Skocz do zawartości

Warhammer 40k Dawn of War - Dark Crusade


FreeFraQ

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Widzę że temat nie definiuje ściśle o czym ma być ten temat oprócz tego że ma być związany z DOW1 DC....

Więc postaram się rozpocząć inną dyskusję....

Co myślicie na temat fanowskiego dodatku do DC(patch 1.2) FoK 3.5??

Czy jest dla was "przesadzony" i psuje grywalność?Czy wręcz przeciwnie urozmaica rozgrywkę o dodatkowy element trzymania się kodeksu figurkowego?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem na tym modzie. Podoba mi się dodanie większości jednostek z Wh40k. Wykupowanie uzbrojenia dla dowódcy oraz zwiększenie rodzajów broni egzotycznej, tj. działa laserowe, plazmowe itp. Najlepsze jest w nim to, że gra jest bardziej realistyczna, tzn. piechotą bez broni przeciwpancernej nie da się zniszczyć czołgów. Podobają mi się też udogodnienia dla innych ras, np. gwardia imperialna może desantować piechotę, w ogóle IG zostało bardzo fajnie zmienione poprzez dodanie modułów rozwoju do wyboru (inkwizycja, dowództwo pancerne i piechotne) oraz możliwości tworzenia oddziałów po 30 jednostek. Wad też ma sporo, najważniejszą jest zbyt duża wytrzymałość budynków oraz niektórych jednostek, np. czcigodny drednot, którego można bombardować wszystkim co się ma i tak nic mu się nie robi.

Z powodu tej ostatniej wady gram na modzie Titanium Wars Mod ver.1.00.19., jest trochę mniej rozbudowany, ale gra trwa krócej (do 1 h), a nie jak w Fok 1-3h ( Tyle trwała rozgrywka FFA, grali : ja, Workshoppl, Filarskipl, Karanix, MrPiciu, Unreal_Catt )

@Edit:

grałem w FoK 3.6 na DC

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...