Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback
Minos

"Shimmer before the night" lub kucyk o zachodzie słońca.

Recommended Posts

Guest Ziemowit
18 godzin temu PonySis15 napisał:

Bardzo ładny art. Zazdroszczę talentu

Weź przestań pisać z pogrubieniem, bo to denerwuje.   

 

W całym arcie niby wszystko OK, ale z drugiej strony coś dziwnego. Dom wygląda jakby za kwadrans miałby się rozwalić. To jest moja uwaga. Reszta fajna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zrob lepszy wrzucik młody xddd dla mnie arcik git, Projekt Equestria może się do ciebie kiedyś odezwie @Minos xdd pzdr

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ziemowit
22 godziny temu PonySis15 napisał:

Mogę pisać jak mi się podoba

Nie radzę. Przyjdą Mody i tyle będzie z Pisania "Jak mi się podoba" 

Share this post


Link to post
Share on other sites
godzinę temu Siemowit Dash napisał:

Nie radzę. Przyjdą Mody i tyle będzie z Pisania "Jak mi się podoba" 

Możesz przestać czepiać się o głupoty?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ziemowit
Właśnie teraz PonySis15 napisał:

Możesz przestać czepiać się o głupoty?

 

Nie czepiam się o głupoty. Tylko daje dobre rady. Szkoda, że niektórzy tego nie zrozumieją. To jest tak jak ktoś spytał się np. Jak się czujesz, a ty byś odpowiedziała tak jak mi. Śmiało, zgłoś mnie do modów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu Siemowit Dash napisał:

Nie czepiam się o głupoty. Tylko daje dobre rady. Szkoda, że niektórzy tego nie zrozumieją. To jest tak jak ktoś spytał się np. Jak się czujesz, a ty byś odpowiedziała tak jak mi. Śmiało, zgłoś mnie do modów. 

Ok wiesz co przepraszam żle Cie zrozumiałam . Skończmy temat. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ziemowit
Właśnie teraz PonySis15 napisał:

Ok wiesz co przepraszam żle Cie zrozumiałam . Skończmy temat. 

O i to dobrze powiedziane :aj5:

Share this post


Link to post
Share on other sites
godzinę temu Siemowit Dash napisał: Nie radzę. Przyjdą Mody i tyle będzie z Pisania "Jak mi się podoba" 

Możesz przestać czepiać się o głupoty?

 

Nie sap do młodego, bo dobre rady ci daje xddd pogrubiona czcionka, podobnie jak kolorowa jest zarezerwowana tylko dla administratorów/opiekunów działów ;pppp polecam przeczytać regulamin ;pppp

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właśnie teraz Siemowit Dash napisał:

O i to dobrze powiedziane :aj5:

Nie znam jeszcze tutejszych ludzi strony też nie do końca. Więc musisz mi wybaczyć mój brak chmm....orientacji.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu Mates napisał:

Nie sap do młodego, bo dobre rady ci daje xddd pogrubiona czcionka, podobnie jak kolorowa jest zarezerwowana tylko dla administratorów/opiekunów działów ;pppp polecam przeczytać regulamin ;pppp

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

No tak nie czytałam regulaminu . Mój błąd.:fluttershy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu Mates napisał: Nie sap do młodego, bo dobre rady ci daje xddd pogrubiona czcionka, podobnie jak kolorowa jest zarezerwowana tylko dla administratorów/opiekunów działów ;pppp polecam przeczytać regulamin ;pppp

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

No tak nie czytałam regulaminu . Mój błąd.:fluttershy:

No spoko,spoko ale poczytaj xddd to jest pierwsze co zrobiłem, zanim zacząłem tu postowac ;p

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu Mates napisał:

No spoko,spoko ale poczytaj xddd to jest pierwsze co zrobiłem, zanim zacząłem tu postowac ;p

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

Przeczytam obiecuję :flutterblush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...