Rory Mercury Napisano Styczeń 1, 2016 Share Napisano Styczeń 1, 2016 (edytowany) Ja dzisiaj sprzątałam strych i znalazłam parę skarbów. Między innymi tego kucyka za którym płakałam parenaście lat temu :-). A co Wam się udało odnaleść po latach? Edytowano Styczeń 1, 2016 przez RAinbow Dash:) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simplistic Napisano Styczeń 1, 2016 Share Napisano Styczeń 1, 2016 Maska przeciwgazowa MSZ-mua powszechnie zwana ,,słoń" 2 dodatkowe filtry do mojego bulldoga (wszędzie ich szukałem! ) do tego kombinezon OP-1. #stalkerlife 2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rory Mercury Napisano Styczeń 1, 2016 Autor Share Napisano Styczeń 1, 2016 2 minuty temu Simplistic Invention napisał: Maska przeciwgazowa MSZ-mua powszechnie zwana ,,słoń" 2 dodatkowe filtry do mojego bulldoga (wszędzie ich szukałem! ) do tego kombinezon OP-1. #stalkerlife Ooo prosze :-). Nie znam się na tych skarbach, ale brzmi ciekawie. Ja znalazłam jeszcze stary kapelusz kowbojski z jabłkiem z przodu nosilam go gdy bylam maluchem w pieluchach :-) 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Littlepip Napisano Styczeń 1, 2016 Share Napisano Styczeń 1, 2016 Jakbym miał strych też pewnie coś bym na nim znalazł, a tak tylko zazdroszczę ludziom starych strachów. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demotywatorking Napisano Styczeń 1, 2016 Share Napisano Styczeń 1, 2016 Ja ostatnio znalazłem w szafie grę Operacja. Kilka lat jej nie widziałem, nawet zapomnialem, że ją mam 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheFallen321 Napisano Styczeń 2, 2016 Share Napisano Styczeń 2, 2016 Mój strych był nieotwierany przez ok. 60 lat! Może wejdę na górę jak będę miał czas, zawsze mnie ciekawiło co może tam być 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...