Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback
Sign in to follow this  
PONYmen

Ferrari Enzo

Recommended Posts

Dane techniczne modelu Enzo Ferrari Enzo Lata produkcji 2002–2004 Liczba egzemplarzy 400 sztuk Wtrysk paliwa bezpośredni, elektroniczny sekwencyjny Bosch Motronic ME7 Silnik V12 12-cylindrowy, 48 zaworowy (czterosuwowy) Pojemność skokowa 5998 cm³ Napęd tylny Moc maksymalna 485 kW (660 KM) przy 7800 obr/min Max. moment obr. 657 Nm przy 5500 obr/min Stopień sprężania 11,2:1 Układ zaworów DOHC, łańcuch, 4 zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu Skrzynia biegów 6-biegowa sekwencyjna Rozstaw osi 2650 mm Wymiary D x S x W 4702 x 2035 x 1147 mm Masa własna 1365 kg Rozmiar kół / ogumienie przód: 245/35 ZR 19 Bridgestone Potenza RE050A Scuderia

tył: 345/35ZR-19 Bridgestone Potenza RE050A Scuderia Rozmiar tarcz hamulcowych wentylowane hamulce tarczowe Brembo średnica tarcz - (przód: Ø 380 mm / tył: Ø 380 mm) 0-100 km/h 3.3 s 0-160 km/h 6.4 s Prędkość maksymalna 355 km/h

Co o nim myśicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Silnik V12 12-cylindrowy

 

rly? :D

 

A tak na poważnie, zawsze się nad czymś zastanawiałem. Jak rozmawiałem ze znajomymi o autach, zaczęliśmy wymieniać swoje ulubione maszyny, to u nich na pierwszym miejscu były auta takie jak Doge Viper, Lamborghini Murcielago, czy Ford Mustang. Jednak ja jakoś nigdy nie pałałem miłością do super sportowych aut, nie wiem dlaczego. W tym temacie moje zdanie nie będzie inne, w dzisiejszych czasach skonstruowanie super auta nie jest jakimś technicznym wyzwaniem i wraz z tym faktem tworzenie ich straciło ten swój pierwotny urok. Poza tym, wydają mi się być takie trochę bez duszy, to trochę jak z dziewczynami. Można podziwiać jakąś zwykła dziewczynę z osiedla, albo jakąś nieosiągalną, super modelkę z pism która... własnie tylko jest. 

 

Takie moje zdanie i ciesze się że moim ulubionym autem nie jest maszyna za grubą kasiorę tylko Mitsubishi Eclipse GSX, którego, jak znajdzie się jakaś większa robota, na pewno sobie kupię.  A jeżeli już musiał bym wymienić maszynę najbardziej ''egzotyczną'' która kupiła moje serce to zapewne był by nim Dodge Charger 78r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż. Każdy ma inny gust i trza to zaakceptować.Ja od dziecka pałałem miłością do Dodga Vipera. Co do super samochodów "wyłoniła się" ostatnio nowa polska marka

Arrinera Automotive. Projektant Pavlo Burkatskyy (zewnętrzny design)
Luc & Andre (wnętrze)
Lee Noble Zaprezentowany 1 kwietnia 2014 Okres produkcji od 2016 Miejsce produkcji 22px-Flag_of_Poland.svg.png Polska, Gliwice Dane techniczne Segment G+ Typy nadwozia 2-drzwiowe coupé Silniki Centralnie umieszczone V8 8.3, ponad 800 KM Skrzynia biegów 6-biegowa manualna Rodzaj napędu tylny Długość 4643 mm Szerokość 2093 mm Wysokość 1195 mm Rozstaw osi 2695 mm Masa własna 1300 kg Liczba miejsc 2. Dane dodatkowe Konkurencja

McLaren P1
LaFerrari
Porsche 918                                                

Takie tam dane XD. Planowano też reaktywacje legendarnej Warszawy I Poloneza produkowanego oczywiście w FSO. Polecam poczytać o powrocie legend polskiej motoryzacji, choćby też Syreny. Nowa warszawa ma kosztować około 1,5 mln złotych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno ma twarde zawieszenie (to się tyczy wszystkich modeli) i niektórzy mówią że to taczka :D w stosunku do poprzednika ma zupełnie inny design (przynajmniej z przodu)

A co do reaktywacji polskich cudów motoryzacji nowa warszawa miała być już ze 2 lata temu,jak na razie chwalą się że złożyli podwozie z nadwoziem XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...