Cipher 618 Napisano Maj 31, 2017 Share Napisano Maj 31, 2017 Witam. Sorki, że nie kucykowy temat, ale poszukuję pomocy. Chcę zrobić sobie kilka skórek do Trackmanii 2 np. z kucami. Problem - absolutnie wszystkie poradniki dotyczą photoshopa Mógłby ktoś wskazać odpowiedniki funkcji? Chodzi mi o np. ten poradnik Spoiler http://doc.maniaplanet.com/creation/general/create-a-custom-sticker.html Czy też ten Spoiler http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?l=polish&id=139913294 Próbowałem sam, ale nic z tego :/ Każda, najmniejsza pomoc mile widziana. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATIMKOS Napisano Maj 31, 2017 Share Napisano Maj 31, 2017 (edytowany) Jedyne co z tego na szybko zrozumiałem to to że masz to jako DDS zapisać Edytowano Maj 31, 2017 przez ATIMKOS 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pisklakozaur Napisano Maj 31, 2017 Share Napisano Maj 31, 2017 Spoiler Well, eksport do tga jest dostępny w gimpie bez problemu, także powinno pójść, co do ikonki, humm.. Link wyżej I guess. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Maj 31, 2017 Autor Share Napisano Maj 31, 2017 Trzeba zrobić kolejno: 1. Zmienić rozmiar png tak, żeby mieścił się w kwadracie 512x512. 2. Dodać jakąś warstwę "alpha" 3. Zapisać jako "sticker.tga" 4. Zrobić ikonkę o wymiarach 64x64 (ten sam art) 5. Zapisać ikonkę jako "icon.dds" Gubię się przy tych warstwach :/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pisklakozaur Napisano Maj 31, 2017 Share Napisano Maj 31, 2017 (edytowany) Spoiler Troszkę śmiesznie, ale to powinno być to, szczerze nie wiem dlaczego gra tego wymaga, ale oki Koleś bawi się wszystkim po kolei, finalnie dis will work Edytowano Maj 31, 2017 przez Pisklakozaur dopowiedzenie 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Czerwiec 1, 2017 Autor Share Napisano Czerwiec 1, 2017 Dziękuję serdecznie za pomoc Pokombinuję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ylthin Napisano Czerwiec 1, 2017 Share Napisano Czerwiec 1, 2017 Prywatnie korzystam z programu DXTBmp, ale jest z nim ten problem, że wykorzystuję go przede wszystkim do edycji istniejących tekstur... plus korzystanie z niego jest troszkę pokrętne. DXTBmp otwiera plik DDS, rozdziela (tj. zapisuje w osobnym folderze dwa robocze pliki *.bmp, które potem zostają skasowane) go na dwie osobne bitmapy - jedną "zwykłą" i jedną służącą jako "alfa" (przezroczystość obrazka) - po czym pozwala otworzyć jedną z bitmap w wybranym edytorze (np. GIMPie), a po edycji zaimportować ją z powrotem do programu i zapisać całość jako nowy plik lub nadpisać istniejący. Podejrzewam, że można by odwinąć podobny trik, tworząc pusty plik DDS (np. GIMPem ze stosowną wtyczką), a potem otwierając go w DXTBmp etc., ale to ciut dużo pracy i kombinowania pod górkę. Plik DDS odpalony w DXTBmp Folder z roboczymi bitmapami 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Czerwiec 1, 2017 Autor Share Napisano Czerwiec 1, 2017 Działa! Dzięki za wszystkie rady. Dowód, tak na szybkiego (niskie detale :/ ) Spoiler 3 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się