabszą osłoną, lecz udostępniającą ripostę.

 

Wprowadzona w „dwójce” pochodnia powróci w Dark Souls III, przy czym wygląda na to, że tym razem nie będzie trzeba jej odnawiać – na filmikach z rozgrywki pochodnia płonie bez przerwy. 

 

- Znikną bramy mgły przed niektórymi lokacjami oraz walkami z bossami. 

 

- Powrócą też transformujący się wrogowie, co widać na materiale serwisu IGN, gdzie jeden z Pustych zmienia się w czarne „nie-wiadomo-co”.

 

Na koniec kilka nowych screenów:

 

 

 

555453743.jpg

 

555454975.jpg

 

555455896.jpg

 

555456925.jpg

 

555457830.jpg

 

pursuer2-sample_5vbe.1920.jpg

 

readystanceart-sample_cu5d.1920.jpg

 

rollingshot-sample_u7fm.1920.jpg

 

spinart-sample_uqje.1920.jpg

 

undead-sample_qe41.1920.jpg

Edytowano przez Nyxgrim
  • +1 4
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Cześć, to znowu ja. Niestety tym razem nie mam dla was nic. Gamescom wzniósł wiele do tematu Dark Souls III ale kompletnie nie mam pomysłu kiedy ukarzą się nowe informacje o tej grze. Możliwe nawet, że w tym roku to już wszystko :( 

Nie mniej jednak wszystkie wiadomości nastrajają mnie bardzo optymistycznie. Pomyślałem, że byłoby miło, gdyby wszyscy podzielili się swoimi oczekiwaniami lub przemyśleniami odnośnie DS III. No to ja zacznę:

- Chciałbym, żeby w DSIII było paru bossów rycerzy. W DS I było ich dwóch( Ornstain i Artorias), w DSII było ich już więcej( Lustrzany rycerz, Velstadt, Raime, Alonne). W dwójce większość z tego typu bossów( nie licząc Alonne) było wytrzymałych, a w pierwszej rycerze byli bardziej dynamiczni. Mam nadzieję, że w DSIII bossowie tego typu będą szybcy i będą zadawali masę obrażeń.     

- Smoki - nie mam zbyt wielu oczekiwań w tej kwestii. Po prosu dobrą walkę w stylu Kalameeta i Sinha. 

- Ogromni bossowie - W rozmiar Starożytnego smoka był jednym z ciekawszych pomysłów jaki pojawił się w dwójce. Chętnie znowu zawalczyłbym z czymś tak ogromnym.  

- Turbo drop - mam nadzieję, że trójka będzie pozbawiona tego typu sytuacji, kiedy na samym początku gry uda się nam wydropić jakąś ekstra broń, która ułatwi nam grę, albo od razu zrobi nam całe podejście np. miecz czarnego rycerza, albo miecz z ogona żmija. W DS II nie było już czegoś takiego, więc wątpię, aby pojawiło się to w trójce.  

- Pomaganie bossom - Lustrzany rycerz jest jednym z najbardziej skurwesyńskich bossów w DS II. Jego mechanika przywoływania do pomocy innych graczy jest czymś co chętnie zobaczył bym w DS III. Tylko niech to będzie lepiej zrównoważone np: kiedy gracz korzysta z pomocy fantomów, boss od razu przywołuje innego gracza do pomocy.   

PS: Wiadomość z ostatniej chwili: Dark Souls III pojawi się również na Macu. Wersja ta będzie mieć swoją premierę później niż premiera właściwej gry.  

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja liczę na przede wszystkim ciekawą fabułę, mnóstwo zagadek i przede wszystkim odnośniki do poprzednich części. Co w sumie na pewno będzie, bo już po prologu widać.
Smok typu Kalameet i Sinh, widzę że mamy podobne ambicje ^^ Ale Sinh mnie strasznie urzekł swoimi atakami i poruszaniem się, jest cudowny. 
Chciałabym jeszcze by mobków była zrównoważona ilość jak w jedynce, a nie tak jak w dwójce czasami ilość "potworków" wręcz irytowała. Wolę użerać się godzinę z bossami, a nie z jedną lokacją :P 
Liczę na ciekawe lokacje. Jakieś zamki, ale byleby się w tych lokacjach nie pogubić za łatwo, bo bez przesady ^^
Czy mam jeszcze jakieś wymagania? Cóż, trudno mi powiedzieć, ja po prostu ufam twórcom, że zrobią kolejną świetną grę, bo Dark Souls I to dla mnie arcydzieło. Dwójka to bardzo dobra gra, zobaczymy jak wyjdzie na tle poprzednich trójka. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już się niczym nie martwie, po obejrzeniu tych wszystkich trailerów, gejmplejów itd. wiem, że to będzie dobra gra <3  Miałem sobie bardziej gry nie spoilerować gejplejami, ale musiałem się upewnić, że będzie osom :fluttershy5: 

Ja chciałbym w III bossa, którego nie trzeba zabijać, a jest w jakiś sposób istotny. Coś jak Priscilla, można ją zabić, ale za pozostawienie jej przy życiu nic się nie dostawało (oprócz + do bycia dobrym człowiekiem). Mniej więcej takie coś jak z Vendrickiem, można go zabić, ale we wspomnieniu daje "questa". 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Update IX

Hello! Dzisiaj bardzo krótko:

Mizayaki ujawnił, że w DSIII powróci znany z Demon's Souls pasek energii magicznej. Co tu dużo gadać - każde zaklęcie będzie miało wyznaczoną ilość energii, którą trzeba zużyć. Cudy i piromancja również się pojawią, ale mają być wyjątkowe i dzięki temu umożliwić lepszą personalizacje postaci. W nowym systemie do zwykłych czarów zostają dodane dodatkowe elementy.

