KochamChemie Napisano Październik 31, 2012 Share Napisano Październik 31, 2012 Tau rządzi.... BTW nie sądzicie że w DC jest trochę OP..? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zappter Napisano Listopad 17, 2012 Share Napisano Listopad 17, 2012 Wątek dla mnie! Zróbmy grupę i gramy. Połączmy siły! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KochamChemie Napisano Listopad 17, 2012 Share Napisano Listopad 17, 2012 Niestety mam Cracka angielskiego Ale planuję kupić wszystkie części w najbliższym czasie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterOFPonies Napisano Styczeń 20, 2013 Share Napisano Styczeń 20, 2013 Ja też mogę zagrać, nie jestem najlepszy ale jakoś sobie radzę, nick to MasterOfSteel A poza tym: DEATH TO THE ENEMIES OF THE EMPERIUM! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scalefrom_pl Napisano Styczeń 21, 2013 Share Napisano Styczeń 21, 2013 Ja dziś o 18 będę grał w DC. Mój nick to AtomiC_DerpY Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KochamChemie Napisano Styczeń 21, 2013 Share Napisano Styczeń 21, 2013 Widzę że temat nie definiuje ściśle o czym ma być ten temat oprócz tego że ma być związany z DOW1 DC.... Więc postaram się rozpocząć inną dyskusję.... Co myślicie na temat fanowskiego dodatku do DC(patch 1.2) FoK 3.5?? Czy jest dla was "przesadzony" i psuje grywalność?Czy wręcz przeciwnie urozmaica rozgrywkę o dodatkowy element trzymania się kodeksu figurkowego? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scalefrom_pl Napisano Styczeń 21, 2013 Share Napisano Styczeń 21, 2013 Grałem na tym modzie. Podoba mi się dodanie większości jednostek z Wh40k. Wykupowanie uzbrojenia dla dowódcy oraz zwiększenie rodzajów broni egzotycznej, tj. działa laserowe, plazmowe itp. Najlepsze jest w nim to, że gra jest bardziej realistyczna, tzn. piechotą bez broni przeciwpancernej nie da się zniszczyć czołgów. Podobają mi się też udogodnienia dla innych ras, np. gwardia imperialna może desantować piechotę, w ogóle IG zostało bardzo fajnie zmienione poprzez dodanie modułów rozwoju do wyboru (inkwizycja, dowództwo pancerne i piechotne) oraz możliwości tworzenia oddziałów po 30 jednostek. Wad też ma sporo, najważniejszą jest zbyt duża wytrzymałość budynków oraz niektórych jednostek, np. czcigodny drednot, którego można bombardować wszystkim co się ma i tak nic mu się nie robi. Z powodu tej ostatniej wady gram na modzie Titanium Wars Mod ver.1.00.19., jest trochę mniej rozbudowany, ale gra trwa krócej (do 1 h), a nie jak w Fok 1-3h ( Tyle trwała rozgrywka FFA, grali : ja, Workshoppl, Filarskipl, Karanix, MrPiciu, Unreal_Catt ) @Edit: grałem w FoK 3.6 na DC Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts