Skocz do zawartości

Canterlot Siege - Reaktywacja


fallout152

Recommended Posts

Pracuję nad zrobieniem własnej gierki typu "Canterlot Siege" na wzór tych od Futzi'a. Będę potrzebował grafika, muzyka, dźwiękowca, no i programisty, którzy odwalą całą robotę za mnie (spokojnie, żartowałem). A tak na serio to mam już grywalną betę (jedna plansza, 50 fal), nikogo nie potrzebuję i przyszłość projektu jest spokojna (o ile Hasbro się nie przypierdzieli).

 

Grę można zobaczyć tutaj:

https://www.deviantart.com/fallout152/art/Canterlot-Siege-Resurgence-832539951?ga_submit_new=10%3A1583270420

Plik exe (nie wymaga wtyczki Flash) :

https://www.dropbox.com/s/w9k1pk7zouw89jr/cs resurgence 20.exe?dl=0

 

Jakby ktoś się martwił to od Futzi'a nie "pożyczyłem" ani jednej linki.

 

Uprzedzam, że gra jest bardzo trudna (stworzyłem potwora). Póki co nie ma w niej fail screena, ale każdy bit się przyda w pokonaniu ostatniego bosa, więc lepiej nie przepuszczać wrogów. Poziomy trudności póki co zmieniają jedynie ilość hp, więc w zasadzie nie działają.

 

 

Edytowano przez fallout152
  • +1 1
  • Mistrzostwo 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Wersja 3.0:

https://sta.sh/0peemmpd63j

Plik exe (nie wymaga wtyczki Flash) :

https://www.dropbox.com/s/f5w3jf6kqp81axe/cs resurgence.exe?dl=0

 

-nowa mapa: Rambling Rock Ridge (tam gdzie Rarity kopie diamenty)

-nowy boss

-bugfix'y

 

Etap jest bardzo trudny, przydadzą się bonusy z poprzednich plansz.

Edytowano przez fallout152
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Wersja 4.0 - finalna:

https://www.deviantart.com/fallout152/art/Canterlot-Siege-Resurgence-832539951?ga_submit_new=10%3A1583270420

Plik exe (nie wymaga wtyczki Flash) :

https://www.deviantart.com/users/outgoing?https://www.dropbox.com/home?preview=cs+resurgence.exe

 

-nowa mapa: Crystal Empire

-nowy boss

-bugfix'y

-poprawki

-optymalizacje

 

Dużo wydarzyło się w miedzy czasie: koniec G4, koniec flasha, etc... Aczkolwiek nie żałuję czasu poświęconego na robienie tej gry, umiejetności (zwłaszcza programowanie) jakich nabyłem są dla mnie nie do ocenienia. Żałuję natomiast czasu jaki potrzebowałem na optymalizację fal. Na każdej planszy znajduje 62 typów jednostek + 5 bossów, co przy dwóch poziomach trudności (nie licząc easy) daje 134 upierdliwe parametry do skonfigurowania.

Futzi obszedł ten problem robiąc mapy o tej samej długości ścieżek, bez potrzeby dodawania osobnych modyfikatorów dla każdej z nich. Chciałem, by moje plansze były bardziej zróżnicowane i zapłaciłem za to dużą cenę.

Nigdy więcej nie zrobię gry Tower Defence , chyba że będę miał armię testerów. W tym czasie mógłbym spokojnie zrobić przyzwoitą grę 3D.

  • Mistrzostwo 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...