Skocz do zawartości

Recommended Posts

 sig-4811449.post-38649-0-72726300-148510 UWAGA  Ten wątek zawiera spoilery z sezonu piątego. 


 
Witam wszystkich!  :)

 

Od długiego czasu planowałem zrobić 8-bitowy cover piosenki "The Magic Inside" z odcinka S05E24: "Główna atrakcja" i w końcu udało mi się za to wziąć. :yay:

 

Na początku myślałem, że to będzie totalna katastrofa z uwagi na to, że jestem w miarę początkującym, ale na szczęście nie wyszło aż tak źle. ...Ta, ja bardzo w siebie wierzę. :lol:

 

Krytyka nie jest wymagana, ale śmiało możesz wytykać błędy i dać parę wskazówek, jeśli tylko chcesz. :rdblink:

W każdym razie, mam nadzieję, że da się to lubić! Miłego słuchania! :pinkie4:
 

Edytowano przez Rikifive
  • +1 5
  • Mistrzostwo 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak.

Na temat samego covera się nie wypowiem, ale dźwięki 8-bitowej melodyjki tak mi dołożyły nostalgią, że aż mam ochotę wygrzebać z szafy starego pegasusa i odgrzać jakąś starą gierkę; bo o to, czy jeszcze działa, to się nawet nie martwię. Wiele rzeczy mogę zaniedbać, ale nigdy sprzętu elektronicznego. Tak mnie wychowano :D

Tak więc, trzeba się uwinąć z robotą i na wieczór plan już jest :enjoy:

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o czym mówisz. :rdblink:

 

Pegasus to jedna z najlepszych konsol moim zdaniem. Te gry nigdy nie wyginą. :3

Osobiście otaczam siebie 8-bitowymi dźwiękami dość często, a to właśnie melodyjki, a to jakieś gierki ~ do tego bardzo chętnie się wraca.

Powiedzmy, że jestem fanem 8-bitów, stąd 8-bitowe covery i gry, które robię lub robiłem. Nostalgia... Jak mi brakuje tych czasów... :3

 

Z reguły to ja staram się dbać o wszystkie rzeczy ~ mnie to nawet zaboli jak się tylko jakaś tam rysa gdzieś przewinie. Nawet mój stary czteroletni smartphone wyglądał jakby miał parę miesięcy, to już hardware i system szybciej wymiękły. :twilight4: