sylwek1191 Napisano Październik 3, 2012 Share Napisano Październik 3, 2012 Quiz Motoryzacyjny i nie tylko(Wznowienie) Witam wszystkich. Nazywam sie Sylwester moze dla niektorych znany a moze nie XD ale jestem uczniem obecnie IV klasy technikum na kierunku "technik pojazdów samochodowych" i uwielbiam kucyki a szczególnie Twilight, koniec o mnie gdyż czas na trochę faktów. Po wstepnej rozmowie z Domine przejmuje nie jako pałeczkę nad Quizem motoryzacyjnym, gdyż nie niema on za bardzo czasu na prowadzenie dodatkowych quizów. Więc oddał mi prawa do tej że serii i od teraz ja będę wam zadawać pytanka/obrazki etc. Postanowiłem rozpocząć nowa serie i nie kończyć poprzedniej (III) by każdy miał nowe i równe szanse Seria IV (punktacja): 1. Stratos 20pkt. 2. darkangelPL 16pkt. 3. Chief 8pkt. 4. MLO_pl 5pkt. 5. Sumek 4pkt. / Domine 4pkt.Zasady pozostaną bez zmian: 1-Obowiązują zasady forum 2-Zero wulgaryzmów 3-Pytania są odpowiednio punktowane (w skali od 1 do 5) 4-Istnieją premie za pytania. w postaci dodatkowych punktów 5-Odpowiedzi umieszczamy w temacie 6-Edytowane posty są nie brane pod uwagę 7-Nie pytamy o kolejne zagadki 8-Gramy do 40 PKT, zwycięzca będzie uwzględniony na liście 9-Po zakończeniu I edycji i wyłonieniu zwycięzcy rozpoczynana jest kolejna 10-Można poprosić o podpowiedź lecz nagroda punktowa za pytanie spada 11-Życzę miłej gryZwycięzcy edycji: I -Bluedraft II - Bluedraft III(przerwana) - sylwek1191 IV - ......... linki do poprzedniej edycji KLIK link do podsumowania KLIK Pierwsza zagadka będzie Jak się nazywa ta ciężarówka? Wartość pytania to 2pkt. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szarik181 Napisano Październik 3, 2012 Share Napisano Październik 3, 2012 To chyba Kraz? Po zatym witaj na forum. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...