Edytuje, bo znalazłem nowe informacje:

  • Szybka podróż będzie dostępna od samego początku, podobnie jak miało to miejsce w Dark Souls 2.
  • Na pewno pojawi się możliwość "przebranżowienia" naszej postaci i rozdania ponownie punktów, Miyazaki nie jest tylko jeszcze pewien, czy odbędzie się to za pomocą Soul Vessel.
  • New Game+ będzie oczywiście obecne. Pojawią się w nim nowe bronie i przedmioty, a umiejscowienie niektórych przeciwników zostanie zmienione.
  • Wytrzymałość broni ma być balansem pomiędzy poprzednimi częściami. Miyazaki uważa, że w Dark Souls bronie były zbyt wytrzymałe, a w Dark Souls 2 niszczyły się zbyt szybko. Teraz ma nadzieję znaleźć złoty środek.
  • Nie znajdziemy odpowiednika dzwonków do przyzywania graczy z Bloodborne'a. System pozostanie taki sam jak w poprzednich grach serii, dopasowując graczy na podstawie poziomu duszy.
  • Ukryte przejścia będą obecne, ale odkryjemy je, niszcząc elementy otoczenia, a nie wciskając przycisk interakcji. Wracamy więc do standardu znanego z pierwszych Dusz.
  • Czary nie będą już związane z określoną liczbą użyć, która odnawia się przy ognisku. Zamiast tego pojawi się pasek many. Same zaklęcia mają być tym razem zróżnicowane, a nie - jak dotąd - dosyć podobne i w efekcie nudne.

PS: Moja teoria - tak, gra jeszcze nie wyszła, a ja już tworze teorie odnośnie fabuły:

Na pewno zauważyliście na gameplayach i trailerach martwe i (na nieszczęście gracza)żywe smoki w mieście które odwiedza bohater. Moim zdaniem smoki te mogą być w rzeczywistości przetransformowanymi ludźmi. Dlaczego tak uważam?

- W pewnym miejscu w gameplayu zauważyłem, że paru nieumarłych stojących przy martwym smoku. Wyglądają jakby się do niego modlili... albo go opłakiwali.

- Na trailerze widać loch, w którym postać wyglądająca na strażnika lub dozorce przechodzi obok celi. W celi widać dziwaczne stworzenie o ciele przypominającym ciało jaszczura, z małymi skrzydłami i ludzką twarzą. Jakieś wspomnienia z Królewskich Archiw albo Pracowni Aldii?

- W gameplayu jeden z przeciwników zmienia się nagle w bezkształtne, czarne coś. Jeśli się przyjrzeć dokładniej można zobaczyć jaczurzą głowę i coś w rodzaju szponiastej łapy.

- Seria ukazała już, że możliwe jest przynajmniej częściowe przetransformowanie człowieka w smoka, a nawet stworzenie smoka wykorzystując do tego potężne dusze i magie. 

Co o tym myślicie?  

Edytowano przez Nyxgrim
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update X

Froomsoftware ogłosiło japońską datę premiery na PS4 i Xbox:

24 marca 2016

Daty premiery na PC jeszcze póki co niestety nie widać. W między czasie w październiku w dniach 16 - 18 października odbędzie się beta DSIII na PS4. I Jeszcze jedna rzecz warta uwagi - ujawniono jak wygląda mapa świata gry( lub przynajmniej jego części). Myślę, że warto rzucić okiem:

dsIII-collectors.jpg

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update XII

Siemano! Właśnie ukazał się nowy gameplay z DSIII, tym razem zaprezentowany na Tokio Game Show 2015. Spokojnie, tym razem nie jest nagrywany mikrofalówką.

Odnośnie samego gameplayu:

Do paska kondycji oraz życia doszedł wskaźnik many w klasycznie niebieskim kolorze, a energię magiczną zregenerujemy za pomocą niebieskiej mikstury. Tę z kolei będziemy odnawiać najpewniej przy ogniskach, na co wskazuje jej podobieństwo do fiolek Estusa (na marginesie: ubywanie kolejnych porcji obu mikstur będzie się dało poznać po zmianie ikony naczynia, które stopniowo będzie się opróżniać). 


