Gracjan Napisano Kwiecień 3, 2016 Share Napisano Kwiecień 3, 2016 Nazywam się Gracjan Jestem fanem MLP od początku 2015 roku Lubię także The walking Dead Moje zainteresowania to ASG, militaria, lubie także pogrzebać w kablach i informatykę Pracuje jako prezenter radiowy w Radiu Pie 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M3ICHU Napisano Kwiecień 3, 2016 Share Napisano Kwiecień 3, 2016 No siema! Skąd jesteś? 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mates Napisano Kwiecień 3, 2016 Share Napisano Kwiecień 3, 2016 15 minut temu Gracjan napisał: Pracuje jako prezenter radiowy w Radiu Pie Siema, podbijam pytanie kolegi: skąd jesteś? I coś robisz poza radiem pie? Ja pracuję jako raper w Projekcie Equestria xddd 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gracjan Napisano Kwiecień 3, 2016 Autor Share Napisano Kwiecień 3, 2016 godzinę temu Mates napisał: Siema, podbijam pytanie kolegi: skąd jesteś? I coś robisz poza radiem pie? Ja pracuję jako raper w Projekcie Equestria xddd Poza radiem to jak się komuś coś stanie z PC to robię Kostrzyn nad Odrą godzinę temu M3ICHU napisał: No siema! Skąd jesteś? Kostrzyn nad Odrą 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rainbow Guitar Napisano Kwiecień 3, 2016 Share Napisano Kwiecień 3, 2016 Cześć. Standard pytanka ode mnie: 1. Jakiej muzyki słuchasz? 2. Jakich zespołów/wykonawców słuchasz? 3. Grasz na czymś? To tyle ode mnie, baw się dobrze na forum. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mates Napisano Kwiecień 3, 2016 Share Napisano Kwiecień 3, 2016 Właśnie teraz Gracjan napisał: Kostrzyn nad Odrą WOOOODSTOCK 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...