Nie da się również nie zauważyć, że ogólne przyśpieszenie rozgrywki dotknęło także zaklęcia – cud ciskania błyskawicy jest nieporównywalnie szybszy niż analogiczna zdolność w pierwszym Dark Souls. Zniknęła też ograniczona liczba zaklęć, co w oczywisty sposób wynika z powrotu do systemu many.


- Pewnej rzeczy brakuje – symbolu reprezentującego liczbę Weapon Arts, zużywanych na specjalne ataki broni. Co więcej, w pewnym momencie postać gracza wykonuje potężny atak, który wysyła przeciwnika w powietrze, co wydaje się być właśnie jednym z Weapon Arts i widać, że z każdym ruchem zmniejsza się pasek many. Czyżby więc twórcy postanowili zrezygnować z osobnej statystyki dla akcji specjalnych?
 

 

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update XIII

Pojawił się kolejny gameplay z DSIII prezentujący klasę maga. Ostrzegam jednak - film zawiera komentarz, który można uznać za irytujący oraz kiepskie umiejętności gracza. Enjoy!

 

PS: Premiera Dark Souls III w Europie w kwietniu 2016. 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Update XIV

Hello! Dość dawno się nie odzywałem, ponieważ w ostatnim czasie nie pojawiło się zbyt wiele nowych informacji, lub były one zbyt błahe,aby je tu zamieszczać. Nie mniej jednak dość niedawno zaczęły się beta test Dark Souls III, więc myślę, że gra wychodzi już na ostatnią prostą. W międzyczasie pojawiło się kilka nowych screenów i szkiców koncepcyjnych:

 ea9d166930f8b6c338b31ffe354a2ba5.jpg

5cd0fd1f9c684485ac07c8b271bdbda8.jpg

aa68ca02e5341df72ccd23215f408beb.jpg

c77e19eace9730e254d1f0383f19e5a1.jpg

54c1d2e87883d6588a342552bf352e88.jpg

88a12630944d76750dc0f97f4a6fa58c.jpg

fbb436e347de7d1278e1e4940514e9af.jpg

1a44ff59a4b76bb5fb66d02be3ba113f.jpg

ee6a8e6df1f1ff03876d2ef945fa4789.jpg

604502b5e36817063bc19d2d662acc20.jpg

7e68ea073490f7dca81e28c692955a7c.jpg

f28bd87e8b1ba2e7f0d7f1f4fa4136de.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Siema wszystkim! Witam po dość długiej przerwie.

 

Jak wszyscy wiecie w związku z beta testami Dark Souls III w sieci pojawiło się mnóstwo gameplayów z tej gry. W dużej mierze nie wnoszą one jednak do tematu nic nowego, dlatego nie chciałem zamieszczać tutaj wszystkiego co popadnie.

 

A teraz do rzeczy - została ujawniona zawartość edycji kolekcjonerskiej i prestiżowej Dark Souls III.

 

Edycja Kolekcjonerska: 

 

Dark Souls III - zawartość Edycji Kolekcjonerskiej i Edycji Prestiżowej - ilustracja #2

 

Edycje te wyceniono na 156 dolarów, czyli około 539 złotych. W jej skład wejdzie:

- płyta z grą

- płyta z soundtrackiem

- metalowe pudełko

- Album z grafikami w formacie A4 w twardej oprawie

- trzy łaty do zaprasowania

- płócienna mapa

- mierząca 25 cm figurka Red Knighta

 

Edycja Prestiżowa:

 

Dark Souls III - zawartość Edycji Kolekcjonerskiej i Edycji Prestiżowej - ilustracja #3

 

Edycje te wyceniono na490 dolarów, czyli około 1940 złotych. Zawiera:

- płyta z grą

- płyta z soundtrackiem

- metalowe pudełko

- Album z grafikami w formacie A4 w twardej oprawie

- trzy łaty do zaprasowania

- płócienna mapa

- mierząca 40 cm figurka Lord of Cinder

 

Ktoś chętny na kupno?Biedaki :P

 

Podobają wam się te edycje, czy może chcielibyście, żeby znalazło się w nich coś jeszcze? Ja osobiście chciałbym, żeby pojawił się w nich jeden z następujących artefaktów:

- pierwszy ogień w postaci lampionu

- miecz Artoriasa naturalnej wielkości

- kryształek Seatha

- piżama z kapturem w kształcie Demona Pieśni

 

A jakie są wasze propozycje?

 
Edytowano przez Nyxgrim
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... well... 1940 złotych to troszkę dużo xD Może na kolekcjonerską jakoś uzbieram, ale trochę szkoda mi hajsu na to samo, tylko z lepszą figurką (statuetką?)

Jakby tam dodali właśnie tak jak mówi Nyxgrim, jakiś artefakt. Np. Chaos Zweihander +5 to bym brał :fluttershy5:

 

A edycja kolekcjonerska... cóż, mogli by dać coś jeszcze. Nie, że za drogie, ale to jest takie... standardowe, z wyjątkiem tych 3 łat. Spodziewałem się jakiś estus flasków naturalnej wielkości czy cuś. I tak kupie. Jak tylko wyjdzie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...